Go down
@Whis
@Whis
No.1 Whis' Fanboy
Liczba postów : 976

Techniki Wspólne Empty Techniki Wspólne

Sro Sty 06, 2016 9:50 pm
Ki Blast [Kiko]:
Najbardziej podstawowa technika energetyczna, jak istnieje. Nie ma nic prostszego od skumulowania energii KI w dłoni i użycia jej jako świetlnego pocisku. Dobrze wykorzystana, może przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę!
Wystrzelona zostawia po sobie poświatę, która stopniowo zanika. W zetknięciu z celem Ki Blast eksploduje.
Wymagania: 400 PL,
Efekt: DMG = Energia postaci, 20 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Ki-Blast

Flight [Bukujutsu]:
Technika polegająca na używaniu swojej energii KI i zastosowaniu jej w sposób umożliwiający poruszanie się w przestworzach. Krótko mówiąc, znajomość tej techniki pozwala wojownikowi latać. Nie ma nic przyjemniejszego niż taniec pośród chmur...
Wymagania: 400 PL,
Efekt: Umożliwia swobodne latanie
Dodatkowo: Wzniesienie jest natychmiastowe, szybkość latanie jest taka jak statystyka szybkości postaci.
Techniki Wspólne Bukujutsu

Ki Attack [Kiai]:
Kumulując energię KI np. w dłoni, można ją z siebie wyrzucić. Nie jest to skupianie energii jak w przypadku KI Blastu, a oddawanie jej z impetem. Przeciwnik uderzony taką zagrywką zostanie zdezorientowany i odrzucony na kilka metrów, dając nam chwilę wytchnienia.
Wymagania: 400 PL,
Efekt: DMG = Energia postaci, 10 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Kiai

Afterimage Technique [Zanzoken]:
Technika polegająca na bardzo szybkim poruszaniu się. Użytkownik jest w stanie stworzyć powidoki samego siebie, dzięki czemu można uniknąć ataku przeciwnika lub nabrać go i niespodziewanie zaatakować. W chwili wyprowadzenia ataku, znikają wszystkie iluzje.
Wymagania: 400 PL,
Efekt: 20 KI/jeden powidok.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,5s.
Techniki Wspólne Zanzoken

Solar Flare [Taiyōken]:
Przebiegła sztuczka, która nieraz może uratować skórę podczas walki. Technika ta za zadanie ma imitować bardzo jasne światło, które jest zbyt mocne dla oka. Nie jest możliwym, by patrzeć w stronę jego źródła i nie odczuwać ogromnego, przeszywającego bólu.
Wymagania: 400 PL
Efekt: 100KI/użycie, oślepia przeciwnika na jeden post jeśli atak się uda.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki = statystyka energii. O każde 100 KI więcej włożone w technikę to o post dłużej oślepienia.
Techniki Wspólne Taiyoken

Renzoku Energy Dan
Technika oparta nie na swojej sile, ale ilości wystrzelonej energii w stronę przeciwnika, i chociaż jedna, pojedyncza kula energii nie zada żadnych obrażeń, to setki wystrzelonych energii mogą siać duże zniszczenie.
Wymagania: 500 PL
Efekt: DMG = 5, 5 ki użycie.
Dodatkowo: Pierwszy pocisk wymaga 0,2s przygotowania. Szybkość techniki = statystyka energii.
Techniki Wspólne Ranzoku-Energy-Dan

Energy Wave [Kikōha]:
Można z całą pewnością powiedzieć, że jest to ulepszona wersja KI Blasta. W tym przypadku, nie jest to pocisk, a cała fala, która sieje jeszcze większe zniszczenie. Wojownik w trakcie używania tej techniki może kontrolować jej siłę a także wielkość. Wystrzeliwana z jednej lub obu rąk.
Wymagania: 480 PL,
Efekt:  DMG = Energia postaci x3, 80 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Energy-Wave

Mole Beam [Moru Bimu]:
Technika polegająca na wysłaniu energii ki pod ziemią. Niezbędny jest kontakt dłoni z gruntem. Wystrzelony promień przebija ziemię od spodu w miejscu, w którym zażyczył sobie atakujący.
Sztuczka ta najskuteczniejsza jest w przypadku walki z osobami niepotrafiącymi wykrywać energię ki.
Wymagania: 580 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3, 80 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s.
Techniki Wspólne Mole-Beam

Shine Shot
Użytkownik skupia w ręce energię, jednakże nie tworzy zwykłej świecącej kuli, jego dłoń zachodzi żywym ogniem, który na niego samego nie oddziałuje. Skupioną kulę ognia rzuca w kierunku przeciwnika. Siła wybuchu jest słaba, jednakże trafiony przeciwnik podpala się. Nawet w przypadku uniku, technika może podpalić każdego w promieniu pół metra.
Wymagania: 600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x2, 100 ki użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki = statystyka energii.
Techniki Wspólne Shine-Shot

Explosive Wave [Shōgekiha]:
Jest to technika bardzo podobna do Kiai, ale w tym przypadku, energia wypychana jest z każdej części ciała. Z użytkownika wyłania się energia w postaci bariery, która momentalnie odpycha wszystkich przeciwników na kilka metrów, zadając im obrażenia. Dobra do stosowania w czasie, gdy droga wyjścia została zasłonięta.
Wymagania: 600 PL,
Efekt:  DMG = Energia postaci, 40 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Shogekiha

Kamehameha [Kamehameha]:
Technika energetyczna, polegająca na skupieniu w swoim ciele energii, a następnie uwolnieniu jej ze swoich złączonych dłoni. By użyć tej techniki, należy skupić w sobie energię, uprzednio obie złączone dłonie przykładając do boku biodra. Następnie w dłoniach zaczyna kumulować się energia, która zostaje uwolniona z ciała. Aby wystrzelić potężną niebieską falę uderzeniową, należy wyciągnąć obie ręce przed siebie.
Wymagania: 600 PL, nauka u NPC
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 100 KI/użycie
Miejsce nauki: Ziemia/Wyspa Kamesennina
Uczy: Kame sennin
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Kamehame

Galaxy Breaker
Użytkownik napina swoje mięśnie, zgina ręce w łokciach i zaciska pięści. Wokół rąk pojawiają się małe wyładowania elektryczne, po czym Energia zostaje wystrzelona jakby z ciała użytkownika, wokół którego pojawia się aura.
Wymagania: 700 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3, 120 ki użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1,5s. Szybkość techniki = statystyka energii.
Techniki Wspólne Galaxy-Breaker

Full Power Energy Wave [Furu Pawā Enerugī-Ha]:
Potężna wiązka energetyczna, która wyglądem przypomina Kikohę. Jest to jednak zupełnie inna technika, a z pewnością jest szybsza niż zwykła Kikoha.
Wymagania: 700 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 100 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Full-Power-Energy-Wave

Psycho Threads [Chōnōryoku]: Posiadacz tej techniki wysyła w kierunku przeciwnika purpurową fale energii, która trafiając oponenta, pokazuje swoją prawdziwą formę - nici czystej energii. Zacieśniają się wokół ciała delikwenta, krępując jego ruchy. Każda próba ucieczki skutkuje wyssaniem energii ki.
W tym czasie, sojusznicy mogą sponiewierać złapanego jegomościa, niemniej jednak sam użytkownik nie może korzystać z innych technik w trakcie. Może jedynie zmieniać swoją pozycję.
Technika ma najlepsze zastosowanie w grupowej walce.
Wymagania: 750 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x2; 150KI/użycie. Unieruchomienie celu. Możliwość odebrania Ki przeciwnikowi.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0.5 sek. Unieruchomienie nie zadziała, jeśli przeciwnik ma dwukrotnie większą statystykę energii od użytkownika techniki. Każdy ruch oponenta podczas oplątania odbiera mu 50KI. Efekt trwa jedną turę.
Techniki Wspólne Psycho2

Ki Sword [Ki Sōdo]:
Dłoń zamienia się w ostrze energii. Potrafi przeciąć prawie wszystko. Użytkownik może tego także używać jako przedłużenia ręki. Bardzo użyteczna na bliskim dystansie.
Wymagania: 800 PL, Nauka u NPC
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 80 KI/użycie
Uczy: między innymi Sauzer, parę innych postaci z innych planet odpowiednio panujących nad swoją energią.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Ki-Sword

Sword Blast [Sōdo Kiko]:
Połączenie energii z siłą ostrza. Przetransportowanie ki z dłoni przez zbrocze i sztych aż do czubka ostrza, pozwala na wystrzelenie energii w postaci tnącego promienia. Technika obowiązkowa dla posiadacza broni białej.
Wymagania: Ki Blast, walka bronią białą - III stopień
Efekt: DMG = Energia postaci + DMG broni, 20 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Sword-Blast

Energy Barrier [Ki no Bariya]:
Jest to technika, która wykorzystuję energię ki i za jej pomocą generuje wokół użytkownika tarczę/barierę energetyczną. Jej zadaniem jest obrona przed nadciągającymi atakami. W zależności od siły użytkownika, bariera może wytrzymać nawet te najpotężniejsze fale.
Wymagania: 800 PL,
Efekt: 100 KI/użycie, wytrzymałość techniki wynosi tyle ile gracz włożył w nią KI x2. W przypadku techniki, która przewyższa obrażeniami tą wartość tarcza się rozpada.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 2s. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 wytrzymałości techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Ki-no-Baria

One Inch Punch [Wan'inchipanchi]:
Specjalne uderzenie pięścią wzmocnione energią ki. Przeciwnik może być skołowany, nie wiedząc czego się spodziewać po zwykłej pięści. Z kilku milimetrów nie powinna być zagrożeniem, nie? Błąd.
Technika ma idealne zastosowanie podczas walki w zwarciu.
Wymagania: 880 PL,
Efekt: DMG = Energia postaci x3, 30 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Do DMG techniki dodawana jest wartość statystyki ATAKu.
Techniki Wspólne One-Inch-Punch

Mouth Energy Wave [Chou Makouhou]:
Technika polegająca na wystrzeliwaniu z ust potężnych fal energii, które zmiotą dosłownie wszystko, co stanie im na drodze. Można używać jej w podstawowej formie. Nie jest powiedziane, że tylko Saiyanie mogą z niej korzystać, ale jest to jednak najbardziej rozpoznawalny atak ich potwornej formy, Oozaru.
Wymagania: 900 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 120 KI/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Mouth-Wave

Super Renzoku Energy Dan:
Technika, która polega na błyskawicznym i ciągłym strzelaniu energią KI. Zaledwie w kilka sekund możliwe jest wystrzelenie sporej serii energetycznych pocisków, które rozproszone, na koniec trafiają do celu i wybuchają, zadając pokaźne obrażenia.
Wymagania: 950 PL,
Efekt:  DMG = Energia postaci x4, 100 KI strzał.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Super-Renzoku-Energy-Dan

Masenko [Masenkō]:
Kumulowanie energii rozpoczyna się w momencie, gdy obie dłonie użytkownika zostaną uniesione nad jego głowę. Otwarte dłonie wycelowane powinny być w stronę przeciwnika i w momencie, gdy zostaną one wyprostowane i wyciągnięte przed siebie, energia w nich skumulowana wystrzeli jak z procy, błyskawicznie mknąc w stronę wcześniej obranego celu.
Wymagania: 950 PL,
Efekt:  DMG = Energia postaci x5, 200 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Masenko

Ring-Shaped Energy Bullets [Ringujo No Enerugi-dan]:
Kilka złotych pocisków, które po kontakcie z ciałem zamieniają się w pierścienie zacieśniające się na kończynach lub wokół szyi, wedle woli użytkownika. Przyszpilony oponent do góry lub podłoża, jest skazany na łaskę twórcy pierścieni.
Wymagania: 1200 PL, pocisk/120Ki
Efekt:  Uwięzienie przeciwnika przy twardej powierzchni na okres jednej tury.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości. Złapana osoba zdoła się uwolnić, jeżeli statystyka energii uwięzionego osobnika jest większa od statystyki energii użytkownika techniki.
Techniki Wspólne Energy-Rings-2

Healing:
Bardzo przydatna technika, polegająca na przywróceniu zarówno zdrowia jak i energii wybranej przez nas postaci w dość krótkim czasie. Technika przeznaczona jest jedynie dla magicznych ras jak Majiny, Shinjiny czy Nameczanie. Sposób użycia jest dosyć prosty, wystarczy wyciągnąć przed siebie obie dłonie i przytknąć do ciała.
Wymagania: 1300 PL Majiny i shinjiny, 1100 PL namki.
Efekt: Technika przywraca 10% HP, Ki i Many w czasie 1 sekundy lub 15% w przypadku nameczan w czasie 1 sekundy, jednocześnie pobierając 30 KI/s i 50 KI/s w przypadku nameczan.
Techniki Wspólne Healing

Burning Attack [Bāningu Atakku]:
Technika, której wykonanie jest nieco skomplikowane. Zacząć należy od bardzo szybkich i precyzyjnych ruchów rękami, a wyglądać to ma tak, jakbyśmy chcieli złapać energię KI, jaka ucieka z naszego ciała. Następnie wyciągnięte przed siebie dłonie łączymy i posyłamy "płonącą" kulę energii, która od razu mknie w stronę naszego przeciwnika.
Wymagania: 1300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 500 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Burning-Attack

Scatter Finger Beam [Renzoku Kikōha]:
Technika polegająca na wystrzeleniu energii ki z czubków palców. Pięć promieni energetycznych, każdy zadający oddzielne obrażenia. Technikę wykonuję się podobnie do rzutu bejsbolowego miotacza, gdzie w ostatniej fazie ruchu, piłka wyrzucona zostaje w kierunku pałkarza.
Wymagania: 1500 PL,
Efekt: DMG = Energia postaci x5, 150 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne XrI08OG

Galactica Doughnut
Polega na wytworzeniu energetycznego pierścienia uciskającego przeciwnika. Aby wykonać pierścień należy nakreślić w powietrzu koło, a następnie rzucić pierścieniem w kierunku przeciwnika. Pierścień nie tylko rani powoli przeciwnika, ale również uniemożliwia mu ruch, tak długo jak długo mamy więcej siły od złapanego.
Wymagania: 1600 PL
Efekt: DMG = 50/s, 200 ki użycie, unieruchomienie celu.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki = statystyka energii, złapany przeciwnik może uwolnić się posiadając większą witalność od nas.
Techniki Wspólne Galactic-Donuts

Finish Buster [Finisshu Basutā]:
Technika, która polega na tym, aby wyciągnąć ręce do tyłu, za głowę. Po skumulowaniu energii KI w dłoniach, trzeba energicznie wyciągnąć je przed twarz, a KI w postaci kuli energii pomknie w stronę obranego celu.
Wymagania: 1600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 600 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Finish-Buster

Spirit Sword [Supirittsu Sōdo]:
Technika bardzo podobna do Ki Sworda (można wręcz powiedzieć, że jest to jego rozwinięcie), niemniej jednak posiada ona właściwość, która pozwala na wydłużanie i skracanie energetycznego ostrza. Potrafi przeciąć prawie wszystko.
Wymagania: 1600 PL, Ki Sword
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 160 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Spirit-Sword

Grand Explode [Gurando Ekusupurōdo]:
Użytkownik ładuje w dłoni pocisk i chwyta przeciwnika przy pomocy rąk. Wtem pocisk zaczyna nabierać wielkości, wytwarzając wokół nich barierę. W jej wnętrzu powstaje wybuch, który rani przeciwnika. Użytkownik winien jest oddalić się na bezpieczną odległość.
Wymagania: 1800 PL, Energy Barrier [Ki no Bariya]
Efekt: DMG = Energia postaci x7; 1550Ki/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2,5 sekundy. Działa tylko na jedną osobę.
Techniki Wspólne Grand-Explode

Destructo Disc [Kienzan]:
Idealna technika do przecinania i odcinania kończyn. Użytkownik unosząc rękę ku górze, formuje nad dłonią dysk, który wyglądem przypomina koło zębate. Jest to czysta energia KI uformowana właśnie na taki kształt. Następnie należy po prostu rzucić dyskiem w stronę przeciwnika. Uwaga! Po rzucie nie możliwa jest nad nim kontrola. Uformowanie jednego dysku zajmuje dłuższą chwilę, dlatego jest to technika idealna do używania z zaskoczenia.
Wymagania: 1900 PL
Efekt: Przecina dosłownie wszystko powodując poważne obrażenia. Trafienie w kończynę = 1/3 HP, tułów lub głowa śmierć, 600 KI/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 4s. Szybkość techniki = statystyka energii. Jeśli wytrzymałość naszego przeciwnika jest o 80% większa od naszej statystyki energii, ma on szansę na zatrzymanie/przetrwanie ataku.
Techniki Wspólne Kienzan

Ghost Kamikaze Attack
Technika polega na wypluciu białych duchów, przybierających wygląd twórcy, duchy posiadają małe rączki, lecz nie posiadają nóg. Przy zetknięciu z czymkolwiek następuje niezwykle silny wybuch. Technika ma swoje największe zastosowanie w momencie w którym jest używana pierwszy raz.
Wymagania: 2000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, 300 ki za ducha.
Dodatkowo: Przygotowanie jednego ducha trwa 0,5s. Szybkość techniki = statystyka energii.
Techniki Wspólne Kamikaze-Ghost-Attack

Thunder Flash Attack:
Przed użyciem tej techniki należy wykonać specyficzną sekwencję ruchów, które zwieńczone są połączeniem ze sobą obu pięści, uwalniajac stopniowo Ki. Barwa zebranej energii jest biała, a po chwili przekształca się w niebieskie płomienie. Gdy technika będzie przypominać szalejący wokół rąk ogień to jest znak, że jest gotowa do użycia. Po chwili wystrzelona zostaje fala ognia, która rani zjawiskowo oponenta. Wadą tej techniki jest jednak to, że użytkownik nie może się przemieszczać podczas jej wykonywania.
Wymagania: 2100 PL
Efekt:  DMG = Energia postaci x8: 1200KI/użycie. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3 sek. Szybkość techniki = statystyka energii.
Techniki Wspólne Ezgif-com-resize

Heat Dome Attack [Hīto Dōmu Atakku]:
By wykonać precyzyjnie ten atak, należy najpierw wyrzucić swojego przeciwnika w górę, następnie skumulować mnóstwo energii wokół swojego ciała, a na koniec wyciągnąć otwarte dłonie ku górze i wystrzelić całą tę energię, jaką do tej pory zebraliśmy.
Wymagania: 2200 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 700 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Head-Dome-Attack

Super Kamehameha [Sūpā Kamehameha]:
Technika energetyczna, polegająca na skupieniu w swoim ciele energii, a następnie uwolnieniu jej ze swoich złączonych dłoni. By użyć tej techniki, należy skupić w sobie energię, uprzednio obie złączone dłonie przykładając do boku biodra. Następnie w dłoniach zaczyna kumulować się energia, która zostaje uwolniona z ciała. Aby wystrzelić potężną niebieską falę uderzeniową, należy wyciągnąć obie ręce przed siebie.
Wymagania: 2500 PL, Kamehameha
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 900 KI/użycie
Uczy: Kame sennin
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Kamehameha-II

Final Shine Attack [Fainaru Shinu Attaku]:
Kolejna technika, która może przysporzyć wiele kłopotów i zniszczeń. Wyciągając swoją jedną rękę do tyłu, należy zebrać w niej energię, po czym energicznie zamachnąć się i wyciągnąć dłoń przed siebie. W tym samym momencie energia skumulowana wybucha i mknie z nieprawdopodobną prędkością w stronę swojego celu. W dodatku ma bardzo miły dla oka kolor, albowiem jest zielona.
Wymagania: 3000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8, 1500 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Final-Shine-Attack

Final Explosion [Fainaru Ekusupurōjon]:
Technika ostatniej deski ratunkowej. Użytkownik ładuje wokół siebie ostatki swojej Ki, by ostatecznie przerodzić je je w wybuch o dużym polu rażenia i niezwykłej sile uderzenia. Tylko dla totalnych wariatów, którym życie niemiłe i którzy pogodzili się ze śmiercią.
Wymagania: 3000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x10; 60% staminy/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 4 sek. Jeżeli zostanie użyta w momencie, gdy użytkownik ma poniżej 60% staminy zakończy się to Jego śmiercią.
Techniki Wspólne Final-Explosion

10x Kamehameha [Jūbai Kamehameha]:
Odmiana zwykłej Kamehamehy. Jest oczywiście potężniejsza, a kolor jej wiązki energetycznej w tym przypadku jest krwisto czerwony. Nie wymaga ona boskiej energii KI. Energia kumulująca się w ciele wojownika jest ogromna, przez co ciężej nad nią zapanować. Jej koszt energetyczny jest ogromny, więc nie jest to technika, którą można "spamować".
Uwaga! Działa z opóźnieniem!
Wymagania: 3500 PL, Kamehameha II
Efekt: DMG = Energia postaci x9, 2000 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 4s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne 10x-Kamehameha

Instant Transmission [Shunkan Idō]:
Poprzez maksymalne skupienie, użytkownik może udać się w dowolne miejsce, jakie sobie tylko wymarzy. Oczywiście, by ten typ teleportacji mógł się udać, trzeba znać się na wyczuwaniu KI innych ludzi. Kładąc dwa palce na czole - wskazujący i środkowy - należy maksymalnie skupić się na energii osoby, którą chcemy odnaleźć. Gdy już ją znajdziemy, możemy śmiało teleportować się w miejsce, w którym dana osoba się znajduje.
Wymagania: Umiejętność wykrywania energii KI,
Efekt: Teleportacja do wybranej osoby, 20 KI/użycie (teleportując więcej osób, koszt jednej wynosi 20 KI, czyli jeśli ktoś ma 100 KI, może przenieść jedynie 5 osób - łącznie ze sobą)
Miejsce nauki: Planeta Yardrat
Dodatkowo: Przygotowanie techniki poza planetę trwa 0,5s, na inną lokacje 0,3s, w zasięgu wzroku 0,1s.
Techniki Wspólne Shunkanido

Forced Spirit Fission [Supiritto no Kyōsei Bunri]:
Pozwala użytkownikowi na oddzielenie i manipulowanie energią obranego celu, dając mu możliwość robienia rzeczy takich jak cofanie technik Fuzji lub Absorpcji i uwalnianie uwięzionych dusz.
Efekt: Cofanie Fuzji i Absorbcji, zabieranie energii osobie A i przekazywanie osobie B
Miejsce nauki: Planeta Yardrat
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s
Techniki Wspólne Forced-Spirit-Fission

Stopień I:
Efekt: Cofanie Fuzji, Absorbcji, odbieranie i przekazanie energii tylko i wyłącznie poprzez bezpośredni dotyk.
Wymagania: 2500 PL, umiejętność kontrolowania energii KI, umiejętność wykrywania energii KI


Stopień II:
Efekt: Cofanie Fuzji, Absorbcji, odbieranie energii na odległość po zadaniu przynajmniej jednego celnego uderzenia.
Wymagania: 3500 PL, umiejętność kontrolowania energii KI [Stopień III], umiejętność wykrywania energii KI [Stopień IV]


Instantaneous Movement [Kai Kai]:
Technika bardzo podobna do Shunkan Idō. Podobna, ale jednak nie taka sama. W przypadku tej pierwszej, należy skupić się na KI danej osoby. Tutaj jest to zbędne i bez większego skupienia można teleportować się w wybrane przez siebie miejsce po słowach "kai kai". Skakanie po planetach nigdy nie było łatwiejsze!
Wymagania: Instant Transmission [Shunkan Idō]
Efekt: Teleportacja do wybranego miejsca, 40 KI/użycie, 60 KI/użycie poza planetę (teleportując więcej osób, koszt jednej wynosi 40 KI, czyli jeśli ktoś ma 120 KI, może przenieść jedynie 3 osoby - łącznie z sobą lub 1 poza planetę)
Miejsce nauki: Królestwo Kaiōshin
Dodatkowo: Przygotowanie techniki poza planetę trwa 0,5s, na inną lokacje 0,3s, w zasięgu wzroku 0,1s.
Uczy: Kaiōshin
Techniki Wspólne Kai-Kai

Bluff Kamehameha [Burafu Kamehameha]:
Technika energetyczna, polegająca na skupieniu w swoim ciele energii, a następnie uwolnieniu jej ze swoich złączonych dłoni. By użyć tej techniki, należy skupić w sobie energię, uprzednio obie złączone dłonie przykładając do boku biodra. Następnie w dłoniach zaczyna kumulować się energia, która zostaje uwolniona z ciała w postaci śmiercionośnego konfetti. One hit, one kill.
Wymagania: 999999 PL,
Efekt: DMG = Energia postaci x999999, 1 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Wspólne Bluff-Kamehameha

Bez umiejętności kontroli ki nie jest możliwe zwiększanie dmg technik wsadzając w nie więcej energii (+50 ki = +50 dmg)
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach