- @WhisNo.1 Whis' Fanboy
- Liczba postów : 976
Transformacje Bogów
Pon Gru 07, 2015 2:24 pm
Nie do końca są to przemiany, a bardziej power up'y, które prawie w ogóle nie zmieniają aparycji. Lekkie różnice mogą pojawić się w uczesaniu i spojrzeniu, ale tak naprawdę najważniejszy jest dodatek siłowy i energetyczny.
Osoby, które rozdają punkty w manę, przy transformacji otrzymują do niej taki sam mnożnik transformacji, jak w przypadku statystyk podstawowych.
___________________________
Pamiętajmy, że zawsze mnożymy w transformacjach statystyki z naszego base.
Przykład:
1. Gracz ma 22 pkt siły, jego pierwsza transformacja daje x2 siły.
2. Gracz ma 44 pkt siły. Transformacja II daje x4 siły.
3. Gracz nie ma 176 pkt lecz 88.
- Apprentice:
- 1. Supreme Kai Apprentice [Kaiōshin Minarai]:
Bogowie zrodzeni z drzewa Kaiju pod postacią Złotych Jabłek, muszą przejść długą drogę, zanim zostaną mianowani prawdziwymi, oficjalnymi Bogami Światów. Gdy będą już gotowi, otrzymają nie tylko magiczne kolczyki Potara, które służą do przeprowadzenia świętego sakramentu scalenia, ale także ich potencjał zostanie dostrzeżony i uwolniony. Nim to się jednak stanie, muszą pobierać nauki u innych Bogów Światów. Muszą poznać sposób, w jaki działa wszechświat, jak skonstruowani są śmiertelnicy, a także czym jest prawdziwe dobro i najgorsze zło i jak je odróżniać...
Wymagania: 10000 PL
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x50- Dodatkowo:
- Creation [Keisei]:
Umiejętność pozwalająca na tworzenie przedmiotów, które nie są jedzeniem i piciem. Posiadacz tej umiejętności rozwija swój wrodzony talent do tworzenia i zyskuje możliwość tworzenia ubrań, które są cięższe i wytrzymalsze (a'la zbroje), czy nawet broni, które będą posiadały przypisany do siebie DMG. Oczywiście, żeby coś stworzyć, trzeba najpierw mieć z tym uprzednio kontakt i wiedzieć jak dana rzecz działa.
Stopień I
Efekt: Tworzenie ubrań i mniej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: koszt zasobów many = 30 za tworzenie
*Stopień zaawansowania danego przedmiotu ocenia MG prowadzący.
Stopień II
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Klasy Niskiej i Średniej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: koszt zasobów many = 200 za tworzenie
*Stopień zaawansowania danego przedmiotu ocenia MG prowadzący.
2. Supreme Kai Attendant [Kaiōshin Sābisu]:
Kolejnym etapem rozwoju jest awansowanie z roli ucznia do roli pomocnika. Nazwa jest trochę myląca, ponieważ pomocnik Boga Światów ma różnorodne obowiązki, począwszy od asystowania swojemu przełożonemu w wykonywaniu czynności i obowiązków boskich, pełnienia funkcji ochroniarza (zasłanianie jego ciała swoim własnym, itp.) lub trzymania go w ryzach.
Pomocnicy Bogów Światów posiadają dodatkowe moce, które pozwalają im na leczenie lekkich i ciężkich ran. Wynika to z pozycji, jaką pełnią, ponieważ praca Boga Światów bywa niebezpieczna i pierwsza pomoc bardzo często jest potrzebna, czy to na polu walki, czy bezpośrednio po potyczce.
Wymagania: 23000 PL, Supreme Kai Apprentice
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x100
Aktywacja: 1s (tylko raz)- Dodatkowo:
- Healing [Hīringu]:
Magiczna sztuczka, która polega na przekazaniu swojej KI/Many i uleczeniu drugiej osoby. Leczy choroby i schorzenia, przyłącza oderwane kończyny (jeśli wypadek jest "świeży"), przywraca siły i regeneruje staminę.
Efekt: przywracanie zdrowia i energii, regeneracja ciała, leczenie różnorakich schorzeń
Wymagania: koszt zasobów KI/Many = 200 za leczenie schorzenia/przyłączenie kończyny, ilość przywracanego HP i/lub KI/Many = równoważny koszt zasobów KI/Many.
Creation [Keisei]:
Umiejętność pozwalająca na tworzenie przedmiotów, które nie są jedzeniem i piciem. Posiadacz tej umiejętności rozwija swój wrodzony talent do tworzenia i zyskuje możliwość tworzenia ubrań, które są cięższe i wytrzymalsze (a'la zbroje), czy nawet broni, które będą posiadały przypisany do siebie DMG. Oczywiście, żeby coś stworzyć, trzeba najpierw mieć z tym uprzednio kontakt i wiedzieć jak dana rzecz działa.
Stopień III
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Tokusentai i Klasy Specjalnej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: koszt zasobów many = 300 za tworzenie
*Stopień zaawansowania danego przedmiotu ocenia MG prowadzący.
- Supreme Kai:
- 1. Supreme Kai [Kaiōshin]:
Bóg który wykazał się odpowiedzialnością, rzetelnością i odwagą, mianowany zostaje na Boga Światów. Otrzymuje wszelkie uprawnienia i kolczyki Potara, które służą do odprawienia świętego rytuału scalenia.
Zdecydowanie przewyższają zwykłych Bogów, ponieważ podczas gdy niższy Bóg czuwa nad Światem Śmiertelników, Bóg Światów czuwa zarówno nad Zaświatami, jak i nad Światem Śmiertelników. Nadzoruje Wszechświat i chroni go przed zagrożeniami.
Wymagania: 30000 PL
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x400
1.1. Supreme Kai Power Unleashed [Kaiōshin Pawā Wa Anrīshudo]:
Wymagania: 40000 PL, Supreme Kai,
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x500, 5000ki/post- Dodatkowo:
- Healing [Hīringu]:
Magiczna sztuczka, która polega na przekazaniu swojej KI/Many i uleczeniu drugiej osoby. Leczy choroby i schorzenia, przyłącza oderwane kończyny (jeśli wypadek jest "świeży"), przywraca siły i regeneruje staminę.
Efekt: przywracanie zdrowia i energii, regeneracja ciała, leczenie różnorakich schorzeń
Wymagania: koszt zasobów KI/Many = 200 za leczenie schorzenia/przyłączenie kończyny, ilość przywracanego HP i/lub KI/Many = równoważny koszt zasobów KI/Many.
Creation [Keisei]:
Umiejętność pozwalająca na tworzenie przedmiotów, które nie są jedzeniem i piciem. Posiadacz tej umiejętności rozwija swój wrodzony talent do tworzenia i zyskuje możliwość tworzenia ubrań, które są cięższe i wytrzymalsze (a'la zbroje), czy nawet broni, które będą posiadały przypisany do siebie DMG. Oczywiście, żeby coś stworzyć, trzeba najpierw mieć z tym uprzednio kontakt i wiedzieć jak dana rzecz działa.
Stopień IV
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Klasy Elitarnej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów. Dodatkowo tworzenie planet (w tym wszystkich opisów pod stworzone tematy).
Wymagania: koszt zasobów many = 400 za tworzenie, jeden trening.
*Stopień zaawansowania danego przedmiotu ocenia MG prowadzący.
Kolczyki Potara [Potara iyaringu]:
Jest to najłatwiejszy sposób na scalenie, jednakże samo znalezienie dwóch potrzebnych kolczyków równa się z cudem. Te kolczyki noszone są przez Bogów Światów, którzy sprawują opiekę nad całym Wszechświatem. Poza ekstremalnie ciężkim zdobyciem tej biżuterii, nie jest wymagane nic więcej. Po nałożeniu kolczyków na przeciwne uszy (trzeba pamiętać, by być w swoich bazowych postaciach, bez aktywnych transformacji), następuje proces połączenia ciał, a z dwóch oddzielnych bytów, rodzi się jeden, potężniejszy niż którykolwiek z partnerów fuzyjnych. Uwaga! Osoby łączą się na zawsze! Jedynym możliwym sposobem rozłączenia i anulowania tej fuzji jest poproszenie Shenlonga o pomoc.
To tylko szczegół, ale ubrania użytkowników także się scalają, tworząc mieszankę dwóch stylów.
Wymagania: Wiedza o kolczykach i ich możliwościach oraz ich posiadanie
Czas fuzji: Na zawsze
Efekt: Dodaje się do siebie maksymalne statystyki (max base) osób tworzących fuzję
- Barrier of Light:
- 1. Barrier of Light Form [Hikari no Kabe Fōmu]:
Ciało użytkownika otoczone jest białą aureolką, która świeci i znajduje się za plecami.
Shinjin w tej formie osiąga maksymalną moc, lecz nie każdy bóg osiąga tę formę. Użytkownik musi zatracić się w rozpaczy i gniewie, by otrzymać tę moc. Śmiało można powiedzieć, że jest to stuprocentowe uwolnienie potencjału, jaki drzemie w ciele i sercu boga. Ta transformacja przenosi go na wyższy stopień świętości.
W przypadku w którym KI użytkownika spadnie do zera, transformacja przestaje działać. Dopiero po odnowieniu KI można ponownie z niej korzystać.
Wymagania: 50000 PL, Supreme Kai
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x1000, 10000ki/post fabularny
- Time Power:
- 1. Time Power Unleashed Form [Toki no Chikara Kaihō Fōmu]:
Ciało użytkownika otoczone jest białą aureolką, która świeci i znajduje się za plecami. Forma daje aureolę podobną do Barrier of Light Form. Przypomina zegar, a wskazówki wskazują odpowiednio dziesiątkę i dwójkę. Użytkownik otrzymuje, oczywiście w pewnym stopniu, kontrolę nad czasem.
Tylko jedna osoba, wybraniec, może posiąść taką moc ze względu na swoje szczególne urodzenie. W zależności od jakości Karty Postaci, jakości pisanych postów, Mistrzowie Gry mogą w nagrodę obdarzyć tą mocą jedną osobę. Nie znaczy to, że nikt inny nie może zdobyć tej przemiany! Wystarczy odpowiednie życzenie u Shenlonga!
Wymagania: 50000 PL, Supreme Kai
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x1000, 10000ki/post fabularny- Dodatkowo:
- Time Reverse [Jikan makimodoshi]:
Umiejętność magiczna pozwalająca cofnąć czas maksymalnie o 3 minuty. Wydarzenia zostają wymazane, co daje szansę na naprawienie swojego lub cudzego błędu. Jest to bardzo zaawansowana magia, do tego dość niebezpieczna, dlatego używanie jej jest mocno ograniczone.
Efekt: Cofnięcie czasu, możliwość nadpisania starych wydarzeń.
Stopień III
Efekt: Cofnięcie czasu o 3 minuty, możliwość nadpisania starych wydarzeń.
Wymagania: Koszt zasobów many (Ki w przypadku jednolitej klasy) = 1000
Time Alter [Jikan henkō][W.I.P]:
Przyspieszenie lub odwrócenie czasu dla istoty żywej lub martwej. Można postarzeć dziecko do postaci nastolatka i odwrotnie. Działa jeden raz na osobę/przedmiot i jest nieodwracalne (pomijając działanie czegoś mocniejszego, co może odwrócić proces, np. Smocze Kule). Wymagany jest bezpośredni kontakt.
Proces postarzania: dziecko - nastolatek - dorosły - starzec
Proces odmładzania: starzec - dorosły - nastolatek - dziecko
Nie można przeskakiwać nad etapami, tj. ze starca nie można zrobić dziecka w tym samym podejściu.
To pierwsza wersja zaklęcia, działanie może ulec zmianie.
Efekt: Postarzenie lub odmłodzenie osoby lub rzeczy.
Wymagania: Koszt zasobów many (Ki w przypadku jednolitej klasy) = 10% HP ofiary (aktualne, nie 100% HP), bezpośredni kontakt musi być utrzymany przez jedną turę, osoba z większą statystyką siły może się wyrwać.
Osoby, które rozdają punkty w manę, przy transformacji otrzymują do niej taki sam mnożnik transformacji, jak w przypadku statystyk podstawowych.
___________________________
Pamiętajmy, że zawsze mnożymy w transformacjach statystyki z naszego base.
Przykład:
1. Gracz ma 22 pkt siły, jego pierwsza transformacja daje x2 siły.
2. Gracz ma 44 pkt siły. Transformacja II daje x4 siły.
3. Gracz nie ma 176 pkt lecz 88.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach