Techniki Wspólne

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Techniki Wspólne

Pisanie by Admin on Sro Sty 06, 2016 9:50 pm

1. Ki Blast [Kiko] [Technika Startowa]:
Najbardziej podstawowa technika energetyczna, jak istnieje. Nie ma nic prostszego od skumulowania energii KI w dłoni i użycia jej jako świetlnego pocisku. Dobrze wykorzystana, może przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę!
Wystrzelona zostawia po sobie poświatę, która stopniowo zanika. W zetknięciu z celem Ki Blast eksploduje.
Wymagania: 400 PL,
Efekt: DMG = Energia postaci, 20 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki określa się na 40 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

2. Flight [Bukujutsu] [Technika Startowa]:
Technika polegająca na używaniu swojej energii KI i zastosowaniu jej w sposób umożliwiający poruszanie się w przestworzach. Krótko mówiąc, znajomość tej techniki pozwala wojownikowi latać. Nie ma nic przyjemniejszego niż taniec pośród chmur...
Wymagania: 400 PL,
Efekt: Umożliwia swobodne latanie
Dodatkowo: Wzniesienie jest natychmiastowe, szybkość latanie jest taka jak statystyka szybkości postaci.

3. Ki Attack [Kiai] [Technika Startowa]:
Kumulując energię KI np. w dłoni, można ją z siebie wyrzucić. Nie jest to skupianie energii jak w przypadku KI Blastu, a oddawanie jej z impetem. Przeciwnik uderzony taką zagrywką zostanie zdezorientowany i odrzucony na kilka metrów, dając nam chwilę wytchnienia.
Wymagania: 400 PL,
Efekt: DMG = Energia postaci, 50 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe. Szybkość techniki określa się na 40 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

4. Solar Flare [Taiyōken]:
Przebiegła sztuczka, która nieraz może uratować skórę podczas walki. Technika ta za zadanie ma imitować bardzo jasne światło, które jest zbyt mocne dla oka. Nie jest możliwym, by patrzeć w stronę jego źródła i nie odczuwać ogromnego, przeszywającego bólu.
Wymagania: 400 PL
Efekt: 100KI/użycie, oślepia przeciwnika na jeden post jeśli atak się uda.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki określa się na 300 punktów. O każde 100 KI więcej włożone w technikę to o post dłużej oślepienia.

5. Renzoku Energy Dan
Technika oparta nie na swojej sile, ale ilości wystrzelonej energii w stronę przeciwnika, i chociaż jedna, pojedyncza kula energii nie zada żadnych obrażeń, to setki wystrzelonych energii mogą siać duże zniszczenie.
Wymagania: 500 PL
Efekt: DMG = 5, 5 ki użycie.
Dodatkowo: Pierwszy pocisk wymaga 0,2s przygotowania. Szybkość techniki określa się na 45 punktów.

6. Energy Wave [Kikōha]:
Można z całą pewnością powiedzieć, że jest to ulepszona wersja KI Blasta. W tym przypadku, nie jest to pocisk, a cała fala, która sieje jeszcze większe zniszczenie. Wojownik w trakcie używania tej techniki może kontrolować jej siłę a także wielkość. Wystrzeliwana z jednej lub obu rąk.
Wymagania: 480 PL,
Efekt:  DMG = Energia postaci x3, 80 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 1s. Szybkość techniki określa się na 50 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

7. Shine Shot
Użytkownik skupia w ręce energię, jednakże nie tworzy zwykłej świecącej kuli, jego dłoń zachodzi żywym ogniem, który na niego samego nie oddziałuje. Skupioną kulę ognia rzuca w kierunku przeciwnika. Siła wybuchu jest słaba, jednakże trafiony przeciwnik podpala się. Nawet w przypadku uniku, technika może podpalić każdego w promieniu pół metra.
Wymagania: 600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x2, 100 ki użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów.

8. Explosive Wave [Shōgekiha]:
Jest to technika bardzo podobna do Kiai, ale w tym przypadku, energia wypychana jest z każdej części ciała. Z użytkownika wyłania się energia w postaci bariery, która momentalnie odpycha wszystkich przeciwników na kilka metrów, zadając im obrażenia. Dobra do stosowania w czasie, gdy droga wyjścia została zasłonięta.
Wymagania: 600 PL,
Efekt:  DMG = Energia postaci, 40 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 1s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

9. Galaxy Breaker
Użytkownik napina swoje mięśnie, zgina ręce w łokciach i zaciska pięści. Wokół rąk pojawiają się małe wyładowania elektryczne, po czym Energia zostaje wystrzelona jakby z ciała użytkownika, wokół którego pojawia się aura.
Wymagania: 700 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3, 120 ki użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1,5s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów.

10. Full Power Energy Wave [Furu Pawā Enerugī-Ha]:
Potężna wiązka energetyczna, która wyglądem przypomina Kikohę. Jest to jednak zupełnie inna technika, a z pewnością jest szybsza niż zwykła Kikoha.
Wymagania: 700 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 100 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

11. Kamehameha I[Kamehameha]:
Technika energetyczna, polegająca na skupieniu w swoim ciele energii, a następnie uwolnieniu jej ze swoich złączonych dłoni. By użyć tej techniki, należy skupić w sobie energię, uprzednio obie złączone dłonie przykładając do boku biodra. Następnie w dłoniach zaczyna kumulować się energia, która zostaje uwolniona z ciała. Aby wystrzelić potężną niebieską falę uderzeniową, należy wyciągnąć obie ręce przed siebie.
Wymagania: 600 PL, nauka u NPC
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 100 KI/użycie
Miejsce nauki: Ziemia/Wyspa Kamesennina
Uczy: Kame sennin
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

12. Ki Sword [Ki Sōdo]:
Dłoń zamienia się w ostrze energii. Potrafi przeciąć prawie wszystko. Użytkownik może tego także używać jako przedłużenia ręki. Bardzo użyteczna na bliskim dystansie.
Wymagania: 800 PL, Nauka u NPC
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 80 KI/użycie
Uczy: między innymi Sauzer, parę innych postaci z innych planet odpowiednio panujących nad swoją energią.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

13. Energy Barrier [Ki no Bariya]:
Jest to technika, która wykorzystuję energię ki i za jej pomocą generuje wokół użytkownika tarczę/barierę energetyczną. Jej zadaniem jest obrona przed nadciągającymi atakami. W zależności od siły użytkownika, bariera może wytrzymać nawet te najpotężniejsze fale.
Wymagania: 800 PL,
Efekt: 100 KI/użycie, wytrzymałość techniki wynosi tyle ile gracz włożył w nią KI x2. W przypadku techniki, która przewyższa obrażeniami tą wartość tarcza się rozpada.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 2s. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 wytrzymałości techniki do bazowej wartości.

14. Mouth Energy Wave [Chou Makouhou]:
Technika polegająca na wystrzeliwaniu z ust potężnych fal energii, które zmiotą dosłownie wszystko, co stanie im na drodze. Można używać jej w podstawowej formie. Nie jest powiedziane, że tylko Saiyanie mogą z niej korzystać, ale jest to jednak najbardziej rozpoznawalny atak ich potwornej formy, Oozaru.
Wymagania: 900 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 120 KI/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 1s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

15. Super Renzoku Energy Dan:
Technika, która polega na błyskawicznym i ciągłym strzelaniu energią KI. Zaledwie w kilka sekund możliwe jest wystrzelenie sporej serii energetycznych pocisków, które rozproszone, na koniec trafiają do celu i wybuchają, zadając pokaźne obrażenia.
Wymagania: 950 PL,
Efekt:  DMG = Energia postaci x4, 100 KI strzał.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 1s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

16. Masenko [Masenkō]:
Kumulowanie energii rozpoczyna się w momencie, gdy obie dłonie użytkownika zostaną uniesione nad jego głowę. Otwarte dłonie wycelowane powinny być w stronę przeciwnika i w momencie, gdy zostaną one wyprostowane i wyciągnięte przed siebie, energia w nich skumulowana wystrzeli jak z procy, błyskawicznie mknąc w stronę wcześniej obranego celu.
Wymagania: 950 PL,
Efekt:  DMG = Energia postaci x5, 200 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

17. Healing:
Bardzo przydatna technika, polegająca na przywróceniu zarówno zdrowia jak i energii wybranej przez nas postaci w dość krótkim czasie. Technika przeznaczona jest jedynie dla magicznych ras jak Majiny, Shinjiny czy Nameczanie. Sposób użycia jest dosyć prosty, wystarczy wyciągnąć przed siebie obie dłonie i przytknąć do ciała.
Wymagania: 1300 PL Majiny i shinjiny, 1100 PL namki.
Efekt: Technika przywraca 10% życia i energii w czasie 1 sekundy lub 15% w przypadku nameczan w czasie 1 sekundy, jednocześnie pobierając 30 KI/s i 50 KI/s w przypadku nameczan.

18. Burning Attack [Bāningu Atakku]:
Technika, której wykonanie jest nieco skomplikowane. Zacząć należy od bardzo szybkich i precyzyjnych ruchów rękami, a wyglądać to ma tak, jakbyśmy chcieli złapać energię KI, jaka ucieka z naszego ciała. Następnie wyciągnięte przed siebie dłonie łączymy i posyłamy "płonącą" kulę energii, która od razu mknie w stronę naszego przeciwnika.
Wymagania: 1300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 500 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 65 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

19. Galactica Doughnut
Polega na wytworzeniu energetycznego pierścienia uciskającego przeciwnika. Aby wykonać pierścień należy nakreślić w powietrzu koło, a następnie rzucić pierścieniem w kierunku przeciwnika. Pierścień nie tylko rani powoli przeciwnika, ale również uniemożliwia mu ruch, tak długo jak długo mamy więcej siły od złapanego.
Wymagania: 1600 PL
Efekt: DMG = 50/s, 200 ki użycie, unieruchomienie celu.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów, złapany przeciwnik może uwolnić się posiadając większą witalność od nas.

20. Finish Buster [Finisshu Basutā]:
Technika, która polega na tym, aby wyciągnąć ręce do tyłu, za głowę. Po skumulowaniu energii KI w dłoniach, trzeba energicznie wyciągnąć je przed twarz, a KI w postaci kuli energii pomknie w stronę obranego celu.
Wymagania: 1600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 600 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 65 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

21. Destructo Disc [Kienzan]:
Idealna technika do przecinania i odcinania kończyn. Użytkownik unosząc rękę ku górze, formuje nad dłonią dysk, który wyglądem przypomina koło zębate. Jest to czysta energia KI uformowana właśnie na taki kształt. Następnie należy po prostu rzucić dyskiem w stronę przeciwnika. Uwaga! Po rzucie nie możliwa jest nad nim kontrola. Uformowanie jednego dysku zajmuje dłuższą chwilę, dlatego jest to technika idealna do używania z zaskoczenia.
Wymagania: 1900 PL
Efekt: Przecina dosłownie wszystko powodując poważne obrażenia. Trafienie w kończynę = 1/3 HP, tułów lub głowa śmierć, 600 KI/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 4s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów. Jeśli wytrzymałość naszego przeciwnika jest o 80% większa od naszej statystyki energii, ma on szansę na zatrzymanie/przetrwanie ataku.

22. Ghost Kamikaze Attack
Technika polega na wypluciu białych duchów, przybierających wygląd twórcy, duchy posiadają małe rączki, lecz nie posiadają nóg. Przy zetknięciu z czymkolwiek następuje niezwykle silny wybuch. Technika ma swoje największe zastosowanie w momencie w którym jest używana pierwszy raz.
Wymagania: 2000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, 300 ki za ducha.
Dodatkowo: Przygotowanie jednego ducha trwa 0,5s. Szybkość ducha określa się na 80 punktów.

23. Heat Dome Attack [Hīto Dōmu Atakku]:
By wykonać precyzyjnie ten atak, należy najpierw wyrzucić swojego przeciwnika w górę, następnie skumulować mnóstwo energii wokół swojego ciała, a na koniec wyciągnąć otwarte dłonie ku górze i wystrzelić całą tę energię, jaką do tej pory zebraliśmy.
Wymagania: 2200 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 700 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 65 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

24. Kamehameha II[Kamehameha]:
Technika energetyczna, polegająca na skupieniu w swoim ciele energii, a następnie uwolnieniu jej ze swoich złączonych dłoni. By użyć tej techniki, należy skupić w sobie energię, uprzednio obie złączone dłonie przykładając do boku biodra. Następnie w dłoniach zaczyna kumulować się energia, która zostaje uwolniona z ciała. Aby wystrzelić potężną niebieską falę uderzeniową, należy wyciągnąć obie ręce przed siebie.
Wymagania: 2500 PL, Kamehameha I
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 900 KI/użycie
Uczy: Kame sennin
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 70 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

25. Final Shine Attack [Fainaru Shinu Attaku]:
Kolejna technika, która może przysporzyć wiele kłopotów i zniszczeń. Wyciągając swoją jedną rękę do tyłu, należy zebrać w niej energię, po czym energicznie zamachnąć się i wyciągnąć dłoń przed siebie. W tym samym momencie energia skumulowana wybucha i mknie z nieprawdopodobną prędkością w stronę swojego celu. W dodatku ma bardzo miły dla oka kolor, albowiem jest zielona.
Wymagania: 3000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8, 1500 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 70 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

26. 10x Kamehameha [Jūbai Kamehameha]:
Odmiana zwykłej Kamehamehy. Jest oczywiście potężniejsza, a kolor jej wiązki energetycznej w tym przypadku jest krwisto czerwony. Nie wymaga ona boskiej energii KI. Energia kumulująca się w ciele wojownika jest ogromna, przez co ciężej nad nią zapanować. Jej koszt energetyczny jest ogromny, więc nie jest to technika, którą można "spamować".
Uwaga! Działa z opóźnieniem!
Wymagania: 3500 PL, Kamehameha II
Efekt: DMG = Energia postaci x9, 2000 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 4s. Szybkość techniki określa się na 80 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

27. Instant Transmission [Shunkan Idō]:
Poprzez maksymalne skupienie, użytkownik może udać się w dowolne miejsce, jakie sobie tylko wymarzy. Oczywiście, by ten typ teleportacji mógł się udać, trzeba znać się na wyczuwaniu KI innych ludzi. Kładąc dwa palce na czole - wskazujący i środkowy - należy maksymalnie skupić się na energii osoby, którą chcemy odnaleźć. Gdy już ją znajdziemy, możemy śmiało teleportować się w miejsce, w którym dana osoba się znajduje.
Wymagania: Umiejętność wykrywania energii KI,
Efekt: Teleportacja do wybranej osoby, 20 KI/użycie (teleportując więcej osób, koszt jednej wynosi 20 KI, czyli jeśli ktoś ma 100 KI, może przenieść jedynie 5 osób - łącznie ze sobą)
Miejsce nauki: Planeta Yardrat
Dodatkowo: Przygotowanie techniki poza planetę trwa 0,5s, na inną lokacje 0,3s, w zasięgu wzroku 0,1s.

27.1. Instantaneous Movement [Kai Kai]:
Technika bardzo podobna do Shunkan Idō. Podobna, ale jednak nie taka sama. W przypadku tej pierwszej, należy skupić się na KI danej osoby. Tutaj jest to zbędne i bez większego skupienia można teleportować się w wybrane przez siebie miejsce po słowach "kai kai". Skakanie po planetach nigdy nie było łatwiejsze!
Wymagania: Instant Transmission [Shunkan Idō]
Efekt: Teleportacja do wybranego miejsca, 40 KI/użycie, 60 KI/użycie poza planetę (teleportując więcej osób, koszt jednej wynosi 40 KI, czyli jeśli ktoś ma 120 KI, może przenieść jedynie 3 osoby - łącznie z sobą lub 1 poza planetę)
Miejsce nauki: Królestwo Kaiōshin
Dodatkowo: Przygotowanie techniki poza planetę trwa 0,5s, na inną lokacje 0,3s, w zasięgu wzroku 0,1s.
Uczy: Kaiōshin


Bez umiejętności kontroli ki nie jest możliwe zwiększanie dmg technik wsadzając w nie więcej energii (+50 ki = +50 dmg)
avatar

Admin
No.1 Whis' Fanboy

Liczba postów : 306

http://dbanotheruniverse.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach