- ShiroWschodni Kaioshin
- Liczba postów : 331
Pomysły Shiro
Wto Lut 21, 2017 10:11 pm
No, to tutaj głównie będę wrzucał swoje pomysły, kiedy jakieś mi do głowy wpadną.
Już mi się tam coś roi, ale najpierw chciałbym zaproponować dodanie obrazków do umiejętności, takich jak w technikach. Nie jest to coś bez czego forum nie mogłoby funkcjonować (ba, właściwie nic nie zmienia), ale zdjęcie przy każdym skillu w dziale wygląda moim zdaniem po prostu ładniej.
Tu przygotowałem zestaw przykładowych obrazków:
1. Sztuki Walki:
Nie od dziś wiadomo, że bić się można nie posiadając żadnej techniki ani tym bardziej stylu. Nikt nikomu nie każe tego potrafić, ale jednak większym profitem i ułatwieniem w trakcie pojedynku okazuje się znajomość sztuk walki. Każdy szanujący się wojownik potrafi używać odpowiednie chwyty i ciosy, przez co jego skuteczność rośnie.
Efekt: zwykły atak = siła + 1/2 szybkości, cios z rozpędu = siła + szybkość.
2. Walka bronią białą:
Fajnym, jednak nie obowiązkowym dodatkiem, jest walka bronią. Miecze, pałki i inne tego typu bronie mogą niejednokrotnie zmienić losy walki i przechylić szalę na naszą stronę! Ta umiejętność pozwala na lepsze korzystanie z broni, przez co jej wytrzymałość wystarcza na dłużej - nie niszczy się tak szybko, dlatego że użytkownik potrafi się nią perfekcyjnie posługiwać.
Efekt: Zużycie wytrzymałości broni spada do 5%/2 tury, jeśli broń jest używana
3. Wyczuwanie KI:
Umiejętność, która bardzo się przydaje. Wyuczona pozwala na odnajdywanie ludzi poprzez energię KI jaką emanują. Pozwala także na ustalenie tego, czy ktoś jest od nas silniejszy lub słabszy. Dobrze wykorzystana, pozwala na "widzenie" w czasie walki bez użycia oczu.
By się jej nauczyć, należy najpierw fabularnie się o niej dowiedzieć.
Uczy: Mr. Popo, Guru, Gomasu
Efekt: Możliwość wyczuwania energii KI danej osoby na danej planecie
EDIT: Teraz widzę że ten Popo trochę taki niedopracowany, rozmyty i te paski... jak pomysł spotka się z zatwierdzeniem to go dopracuję.
4. Wyczuwanie boskiej KI:
Energia KI jaką posługują się bogowie (Kaioshin/Makaioshin) jest inna od tej, którą wyczuć można u śmiertelników. Nie można się jej nauczyć, nie poznawszy się wcześniej z jej normalną wersją. Za pomocą tej umiejętności, możliwe jest wykrywanie bogów, odnalezienie ich, a także ustalenie ich mocy. Żeby się jej nauczyć, trzeba przejść odpowiedni trening, albowiem bogów nie spotyka się na co dzień.
By się jej nauczyć, należy najpierw fabularnie się o niej dowiedzieć.
Uczy: Whis lub osoba posługująca się boskim KI (gracz może nauczyć innego gracza dopiero po uzsykaniu swojej 3 transformacji)
Efekt: Możliwość wyczuwania boskiej energii KI danej osoby na danej planecie
No wiem, że tu trochę nie pasuje, ale uwierzcie mi, nie mogłem znaleźć niczego lepszego.
5. Kontrola KI:
Każdy wojownik powinien potrafić kontrolować swoją energię KI. Jeśli nie jest w stanie jej kontrolować, nie będzie miał możliwości używać jej tak, jak sam sobie tego zażyczył. Kontrola KI to potrzebny i przydatny bonus dla kogoś, kto uwielbia bawić się swoją energią i czynić z nią cuda.
Efekt: Kontrola nad swoją energią pozwala manipulować wartością dmg ataków energetycznych oraz ich szybkością. Normalnie przy podliczaniu MG bierze pod uwagę jedynie dmg przypisane do techniki. W przypadku gdy ktoś posiada umiejętność kontroli KI do podstawowego dmg techniki dolicza się także statystykę energii. Gracz sam decyduje, czy używa maksymalnej (przypisane dmg do techniki + stat. energii), czy minimalnej (przypisanego dmg do techniki) siły.
Efekt: Mnożnik techniki (np. energia x3) + statystyka energii = ostateczne dmg
Wymagania: 1000 PL, dwa treningi
6. Zmniejszanie i zwiększanie KI:
Umiejętność polegająca na zmniejszeniu swojej energii KI, co równa się także z jej ukryciem przed innymi osobami, a także na błyskawicznym jej zwiększeniu, przez co można zaskoczyć przeciwnika i zdobyć przewagę w walce. Jest to bardzo pożyteczna umiejętność.
Efekt: Zmniejszanie poziomu swojej energii równa się z ukryciem jej do tego stopnia, że przeciwnik nie jest w stanie jej wyczuć/pomyli się przy ustalaniu siły gracza.
Wymagania: Wyczuwanie KI
7. Regeneracja:
Umiejętność, która pozwala na odtwarzanie swoich kończyn, a także na leczenie swoich ran. W przypadku posiadania tej umiejętności, czas odnawiania życia skraca się. Jest dostępna tylko dla wybranych ras*.
*tylko i wyłącznie dla rasy Nameczan, Majinów, a także dla Bio-Androidów posiadających ich komórki.
Efekt: Odtwarzanie kończyn, szybsze leczenie. Odnowienie punktów HP równa się utracie połowy pkt KI. Dla przykładu: odnawiamy 10 punktów HP, tracimy 5 punktów KI.
8. Wchłanianie:
Umiejętność pozwalająca rasie Majinów na otoczenie przeciwnika częścią siebie, ów organ pochłania część statystyk przeciwnika i wraca do nas dając nam dużego kopa. Umiejętność wymaga jednak większej szybkości niż przeciwnika, oraz utraty odpowiedniej ilości życia gdyż może zostać użyta tylko w przypadku jego bezpośredniego zagrożenia!
Efekt: +10% statystyk przeciwnika (jeśli NPC), +20% statystyk przeciwnika (jeśli gracz), wiedza użytkownika.
Wymagania: Pierwsza transformacja Majinów, utrata przynajmniej 50% HP, jeden trening.
9. Tworzenie:
Umiejętność pozwalająca Shinjinowi/Demonowi na tworzenie przedmiotów, które nie są jedzeniem i piciem. Posiadacz tej umiejętności rozwija swój wrodzony talent do tworzenia i zyskuje możliwość tworzenia ubrań, które są cięższe i wytrzymalsze (a'la zbroje), czy nawet broni, które będą posiadały przypisany do siebie DMG. Oczywiście, żeby coś stworzyć, trzeba najpierw mieć z tym uprzednio kontakt i wiedzieć jak dana rzecz działa.
Wymagania: Pierwsza transformacja Shinjinów/Demonów, 30 KI poboru za zbroje, bronie, itp, jeden trening.
W planach mam przygotowanie takich samych dla mechaników.
I wybaczcie że wstęp trochę niejasny, ale napisałem go dwa razy krótszego, gdyż jestem głupi i jak zwykle musiałem pisać posta dwa razy. :p
Już mi się tam coś roi, ale najpierw chciałbym zaproponować dodanie obrazków do umiejętności, takich jak w technikach. Nie jest to coś bez czego forum nie mogłoby funkcjonować (ba, właściwie nic nie zmienia), ale zdjęcie przy każdym skillu w dziale wygląda moim zdaniem po prostu ładniej.
Tu przygotowałem zestaw przykładowych obrazków:
1. Sztuki Walki:
Nie od dziś wiadomo, że bić się można nie posiadając żadnej techniki ani tym bardziej stylu. Nikt nikomu nie każe tego potrafić, ale jednak większym profitem i ułatwieniem w trakcie pojedynku okazuje się znajomość sztuk walki. Każdy szanujący się wojownik potrafi używać odpowiednie chwyty i ciosy, przez co jego skuteczność rośnie.
Efekt: zwykły atak = siła + 1/2 szybkości, cios z rozpędu = siła + szybkość.
2. Walka bronią białą:
Fajnym, jednak nie obowiązkowym dodatkiem, jest walka bronią. Miecze, pałki i inne tego typu bronie mogą niejednokrotnie zmienić losy walki i przechylić szalę na naszą stronę! Ta umiejętność pozwala na lepsze korzystanie z broni, przez co jej wytrzymałość wystarcza na dłużej - nie niszczy się tak szybko, dlatego że użytkownik potrafi się nią perfekcyjnie posługiwać.
Efekt: Zużycie wytrzymałości broni spada do 5%/2 tury, jeśli broń jest używana
3. Wyczuwanie KI:
Umiejętność, która bardzo się przydaje. Wyuczona pozwala na odnajdywanie ludzi poprzez energię KI jaką emanują. Pozwala także na ustalenie tego, czy ktoś jest od nas silniejszy lub słabszy. Dobrze wykorzystana, pozwala na "widzenie" w czasie walki bez użycia oczu.
By się jej nauczyć, należy najpierw fabularnie się o niej dowiedzieć.
Uczy: Mr. Popo, Guru, Gomasu
Efekt: Możliwość wyczuwania energii KI danej osoby na danej planecie
EDIT: Teraz widzę że ten Popo trochę taki niedopracowany, rozmyty i te paski... jak pomysł spotka się z zatwierdzeniem to go dopracuję.
4. Wyczuwanie boskiej KI:
Energia KI jaką posługują się bogowie (Kaioshin/Makaioshin) jest inna od tej, którą wyczuć można u śmiertelników. Nie można się jej nauczyć, nie poznawszy się wcześniej z jej normalną wersją. Za pomocą tej umiejętności, możliwe jest wykrywanie bogów, odnalezienie ich, a także ustalenie ich mocy. Żeby się jej nauczyć, trzeba przejść odpowiedni trening, albowiem bogów nie spotyka się na co dzień.
By się jej nauczyć, należy najpierw fabularnie się o niej dowiedzieć.
Uczy: Whis lub osoba posługująca się boskim KI (gracz może nauczyć innego gracza dopiero po uzsykaniu swojej 3 transformacji)
Efekt: Możliwość wyczuwania boskiej energii KI danej osoby na danej planecie
No wiem, że tu trochę nie pasuje, ale uwierzcie mi, nie mogłem znaleźć niczego lepszego.
5. Kontrola KI:
Każdy wojownik powinien potrafić kontrolować swoją energię KI. Jeśli nie jest w stanie jej kontrolować, nie będzie miał możliwości używać jej tak, jak sam sobie tego zażyczył. Kontrola KI to potrzebny i przydatny bonus dla kogoś, kto uwielbia bawić się swoją energią i czynić z nią cuda.
Efekt: Kontrola nad swoją energią pozwala manipulować wartością dmg ataków energetycznych oraz ich szybkością. Normalnie przy podliczaniu MG bierze pod uwagę jedynie dmg przypisane do techniki. W przypadku gdy ktoś posiada umiejętność kontroli KI do podstawowego dmg techniki dolicza się także statystykę energii. Gracz sam decyduje, czy używa maksymalnej (przypisane dmg do techniki + stat. energii), czy minimalnej (przypisanego dmg do techniki) siły.
Efekt: Mnożnik techniki (np. energia x3) + statystyka energii = ostateczne dmg
Wymagania: 1000 PL, dwa treningi
6. Zmniejszanie i zwiększanie KI:
Umiejętność polegająca na zmniejszeniu swojej energii KI, co równa się także z jej ukryciem przed innymi osobami, a także na błyskawicznym jej zwiększeniu, przez co można zaskoczyć przeciwnika i zdobyć przewagę w walce. Jest to bardzo pożyteczna umiejętność.
Efekt: Zmniejszanie poziomu swojej energii równa się z ukryciem jej do tego stopnia, że przeciwnik nie jest w stanie jej wyczuć/pomyli się przy ustalaniu siły gracza.
Wymagania: Wyczuwanie KI
7. Regeneracja:
Umiejętność, która pozwala na odtwarzanie swoich kończyn, a także na leczenie swoich ran. W przypadku posiadania tej umiejętności, czas odnawiania życia skraca się. Jest dostępna tylko dla wybranych ras*.
*tylko i wyłącznie dla rasy Nameczan, Majinów, a także dla Bio-Androidów posiadających ich komórki.
Efekt: Odtwarzanie kończyn, szybsze leczenie. Odnowienie punktów HP równa się utracie połowy pkt KI. Dla przykładu: odnawiamy 10 punktów HP, tracimy 5 punktów KI.
8. Wchłanianie:
Umiejętność pozwalająca rasie Majinów na otoczenie przeciwnika częścią siebie, ów organ pochłania część statystyk przeciwnika i wraca do nas dając nam dużego kopa. Umiejętność wymaga jednak większej szybkości niż przeciwnika, oraz utraty odpowiedniej ilości życia gdyż może zostać użyta tylko w przypadku jego bezpośredniego zagrożenia!
Efekt: +10% statystyk przeciwnika (jeśli NPC), +20% statystyk przeciwnika (jeśli gracz), wiedza użytkownika.
Wymagania: Pierwsza transformacja Majinów, utrata przynajmniej 50% HP, jeden trening.
9. Tworzenie:
Umiejętność pozwalająca Shinjinowi/Demonowi na tworzenie przedmiotów, które nie są jedzeniem i piciem. Posiadacz tej umiejętności rozwija swój wrodzony talent do tworzenia i zyskuje możliwość tworzenia ubrań, które są cięższe i wytrzymalsze (a'la zbroje), czy nawet broni, które będą posiadały przypisany do siebie DMG. Oczywiście, żeby coś stworzyć, trzeba najpierw mieć z tym uprzednio kontakt i wiedzieć jak dana rzecz działa.
Wymagania: Pierwsza transformacja Shinjinów/Demonów, 30 KI poboru za zbroje, bronie, itp, jeden trening.
W planach mam przygotowanie takich samych dla mechaników.
I wybaczcie że wstęp trochę niejasny, ale napisałem go dwa razy krótszego, gdyż jestem głupi i jak zwykle musiałem pisać posta dwa razy. :p
- Shin
- Liczba postów : 393
Re: Pomysły Shiro
Wto Lut 21, 2017 11:04 pm
Jak dla mnie pomysł całkiem przyjemny, obrazki wybrał ładne. Szczerze mówiąc strasznie raziło mnie do tej pory to, jak pusto jest w umiejkach. Ja jestem w 100% ZA
- HaricottoAdmin/Time Patrol
- Liczba postów : 2233
Re: Pomysły Shiro
Sro Lut 22, 2017 11:15 am
Bardzo ładnie! Obrazki już dodane.
- ShiroWschodni Kaioshin
- Liczba postów : 331
Re: Pomysły Shiro
Sro Maj 10, 2017 11:31 pm
Zobowiązałem się postrzelać screeny lokacji w Xenoversie, żebyśmy mieli obrazki dzielnic w tematach. Napisałbym to w temacie administracji, ale aczik za dwa pomysły sam się nie zrobi, c'nie?~
Handlowa
Dwa obrazki, do wyboru do koloru
Treningowa
W grze to była po prostu szkoła, więc polecałbym wziąć coś z dodatkowych poniżej :p
Wypoczynkowa
A taka tutaj plaża
Zasłużonych
Na pomniku miał być Darion, ale nie chciało mi się farmić kul dla editu postaci i jednego obrazka. Jak komuś będzie bardzo przeszkadzać, to mogę się pofatygować.
Dodatkowe
Tu obrazki to ewentualnej podmiany, jakby któreś z gry nie pasowały do forumowego Canton City
Handlowa
Dwa obrazki, do wyboru do koloru
Treningowa
W grze to była po prostu szkoła, więc polecałbym wziąć coś z dodatkowych poniżej :p
Wypoczynkowa
A taka tutaj plaża
Zasłużonych
Na pomniku miał być Darion, ale nie chciało mi się farmić kul dla editu postaci i jednego obrazka. Jak komuś będzie bardzo przeszkadzać, to mogę się pofatygować.
Dodatkowe
Tu obrazki to ewentualnej podmiany, jakby któreś z gry nie pasowały do forumowego Canton City
- ShiroWschodni Kaioshin
- Liczba postów : 331
Re: Pomysły Shiro
Pon Maj 15, 2017 3:13 pm
Z rozmowy na czacie z Anticalem wysunęła się luźna myśl na temat reformy systemu walki. Jak wszyscy wiemy, drugi gracz ma o wiele łatwiej, bo zna wszystkie ruchy przeciwnika i zwyczajnie pisze, co robi w reakcji na nie; nie musi się przygotowywać na każdą ewentualność. Był zamysł, by ukryć oba posty walki komendą "hide", ale - come on - przecież nie walczymy z zawiązanymi oczami, widzimy swojego oponenta.
Tu zrodził się pomysł na coś takiego:
1. Gracz A pisze posta z opisem swoich czynów.
2. Gracz B robi to samo.
3. Gracz A może zedytować swojego posta, jednak tylko dopisując pod nim nową treść, nie ruszając starej.
4. Dopiero wtedy MG wyjaśnia ostateczny wynik odcinka starcia.
Gwoli uczciwości, prowadzący może zrobić screena ofensywy gracza pierwszego lub chociaż wkleić treść do notatnika.
Zapraszam do dyskusji.
Tu zrodził się pomysł na coś takiego:
1. Gracz A pisze posta z opisem swoich czynów.
2. Gracz B robi to samo.
3. Gracz A może zedytować swojego posta, jednak tylko dopisując pod nim nową treść, nie ruszając starej.
4. Dopiero wtedy MG wyjaśnia ostateczny wynik odcinka starcia.
Gwoli uczciwości, prowadzący może zrobić screena ofensywy gracza pierwszego lub chociaż wkleić treść do notatnika.
Zapraszam do dyskusji.
- GośćGość
Re: Pomysły Shiro
Pon Maj 15, 2017 3:35 pm
Lol nie ma bata. Nie i nie. Nawet nie ma możliwości by dać opcję edycji posta.
Wystarczy użyć mózgu by prawidłowo wykorzystać komendę hide, przykładowo mamy takie miejsce walki:
Haricotto wznosił się 5 metrów nad ziemią, wolno leciał w kierunku zauważonej przed chwilą postaci. Był niezwykle podekscytowany, ponieważ od dłuższego czasu nikogo nie spotkał. Była to doskonała sposobność do tego, by wypróbował nowo zdobytą siłę, by przetestował technikę, której się dopiero co nauczył. Widać było, że postać znajdująca się około 15 metrów od niego nie zauważyła go. Obniżył swój lot, miał pewien pomysł.
[.hide]Kiedy zniżył się wystarczająco nisko do ziemi chwycił w lewą rękę kamień, który mógł schować w zaciśniętej pięści. Miał zamiar użyć go, by rzucić w przeciwnika, co dałoby mu przewagę i zaskoczenie, ponieważ przeciwnik będzie musiał się zasłonić, lub wykonać unik.[./hide]
Po chwili znowu wrócił na wysokość około 5 metrów, jego przeciwnik po chwili go zauważył, znajdowali się około 10 metrów od siebie.
- Zgubiłeś się? - Zapytał zaciekawiony, chociaż w gruncie rzeczy doskonale wiedział, że to tylko sztuczne przedłużanie nieuniknionego.
Wystarczy użyć mózgu by prawidłowo wykorzystać komendę hide, przykładowo mamy takie miejsce walki:
- Spoiler:
Haricotto wznosił się 5 metrów nad ziemią, wolno leciał w kierunku zauważonej przed chwilą postaci. Był niezwykle podekscytowany, ponieważ od dłuższego czasu nikogo nie spotkał. Była to doskonała sposobność do tego, by wypróbował nowo zdobytą siłę, by przetestował technikę, której się dopiero co nauczył. Widać było, że postać znajdująca się około 15 metrów od niego nie zauważyła go. Obniżył swój lot, miał pewien pomysł.
[.hide]Kiedy zniżył się wystarczająco nisko do ziemi chwycił w lewą rękę kamień, który mógł schować w zaciśniętej pięści. Miał zamiar użyć go, by rzucić w przeciwnika, co dałoby mu przewagę i zaskoczenie, ponieważ przeciwnik będzie musiał się zasłonić, lub wykonać unik.[./hide]
Po chwili znowu wrócił na wysokość około 5 metrów, jego przeciwnik po chwili go zauważył, znajdowali się około 10 metrów od siebie.
- Zgubiłeś się? - Zapytał zaciekawiony, chociaż w gruncie rzeczy doskonale wiedział, że to tylko sztuczne przedłużanie nieuniknionego.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|