Go down
@Whis
@Whis
No.1 Whis' Fanboy
Liczba postów : 976

Statystyki - Procentowe Zależności Empty Statystyki - Procentowe Zależności

Pią Lut 10, 2017 1:21 pm
TREŚĆ NIE ZAKTUALIZOWANA!


Zależności głównie będą wyliczać MG, więc nie martwcie się wzorami.
_____________
1. Kiedy obrażenia przeciwnika (DMG ciosu = siła, DMG ciosu ze sztukami walki = siła + 1/2 szybkości i tak dalej) są mniejsze niż 120% naszej wytrzymałość nie odczuwamy jego ciosów.
1.2 x Wytrzymałość musi być większa niż obrażenia przeciwnika byśmy nie odczuwali jego ciosów.*

2. Kiedy 100% naszej wytrzymałości jest większe od obrażeń techniki naszego przeciwnika o 120%, wtedy nie odczuwamy efektu techniki.
Wytrzymałość musi być większa niż DMG techniki x1.2 by nie odczuwać jej działania.

3. Jeśli 60% naszej szybkości jest większe od szybkości przeciwnika, ma on problemy z dostrzeżeniem naszych ruchów.
Nasza Szybkość x 0,6 musi być większa niż Szybkość przeciwnika

4. Jeśli posiadamy o 20% szybkości więcej od naszych przeciwników, możemy unikać ciosów oponentów znajdujących się naprzeciwko nas.
Nasza szybkość musi być większa od (Szybkość przeciwnika pierwszego + Szybkość przeciwnika drugiego) x 1,2

5. Jeśli posiadamy o 30 % szybkości więcej od naszych przeciwników, możemy unikać ciosów oponentów znajdujących się wokół nas.
Nasza szybkość musi być większa od (Szybkość przeciwnika pierwszego + Szybkość przeciwnika drugiego) x 1,3

6. Jeśli 60% szybkości naszej techniki jest większe od atrybutu szybkości naszego przeciwnika to nie jest on w stanie wykonać uniku (chyba, że opis stanowi inaczej np. "nie powiedzie się, jeśli przeciwnik ma większą statystykę szybkości." wtedy użytkownika obowiązuje opis a nie ta zależność więc). Zależność ta dotyczy 30 metrów odległości. Za każde 10 metrów odległości więcej należy odjąć od mnożnika 0,1.
Szybkość naszej techniki x 0,6 musi być większa niż Szybkość przeciwnika.

7. Jeśli 50% zdanych przez nas obrażeń (DMG ciosu = siła, DMG ciosu ze sztukami walki = siła + 1/2 szybkości i tak dalej) jest większe niż 2x wytrzymałość przeciwnika jego ciało może zostać przebite na wylot.
Zadane przez na obrażenia x 0,5 muszą być 2x większe niż Wytrzymałość przeciwnika.**

8. Kiedy 50% obrażeń naszej techniki (DMG techniki = energia postaci x wartość techniki, w przypadku posiadania kontroli ki inaczej to wygląda) jest większą wartością niż wytrzymałość przeciwnika, wtedy technika przebije ciało wojownika na wylot.
Zadane przez naszą technikę obrażenia x 0,5 muszą być większe 2x niż Wytrzymałość przeciwnika.***

9. Aby zatrzymać wrogą technikę dłońmi, suma naszej siły i wytrzymałości musi być większa niż obrażenia owej techniki.
Nasza Siła + Wytrzymałość muszą być większe niż obrażenia wrogiej techniki.
_____
*Obrażenia przeciwnika to DMG ciosu w zależności od tego czy posiada sztuki walki czy nie, czy z rozpędu czy nie. Tak jak mówi mechanika walki.
**Obrażenia postaci to DMG ciosu w zależności od tego czy posiadamy sztuki walki czy nie, czy z rozpędu czy nie. Tak jak mówi mechanika walki.
*** Obrażenia techniki to DMG techniki w zależności od tego czy posiadamy kontrolę ki czy nie. Tak jak mówi opis umiejętności.

Administracja zastrzega sobie ewentualne zmiany na rzecz lepszego balansu.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach