Techniki Androidów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Techniki Androidów

Pisanie by Admin on Pon Cze 27, 2016 11:54 am

1. Rocket Punch [Roketto Panchi]:
Androidy mają możliwość wystrzelenia swojej pięści, która napędzana energią, mknie w stronę przeciwnika. Najlepiej jej używać z zaskoczenia, by zdezorientować wroga.
Wymagania: 400 PL
Efekt: DMG = zwykły atak + energia
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe. Szybkość techniki określa się na 40 punktów.

2. Power Blitz [Pawā Burittsu]:
Technika bardzo podobna do Kikohy, jednakże ta wersja jest bardziej agresywna. Wystrzelona wiązka energii szalenie wiruje do momentu aż osiągnie swój cel. Jest koloru różowego.
Wymagania: 600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0.1s. Szybkość techniki określa się na 45 punktów.

3. Photon Flash [Foton Furasshu]:
Android wyciągnąwszy rękę przed siebie, przeistacza energię w szalejącą sferę, która dopiero na jego wyraź rozkaz zamienia się promień energetyczny.
Wymagania: 700 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 50 punktów.

4. Accel Shot [Akuseru Shotto]:
Technika polegająca na złączeniu swoich obu rąk i wystrzeleniu z nich serii śmiercionośnych promieni. Jedna z pożyteczniejszych technik, najlepiej stosować ją na przeciwniku, który znajduje się w powietrzu. Kiedy spadnie na glebę, będzie to idealna okazja do kontynuowania ataku.
Wymagania: 900 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3 promień
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów.

5. Super Electric Strike [Chō Denatsu Bakuretsuzan]:
Użytkownik powinien się zamachnąć, oczywiście w dłoniach kumulując energię. Gdy będzie ona gotowa, powinien wyrzucić ją ze swoich dłoni, a ta zamieni się w szalejący promień, który przypomina ostrze.
Wymagania: 1100
Efekt: DMG = Energia postaci x4
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2,5s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów.

6. Flash Bomber [Furasshu Bonbā]:
Lewitując w powietrzu, użytkownik kieruje swoje otwarte dłonie w dół, na obrany wcześniej cel. Kumulując energię w obu rękach, a dokładniej mówiąc w palcach, może wystrzelić kilka wiązek energetycznych, które w szalony sposób mkną by dotrzeć do finiszu.
Wymagania: 1350 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5 promień (maks 5, przy większej ilości o każde 5 więcej, należy odczekać 1 post dłużej zgodnie z ograniczeniami opisanymi w rasie)
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1.5s.  Szybkość techniki określa się na 50 punktów.

7. Electric Shot [Denki Shotto]:
Po połączeniu swoich obu rąk, kumulowana w nich energia przyjmuje postać różowej kuli, która otoczona jest wyładowaniami elektrycznymi. Wystarczy wystrzelić ją w stronę celu, by zasiać zniszczenie.
Wymagania: 1600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 65 punktów.

8. Metal Breath [Kinzoku Buresu]:
Technika, która potrafi zamieniać w metal co tylko stanie na jej drodze. Android wystrzeliwuje energię KI ze swoich ust, która pod postacią zielonego promienia mknie do celu, by zamienić go w metal.
Wymagania: 1850 PL
Efekt: zamienia przeciwnika/obiekt w metal, nie powiedzie się, jeśli przeciwnika ma większą statystykę szybkości
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0.5s.

9. S.S. Deadly Bomber [S.S. Deddoryi Bonbā]:
Android rozchylając swoje ręce, tak jakby chciał coś/kogoś podnieść, kumuluje pomiędzy nimi energię, która przekształca się w czerwoną kulę. Wygląda ona tak, jakby ktoś do kulistej szyby wszczepił jądro energii. W każdym razie, jest bardzo mocna.
Wymagania: 2050 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x7
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 65 punktów.

10. Electro Eclipse Bomb [Dengeki Jigoku Dama]:
Technika polegająca na skumulowaniu energii między rękami. W bardzo krótkim czasie, powinna uformować się kula spowita czarnym kolorem w akompaniamencie czerwonych wyładowań elektrycznych. Jak sama nazwa wskazuje, jest to bomba. Niszczycielska bomba.
Wymagania: 2400 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów.
avatar

Admin
No.1 Whis' Fanboy

Liczba postów : 306

http://dbanotheruniverse.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach