Super Dragon Ball PBF - Another Universe
Forum jest w fazie przebudowy. Jest otwarte dla graczy, ale należy pamiętać o możliwości zmian w mechanice.

Share
Go down
avatar
Guts
Mistrz Gry/Time Patrol
Liczba postów : 211

Tworzenie własnych boostów

on Pon Lip 10, 2017 11:01 pm
Hejo! Chciałem zapytać czy istnieje możliwość tworzenia własnych boostów jako technik. Wiecie, coś w stylu Kaiokena, taki tymczasowy boost.
Gość
Gość

Re: Tworzenie własnych boostów

on Pon Lip 10, 2017 11:04 pm
Przecież to zależy od wielu rzeczy, od twojego poziomu PL podczas tworzenia, od opisu techniki, wyjaśnienia co gdzie jak po co, od ograniczeń jakie nałożysz itp. Ale na pewno nie mogą to być boosty bez logiki, albo przekraczające możliwości Kaiokena, mystica czy majina.
avatar
Antical
Kicked over 9000!
Liczba postów : 424

Re: Tworzenie własnych boostów

on Pon Lip 10, 2017 11:05 pm
Moim zdaniem pomysł, jeśli miałby jakiekolwiek prawo bytu to jest do sporego przemyślenia. Taki boost w przypadku naszej mechaniki, może dać zbyt dużą, chwilową przewagę nad drugim graczem.
avatar
Guts
Mistrz Gry/Time Patrol
Liczba postów : 211

Re: Tworzenie własnych boostów

on Pon Lip 10, 2017 11:06 pm
Nie miałem zamiaru tworzyć czegoś co by przekroczyło poziom majina itd. Tylko taki mały tymczasowy boościk zmieniający wygląd mojej postaci Razz

_________________
Skróty:
avatar
Antical
Kicked over 9000!
Liczba postów : 424

Re: Tworzenie własnych boostów

on Pon Lip 10, 2017 11:13 pm
Ale "boost" z definicji wiążę się z podniesieniem statystyk. A jakikolwiek mnożnik poniżej pierwszej transformacji, może dawać sporą przewagę w walce z innym graczem. Spójrz

Gracz 1:

Siła 10
Szybkość 15
Wytrzymałość 5
Energia 5

Gracz 2:

Siła 10
Szybkość 15
Wytrzymałość 5
Energia 5

Powiedzmy, że Twój chwilowy boost to dwa posty. I teraz, jak to tak rozpisałem to ten pomysł zaczyna nabierać sensu. Dajmy mnożnik x 1.2

Gracz 1:

Siła 12
Szybkość 18
Wytrzymałość 6
Energia 6

Te staty, jednak jakoś bardzo nie podrosły, jeśli byłoby to rozsądnie przemyślane, to moim zdaniem całkiem spoko. Tym bardziej dla profesji, które nie mają przemian typu Oozaru, czy super namek.
avatar
Jirri
Time Patrol
Liczba postów : 490

Re: Tworzenie własnych boostów

on Wto Lip 11, 2017 11:19 am
Żadne x1,2 nie wchodzą w grę wg mnie. Później, gdy będzie miał po 100 w każdej statystyce będzie dostawał po 20 punktów boosta, tak jakby miał Majina. Nie ma nawet opcji, jak dla mnie to może być najwyżej jakiś niewielki boost do jednej, dwóch stat, np po 5 (na obecnym poziomie). Choć nie wiem, czy to i tak nie byłoby za dużo.
Gość
Gość

Re: Tworzenie własnych boostów

on Wto Lip 11, 2017 11:45 am
Wtf mnożnik w przypadku techniki nie wchodzi w grę. Jak robisz swoją technikę to ona ma być w założeniu techniką energetyczną, dlatego tak jak Hari napisał, w grę wchodzi naprawdę mała zmiana wyglądu bo nie takie założenie jest technik.

A jakikolwiek mnożnik poniżej pierwszej transformacji, może dawać sporą przewagę w walce z innym graczem
Generalnie techniki własne mają być właśnie tym co ma dawać przewagę a inne techniki mają ją niwelować, dlatego własne są tak piękne, nigdy nie wiesz co ma przeciwnik, ale mnożnik w technice jest niemożliwy, powiedzmy, że może dawać np. 20 opkt do jednej statysty na x postów (to tylko przykład)
avatar
Guts
Mistrz Gry/Time Patrol
Liczba postów : 211

Re: Tworzenie własnych boostów

on Wto Lip 11, 2017 2:07 pm
Chciałem zrobić technikę która dawała by mi +2 do siły i szybkości, a zmiana wyglądu polegała by na wytworzeniu coś w stylu zbroi. Chociaż zastanawiałem czy by nie zdobyć niepełną wersję tej zbroi fabularnie a ta technika zmieniła by ją w pełną wersję. Czas takiego boosta to byłoby 2 posty i zabierałby HP podczas używania.

_________________
Skróty:
Gość
Gość

Re: Tworzenie własnych boostów

on Wto Lip 11, 2017 4:05 pm
+2? Jakoś tak... mało Surprised
avatar
Guts
Mistrz Gry/Time Patrol
Liczba postów : 211

Re: Tworzenie własnych boostów

on Wto Lip 11, 2017 4:10 pm
No wiem, ale więcej by chyba nie było dopuszczalne. Najchętniej dałbym do 5-6 ale wiesz...Wtedy ten boost musiałby pożerać chore zapasy HP

_________________
Skróty:
Sponsored content

Re: Tworzenie własnych boostów

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach