Super Dragon Ball PBF - Another Universe
Forum jest w fazie przebudowy. Jest otwarte dla graczy, ale należy pamiętać o możliwości zmian w mechanice.

Share
Go down
avatar
Admin
No.1 Whis' Fanboy
Liczba postów : 357
http://dbanotheruniverse.forumpolish.com

Przedmioty

on Sob Gru 05, 2015 5:53 pm
Lista przedmiotów, jakie można spotkać i używać podczas rozgrywki fabularnej.

Królestwo Kaioshin i Makaioshin:
1. Kolczyki Potara:
Magiczne kolczyki, za pomocą których dwie osoby mogąc przejść proces scalenia. Zakładając je na uszy, jeden na lewe, drugi na prawe, automatycznie dokona się fuzja, która zrodzi niesamowitego wojownika!
Występowanie: Królestwo Kaiōshin/Makaiōshin,
Efekt: Scalenie dwóch postaci w jedną, o wiele silniejszą.

No.79, Vegeta, Przestrzeń kosmiczna:
2. Scouter:
Urządzenie do pomiaru jednostek mocy a także wykrywania pozycji przeciwnika/wysokiego natężenia energetycznego. Służy także jako radio, przez które komunikować można się z bazą lub inną osobą, która również posiada takie urządzenie.
Działa tylko w obrębie planety.
'Scoutery':
Scouter I generacji:
Opis: Scouter to urządzenie do mierzenia poziomu mocy, I gen. charakteryzuje się tym, iż jest zakładana na ucho, jest dosyć sporych rozmiarów i może jedynie mierzyć moc oraz wysyłać informacje do bazy a także robi za komunikator.
Występowanie: No.79, Vegeta, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Mierzy moc do 2000 PL (może pomylić się o 15%). Dostajemy za darmo w odpowiednim miejscu.

Scouter II generacji:
Opis: Scouter jest nieco mniejszy, poręczniejszy i dokładniejszy. Ma funkcję przybliżania obrazu, wykrywania osób na odległości nawet 10 kilometrów oraz komunikowania się z bazą a także wysyłania im informacji.
Występowanie: No.79, Vegeta, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Mierzy moc do 8000 PL (może pomylić się o 10%). Kosztuje 15.000 Diosów.

Scouter III generacji:
Opis: Urządzenie różni się nieco od pozostałych wersji, wydaje się, że jest większy gdyż szkiełko znajduje się na obydwu oczach. Jednak posiada funkcję robienia zdjęć, przybliżania widoku, wykrywanie PL na terenie 100 kilometrów, komunikowania się z bazą, wysyłania im informacji, uczenia się podczas walki co działa tak, że po 15 sekundowej walce z 50% prawdopodobieństwem może wskazać nam następny ruch naszego przeciwnika.
Występowanie: No.79, Vegeta, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Mierzy moc do 20.000 PL (może pomylić się o 5%). Kosztuję 50.000 Diosów.

3. Zbroje:
Przedmioty występujące na dwóch planetach, dzięki nim nasza postać może zyskać dodatkowe punkty wytrzymałości.
'Zbroje':
Stary model:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 2.000 Diosów, dostaje się ją na start u magazyniera lub na start po uwzględnieniu, że posiada się ją w KP. Nie dodaje żadnych bonusów. Może wyglądać różnie, w zależności od upodobań gracza.

Zbroja niskiej klasy:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 5.000 Diosów. Dodaje nam 2 punkty wytrzymałości.

Zbroja średniej klasy:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 15.000 Diosów. Dodaje nam 3 punkty wytrzymałości.

Zbroja Tokusentai:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 25.000 Diosów. Dodaje nam 4 punktów wytrzymałości.

Zbroja specjalnej klasy:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 30.000 Diosów. Dodaje nam 5 punktów wytrzymałości.

Zbroja elitarnej klasy:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 35.000 Diosów. Dodaje nam 6 punktów wytrzymałości.

Ziemia:

4. Kosmiczna Kapsuła:
Niewielkie, jednoosobowe statki kosmiczne, jakimi posługują się żołnierze na planecie Vegecie i na planecie No. 79. Mają wbudowaną konsolę, na której należy wypisać odpowiednie koordynaty. Wpisanie odpowiednich danych sprawi, że kapsuła przejdzie w tryb autopilota i skieruje się bezpośrednio do obranego celu.
Występowanie: Planeta Vegeta, Planeta No. 79.

5. Kapsułki Hoi-Poi:
Małe, praktyczne kapsułki, w których można schować dosłownie wszystko. Dom, samochód, statek kosmiczny, lodówkę z jedzeniem i inne rzeczy. Wynalezione zostały przez Dr Briefsa, właściciela i założyciela największej na Ziemi firmy technologicznej - Korporacja Kapsuła.
Występowanie: Planeta Ziemia.

6. Fasolki Senzu:
Magiczne fasolki, które potrafią czynić cuda! W przeciwieństwie do swojej bardziej popularnej odmiany, te nie powodują efektów ubocznych w postaci częstych i bardzo gęstych gazów. Odnawiają one energię życiową tego, który ją pogryzie i połknie. Nawet całkowicie wycieńczony wojownik, po zjedzeniu jednego nasionka, odzyskuje w pełni swoje siły!
Występowanie: Wieża Korina, Wieża Chocolaya
Efekt: HP i KI odnowione w 100%.

7. Smoczy Radar:
Technologiczne cudeńko, skonstruowane przez córkę najsłynniejszego naukowca, Dr Briefsa. Namierza mistyczne Smocze Kule, kiedy te są aktywne. Nie można ich wykryć, gdy zamieniają się w kamienie.
Istnieje tylko jeden egzemplarz, który ciągle jest w posiadaniu panny Briefs.
Efekt: Wykrywanie Smoczych Kul w obrębie danej planety.

8. Magiczny Kij "Długokrótek":
Magiczny przedmiot, który potrafi wydłużać się i kurczyć na rozkaz swojego pana. Poza tymi magicznymi zdolnościami, jest także idealny do walki. Można go bardzo ciekawie wykorzystać w trakcie starcia z przeciwnikiem, który z pewnością zostanie zaskoczony.
Efekt: Kij wydłuża się na spore odległości, a potem wraca do pierwotnej formy, w zależności od zachcianki właściciela. Prędkość wydłużania to 90 punktów.

9. Kinto:
Obłok kinto jest magiczną, żółtą chmurą stworzoną przez Ziemskiego Boga. Potrafi wykonywać polecenia swojego właściciela więc również rozumie jego słowa, niestety nie umie komunikować się z nim. Szybki środek transportu tylko dla osób o czystym sercu!
Efekt: Szybkość na poziomie 100 punktów szybkości.
Właściciel: Aymi

10. Broń elektryczna:
Jest to metrowy kij na którego końcu znajdują się dwie igiełki przez które przepływa ogromne natężenie prądu. Broń jest w posiadaniu Armii RR, nie powoduje żadnych obrażeń, jednakże ten prototyp broni bojowej potrafi sparaliżować mięśnie nawet silnego wojownika! W przypadku nagłych zrywów a nie nadzwyczajnej wytrzymałości mięśnie osobnika mogą się pozrywać przy próbie ataku czy wydostania się nagłego.
Efekt: Napięcie mięśni i ich spraliżowanie
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach