Techniki Shinjinów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Techniki Shinjinów

Pisanie by Admin on Sob Cze 25, 2016 2:54 pm

1. Invisible Eye Blast [Kiai Gan]:
Technika polegająca na zadaniu obrażeń poprzez użycie niewidzialnej wersji energii KI. W tym przypadku jest ona używana poprzez oczy, które w momencie ataku energią zaczynają się świecić.
Wymagania: 500 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3, 60 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0.1s. Szybkość techniki określa się na 45 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

2. Energy's Last [Enerugizu Rasuto]:
Wielka kula energii, która ładowana jest do momentu aż wybuchnie i przemieni się tym samym w promień energetyczny. Zazwyczaj występuje w kolorze fioletowym, ale zdarzają się wyjątki.
Wymagania: 600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 110 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0,5s. Szybkość techniki określa się na 40 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

3. Flame Shower [Kuchi Kara No Kaen]:
Technika polegają na wchłonięciu powietrza do płuc, a następnie na uwolnieniu go w postaci oddechu. Energia KI się w to wszystko wmiesza i powstaje potężna fala uderzeniowa, która trwa do momentu, aż użytkownikowi nie zabraknie tchu.
Wymagania: 750 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, 160 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2,5s. Szybkość techniki określa się na 50 punktów.Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

4. Sacred Light Bullet [Shinsei Koudan]:
Należy ustawić się w odpowiedniej pozycji, bokiem, rękę wyciągnąć za siebie w ten sposób, jakby chciało się rzucić piłkę bejsbolową. Energia skupi się w dłoni, a kiedy to nastąpi, należy wyciągnąć rękę za siebie i dołożyć drugą, by fala uderzeniowa była stabilniejsza.
Wymagania: 950 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 150 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

5. God's Assault [Gekiretsu Shin'ō Hō]:
Użytkownik rozkłada swoje ramiona, po czym kumuluje energię w dłoniach. Pojawia się ona pod postacią energii KI, której akompaniują roztańczone wyładowania elektryczne. Wyciągnąwszy ręce przed siebie, energia zamienia się falę uderzeniową.
Wymagania: 1200 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 200 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

6. Enerugī Shutō:
Użytkownik owija swoją dłoń energią tworząc w ten sposób doskonałe ostrze. Idealna technika do walki z bliska.
Wymagania: 1500 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, 350 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

7. Illusion Smash [Iryūjon Sumasshu]:
Technika polegająca na błyskawicznym otwieraniu portali, przez które użytkownik może "przenosić" swoje kończyny i teleportować je bliżej wroga. Dobrze wykorzystana może zagwarantować zwycięstwo.
Wymagania: 1500 PL
Efekt: Natychmiastowe utworzenie portalu, 150 KI/użycie

8. Serious Bomb [Shinkokuna Bakudan]:
Jak sama nazwa wskazuje, jest to bomba, która bardzo często przyjmuje większe rozmiary niż jej użytkownik. Wyciągając rękę do tyłu, należy skumulować w niej energię, która bardzo szybko się rozrasta i formuje. Należy cisnąć nią w przeciwnika. W przypadku Makaioshin - czerwona, w przypadku Kaioshin - niebieska.
Wymagania: 1700 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 400 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0.1s. Szybkość techniki określa się na 65 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

9. Sealing Spell [Kai Kai Shin Fu Ha]:
Technika polegająca na skupieniu swojej energii i na złapaniu w nią przeciwnika. Tym sposobem możliwe jest zamknięcie kogoś na pewien określony czas. Oczywiście, potrzebna jest specjalna rzecz, która posłuży za tymczasowe więzienie. Jest bardzo męcząca, więc nie można używać jej zbyt wiele razy, gdyż po prosu można umrzeć. Można jej także używać jak zwykłej fali uderzeniowej, ale jej koszt pozostaje taki sam.
Wymagania: 2000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3 na sekundę, 600 KI/użycie, każde kolejne użycie kosztuje 150 HP
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki określa się na 65 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

10. True Raging Fury God [Shin Gekiretsu Shin'ō-hō]:
Rozwinięta wersja God's Assault. Jest ulepszona, a także silniejsza. Sposób przygotowania tej techniki jest identyczny, jak w przypadku wersji normalnej. Jedyna różnica w wyglądzie, to mniejsza ilość wyładowań elektrycznych. Spowodowane jest to większą kontrolą na KI.
Wymagania: 2300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 1300 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 70 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

11. Blades of Jugdement
Dużo mocniej rozwinięta wersja techniki Enerugī Shutō. Polega ona na wykorzystaniu nie tylko umiejętności kontroli energii, ale także na umiejętnym manipulowaniu tworzenia. Użytkownik tworzy dziesiątki ostrzy, jednocześnie przemieniając je w czystą energię i ciska w przeciwnika. Ostrza są dostatecznie silne by przebić się przez każde ciało.
Wymagania: 2600 PL
Efekt: DMG = x6, 800 ki za ostrze.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 70 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

12. Holy Wrath
Prawdopodobnie najpotężniejsza technika jaką może osiągnąć Kaioshin. Technika przypomina Genki Damę lub Beerus Damę. Użytkownik wystawia do góry dwa palce jednej dłoni, nad którymi tworzona jest pomarańczowa kulą energii przypominająca słońce, na początku jest malutka. Dopiero w trakcie lotu nabiera ona wielkości, zmniejszając szansę uniknięcia.
Wymagania: 3200 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8, 2500 ki.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 85 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

Bez umiejętności kontroli ki nie jest możliwe zwiększanie dmg technik wsadzając w nie więcej energii (+50 ki = +50 dmg)
avatar

Admin
No.1 Whis' Fanboy

Liczba postów : 300

http://dbanotheruniverse.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach