Go down
Nihilius Imperius
Nihilius Imperius
Liczba postów : 199

Zaklęcia Empty Zaklęcia

on Wto Sie 06, 2019 12:56 pm
Zważywszy, że i tak jest temat z technikami, to czemu też nie miałby być z zaklęciami? Jak pisałem wiele razy, graczom nie opłaca się iść pod full maga, bowiem byłoby dosyć ciężko im przeżyć, z takich powodów jak brak zaklęć ofensywnych, czy defensywnych, lub do ucieczki. Oczywiście, nie tylko takie tutaj podam, bo mało było zaklęć w DB, ale zawsze coś. Także postaram się niedługo wrzucić parę, ale będzie potrzebna pomoc z kosztem etc.
Nihilius Imperius
Nihilius Imperius
Liczba postów : 199

Zaklęcia Empty Re: Zaklęcia

on Wto Sie 06, 2019 1:51 pm
1. Magiczna Materializacja - Butsushitsu Shutsugen Majutsu
Zaklęcia Latest?cb=20180423054802
Magiczna zdolność do tworzenia czegoś z niczego. Broni, ubrań, przedmiotów, obiektów.
(Tak, wiem, że jest taka umiejętność, ale ona nie jest akurat magiczna, tylko się wykorzystuje KI, tutaj wykorzystywana byłaby magia)

2. Demon Eye - Magic Slime Hajyu
Zaklęcia Latest?cb=20120228131041
Zaklęcie które sprawia, że z dłoni rzucającego zaklęcie pojawia się magiczny śluz, który z dużą szybkością leci na cel i przykleja się do jego ciała. Ten śluz wywołuje porażenie elektryczne i paraliżuje nerwy osoby, na której się ten śluz znajduje, przez co nie może się ruszyć.

3. Pieczęć - Fuin
Zaklęcia Latest?cb=20101020181218
Zaklęcie które jest wywołane za pomocą inkantacji "Nuwemwittsimwawaay", jeśli ma się w pobliżu jakiś obiekt, to można w nim zapieczętować cel, o ile nie jest kilkukrotnie silniejszy, lub jest dostatecznie osłabiony. Idealne zaklęcie, by pozbyć się osób, bardzo trudnych do unicestwienia.

4. Czarodziejska Bariera - Baria no Majutsu
Zaklęcia Latest?cb=20100810204652
Bariera Magiczna, którą wywołuje mag, w celu ochrony Swojego ciała. Bariera jest okrągła i wygląda niczym kulka, ale chroni całkowicie ciało rzucającego. Należy pamiętać, że zbyt potężna energia, wciąż może zniszczyć taką tarczę, jeśli użyło się zbyt mało energii magicznej.

5. Magiczna Błyskawica - Magical Thunder
Zaklęcia Latest?cb=20161226074101
Czarnoksiężnik wskazuje Swoim palcem na cel, a następnie używa energii magicznej skoncentrowanej w jednym celu, by następnie wysłać ją wprost we wroga. Ma szybkość jak i wygląd błyskawicy, a na dodatek, energia rozchodzi się we wszystkich kierunkach i dobrze użyta może porazić kilku wrogów na raz.
Oprócz podstawowej wersji ma dwa potężniejsze warianty.
- Psychic Thunder
Oprócz mocy magicznych są również używane moce psychiczne rzucającego, przez co błyskawica nabiera na mocy, i jest bardziej realna.
- Illusion Thunder
Ostateczna wersja Magical Thunder. Moc magiczna jest tak wielka, że sprawia, że zaklęcie staje się realistyczne i ma siłę jak i szybkość nawet większą niż prawdziwa błyskawica, a działa dokładnie tak samo jak jej realna wersja.

6. Mystic Talisman - Fudajutsu
Zaklęcia Latest?cb=20170827071611
Za pomocą tego zaklęcia można sprawić, że to co jest fałszywe staje się prawdziwe, przynajmniej na danym terenie. Ma ogromne możliwości, opierające się głównie na kreatywności jak i zasobach jego Energii Magicznej.

7. Explosion Sorcery - Haretsu Majutsu
Zaklęcia 350?cb=20101025230814
Zaklęcie, które sprawia, że następuje wybuch na danym obszarze, jest też możliwość wykorzystania go na znacznie słabszych osobach, w celu zamienienia ich w żywe bomby, które sprawiają, że następuje jeszcze większa i silniejsza eksplozja.

8. Jiang Shi
Zaklęcia Latest?cb=20170507075540
Bardziej umiejętność niż zaklęcie. Czarnoksiężnik używa Swojej Energii na papierze, który wcześniej został zapisany odpowiednim znakiem kontroli, a następnie tym samym powstaje talizman, który można użyć do kontrolowania innych. Nakładasz talizman na głowę osoby, potwora, robota, lub innej istoty żyjącej czy też nie, którą chcesz kontrolować. Ta osoba walczy dla Ciebie i słucha poleceń. Jedyny sposób, by zniszczyć talizman, jest znokautowanie przeciwnika, i zdjęcie go. Nie jest możliwe jego zdjęcie podczas normalnej walki, czy od tak, bez pokonania osoby, która jest kontrolowana. Inny sposób, to pokonanie czarnoksiężnika.

9. Healing
Zaklęcia Latest?cb=20120210011758
Mag używa Swojej energii magicznej w celu zasklepienia ran celu. Oprócz tego magia jest też w stanie wyleczyć ślepoty i inne podobne schorzenia, czy też choroby.

10. Possession
Zaklęcia Latest?cb=20170108085821
Potężne i złe zaklęcie dzięki którym, czarujący jest w stanie kontrolować ciało osoby o słabszej woli. Wymogiem jest, widzieć ją, czy to za pomocą kuli jasnowidzenia, czy za pomocą innego sposobu i rozpoczęcie medytacji. Osoba ta musi mieć słabszą wolę i lub energię. Jeśli zostanie znokautowany, albo czarnoksiężnikowi się przerwie medytację, to zaklęcie przestaje działać.
(Tak wiem, że jest też technika, ale magowie też z niej korzystali)

11. Supervillain Mode
Zaklęcia Maxresdefault
Potężniejsza wersja Villainous Mode, Cel staje się jeszcze potężniejszy niż wcześniej i jeśli chce to sam może przyjąć jej moc, nie musi nie wiedzieć o tym, że został jej poddany. Na głowie tej osoby pojawia się wielki znak nieskończoności, a ciało otacza dziwna ni to biała, ni czarna aura;  Działa do śmierci.

12. Wormhole - Wāmuhōru
Zaklęcia Latest?cb=20150826002549
Czarnoksiężnik tworzy portale w przestrzeni, dzięki, której łączy dwa punkty oddalone od Siebie w przestrzeni. Wystarczy wiedzieć, gdzie chce się udać, nie trzeba nawet znać dokładnego położenia, tylko to, że takie miejsce istnieje, i gdzie mniej więcej się znajduje. Należy uważać bowiem, jak się ma złe koordynaty to można otworzyć wyrwę do pustki kosmicznej, a jak się tam znajdzie, to marny los tej osoby, jeśli nie potrafi oddychać w przestrzeni kosmicznej. Można też stworzyć portal do pomniejszego i nieistniejącego wymiaru, który można wykorzystać również, na wiele sposobów.

13. Kai Kai Matoru
Technika pieczętująca, ale nie wymagająca, ani przedmiotu, ani niczego innego, oprócz czystej mocy magicznej. Tym razem nie jest pieczętowana osoba, a jej moc. Może być użyta tylko na już pokonanej i nieprzytomnej istocie.
Sether
Sether
Liczba postów : 16

Zaklęcia Empty Re: Zaklęcia

on Czw Sie 15, 2019 7:58 pm
Telepatia:
Umiejętność magiczna, pozwalająca na kontakt z każdą znaną nam osobą. Możemy prowadzić z nią rozmowę bez użycia ust. Warunkiem jest widzenie danej osoby za pomocą oczu czy nawet magicznej kuli, bądź wyczuwanie energii tej osoby, do czego potrzebujemy wyczuwania energii.
Stopień I:
Możliwość komunikowania się z osobą będącą w jednej lokalizacji
Wymagania: 400 ML, koszt zasobów many = 5

Stopień II:
Prowadzenie rozmowy możliwe jest w obrębie całej planety.
Wymagania: 500 ML, koszt zasobów many = 10

Stopień III:
Prowadzenie rozmowy odbywać się teraz może nawet na dwóch, odległych planetach.
Wymagania: 600 ML, koszt zasobów many = 15

Stopień IV:
Użytkownik może komunikować się nawet ze śmiałkami z Zaświatów!
Wymagania: 700 ML, koszt zasobów many = 20



Kai Kai Matoru
Potężne zaklęcie magiczne mające wpływ na moc przeciwnika. Dzięki temu zaklęciu, użytkownik potrafi zabrać moc swojego przeciwnika. Użytkownik wystawia dłoń na przeciw siebie i wystrzeliwuje pocisk energii. Gdy dosięgnie wroga, odbiera mu to co posiada najpotężniejszego. Moc. Nie ma znaczenia czy będzie to moc magiczna, czy czysta siła. Użytkownik traci 70% każdej statystyki na okres 2 tur, po tym czasie co turę wraca mu 20% każdej statystyki.
Wymagania: 1300 ML, koszt zasobów many = 80% posiadanej, jeżeli trafi przeciwnika.


Psycho Threads
Zaklęcie polega na wytworzeniu z palców, niewidzialnych, lecz niezwykle wytrzymałych nici magicznych, które mają za zadanie unieruchomić przeciwnika. Siła tego zaklęcia zależy w głównej mierze od zdolności magicznych użytkownika. Im są one wyższe, tym technika jest szybsza i silniejsza.
Wymagania: 800 ML, koszt zasobów many = 20 za nić


Telekineza
Jest zamysł, ale to tak bogata technika, że nie chce mi się jej opisywać.


Ki Sense awareness
Przydatne, chociaż łatwe w użyciu zaklęcie, pozwalające użytkownikowi na wiedzę na temat tego, czy ktoś wykrywa bądź mierzy jego moc, bądź siłę. Może wtedy łatwo sfałszować wynik.
Wymagania: 600 ML, koszt zasobów many = 50


Drain Life
Użytkownik potrafi kraść energię nawet całych planet, dodając ją do swojej. Taki wzrost wiąże się z ogromnym napływem potęgi, a to wymaga dużych pokładów many. Wszystko jednak zależy od tego, jaki okres czasu użytkownik zbiera energię.
1s - +5% posiadanych statystyk = -30 zasobów many
2s - +10% posiadanych statystyk = -60 zasobów many
3s - +20% posiadanych statystyk = -120 zasobów many
4s - +30% posiadanych statystyk = -200 zasobów many
5s - +40% posiadanych statystyk = -300 zasobów many
itd.
Wymagania: 2000 ML


Absorpcja energii
Użytkownik wykorzystując ten rodzaj zaklęcia, jest w stanie pochłaniać energię, która jest w bliskim kontakcie z nim samym. Ilość wchłanianej energii zależy od doświadczenia i potęgi maga. W przypadku gdy technika użyta przez przeciwnika będzie wymagała użycia 600 ki, a użytkownik jest na poziomie 2000 ML, wchłonie 50% siły techniki i osłabi ją, samemu zyskując 10% pochłoniętej energii w postaci many.
2000 ML = 500 ki
2500 ML = 1000 ki
itd.
Wymagania: min. 2000 ML
Sponsored content

Zaklęcia Empty Re: Zaklęcia

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach