Go down
avatar
Gość
Gość

Przedmioty i inne Empty Przedmioty i inne

Sro Gru 28, 2016 1:46 pm
Generalnie daje to tutaj bo może gracze będą mieli również kilka pomysłów Hari. Żeby też nie było, że nie daje pomysłów bo daje ale na dziale administracji, teraz postanowiłem się z wami podzielić moją propozycją Wink

Propozycja I - Waluta!
Ziemia: Zeni
No.79, Vegeta, przestrzeń kosmiczna: Diosy
Namek, królestwo Makaioshinów i Kaioshinów: Bez waluty.

100 Zeni = 50 Diosów
10.000 Zeni = 5.000 Diosów

Misja/Przygoda dawała by nam tyle ile MG uzna za stosowne.





Propozycja II - Przedmioty!

Stary model
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuję 2.000 Diosów.
Przedmioty i inne SukjU8F

Zbroja niskiej klasy
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuję 5.000 Diosów. Dodaje nam 2 punkty wytrzymałości.
Przedmioty i inne HD412asPrzedmioty i inne J0eib5p

Zbroja średniej klasy
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuję 15.000 Diosów. Dodaje nam 3 punktów wytrzymałości.
Przedmioty i inne 61QZT2k

Zbroja elitarnej klasy
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuję 25.000 Diosów. Dodaje nam 4 punktów wytrzymałości.
Przedmioty i inne L5TyItK

Zbroja specjalnej klasy
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuję 25.000 Diosów. Dodaje nam 5 punktów wytrzymałości.
Przedmioty i inne KF5aPpr

Zbroja Tokusentai
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuję 25.000 Diosów. Dodaje nam 6 punktów wytrzymałości.
Przedmioty i inne 9ommY0Y

Obrazki zbroi Hariego więc właściwie odwalił większość roboty xd




Propozycja III - Przedmioty
Broń laserowa krótka
Opis: Broń laserowa emituje promieniowanie elektromagnetyczne. Pociski broni mają postać wiązki, wystrzeliwane z dużą większą szybkością niż normalne pociski, wiązka lasera przejdzie przez cieńszy mur czy też przez metalową tarczę. Krótka broń ma limit 1 wiązki na 1 sekundę. Zastępuje ona energię KI tym, którzy nie umieją się nią posługiwać.
Przedmiot można modyfikować.
Występowanie: Ziemia, Vegeta, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Kosztuję 5.000 Diosów, pociski mają prędkość 35 punktów. DMG = 30.

Broń laserowa długa
Opis: Działanie nie ulega zmianie z broni krótkiej, jednak broń długa laserowa strzela z normalną szybkością broni maszynowej, dlatego jej skuteczność wzrasta kilkukrotnie.
Przedmiot można modyfikować.
Występowanie: Ziemia, Vegeta, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Kosztuję 15.000 Diosów, pociski mają prędkość 40 punktów. DMG = 40.

Istnieje możliwość stworzenia każdego rodzaju broni w typie lasera np. laserowy miecz, topór itp. Między innymi do tego istnieje dopisek "można modyfikować"

Broń palna
Opis: Wielostrzałowa broń powtarzalna (nieautomatyczna, krótka), w której funkcję magazynka wymienialnego spełnia zwykły magazynek mieszczący do 32 pocisków.
Broń palna może być taka jaką gracz zapragnie mieć, rewolwery czy inne karabinki o czym musi zaznaczyć! Przedmiot nie jest w stanie zadać żadnych obrażeń osobnikom o większej sile bojowej.
Przedmiot można modyfikować.
Występowanie: Ziemia - Capsule Corporation
Dodatkowo: Kosztuję 5.000 Zeni, pociski mają prędkość 30 punktów. DMG = 25-30.

Broń biała
Opis: Broń biała to wszelkiego rodzaju miecze, kije i pałki, które swoimi właściwościami (twardość, ostrość, długość) potrafią uprzykrzyć życie nie jednemu przeciwnikowi! Bronie białe występują w formach dwuręcznych lub jednoręcznych.
Występowanie: Ziemia, Vegeta, No.79, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Broń biała kosztuje od 1.000 do 4.000 Diosów. DMG broni ostrej jednoręcznej = 35, dwuręcznej = 45, broni tępej typu pałka = 30.

Tarcza metalowa okrągła
Opis: Tarcza zrobiona z żelaza. Tarcza osłania nasze ciało od szyi do pasa, jednak w pełni osłoni nas nawet przed pociskami z karabinu maszynowego.
Występowanie: Ziemia
Dodatkowo: Kosztuje 4.000 Zeni. Potrafi wytrzymać ostrzał broni z DMG = 30.

Tarcza ze stopu stali
Opis: Tarcza zrobiona w pełni ze wzmocnionej stali, jest ciężka od metalowej. Jej wielkość pozwala skutecznie na zasłonięcie całego ciała użytkownika z jednej strony, prócz głowy, chyba, że się schyli. Dzierżenie jej wymaga siły na poziomie minimum 15 punktów.
Występowanie: Ziemia
Dodatkowo: Kosztuje 6.000 Zeni. Potrafi wytrzymać ostrzał z broni laserowej o DMG = 40.

Pole siłowe
Opis: Futurystyczny rodzaj tarczy, uaktywniany poprzez naciśnięcie jednego guzika zamontowanego w dowolnym miejscu ubrania użytkownika. Pole tworzy się niemal natychmiastową i ma kształt kopuły osłaniającej nas wraz z maksymalnie dwoma towarzyszami. Jej wytrzymałość jest niezwykła, może powstrzymać broń laserową czy nawet ataki energetyczne przeciwników! Silniejsze ataki punktowe będą w stanie skruszyć tarczę np. uderzenie pięścią. Tarcza jest jednorazowa.
Występowanie: Ziemia - Armia RR, Vegeta, No.79, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Brak kosztu, należy zdobyć. Potrafi wytrzymać uderzenia przeciwnika o sile 30 punktów lub ataku energetycznym o DMG = 80.

Chmurka kinto
Opis: jest to stworzona przez Ziemskiego Boga i powierzona Karinowi wielka żółto-pomarańczowa chmura, która potrafi przenieść pasażera w dowolne miejsce na świecie.
Rozumie człowieka i wykonuje jego polecenia. Jedynym warunkiem latania na koziołkującym obłoku jest czystość serca pasażera.
Występowanie: Ziemia - Karin
Dodatkowo: Szybkość chmurki to 35 punktów.

Kryształowa kula
Opis: Magiczny przedmiot, który pozwala na zobaczenie wydarzeń, o które się ją poprosi. Może to być dowolne miejsce, o którym wie jego twórca nawet inna planeta, nawet co robi Freezer pod prysznicem jeśli jego twórca był na jego planecie.
Występowanie: Bogowie (Królestwo Makaioshinów, Kaioshinów, Ziemia, Zaświaty)
Dodatkowo: Pokazuje dowolne miejsce o którym wie jego twórca.


Nadludzka Woda
Opis: Inaczej nazywana "Comeson" Superbroń stworzona przez nieznaną rasę, którzy nie radzili sobie z inwazją obcej cywilizacji. Comeson to fioletowa substancja, która pochłania siłę i wspomnienia istot żywych oraz przejmuje ich kształt, powodując zniknięcie tych osób w ciągu 5 minut od nawiązania kontaktu fizycznego, chyba, że zniszczy się pierwszą ofiarą zainfekowaną.
Występowanie: Nieznane
Dodatkowo: Kopiuję postać tego, kogo dotknie.

Latający dywan
Opis: Magiczny dywan używany przez Mr.Popo z Ziemi, który służy mu głównie do szybkiego podróżowania na panienki i szybkiego powrotu nim skapnie się Kami. Można próbować go zdobyć, jednak czarnuch nigdy nie śpi.
Występowanie: Ziemia - Mr.Popo
Dodatkowo: Szybkość = 1000

Latający pojazd
Opis: Jest to latający tron używany przez władzę Changelingów czyli Freezera i Coolera. Nie jest zbyt szybki, ale reprezentuję władzę i siłę. Wydawać się może, że dostają go jedynie władcy planety No.79.
Występowanie: No.79
Dodatkowo: Szybkość = 20

Scouter I generacji
Opis: Scouter to urządzenie do mierzenia poziomu mocy, I gen. charakteryzuje się tym, iż jest zakładana na ucho, jest dosyć sporych rozmiarów i może jedynie mierzyć moc oraz wysyłać informacje do bazy a także robi za komunikator.
Występowanie: No.79, Vegeta, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Mierzy moc do 2000 PL (może pomylić się o 15%). Dostajemy za darmo w odpowiednim miejscu.
Przedmioty i inne VVgDm3H

Scouter II generacji
Opis: Scouter jest nieco mniejszy, poręczniejszy i dokładniejszy. Ma funkcję przybliżania obrazu, wykrywania osób na odległości nawet 10 kilometrów oraz komunikowania się z bazą a także wysyłania im informacji.
Występowanie: No.79, Vegeta, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Mierzy moc do 8000 PL (może pomylić się o 10%). Kosztuje 15.000 Diosów.
Przedmioty i inne TBL02r1

Scouter III generacji
Opis: Urządzenie różni się nieco od pozostałych wersji, wydaje się, że jest większy gdyż szkiełko znajduje się na obydwu oczach. Jednak posiada funkcję robienia zdjęć, przybliżania widoku, wykrywanie PL na terenie 100 kilometrów, komunikowania się z bazą, wysyłania im informacji, uczenia się podczas walki co działa tak, że po 15 sekundowej walce z 50% prawdopodobieństwem może wskazać nam następny ruch naszego przeciwnika.
Występowanie: No.79, Vegeta, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Mierzy moc do 20.000 PL (może pomylić się o 5%). Kosztuję 50.000 Diosów.
Przedmioty i inne UoUEdmH

Zegarek Pomniejszający
Opis: Bardzo sprytne i przydatne urządzenie stworzone przez Capsule Corporation. Zegarek ten prócz podawania nam godziny ma funkcję zmniejszania naszego ciała do wielkości myszy. Oczywiście wraz ze wzrostem zmniejszane są nasze statystyki o 1/3 w stosunku do normalnej wielkości przeciwnika.
Występowanie: Ziemia.
Dodatkowo: Zmniejsza nasze ciało do 20 centymetrów.


Ostatnio zmieniony przez Laptor dnia Czw Gru 29, 2016 2:13 pm, w całości zmieniany 2 razy
avatar
Gość
Gość

Przedmioty i inne Empty Re: Przedmioty i inne

Sro Gru 28, 2016 5:53 pm
Mi się zdaje że waluta nie jest zbyt potrzebna, przynajmniej liczbowo. Prostszym rozwiązaniem byłoby według mnie przedstawienie zamożności postaci zwyczajnymi słowami i logiką (np. jeśli jest zwykłym żołnierzem, to regularnie będzie dostawał wypłatę, z której większą część trzeba poświęcić na jedzenie, podatki i tak dalej, a jeśli jest zarządcą jakiejś planety to może sobie pozwolić na droższe rzeczy), ale nie sprzeciwiam się walucie wyrażonej w liczbie. Myślę też, że na pewno nie mogło by być tak, że za każdą przygodę dostaje się kasę. To by musiało być uzasadnione fabularnie. Jeśli przyjmujemy jakieś zlecenie lub przygoda jest w ramach pracy naszej postaci (np. jako żołnierz), to jak najbardziej może być wypłata, ale nie taka że po prostu wykona zadanie i bum, nagle materializują mu się pieniądze. Byłoby to opisane w poście MG, że zleceniodawca nam płaci. No i tu trzeba pamiętać że zleceniodawca może być np. chamem, co nas wykiwał i za przygodę ostatecznie dostajemy tylko punkty do statystyk. Albo może zginąć podczas trwania zadania. Albo może zamiast pieniędzy dać nam coś innego. Albo cokolwiek. A jeśli przygoda polegała np. na pokonaniu jakiegoś złego stwora co nam rozwalił chałupę, to kasy raczej za to żadnej nie dostaniemy. No, chyba że mamy ubezpieczoną tą chałupę.


Jeśli chodzi o zbroje, to mam pewne wątpliwości. Niby pomysł dobry, ale jednak coś jest nie tak. A jeśli na przykład ktoś nie chce mieć zbroi bo chciałby sobie nosić np. Gi takie jak u Goku? Musi się liczyć z tym, że może spotkać osobę która trenowała tyle samo co on, podobnie budowała swoje statystyki, ale może mieć 120 hp więcej? Można po prostu zrobić np. tak, że dobra zbroja lepiej znosi wszelkie ataki i gdy przyjmiemy na nią jakiś potężny promień energetyczny, to nie zostaniemy przebici (choć poczujemy mocne uderzenie), ale takie gi nas nie ochroni i możemy zostać przebici na wylot przez ten promień. Nie może być tak że zbroja która jest zakładana na tors po prostu doda nam hp i będzie równo ochraniać całe ciało.


Do tarcz zastrzeżeń mam odrobinkę. Po pierwsze: Nie wiem jak jest z przebijalnością laserów przez stal, ale tarcza zrobiona ze zwykłego żelaza NIE ochroni nas przed karabinem maszynowym. Ba, nie będzie zbyt skuteczna także przy zwyczajnych pistoletach. I to takich jakie były w XVII wieku. Po drugie: serio? Takie tarcze w Dragon Ballu? Miecze rozumiem, ale tarcze? Halo halo, to nie są Lochy i Smoki xd


Co do skauterów też mam coś do powiedzenia. Chyba lepiej by było, gdyby ten margines błędu w pomiarze wyrażony był w procentach, a nie w liczbie. No i myślę że skauter III generacji powinien mieć większą dokładność w pomiarze niż skauter II i I generacji, nie odwrotnie.


Do reszty zastrzeżeń nie mam, jak dla mnie mogą być.


No i pamiętajmy, że Dragon Ball to nie jest jakieś średniowieczne uniwersum gdzie ekwipunek stanowi pierwszorzędną rolę. Przecież taki Goku latał przez większość czasu w luźnych ciuchach nie zapewniających żadnej obrony i nie używał broni. Mimo to lał innych jak chciał, także tych ze zbrojami i rozmaitymi brońmi. Dlatego podczas wymyślania przedmiotów nie róbmy z nich jakiegoś ważnego elementu rozgrywki, a raczej miły dodatek.
avatar
Gość
Gość

Przedmioty i inne Empty Re: Przedmioty i inne

Sro Gru 28, 2016 6:21 pm
Honoberuto napisał:Mi się zdaje że waluta nie jest zbyt potrzebna, przynajmniej liczbowo. Prostszym rozwiązaniem byłoby według mnie przedstawienie zamożności postaci zwyczajnymi słowami i logiką (np. jeśli jest zwykłym żołnierzem, to regularnie będzie dostawał wypłatę, z której większą część trzeba poświęcić na jedzenie, podatki i tak dalej, a jeśli jest zarządcą jakiejś planety to może sobie pozwolić na droższe rzeczy), ale nie sprzeciwiam się walucie wyrażonej w liczbie. Myślę też, że na pewno nie mogło by być tak, że za każdą przygodę dostaje się kasę. To by musiało być uzasadnione fabularnie. Jeśli przyjmujemy jakieś zlecenie lub przygoda jest w ramach pracy naszej postaci (np. jako żołnierz), to jak najbardziej może być wypłata, ale nie taka że po prostu wykona zadanie i bum, nagle materializują mu się pieniądze. Byłoby to opisane w poście MG, że zleceniodawca nam płaci. No i tu trzeba pamiętać że zleceniodawca może być np. chamem, co nas wykiwał i za przygodę ostatecznie dostajemy tylko punkty do statystyk. Albo może zginąć podczas trwania zadania. Albo może zamiast pieniędzy dać nam coś innego. Albo cokolwiek. A jeśli przygoda polegała np. na pokonaniu jakiegoś złego stwora co nam rozwalił chałupę, to kasy raczej za to żadnej nie dostaniemy. No, chyba że mamy ubezpieczoną tą chałupę.


Jeśli chodzi o zbroje, to mam pewne wątpliwości. Niby pomysł dobry, ale jednak coś jest nie tak. A jeśli na przykład ktoś nie chce mieć zbroi bo chciałby sobie nosić np. Gi takie jak u Goku? Musi się liczyć z tym, że może spotkać osobę która trenowała tyle samo co on, podobnie budowała swoje statystyki, ale może mieć 120 hp więcej? Można po prostu zrobić np. tak, że dobra zbroja lepiej znosi wszelkie ataki i gdy przyjmiemy na nią jakiś potężny promień energetyczny, to nie zostaniemy przebici (choć poczujemy mocne uderzenie), ale takie gi nas nie ochroni i możemy zostać przebici na wylot przez ten promień. Nie może być tak że zbroja która jest zakładana na tors po prostu doda nam hp i będzie równo ochraniać całe ciało.


Do tarcz zastrzeżeń mam odrobinkę. Po pierwsze: Nie wiem jak jest z przebijalnością laserów przez stal, ale tarcza zrobiona ze zwykłego żelaza NIE ochroni nas przed karabinem maszynowym. Ba, nie będzie zbyt skuteczna także przy zwyczajnych pistoletach. I to takich jakie były w XVII wieku. Po drugie: serio? Takie tarcze w Dragon Ballu? Miecze rozumiem, ale tarcze? Halo halo, to nie są Lochy i Smoki xd


Co do skauterów też mam coś do powiedzenia. Chyba lepiej by było, gdyby ten margines błędu w pomiarze wyrażony był w procentach, a nie w liczbie. No i myślę że skauter III generacji powinien mieć większą dokładność w pomiarze niż skauter II i I generacji, nie odwrotnie.


Do reszty zastrzeżeń nie mam, jak dla mnie mogą być.


No i pamiętajmy, że Dragon Ball to nie jest jakieś średniowieczne uniwersum gdzie ekwipunek stanowi pierwszorzędną rolę. Przecież taki Goku latał przez większość czasu w luźnych ciuchach nie zapewniających żadnej obrony i nie używał broni. Mimo to lał innych jak chciał, także tych ze zbrojami i rozmaitymi brońmi. Dlatego podczas wymyślania przedmiotów nie róbmy z nich jakiegoś ważnego elementu rozgrywki, a raczej miły dodatek.

Od tego masz te koszary by ci żołd płacili, po każdej misji. Może być po każdej misji a może być raz na miesiąc określona suma pieniędzy, mi to bez różnicy tu dałem pomysł który i tak byłby rozwijany na adminowej konfie.

Co do armorów, tak właśnie tak by było, że może trenować tyle co Ty ale ma zbroję i wygra walkę. Zauważ, że i tak tylko changi i saiyanie będą mieli scoutery oraz armory, więc masz tą możliwość a jak z niej nie korzystasz to twoja wola przecież. A co do HP to nwm to chyba lepszy pomysł bo oczywistym jest, że wytrzymałość działa na miejsca zbroi a nie na całe twoje ciało. To czy to będzie odporne na ciosy czy to będzie dodawało HP to i tak w efekcie wychodzi na to samo LECZ potrzeba większego kombinowania na to ile ciosów przy jakiej sile przyjmie, jaką energię przepuści przy jakiej ilości Energii itp itd...

Co do tarcz, może nie pasuje ale czemu nie dawać takiej możliwości, metal zwyczajny może nie, jakoś nie miałem zamiaru wtajemniczać się w opis rodzaju użytego metalu, po prostu jest użyty taki by nie przepuściła strzałów...

Co do scouterów, tak powinien mieć w % i to zmieniłem, dzięki. Co do tej dokładności... Nie sądzisz, że jak mierzy do 2500 i margines błędu to 250 to to jest dużo więcej niż 1.000 przy 20.000? I to 2x.

Co do tego Goku... Trenuj tak jak on to też będziesz mógł klepać każdego nie mając sam zbroi xD.

avatar
Gość
Gość

Przedmioty i inne Empty Re: Przedmioty i inne

Sro Gru 28, 2016 6:58 pm
Laptor napisał:

Od tego masz te koszary by ci żołd płacili, po każdej misji. Może być po każdej misji a może być raz na miesiąc określona suma pieniędzy, mi to bez różnicy tu dałem pomysł który i tak byłby rozwijany na adminowej konfie.

Co do armorów, tak właśnie tak by było, że może trenować tyle co Ty ale ma zbroję i wygra walkę. Zauważ, że i tak tylko changi i saiyanie będą mieli scoutery oraz armory, więc masz tą możliwość a jak z niej nie korzystasz to twoja wola przecież. A co do HP to nwm to chyba lepszy pomysł bo oczywistym jest, że wytrzymałość działa na miejsca zbroi a nie na całe twoje ciało. To czy to będzie odporne na ciosy czy to będzie dodawało HP to i tak w efekcie wychodzi na to samo LECZ potrzeba większego kombinowania na to ile ciosów przy jakiej sile przyjmie, jaką energię przepuści przy jakiej ilości Energii itp itd...

Co do tarcz, może nie pasuje ale czemu nie dawać takiej możliwości, metal zwyczajny może nie, jakoś nie miałem zamiaru wtajemniczać się w opis rodzaju użytego metalu, po prostu jest użyty taki by nie przepuściła strzałów...

Co do scouterów, tak powinien mieć w % i to zmieniłem, dzięki. Co do tej dokładności... Nie sądzisz, że jak mierzy do 2500 i margines błędu to 250 to to jest dużo więcej niż 1.000 przy 20.000? I to 2x.

Co do tego Goku... Trenuj tak jak on to też będziesz mógł klepać każdego nie mając sam zbroi xD.


Co do koszar, to wiem że oni mi dają wypłaty. Ale przecież zdarzać się będą przygody o których armia nic nie wie, i  za nie wynagrodzenia nie powinno być.

Jeśli chodzi o zbroje, to właśnie odporność na ciosy i większe hp w danych miejscach to duża różnica. Przecież jak przyładuję w klatkę piersiową potężnym promieniem z łatwością przebijającym ciało a ty nie zdążysz zareagować i się w żaden sposób obronić, to lepiej wyjdziesz jeśli masz na sobie zbroję, bo ona może załagodzić atak i nie pozwoli na przebicie ci serca, co doprowadziłoby do twojej śmierci niezależnie od ilości HP. A jeśli HP właśnie zwiększane będzie, to zbroja która przepuści promień  i pozwoli na przebicie serca sprawi, że z rozwalonym sercem jeszcze będziesz dychał, bo masz tam w zapasie trochę hp. A tak nie może być.

Jeśli chodzi o skautery, to myślę że robienie tego na proporcje nie jest dobrym pomysłem. Przyjmijmy że dwóch gości z marginesu społecznego bez skauterów się sparinguje, obok stoi elitarny gość. Elitarny gość postanowił że poinformuje sparingpartnerów o ich poziomie mocy. Jego skauter mówi mu, że gość z marginesu społecznego A ma 1000 jednostek, a gość z marginesu społecznego B ma 3000 jednostek. Tymczasem oboje mają po 2000. Różnica jest spora. Ale na szczęście wprowadzone już przez ciebie procenty sprawę załatwiają.
Sponsored content

Przedmioty i inne Empty Re: Przedmioty i inne

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach