Go down
Sether
Sether
Liczba postów : 52

Rework transformacji Empty Rework transformacji

on Czw Sie 15, 2019 7:09 pm
Okej dlaczego rework? Jeżeli ktoś jeszcze nie wie, to informuje, że obecne transformacje mają... złe mnożniki. Nie wiem kto, ale ktoś to edytował i trochę namieszał co widzę między innymi po majinie, który zupełnie ma nowe mnożniki. W każdym razie, żeby nakreślić wam problem, przyjmijmy, że gracz ma 1500 PL jak to wygląda?

Spoiler:
Base:
Siła: 30
Szybkość: 80
Wytrzymałość: 20
Energia: 20
PL: 1500

Pure Progress Grade:
Siła: 90
Szybkość: 240
Wytrzymałość: 60
Energia: 80
PL: 4700

Upgrade 2:
Siła: 90
Szybkość: 240
Wytrzymałość: 60
Energia: 60
PL: 4500

Brightness/Darkness Form Grade II :
Siła: 120
Szybkość: 240
Wytrzymałość: 60
Energia: 60
PL: 4800

Innocent form:
Siła: 120
Szybkość: 160
Wytrzymałość: 120
Energia: 120
PL: 5200

Angry Aura:
Siła: 90
Szybkość: 320
Wytrzymałość: 90
Energia: 60
PL: 5600

Adult form:
Siła: 105
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 100
Energia: 60
PL: 6650

Semi-perfect form:
Siła: 120
Szybkość: 200
Wytrzymałość: 80
Energia: 80
PL: 4800

Third form:
Siła: 120
Szybkość: 320
Wytrzymałość: 80
Energia: 80
PL: 6000

Fusion Namek II:
Siła: 120
Szybkość: 320
Wytrzymałość: 40
Energia: 80
PL: 5600

Super Saiyan Second Grade:
Siła: 90
Szybkość: 240
Wytrzymałość: 60
Energia: 60
PL: 4500

Widząc taką różnice... Np. Adult form 6650 PL a Second Grade czy #2 upgrade 4500 PL... No to chyba jedyna rozsądna propozycja będzie taka, by mimo wszystko wszystkie mnożniki na każdej transformacji były... równe. Czyli, biorąc pod uwagę Giant Namka oraz Oozaru, które muszą mieć mnożniki x2 każdej statystyki (i tak bym ustawił jeżeli nie mają), bo tak po prostu było też w anime...
Transformacja wymagająca 880PL - Mnożniki x3
Transformacja wymagająca 1500PL - Mnożniki x4
Transformacja wymagająca 2000PL - Mnożniki x6
Transformacja wymagająca 3500PL - Mnożniki x8
Transformacja ostatnia - Mnożniki x10
____________________________________________________________________
Transformacje rasy Inne powinny być z lekka wyższe, tak ustalaliśmy, ponieważ są poszkodowani pod względem technik. Dlatego zastosowałbym ww mnożniki i zostawił zasadę, że na każdej transformacji mogą sobie wybrać jedną statystykę z mnożnikiem o 1x większym.
____________________________________________________________________
Transformacje dodatkowe pojawiające się u różnych ras zrobiłbym tak:

No Ego Zone:
Efekt: x3.5 siła, szybkość, energia, wytrzymałość, 30 Ki/s utrzymanie

Fourth Form - 100%:
Efekt: x6.5 energia, siła, szybkość, x7 wytrzymałość, 300ki/post fabularny
Dodatkowo zmieniłbym jego PL Fifth formy z 3700 na 3500 a jego Gold form z 5200 na 5000PL

Second Grade:
Efekt: x4 energia, siła, wytrzymałość, szybkość, 50 ki/post fabularny
Dodatkowo zmieniłbym PL tej transformacji na 1500 z 1400.

Third Grade:
Efekt: x3.5 energia, siła, szybkość, x4 wytrzymałość, 70 ki/post fabularny

Super Saiyan 3:
Efekt: x6.5 energia, siła, szybkość, wytrzymałość, 300ki/post fabularny
I tu jest trochę miszmasz. Ssj3 to jakby... transformacja dodatkowa, wychodząca poza ramy. Nie zalicza się do żadnej transformacji z 1500PL, 2000PL, 3500 i 5000 PL. Co oznacza, że kolejną po ssj2 oficjalną transformacją jest Golden Oozaru (któremu zmieniłbym wymagany PL na 3500) lub Super Saiyanin God (któremu również zmieniłbym PL na 3500 a nie 3800... Tak samo z SSJ4/Super Saiyaninem God Super Saiyaninem. Mają wymagania 5500 PL a czemu skoro mnożniki takie same a jeszcze płacą ki? Bo mają więcej transformacji? Może i tak, ale nie sądzę by był to atut pozytywny. Dlatego im też zmniejszyłbym na 5000 Smile
____________________________________________________________________

I to by było na tyle odnośnie transformacji. Miałem pomysł po prostu by pierwsze transformacje dawały x2 (a oozaru czy Giant namek dawały +x do każdej statystyki i wtedy między każdą transformacją byłaby różnica dwóch mnożników zamiast między Transformacją 1 (x3) i Transformacją 2 (x4) była różnica jednego mnożnika. Ale to poddaje pod ocenę MG.

Myślałem, by stworzyć mnożniki w zależności od rasy. Np. Ta transformacja w anime bardziej potęgowała wytrzymałość a nie szybkość i tak dalej... Ale to byłoby znowu złe, bo idąc w statystykę bardziej mnożoną, otrzymujemy duużo więcej PL co dałem jako przykład na samej górze.



Transformacje androidów musiały mieć zmienione PL (upgrade 2 z 1400 PL na 1500, 4ty z 3800 na 3500 i 5ty z 5500 na 5000PL.

Sether
Sether
Liczba postów : 52

Rework transformacji Empty Re: Rework transformacji

on Czw Sie 15, 2019 7:12 pm
Można by było dać mnożnik x4.5 w przypadku Transformacji 2 czyli tych wymagających 1500 PL. Żeby nie było tak małej różnicy pomiędzy.
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 1889

Rework transformacji Empty Re: Rework transformacji

on Pią Wrz 06, 2019 9:42 am
Zobaczę co i jak w ten weekend.

_________________
Rework transformacji Haricotto-Heaven
Sponsored content

Rework transformacji Empty Re: Rework transformacji

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach