Techniki Nameczan

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Techniki Nameczan

Pisanie by Admin on Sob Cze 25, 2016 11:47 am

1. Antenna Beam [Tsuno Bīmu]:
Nameczanie posiadają czułki, dla jednych śmieszne, dla innych bez znaczenia. W każdym razie, te czułki również potrafią wyzwalać energię, a co za tym idzie, z ich pomocą można użyć laserowych promieni, wystrzelonych prosto z ich czubków.
Wymagania: 460 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3, 60 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0,5s. Szybkość techniki określa się na 40 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

2. Eye Lasers [Kōsengan]:
Promienie, czy jak kto woli lasery strzelające z oczu użytkownika. By wykonać tę technikę, należy mieć w zasięgu wzroku swój cel. Nie można kontrolować promieni, gdyż lecą one z niebywałą prędkością i sterowanie nimi w tej sytuacji jest niemożliwe.
Wymagania: 600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3, 80 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0,5s. Szybkość techniki określa się na 50 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

3. Mystic Flasher [Misutikku Furasshā]:
Fala energii wystrzeliwana z jednej ręki. Potężny atak, najlepiej sobie radzący na niewielkich odległościach, ale z daleka również potrafi zadać pokaźne obrażenia.
Wymagania: 800 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 150 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1,5s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

4. Hyper Explosive Demon Wave [Chōbakuretsumaha]:
Przy odpowiednim skupieniu, Nameczanin może wystrzelić swoją energię KI z każdej części swojego ciała, a co za tym idzie, energia rozejdzie się w wszystkie strony.
Wymagania: 1000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 250 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

5. Makosen [Makōsen]:
Dwa promienie, wystrzelone jeden za drugim. Pierwszy ma za zadanie zmylić przeciwnika, który będzie starał się go uniknąć, a drugi ma być tym, który dosięgnie swój zdezorientowany cel.
Wymagania: 1300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, 400 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 50 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

6. Rapid Fire [Renzoku Makōhō]:
Wystrzeliwanie wiązki energetyczne, jedna po drugiej. Technika podobna do Renzoku Energy Dan, ale jej pociski są silniejsze i znacznie większe.
Wymagania: 1600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, 500 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2,5s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

7. Hellzone Grenade [Makūhōidan]:
Technika polegająca na wystrzeleniu w stronę przeciwnika sporej ilości energii KI, która w postaci kilkunastu kul energii otacza swój cel. Na komendę użytkownika, cała zebrana energia skupia się na swoim celu, wybuchając i zadając obrażenia.
Wymagania: 1900 PL
Efekt: DMG zależny od ilości kul:
1 kula: energia postaci x2, 100 ki za promień.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 65 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

8. Explosive Demon Wave [Bakurikimaha]:
Silna energetyczna kula, która wystrzeliwana jest z jednej ręki, w czasie gdy druga podtrzymuje tą pierwszą. Dobrze wykorzystana, może przynieść zwycięstwo podczas walki.
Wymagania: 2200 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 800 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1,5s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

9. Special Beam Cannon [Makankōsappō]:
Morderczy promień, mknący z ogromną prędkością. Umiejscawiając dwa palce na czole, użytkownik kumuluje w nich swoją energię, która wręcz wywołuje wyładowania elektryczne. Bardzo ciężko ją wykonać, ponieważ należy się dobrze nad nią skupić. Ktoś, kto nie potrafi się wystarczająco dobrze skoncentrować, nie poradzi sobie z używaniem tej techniki.
Wymagania: 2500 PL, zebranie energii potrzebnej na uformowanie promienia zajmuje jedną turę
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 1200 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 5s. Szybkość techniki określa się na 70 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

10. Light Grenade [Gekiretsu Kōdan]:
Użytkownik przybliża swoje dłonie, jedna do drugiej, następnie kumulując pomiędzy nimi energię. Z perspektywy trzeciej osoby wygląda to tak, jakby dłonie ściskały energię, nie chcąc by ta została wyzwolona. To tylko pozory, gdyż tuż po wyciągnięciu swoich rąk do przodu, uwolniona zostaje potężna fala energii!
Wymagania: 2800 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8, 1500 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 75 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.


Bez umiejętności kontroli ki nie jest możliwe zwiększanie dmg technik wsadzając w nie więcej energii (+50 ki = +50 dmg)
avatar

Admin
No.1 Whis' Fanboy

Liczba postów : 306

http://dbanotheruniverse.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach