- @WhisNo.1 Whis' Fanboy
- Liczba postów : 976
Przedmioty
Sob Gru 05, 2015 5:53 pm
Lista przedmiotów, jakie można spotkać i używać podczas rozgrywki fabularnej.
- Królestwo Kaioshin i Makaioshin:
- 1. Kolczyki Potara:
Magiczne kolczyki, za pomocą których dwie osoby mogąc przejść proces scalenia. Zakładając je na uszy, jeden na lewe, drugi na prawe, automatycznie dokona się fuzja, która zrodzi niesamowitego wojownika!
Występowanie: Królestwo Kaiōshin/Makaiōshin,
Efekt: Scalenie dwóch postaci w jedną, o wiele silniejszą.
2. Pierścień Czasu:
Pierścień Czasu, który jak sama nazwa wskazuje, pozwala na podróż w czasie. Niemniej jednak, możliwa jest tylko podróż do przyszłości i z powrotem. Niemożliwe jest podróżowanie do przeszłości. Używane są głównie do obserwacji przyszłych wydarzeń w tej linii czasowej, do której przynależy pierścień.
Występowanie: Królestwo Kaiōshin,
Efekt: Podróż w czasie do przyszłości i z powrotem.
3. Zielony Pierścień Czasu:
Pierścień Czasu, który jak sama nazwa wskazuje, pozwala na podróż w czasie. Niemniej jednak, możliwa jest tylko podróż do przyszłości i z powrotem. Niemożliwe jest podróżowanie do przeszłości. Używane są głównie do obserwacji przyszłych wydarzeń w alternatywnej linii czasowej.
Zielone pierścienie powstają wtedy, kiedy ktoś przenosi się w czasie do przeszłości, tworząc tym samym alternatywną linię czasową.
Występowanie: Królestwo Kaiōshin,
Efekt: Podróż w czasie do alternatywnej przyszłości i z powrotem.
4. Magiczne Kostury:
Magiczne różdżki, berła i kostury. Wszystkie wrzucane są do jednego worka. Każdy szanujący się czarodziej i czarnoksiężnik, powinien coś takiego posiadać w swoim wyposażeniu. Kostury wzmacniają siłę zaklęć i zwiększają ilość magicznej many.
Występowanie: Królestwo Kaiōshin/Makaiōshin,
Efekt: Wzmacnianie zaklęć (w przypadku ofensywnych dodają 1/3 przypisanego DMG, przy pozostałych zmniejszają koszt o 1/3 przypisanej wartości), zwiększenie aktualnego poziomu ML o 1/2 oryginalnej wartości (wymagany kontakt bezpośredni, po utraceniu kostura traci się dodatkową manę).
- No.79, Vegeta, Przestrzeń kosmiczna:
- 1. Scouter:
Urządzenie do pomiaru jednostek mocy a także wykrywania pozycji przeciwnika/wysokiego natężenia energetycznego. Służy także jako radio, przez które komunikować można się z bazą lub inną osobą, która również posiada takie urządzenie.
Działa tylko w obrębie planety.- 'Scoutery':
- Scouter I generacji:
Opis: Scouter to urządzenie do mierzenia poziomu mocy, I gen. charakteryzuje się tym, iż jest zakładana na ucho, jest dosyć sporych rozmiarów i może jedynie mierzyć moc oraz wysyłać informacje do bazy a także robi za komunikator.
Występowanie: No.79, Vegeta, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Mierzy moc do 2000 PL (może pomylić się o 15%). Dostajemy za darmo w odpowiednim miejscu.
Scouter II generacji:
Opis: Scouter jest nieco mniejszy, poręczniejszy i dokładniejszy. Ma funkcję przybliżania obrazu, wykrywania osób na odległości nawet 10 kilometrów oraz komunikowania się z bazą a także wysyłania im informacji.
Występowanie: No.79, Vegeta, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Mierzy moc do 8000 PL (może pomylić się o 10%). Kosztuje 15.000 Diosów.
Scouter III generacji:
Opis: Urządzenie różni się nieco od pozostałych wersji, wydaje się, że jest większy gdyż szkiełko znajduje się na obydwu oczach. Jednak posiada funkcję robienia zdjęć, przybliżania widoku, wykrywanie PL na terenie 100 kilometrów, komunikowania się z bazą, wysyłania im informacji, uczenia się podczas walki co działa tak, że po 15 sekundowej walce z 50% prawdopodobieństwem może wskazać nam następny ruch naszego przeciwnika.
Występowanie: No.79, Vegeta, przestrzeń kosmiczna
Dodatkowo: Mierzy moc do 20.000 PL (może pomylić się o 5%). Kosztuję 50.000 Diosów.
2. Zbroje:
Przedmioty występujące na dwóch planetach, dzięki nim nasza postać może zyskać dodatkowe punkty wytrzymałości.- 'Zbroje':
- Stary model:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 2.000 Diosów, dostaje się ją na start u magazyniera lub na start po uwzględnieniu, że posiada się ją w KP. Nie dodaje żadnych bonusów. Może wyglądać różnie, w zależności od upodobań gracza.
Zbroja niskiej klasy:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 5.000 Diosów. Dodaje nam 2 punkty wytrzymałości.
Zbroja średniej klasy:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 15.000 Diosów. Dodaje nam 3 punkty wytrzymałości.
Zbroja Tokusentai:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 25.000 Diosów. Dodaje nam 4 punktów wytrzymałości.
Zbroja specjalnej klasy:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 30.000 Diosów. Dodaje nam 5 punktów wytrzymałości.
Zbroja elitarnej klasy:
Występowanie: Vegeta, przestrzeń kosmiczna, No.79
Dodatkowo: Kosztuje 35.000 Diosów. Dodaje nam 6 punktów wytrzymałości.
3. Kosmiczna Kapsuła:
Niewielkie, jednoosobowe statki kosmiczne, jakimi posługują się żołnierze na planecie Vegecie i na planecie No. 79. Mają wbudowaną konsolę, na której należy wypisać odpowiednie koordynaty. Wpisanie odpowiednich danych sprawi, że kapsuła przejdzie w tryb autopilota i skieruje się bezpośrednio do obranego celu.
Występowanie: Planeta Vegeta, Planeta No. 79.
4. Ki Blaster:
Broń mocowana na lewą lub prawą rękę. Pomaga wydobywać energię Ki osobom, które nie potrafią jeszcze nad nią panować. Urządzenie używane głównie przez zwykłych żołnierzy Imperium Changelingów.
Efekt: Strzelanie energią Ki w postaci Ki Blastów, DMG = energia +1
4. Ki Kontroler:
Specjalna obroża i specjalny pilot. W przypadku, gdy jedna osoba założy na swą szyję obrożę (niekoniecznie z własnej woli), ta druga, trzymająca pilot, będzie mogła kontrolować i blokować energię Ki osoby pierwszej. Niesubordynacja skończyć się może bolesnym porażeniem ciała.
Jedynie osoba o wielkiej mocy* może przeciwstawić się działaniu kontrolera.
*Trzecia transformacja i/lub nagłe jej aktywowanie.
Efekt: Blokowanie energii Ki uwięzionej osoby, porażenie prądem w przypadku lekceważenia rozkazów.
- Ziemia:
1. Kapsułki Hoi-Poi:
Małe, praktyczne kapsułki, w których można schować dosłownie wszystko. Dom, samochód, statek kosmiczny, lodówkę z jedzeniem i inne rzeczy. Wynalezione zostały przez Dr Briefsa, właściciela i założyciela największej na Ziemi firmy technologicznej - Korporacja Kapsuła.
Występowanie: Planeta Ziemia.
2. Fasolki Senzu:
Magiczne fasolki, które potrafią czynić cuda! W przeciwieństwie do swojej bardziej popularnej odmiany, te nie powodują efektów ubocznych w postaci częstych i bardzo gęstych gazów. Odnawiają one energię życiową tego, który ją pogryzie i połknie. Nawet całkowicie wycieńczony wojownik, po zjedzeniu jednego nasionka, odzyskuje w pełni swoje siły!
Występowanie: Wieża Korina, Wieża Chocolaya
Efekt: HP i KI odnowione w 100%.
3. Smoczy Radar:
Technologiczne cudeńko, skonstruowane przez córkę najsłynniejszego naukowca, Dr Briefsa. Namierza mistyczne Smocze Kule, kiedy te są aktywne. Nie można ich wykryć, gdy zamieniają się w kamienie.
Istnieje tylko jeden egzemplarz, który ciągle jest w posiadaniu panny Briefs.
Efekt: Wykrywanie Smoczych Kul w obrębie danej planety.
4. Magiczny Kij "Długokrótek":
Magiczny przedmiot, który potrafi wydłużać się i kurczyć na rozkaz swojego pana. Poza tymi magicznymi zdolnościami, jest także idealny do walki. Można go bardzo ciekawie wykorzystać w trakcie starcia z przeciwnikiem, który z pewnością zostanie zaskoczony.
Efekt: Kij wydłuża się na spore odległości, a potem wraca do pierwotnej formy, w zależności od zachcianki właściciela. Prędkość wydłużania to 90 punktów.
5. Kinto:
Obłoki Kinto są magicznymi, żółtymi chmurami stworzonymi przez Ziemskiego Boga. Potrafią wykonywać polecenia swojego właściciela. Rozumieją jego słowa, niestety nie potrafią komunikować się z nim. Szybki środek transportu tylko dla osób o czystym sercu!
Efekt: Szybkość na poziomie 100 punktów szybkości.
Właściciel: Aymi
6. Broń elektryczna:
Jest to metrowy kij na którego końcu znajdują się dwie igiełki przez które przepływa ogromne natężenie prądu. Broń jest w posiadaniu Armii RR, nie powoduje żadnych obrażeń, jednakże ten prototyp broni bojowej potrafi sparaliżować mięśnie nawet silnego wojownika! W przypadku nagłych zrywów a nie nadzwyczajnej wytrzymałości mięśnie osobnika mogą się pozrywać przy próbie ataku czy wydostania się nagłego.
Efekt: Napięcie mięśni i ich sparaliżowanie
7. Ubrania z obciążeniem:
Ubrania uszyte ze specjalnego, ciężkiego materiału. Pomagają w treningu, narzucając na ciało większy wysiłek. Rezultaty treningowe są lepsze, niż normalnie. Przez dodatkową wagę narzuconą na ciało, wojownik porusza się wolniej, co może okazać się problematyczne w trakcie walki.
Efekt: Do każdego treningu otrzymuje się dodatkowo 2 punkty (niezależnie od przedziału punktowego PL), statystyka szybkości spada o 20%
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|