Transformacje Nameczan

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Transformacje Nameczan

Pisanie by Admin on Wto Lis 10, 2015 10:37 pm

Great Namek/Giant Form [Jaianto Fōmu]:
Forma, którą może przybrać każdy Nameczanin. Ciało wojownika rozrasta się, a użytkownik przybiera ogromne rozmiary. Siła, wytrzymałość i energia ulegają rozrostowi, tworząc potężna istotę. Wbrew pozorom, nie jest to najsilniejsza postać, jaką może przybrać przedstawiciel tej rasy. Tak czy inaczej, potrzeba treningu, by dostatecznie opanować tę umiejętność. Przemiany nie można łączyć z innymi.
Wymagania: Trening
Efekt: x2 energia, siła, x3 wytrzymałość, 40 KI/tura
Aktywacja: 3s

1. Fusion Namek/Assimilation [Yūgō]:
Ciężko nazwać to formą, gdyż nigdy się to do nich nie zaliczało. Jest to fuzja, jaka może zostać przeprowadzona tylko i wyłącznie przez osobników rasy Nameczan. Dwóch wojowników, niezależnie od różnicy w mocy, mają możliwość połączenia się w jedną, silniejszą od nich samych istotę! Z reguły postać przybiera wygląd tej silniejszej osoby, jednakże nigdzie nie jest to potwierdzone.
Należy jednak pamiętać, że raz dokonanej fuzji nie można cofnąć. Nawet śmierć nie jest w stanie oddzielić dwóch połączonych ciał.
Wymagania: 880 PL,
Efekt: x3 energia, siła, x2.5 szybkość, x2 wytrzymałość
Aktywacja: 3s, jednorazowo

2. Fusion Namek II/Assimilation II [Yūgō Tsu]:
Kolejna fuzja, jakiej dokonać mogą przedstawiciele Nameckiej braci! W przeciwieństwie do poprzedniej fuzji, tej nie da się dokonać z kimkolwiek. Potrzeba do tego ojca (stwórcy) oraz dziecka (reinkarnacji). W momencie, gdy pomiędzy nimi dojdzie do pojednania mocy, ponownie połączą się w jedną istotę! Wojownik otrzyma niewyobrażalną moc. Siła, szybkość, wytrzymałość i energia kolejny raz ulegają wzmocnieniu. Postać przybiera wygląd w zależności od decyzji, jaką kierowali się dwaj fuzjujący.
Podobnie jak w przypadku asymilacji, nie istnieje sposób na cofnięcie fuzji.
Wymagania: 1500 PL, Fusion Namek/Assimilation,
Efekt: x4 energia, siła, szybkość
Aktywacja: 6s jednorazowo

3. Fusion Namek III/Assimilation III:
Kolejna fuzja, jakiej dokonać mogą przedstawiciele Namek! W przeciwieństwie do poprzedniej fuzji, nie trzeba do jej osiągnięcia kogoś specjalnego, wystarczy nameczan o odpowiedniej sile, który wzmocnił by naszą. Wojownik otrzyma niewyobrażalną moc. Siła, szybkość, wytrzymałość i energia kolejny raz ulegają wzmocnieniu. Postać przybiera wygląd w zależności od decyzji, jaką kierowali się dwaj fuzjujący. Jednakże widać już zalążki na prawdziwego wojownika!
Podobnie jak w przypadku asymilacji II, nie istnieje sposób na cofnięcie fuzji.
Wymagania: 2000 PL, Fusion Namek/Assimilation II,
Efekt: x5 energia, siła, szybkość, wytrzymałość
Aktywacja: 6s jednorazowo

4. Super Namek [Sūpā Namekku-seijin]:
Dzięki poprzednim fuzjom, które tylko wzmocniły fizycznie wojownika, przedstawiciel rasy Namek jest w stanie osiągnąć formę, której niewielu wcześniej Nameczan posmakowało. Pamiętacie Super Saiyanina? Tak, z pewnością... Można powiedzieć, że jest to tego typu przemiana, dające nowe pole do popisu. Oto stoi przed wami Super Nameczanin! Mięśnie lekko przybierają na masie i tradycyjnie rosną statystyki użytkownika.
Wymagania: 3500 PL, Fusion Namek II/Assimilation III,
Efekt: x8 energia, szybkość, siła, wytrzymałość
Aktywacja: 1s

5. Super Namek Full Power [Sūpā Namekku-seijin Furu Pawa]:
Pełna moc Super Nameczanina! Energia rozpierająca jego ciało sprawia, że jego mięśnie bardziej się zarysowują, przez co wygląda on poważniej i zdecydowanie groźniej! Nie trzeba umieć wykrywać energii, by wiedzieć, że lepiej z nim nie zadzierać.
W przypadku w którym energia użytkownika osiągnie poziom 0 traci tą transformację wracając na Super namka i może osiągnąć Full Power dopiero po odnowieniu energii.
Wymagania: 5000 PL, Super Namek
Efekt: x10 Ki, szybkość, siła, wytrzymałość
Aktywacja: 1s
___________________________
Pamiętajmy, że zawsze mnożymy w transformacjach statystyki z naszego base, które proszę sobie zapisywać! Przykład:
Laptor ma 22 pkt siły, jego pierwsza transformacja daje x2 siły. Laptor ma 44 pkt siły. Transformacja II daje x4 siły. Laptor nie ma 176 pkt lecz 88.

W przypadku w który na formie II nie ma mnożnika statystyki z formy I, mnożnik zostaje taki jak poprzednio.
avatar

Admin
No.1 Whis' Fanboy

Liczba postów : 306

http://dbanotheruniverse.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach