Go down
Shiro
Shiro
Wschodni Kaioshin
Liczba postów : 331

Pomysły Shiro Empty Pomysły Shiro

Wto Lut 21, 2017 10:11 pm
No, to tutaj głównie będę wrzucał swoje pomysły, kiedy jakieś mi do głowy wpadną.

Już mi się tam coś roi, ale najpierw chciałbym zaproponować dodanie obrazków do umiejętności, takich jak w technikach. Nie jest to coś bez czego forum nie mogłoby funkcjonować (ba, właściwie nic nie zmienia), ale zdjęcie przy każdym skillu w dziale wygląda moim zdaniem po prostu ładniej.
Tu przygotowałem zestaw przykładowych obrazków:

1. Sztuki Walki:
Nie od dziś wiadomo, że bić się można nie posiadając żadnej techniki ani tym bardziej stylu. Nikt nikomu nie każe tego potrafić, ale jednak większym profitem i ułatwieniem w trakcie pojedynku okazuje się znajomość sztuk walki. Każdy szanujący się wojownik potrafi używać odpowiednie chwyty i ciosy, przez co jego skuteczność rośnie.
Efekt: zwykły atak = siła + 1/2 szybkości, cios z rozpędu = siła + szybkość.
Pomysły Shiro ME12otP

2. Walka bronią białą:
Fajnym, jednak nie obowiązkowym dodatkiem, jest walka bronią. Miecze, pałki i inne tego typu bronie mogą niejednokrotnie zmienić losy walki i przechylić szalę na naszą stronę! Ta umiejętność pozwala na lepsze korzystanie z broni, przez co jej wytrzymałość wystarcza na dłużej - nie niszczy się tak szybko, dlatego że użytkownik potrafi się nią perfekcyjnie posługiwać.
Efekt: Zużycie wytrzymałości broni spada do 5%/2 tury, jeśli broń jest używana
Pomysły Shiro DhKR4Xj

3. Wyczuwanie KI:
Umiejętność, która bardzo się przydaje. Wyuczona pozwala na odnajdywanie ludzi poprzez energię KI jaką emanują. Pozwala także na ustalenie tego, czy ktoś jest od nas silniejszy lub słabszy. Dobrze wykorzystana, pozwala na "widzenie" w czasie walki bez użycia oczu.
By się jej nauczyć, należy najpierw fabularnie się o niej dowiedzieć.
Uczy: Mr. Popo, Guru, Gomasu
Efekt: Możliwość wyczuwania energii KI danej osoby na danej planecie
Pomysły Shiro VAmZUyi
EDIT: Teraz widzę że ten Popo trochę taki niedopracowany, rozmyty i te paski... jak pomysł spotka się z zatwierdzeniem to go dopracuję.

4. Wyczuwanie boskiej KI:
Energia KI jaką posługują się bogowie (Kaioshin/Makaioshin) jest inna od tej, którą wyczuć można u śmiertelników. Nie można się jej nauczyć, nie poznawszy się wcześniej z jej normalną wersją. Za pomocą tej umiejętności, możliwe jest wykrywanie bogów, odnalezienie ich, a także ustalenie ich mocy. Żeby się jej nauczyć, trzeba przejść odpowiedni trening, albowiem bogów nie spotyka się na co dzień.
By się jej nauczyć, należy najpierw fabularnie się o niej dowiedzieć.
Uczy: Whis lub osoba posługująca się boskim KI (gracz może nauczyć innego gracza dopiero po uzsykaniu swojej 3 transformacji)
Efekt: Możliwość wyczuwania boskiej energii KI danej osoby na danej planecie
Pomysły Shiro TE0jPRK
No wiem, że tu trochę nie pasuje, ale uwierzcie mi, nie mogłem znaleźć niczego lepszego.

5. Kontrola KI:
Każdy wojownik powinien potrafić kontrolować swoją energię KI. Jeśli nie jest w stanie jej kontrolować, nie będzie miał możliwości używać jej tak, jak sam sobie tego zażyczył. Kontrola KI to potrzebny i przydatny bonus dla kogoś, kto uwielbia bawić się swoją energią i czynić z nią cuda.
Efekt: Kontrola nad swoją energią pozwala manipulować wartością dmg ataków energetycznych oraz ich szybkością. Normalnie przy podliczaniu MG bierze pod uwagę jedynie dmg przypisane do techniki. W przypadku gdy ktoś posiada umiejętność kontroli KI do podstawowego dmg techniki dolicza się także statystykę energii. Gracz sam decyduje, czy używa maksymalnej (przypisane dmg do techniki + stat. energii), czy minimalnej (przypisanego dmg do techniki) siły.
Efekt: Mnożnik techniki (np. energia x3) + statystyka energii = ostateczne dmg
Wymagania: 1000 PL, dwa treningi
Pomysły Shiro 9px2YRw

6. Zmniejszanie i zwiększanie KI:
Umiejętność polegająca na zmniejszeniu swojej energii KI, co równa się także z jej ukryciem przed innymi osobami, a także na błyskawicznym jej zwiększeniu, przez co można zaskoczyć przeciwnika i zdobyć przewagę w walce. Jest to bardzo pożyteczna umiejętność.
Efekt: Zmniejszanie poziomu swojej energii równa się z ukryciem jej do tego stopnia, że przeciwnik nie jest w stanie jej wyczuć/pomyli się przy ustalaniu siły gracza.
Wymagania: Wyczuwanie KI
Pomysły Shiro ShZd9Z9

7. Regeneracja:
Umiejętność, która pozwala na odtwarzanie swoich kończyn, a także na leczenie swoich ran. W przypadku posiadania tej umiejętności, czas odnawiania życia skraca się. Jest dostępna tylko dla wybranych ras*.
*tylko i wyłącznie dla rasy Nameczan, Majinów, a także dla Bio-Androidów posiadających ich komórki.
Efekt: Odtwarzanie kończyn, szybsze leczenie. Odnowienie punktów HP równa się utracie połowy pkt KI. Dla przykładu: odnawiamy 10 punktów HP, tracimy 5 punktów KI.
Pomysły Shiro FKKKCTc

8. Wchłanianie:
Umiejętność pozwalająca rasie Majinów na otoczenie przeciwnika częścią siebie, ów organ pochłania część statystyk przeciwnika i wraca do nas dając nam dużego kopa. Umiejętność wymaga jednak większej szybkości niż przeciwnika, oraz utraty odpowiedniej ilości życia gdyż może zostać użyta tylko w przypadku jego bezpośredniego zagrożenia!
Efekt: +10% statystyk przeciwnika (jeśli NPC), +20% statystyk przeciwnika (jeśli gracz), wiedza użytkownika.
Wymagania: Pierwsza transformacja Majinów, utrata przynajmniej 50% HP, jeden trening.
Pomysły Shiro CIU2DsG

9. Tworzenie:
Umiejętność pozwalająca Shinjinowi/Demonowi na tworzenie przedmiotów, które nie są jedzeniem i piciem. Posiadacz tej umiejętności rozwija swój wrodzony talent do tworzenia i zyskuje możliwość tworzenia ubrań, które są cięższe i wytrzymalsze (a'la zbroje), czy nawet broni, które będą posiadały przypisany do siebie DMG. Oczywiście, żeby coś stworzyć, trzeba najpierw mieć z tym uprzednio kontakt i wiedzieć jak dana rzecz działa.
Wymagania: Pierwsza transformacja Shinjinów/Demonów, 30 KI poboru za zbroje, bronie, itp, jeden trening.
Pomysły Shiro NBdZ8YM

W planach mam przygotowanie takich samych dla mechaników.
I wybaczcie że wstęp trochę niejasny, ale napisałem go dwa razy krótszego, gdyż jestem głupi i jak zwykle musiałem pisać posta dwa razy. :p
Shin
Shin
Liczba postów : 393

Pomysły Shiro Empty Re: Pomysły Shiro

Wto Lut 21, 2017 11:04 pm
Jak dla mnie pomysł całkiem przyjemny, obrazki wybrał ładne. Szczerze mówiąc strasznie raziło mnie do tej pory to, jak pusto jest w umiejkach. Ja jestem w 100% ZA
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 2233

Pomysły Shiro Empty Re: Pomysły Shiro

Sro Lut 22, 2017 11:15 am
Bardzo ładnie! Obrazki już dodane. Smile
Shiro
Shiro
Wschodni Kaioshin
Liczba postów : 331

Pomysły Shiro Empty Re: Pomysły Shiro

Sro Maj 10, 2017 11:31 pm
Zobowiązałem się postrzelać screeny lokacji w Xenoversie, żebyśmy mieli obrazki dzielnic w tematach. Napisałbym to w temacie administracji, ale aczik za dwa pomysły sam się nie zrobi, c'nie?~

Handlowa
Pomysły Shiro VBC9EaRPomysły Shiro LOMWRvi
Dwa obrazki, do wyboru do koloru

Treningowa
Pomysły Shiro EyWpQOc
W grze to była po prostu szkoła, więc polecałbym wziąć coś z dodatkowych poniżej :p

Wypoczynkowa
Pomysły Shiro 0RGQpDt
A taka tutaj plaża

Zasłużonych
Pomysły Shiro F4eHqGy
Na pomniku miał być Darion, ale nie chciało mi się farmić kul dla editu postaci i jednego obrazka. Jak komuś będzie bardzo przeszkadzać, to mogę się pofatygować.

Dodatkowe
Pomysły Shiro Cg7RgwqPomysły Shiro Q6z1zd4Pomysły Shiro WQq0ImmPomysły Shiro 1UpygVZ
Tu obrazki to ewentualnej podmiany, jakby któreś z gry nie pasowały do forumowego Canton City
Shiro
Shiro
Wschodni Kaioshin
Liczba postów : 331

Pomysły Shiro Empty Re: Pomysły Shiro

Pon Maj 15, 2017 3:13 pm
Z rozmowy na czacie z Anticalem wysunęła się luźna myśl na temat reformy systemu walki. Jak wszyscy wiemy, drugi gracz ma o wiele łatwiej, bo zna wszystkie ruchy przeciwnika i zwyczajnie pisze, co robi w reakcji na nie; nie musi się przygotowywać na każdą ewentualność. Był zamysł, by ukryć oba posty walki komendą "hide", ale - come on - przecież nie walczymy z zawiązanymi oczami, widzimy swojego oponenta.
Tu zrodził się pomysł na coś takiego:

1. Gracz A pisze posta z opisem swoich czynów.
2. Gracz B robi to samo.
3. Gracz A może zedytować swojego posta, jednak tylko dopisując pod nim nową treść, nie ruszając starej.
4. Dopiero wtedy MG wyjaśnia ostateczny wynik odcinka starcia.

Gwoli uczciwości, prowadzący może zrobić screena ofensywy gracza pierwszego lub chociaż wkleić treść do notatnika.
Zapraszam do dyskusji.
avatar
Gość
Gość

Pomysły Shiro Empty Re: Pomysły Shiro

Pon Maj 15, 2017 3:35 pm
Lol nie ma bata. Nie i nie. Nawet nie ma możliwości by dać opcję edycji posta.
Wystarczy użyć mózgu by prawidłowo wykorzystać komendę hide, przykładowo mamy takie miejsce walki:
Spoiler:


Haricotto wznosił się 5 metrów nad ziemią, wolno leciał w kierunku zauważonej przed chwilą postaci. Był niezwykle podekscytowany, ponieważ od dłuższego czasu nikogo nie spotkał. Była to doskonała sposobność do tego, by wypróbował nowo zdobytą siłę, by przetestował technikę, której się dopiero co nauczył. Widać było, że postać znajdująca się około 15 metrów od niego nie zauważyła go. Obniżył swój lot, miał pewien pomysł.

[.hide]Kiedy zniżył się wystarczająco nisko do ziemi chwycił w lewą rękę kamień, który mógł schować w zaciśniętej pięści. Miał zamiar użyć go, by rzucić w przeciwnika, co dałoby mu przewagę i zaskoczenie, ponieważ przeciwnik będzie musiał się zasłonić, lub wykonać unik.[./hide]

Po chwili znowu wrócił na wysokość około 5 metrów, jego przeciwnik po chwili go zauważył, znajdowali się około 10 metrów od siebie.
- Zgubiłeś się? - Zapytał zaciekawiony, chociaż w gruncie rzeczy doskonale wiedział, że to tylko sztuczne przedłużanie nieuniknionego.
Sponsored content

Pomysły Shiro Empty Re: Pomysły Shiro

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach