Super Dragon Ball PBF - Another Universe
Forum jest w fazie przebudowy. Jest otwarte dla graczy, ale należy pamiętać o możliwości zmian w mechanice.

Share
Go down
Admin
Admin
No.1 Whis' Fanboy
Liczba postów : 379
http://dbanotheruniverse.forumpolish.com

Techniki Shinjinów

on Sob Cze 25, 2016 2:54 pm
1. Invisible Eye Blast [Kiai Gan]:
Technika polegająca na zadaniu obrażeń poprzez użycie niewidzialnej wersji energii KI. W tym przypadku jest ona używana poprzez oczy, które w momencie ataku energią zaczynają się świecić.
Wymagania: 500 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3, 60 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0.1s. Szybkość techniki określa się na 45 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

2. Energy's Last [Enerugizu Rasuto]:
Wielka kula energii, która ładowana jest do momentu aż wybuchnie i przemieni się tym samym w promień energetyczny. Zazwyczaj występuje w kolorze fioletowym, ale zdarzają się wyjątki.
Wymagania: 600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 110 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0,5s. Szybkość techniki określa się na 40 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

3. Flame Shower [Kuchi Kara No Kaen]:
Technika polegają na wchłonięciu powietrza do płuc, a następnie na uwolnieniu go w postaci oddechu. Energia KI się w to wszystko wmiesza i powstaje potężna fala uderzeniowa, która trwa do momentu, aż użytkownikowi nie zabraknie tchu.
Wymagania: 750 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, 160 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2,5s. Szybkość techniki określa się na 50 punktów.Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

4. Sacred Light Bullet [Shinsei Koudan]:
Należy ustawić się w odpowiedniej pozycji, bokiem, rękę wyciągnąć za siebie w ten sposób, jakby chciało się rzucić piłkę bejsbolową. Energia skupi się w dłoni, a kiedy to nastąpi, należy wyciągnąć rękę za siebie i z całych swoich sił cisnąć kulą ki.
Wymagania: 950 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 150 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

5. Enerugī Shutō:
Użytkownik owija swoją dłoń energią tworząc w ten sposób doskonałe ostrze. Idealna technika do walki z bliska, ale sprawdza się też na dłuższe dystanse. Energia włożona w ostrze może być wystrzelona w kierunku przeciwnika.
Wymagania: 1200 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, 300 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

6. Divine Lasso [Chōjinretsu Ranbu]:
Użytkownik wykorzystuje energetyczny miecz, którego długość ulega zwiększeniu, a następnie wykonuje zamaszyste ruchy, wyrzucając energię w postaci ostrzy. Jeśli trafi, ta wbija się w ciało przeciwnika i na wyraźną komendę użytkownika eksploduje.
Wymagania: 1400 PL, Enerugī Shutō
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 350 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

7. Illusion Smash [Iryūjon Sumasshu]:
Technika polegająca na błyskawicznym otwieraniu portali, przez które użytkownik może "przenosić" swoje kończyny i teleportować je bliżej wroga. Dobrze wykorzystana może zagwarantować zwycięstwo.
Na przykładzie pokazany jest Janemba, który nijak ma się do bogów, ale w mandze Dragon Ball Super, Zamasu wykonywał technikę o identycznym działaniu.
Wymagania: 1500 PL
Efekt: Natychmiastowe utworzenie portalu, 150 KI/użycie

8. Sickle of Sorrow [Hifun no Ōgama]:
Zwyczajna w świecie energetyczna... kosa! Użytkownik może przeobrazić swoje ostrze energii w zupełnie nową broń. Jest o wiele mocniejsza niż swoja poprzednia wersja. Nic więc dziwnego, że najczęściej widywany z nią jest nikt inny, jak sam Ponury Żniwiarz. Aby ją stworzyć, należy wbić miecz energii w swoją dłoń, a następnie przezwyciężyć ból i wyjąć go z powrotem.
Wymagania: 1700 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 400 KI/użycie, -150 HP
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 65 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

9. The Work of Gods [Kami no Miwaza]:
Wykorzystując swoją "Żałobną Kosę" użytkownik jest w stanie otworzyć przejście do innego wymiaru. Zamaszystym ruchem dosłownie rozpruwa niebo, a z powstałej czasoprzestrzennej dziury wyłaniać zaczynają się jego klony (nazywane "Cieniami"). Ich głównym zadaniem jest rozpraszanie przeciwnika. Nikt tak naprawdę nie wie, jak działa ta technika, przez co niewielu miało odwagę z niej skorzystać. Czy istnieje szansa, że Cienie mogą się przeciwstawić? Co znajduje się po drugiej stronie?
Wymagania: 2000 PL, Sickle of Sorrow
Efekt: Każdy Cień kosztuje 1/3 KI użytkownika i posiada 1/3 jego mocy. Po śmierci rozpływa się w powietrzu.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki określa się na 65 punktów.

10. Blades of Jugdement
Dużo mocniej rozwinięta wersja techniki Enerugī Shutō. Polega ona na wykorzystaniu nie tylko umiejętności kontroli energii, ale także na umiejętnym manipulowaniu tworzenia. Użytkownik tworzy dziesiątki ostrzy, jednocześnie przemieniając je w czystą energię i ciska w przeciwnika. Ostrza są dostatecznie silne by przebić się przez każde ciało.
Wymagania: 2300 PL
Efekt: DMG = x6, 800 ki za ostrze.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 70 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

11. Absolute Lightning [Zettai no Ikazuchi]:
Rozkładając ręce na boki, znad głowy Shinjina wystrzelają dwa fioletowe promienie energii, które przybierają postać piorunów. Mogą porazić jedną osobę lub dwie, w zależności od zaistniałej sytuacji. W przypadku podziału na dwie osoby, ich moc dzielona jest na pół.
Wymagania: 2600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 1300 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 70 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

12. Holy Wrath
Prawdopodobnie najpotężniejsza technika jaką może osiągnąć Kaioshin. Technika przypomina Genki Damę lub Beerus Damę. Użytkownik wystawia do góry dwa palce jednej dłoni, nad którymi tworzona jest pomarańczowa kulą energii przypominająca słońce, na początku jest malutka. Dopiero w trakcie lotu nabiera ona wielkości, zmniejszając szansę uniknięcia.
Wymagania: 3200 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8, 2500 ki.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 85 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

Bez umiejętności kontroli ki nie jest możliwe zwiększanie dmg technik wsadzając w nie więcej energii (+50 ki = +50 dmg)
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach