Go down
Admin
Admin
No.1 Whis' Fanboy
Liczba postów : 392
http://dbanotheruniverse.forumpolish.com

Umiejętności magiczne Empty Umiejętności magiczne

on Wto Maj 14, 2019 4:11 pm
Umiejętności klasy Mag i pochodnych

Magiczne zdolności, które przeznaczone są dla postaci posługujących się magią. Dozwolone jest tworzenie własnych umiejętności magicznych na zasadzie tworzenia Technik Własnych.

1. Dalekowidzenie [Tōmi no Jutsu]:
Umiejętność magiczna polegająca na sztuce dalekowidoczności. Osoby zaznajomione z tą sztuczką, potrafią obserwować wydarzenia mające miejsce w zupełnie innym miejscu.

Umiejętności magiczne Dalekowidzenie

Stopień I
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce w innym temacie danego działu na danej planecie.
Wymagania: 400 ML


Stopień II
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce w kilku tematach danego działu na danej planecie.
Wymagania: 500 ML, koszt many = 5


Stopień III
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce na całej planecie.
Wymagania: 600 ML, koszt many = 10


Stopień IV
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce na innej planecie.
Wymagania: 700 ML, koszt many = 15


Stopień V
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce w Zaświatach.
Wymagania: 900 ML, koszt many = 20


2. Wróżbiarstwo [Uranai]:
Umiejętność magiczna polegająca na przepowiadaniu przyszłości. Często przyszłość jest niedokładna i bardzo rozmazana, a przepowiedziane wydarzenia mogą mieć miejsce w różnych odstępach czasowych. Jedna wróżba może spełnić się następnego dnia, druga natomiast może poczekać kilka lat na realizację. Wizję mogą pojawiać się samoczynnie.
Wymagania: 500 ML, Kryształowa Kula, jeden trening.
Efekt: Widzenie niedokładnej przyszłości; wydarzenia podawane są przez Mistrza Gry.

Umiejętności magiczne Wr-biarstwo

3. Rozszczepienie [Bunretsu]:
Umiejętność magiczna polegająca na podzieleniu własnego istnienia na dwa byty, podzielone po równo w sile, ale posiadające jedno życie - jeśli jeden umrze, zginie również drugi.
Istnieje możliwość podzielenia się na dobrą i złą osobę.
Wymagania: 880 ML, jeden trening, 50% Many.

Umiejętności magiczne Rozszczepienie

4. Odblokowanie Potencjału [Senzai Nōryoku Kaihō]:
Umiejętność magiczna polegająca na jednorazowym wyciągnięciu niewielkich pokładów energii innej osoby. Nie można tego stosować na sobie.
Efekt: Osoba otrzymująca odblokowanie potencjału otrzymuje po 5 punktów do każdej statystyki.
Wymagania: 1500 ML, jeden trening, 20% Many.

Umiejętności magiczne Odblokowanie-potencja-u-Guru

5. Magiczny Dotyk [Mahō no tatchi]:
Umiejętność magiczna polegająca na przemienieniu danej osoby w jakikolwiek przedmiot za pomocą bezpośredniego dotyku. Osoba ta musi być jednak słabsza od użytkownika, w innym wypadku zaklęcie nie zadziała.
Efekt: Dotknięta osoba transformuje się w wybrany przez użytkownika przedmiot na pewien czas (ustala MG = minimum dwa posty).
Wymagania: 600 ML, jeden trening, koszt many = 75% HP osoby zmienianej.

Umiejętności magiczne Magiczny-Dotyk

6. Mistyczna Kopia [Misutikkukopī]:
Umiejętność magiczna polegająca na stworzeniu chwilowej repliki, która kopiując wygląd, technikę i moc, potrafi odeprzeć nadchodzący atak przeciwnika.
Efekt: Klon przeciwnika kopiuje jego technikę.
Wymagania: 1600 ML, jeden trening, koszt many = 1,5x DMG techniki kopiowanej.

Umiejętności magiczne Mystic-Copy

7. Magia Manipulacyjna/Kontrola Umysłu [Ayatsuri no Majutsu]:
Umiejętność magiczna polegająca na zmanipulowaniu danej osoby. W trakcie rytuału osoba dotknięta urokiem odczuwa przeszywający ból głowy. Po ukończonym rytuale, jeśli ofiara się podda, znajduje się całkowicie pod kontrolą nowego Pana.
Opętywana osoba musi być słabsza od osoby rzucającej zaklęcie. Wiele zależy od opisu kontrującego próbę manipulacji.
Efekt: Kontrola umysłu; bezpośredni kontakt.
Wymagania: 1600 ML, jeden trening, koszt many = ~50% PL opętywanej osoby.


Umiejętności magiczne Majin

8. Wskrzeszenie I [Fukkatsu]:
Umiejętność magiczna polegająca na wskrzeszaniu zwłok. Przywrócić życie mogą jedynie Kaioshinowie i Magiczne Smoki (Shenron, Porunga, itp.), ale możliwe jest ożywienie zwłok i stworzenie czegoś na wzór zombie, które wykonywać będzie polecenia swojego Pana.
Maksymalna ilość wskrzeszonych osób: 10. Procent zachowanych statystyk: 25.

Umiejętności magiczne Wskrzeszenie

Stopień I
Efekt: Możliwość wskrzeszenia zwłok; bezpośredni kontakt (wskrzeszana osoba pozostaje w formie, w której była w chwili śmierci (base dla ras z transformacjami okresowymi)).
Wymagania: 1800 ML, 25% Many poboru za użycie, jeden trening.


Stopień II
Efekt: Możliwość wskrzeszenia zwłok; bezpośredni kontakt wzrokowy (wskrzeszana osoba pozostaje w formie, w której była w chwili śmierci (base dla ras z transformacjami okresowymi)).
Wymagania: 2000 ML, 25% Many poboru za użycie, jeden trening.


Stopień III
Efekt: Możliwość wskrzeszenia zwłok; kontakt poprzez Kryształową Kulę lub Dalekowidzenie (wskrzeszana osoba pozostaje w formie, w której była w chwili śmierci (base dla ras z transformacjami okresowymi)).
Wymagania: 2200 ML, 25% Many poboru za użycie, jeden trening.


9. Jednodniowe Wskrzeszenie [Tsuitachi no Fukkatsu]:
Umiejętność magiczna pozwalająca na przywrócenie do życia zmarłej osoby na jeden dzień. Jest to tzw. "przepustka" do świata żywych. Istnieją dwa warunki, które trzeba spełniać, by móc przywrócić życie:
- martwa osoba musi zachować ciało po śmierci,
- niezbędny jest bezpośredni kontakt między wskrzeszającym a wskrzeszanym.
Jeśli KI przywróconej osoby zejdzie do zera przed upływem czasu, natychmiastowo wraca do Zaświatów.
Efekt: Przywrócenie do życia zmarłej osoby na jeden dzień.
Wymagania: 2500 ML, 50% Many poboru za użycie, jeden trening.

Umiejętności magiczne Jednodnowe-Wskrzeszenie

10. Wskrzeszenie II [Fukkatsu]:
Umiejętność magiczna pozwalająca na przywrócenie do życia zmarłej osoby. Istnieją dwa warunki, które trzeba spełniać, by móc przywrócić życie:
- martwa osoba musi zachować ciało po śmierci,
- niezbędny jest bezpośredni kontakt między wskrzeszającym a wskrzeszanym.
Efekt: Przywrócenie do życia zmarłej osoby.
Wymagania: 3500 ML, 100% Many poboru za użycie, jeden trening z Aniołem.

Umiejętności magiczne Wskrzeszenie

11. Cofnięcie Czasu [Jikan makimodoshi]:
Umiejętność magiczna pozwalająca cofnąć czas o 3 minuty. Wydarzenia zostają wymazane, co daje szansę na naprawienie swojego lub cudzego błędu. Jest to bardzo zaawansowana magia, do tego dość niebezpieczna, dlatego używanie jej jest mocno ograniczone.
Efekt: Cofnięcie czasu o 3 minuty, możliwość nadpisania starych wydarzeń.
Wymagania: 4000 ML, 100% Many poboru za użycie, jeden trening z Aniołem.

Umiejętności magiczne Time-Reverse

_____________________
Aktualizacja: 24.06.2019.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach