Go down
Kumitso
Kumitso
Liczba postów : 160

Pet Empty Pet

on Nie Kwi 15, 2018 4:28 pm
Ostatnio rozmyślałem nad wprowadzeniem mechaniki petów. Chyba każdy wie czym są pety i nie muszę tłumaczyć(?). Pomyślałem, że byłoby fajnie, gdyby każdy mógł mieć takiego zwierzaczka przy sobie, z którym mógłby budować swoje relacje bądź pety mogłyby budować relacje z petami innych graczy. Pomyślałem sobie, że mogłoby to działać podobnie jak w grze DBO:
- Każdy, kto chciałby mieć jakiegoś peta mógłby sobie jakiegoś wylosować (w DBO są konkretne gatunki - saibaman [ala roślinka], puar, robocik i smok)
- Z czasem pet rozwijałby się, rósł i nawiązywał relacje
- Każdy pet miałby jakieś unikalne pasywne skille, np Puar mógł się na chwilę zamienić w jakiś przedmiot
- Pety mogłyby przechowywać ekwipunek graczy
Co o tym myślicie? Chętnie posłucham też waszych pomysłów, aby urozmaicić ten pomysł.
Jirri
Jirri
Time Patrol
Liczba postów : 495

Pet Empty Re: Pet

on Nie Kwi 15, 2018 4:44 pm
Po co? Honoberuto miał psa bez żadnych mechanik. Losowanie jakichś saibamenów, czy puarów to bezsens, albo spotkasz jakiegoś w fabule albo nie, do tego nie potrzeba żadnej mechaniki.
avatar
Gość
Gość

Pet Empty Re: Pet

on Nie Kwi 15, 2018 4:47 pm
Uważam, że można by było wprowadzić tylko taką zasadę, że gdy postać fabularnie spotyka jakieś zwierze, jakąś istotę, która zechce za nim podążać i w końcu, po jakimś czasie nawiąże się relacja odpowiednia do tego, by to coś zostało petem gracza, wtedy MG mógłby losować jakieś statystyki, może jakieś skille jak np. psychokinetyczna umka.
Jirri
Jirri
Time Patrol
Liczba postów : 495

Pet Empty Re: Pet

on Nie Kwi 15, 2018 5:24 pm
No to akurat miałoby sens, zgoda.
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 1722

Pet Empty Re: Pet

on Nie Kwi 15, 2018 10:39 pm
System petów mógłby być fajnym dodatkiem. Ale tak, jak napisano wyżej, pełnoprawnym petem zostałoby zwierzątko, które związało się z graczem. Na przykład po jednej przygodzie.
System petów można zainstalować na forum i jeśli chcielibyście coś takiego, to w polach profilu (tak gdzie jest m.in. scouter) byłoby miejsce dla peta, a w nim obrazek, statystyki i plecak, w którym mógłby nosić kilka rzeczy.
Pole dla peta byłoby odblokowane dopiero wtedy, kiedy gracz fabularnie nawiązałby więź, wcześniej nie.

_________________
Pet 3rhfQvw
Aymi
Aymi
Liczba postów : 800

Pet Empty Re: Pet

on Pon Kwi 16, 2018 11:52 am
Czyli mój Shiro kwalifikowałby się jako pet? Hm... ciekawie :3 Dać panterce jakieś staty i normalnego ludzia powali xD

_________________
Koniec prawie zawsze jest początkiem...

Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 1722

Pet Empty Re: Pet

on Pon Kwi 16, 2018 4:56 pm
Znalazłem kilka obrazków z DBO, które wręcz idealnie nadadzą się na pety (no, niektóre z nich były oficjalnymi petami...):

Pet TADMEnH Pet MzMUaAI Pet XnQs2vb Pet HOEatan Pet 4OmJu11 Pet 0PxY0OD Pet Oz2oj4b Pet ENNO2Kz Pet GGskeGz Pet I6nK260 Pet Pn3WYBi Pet X2JuFRV Pet GixjWyv Pet LIZ0lcW Pet PAaSwhU Pet WWU3df0 Pet L9AUOVQ
I mój osobisty faworyt:
Pet Yr3Ea1K

_________________
Pet 3rhfQvw
Kumitso
Kumitso
Liczba postów : 160

Pet Empty Re: Pet

on Pon Kwi 16, 2018 6:51 pm
Super grafiki znalazłeś, podobają mi się. Już nie mogę się doczekać, aż trafię na swojego puara albo smoczka. Very Happy
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 1722

Pet Empty Re: Pet

on Wto Kwi 17, 2018 7:14 pm
Cieszę się, że Ci się podobają, Kurisa. Jeśli chcecie mieć system petów, dajcie mi znać, a go wprowadzę.

_________________
Pet 3rhfQvw
avatar
Gość
Gość

Pet Empty Re: Pet

on Nie Lip 22, 2018 7:08 pm
Podbijam temat, bo chyba trochę wymarło, a pomysł jest co najmniej ciekawy.
Arisu
Arisu
Liczba postów : 135

Pet Empty Re: Pet

on Nie Lip 22, 2018 8:33 pm
Ja chce peta \o/ bo system mi sie podoba Very Happy
Kumitso
Kumitso
Liczba postów : 160

Pet Empty Re: Pet

on Sob Sie 04, 2018 4:09 pm
I jak w końcu wygląda sprawa z tymi petami? Wprowadzamy, czy nie?
Arisu
Arisu
Liczba postów : 135

Pet Empty Re: Pet

on Sob Sie 04, 2018 8:45 pm
ja chce peta jestem za \o/
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 1722

Pet Empty Re: Pet

on Nie Sie 05, 2018 6:09 pm
Zbyt mało osób wyraziło zainteresowanie. Zobaczymy, jak się sytuacja rozwinie.

_________________
Pet 3rhfQvw
avatar
Gość
Gość

Pet Empty Re: Pet

on Czw Sie 09, 2018 6:47 pm
Ponowię więc:

Uważam, że można by było wprowadzić tylko taką zasadę, że gdy postać fabularnie spotyka jakieś zwierze, jakąś istotę, która zechce za nim podążać i w końcu, po jakimś czasie nawiąże się relacja odpowiednia do tego, by to coś zostało petem gracza, wtedy MG mógłby losować jakieś statystyki, może jakieś skille jak np. psychokinetyczna umka.
Nihilius Imperius
Nihilius Imperius
Liczba postów : 162

Pet Empty Re: Pet

on Pią Sie 17, 2018 4:28 pm
Moim zdaniem ma sens. Tylko, że powinny mieć własne statystyki, na tyle małe, by nie był za op i na tyle duże, by były chociaż trochę przydatne. Potem prosi się mg o fabułe i np o wygląd danego stworka, i każdy by zaczynał z tymi samymi statystykami, z możliwością ich rozwoju, by było fair.
Sauzer
Sauzer
Liczba postów : 40

Pet Empty Re: Pet

on Pią Sie 17, 2018 4:32 pm
W sumie to jak dla mnie zbędny bajer xd (na nie) Ktoś chce na zawał jakiegoś puara i będzie mieć możliwość zdobyć takiego, to proszę bardzo, ale po uj to jakoś bardziej rozwijać, dawać mu staty... meh. Posiadanie "chowańców" z własnymi statami to mechanika konkretnych ras i byłbym za tym, by tak pozostało
Aymi
Aymi
Liczba postów : 800

Pet Empty Re: Pet

on Pią Sie 17, 2018 4:35 pm
Jeśli już w ten sposób, to rozwój peta też zależny byłby od punktów, a te przydzielane by były np. w przygodach z udziałem peta. Zwierzak pomaga postaci gdzieś na fabule to się rozwija.
A same pety to nie tylko taki Puar, ale dowolny zwierzak, nawet mały dinuś by mógł być.


Ostatnio zmieniony przez Aymi dnia Pią Sie 17, 2018 4:36 pm, w całości zmieniany 1 raz

_________________
Koniec prawie zawsze jest początkiem...

Nihilius Imperius
Nihilius Imperius
Liczba postów : 162

Pet Empty Re: Pet

on Pią Sie 17, 2018 4:36 pm
Czyli w skrócie:
Tak:
-Kurisu
-Laptor
-Jirri
-Haricotto
-Aymi
-Zirael
-Arisu
-Nihilius Imperius
Nie:
-Sauzer
Sauzer
Sauzer
Liczba postów : 40

Pet Empty Re: Pet

on Pią Sie 17, 2018 4:40 pm
Still wizja puara, albo małego dinusia, który szczela laserami i morduje ludzkość, bo przecież tak został wytresowany (i wytrenowany przez właściciela) jakoś do mnie nie przemawia, więc nie rozumiem po co takiemu dawać staty Smile

Pet Laser_Cat
Aymi
Aymi
Liczba postów : 800

Pet Empty Re: Pet

on Pią Sie 17, 2018 5:36 pm
Staty by się raczej ograniczyło do siły, szybkości i wytrzymałości, bo raczej nawet taki Puar nie strzelał blastami, ale np. pet z dobrym speedem może złapać dla ciebie uciekiniera, a taki wytrzymały dinuś to nawet cię osłoni. Laserów w oczach nie przewidujemy xD

_________________
Koniec prawie zawsze jest początkiem...

Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 1722

Pet Empty Re: Pet

on Sob Sie 18, 2018 12:22 pm
Mój pet Scott Poopers nosi okulary przeciwsłoneczne przez cały czas, bo tak naprawdę jest mutantem i strzela z oczu laserami. Tylko te szkiełka powstrzymują go przed zabijaniem milionów istnień.

Pet Yr3Ea1K

Więc tak, będą lasery w oczach u petów.
_____

Mówiąc już zupełnie poważnie, to ja jestem za. Tak jak pisałem wcześniej, i nie tylko ja, wprowadzony byłby specjalny system statystyk i ekwipunku. No, i nie od razu zwierzak stawałby się prywatnym petem. Musiałaby się nawiązać więź, czyli mówiąc łopatologicznie - koleżeństwo dopiero po jednej, dwóch przygodach.

_________________
Pet 3rhfQvw
Kekke
Kekke
Liczba postów : 57

Pet Empty Re: Pet

on Nie Sie 26, 2018 4:49 pm
Pomysł nie podoba mi się. Kompletnie nie pasuje do uniwersum, gdzie pet był jeden na... ...dwadzieścia postaci? Imo to bardziej durny wymysł, bo ktoś miał kaprys na zwierzaka i nakręcił drugą osobę. To nie Harry Potter gdzie każdy miał sowę.
Sponsored content

Pet Empty Re: Pet

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach