Go down
@Whis
@Whis
No.1 Whis' Fanboy
Liczba postów : 976

Umiejętności magiczne Empty Umiejętności magiczne

Nie Wrz 18, 2022 5:48 pm
Umiejętności klasy Mag i pochodnych

Magiczne zdolności, które przeznaczone są dla postaci posługujących się magią. Dozwolone jest tworzenie własnych umiejętności magicznych na zasadzie tworzenia Technik Własnych.

Farsight [Tōmi no Jutsu] [Umiejętność Startowa]:
Umiejętność magiczna polegająca na sztuce dalekowidoczności. Osoby zaznajomione z tą sztuczką, potrafią obserwować wydarzenia mające miejsce w zupełnie innym miejscu.

Umiejętności magiczne Dalekowidzenie

Stopień I [Umiejętność Startowa]
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce w innym temacie danego działu na danej planecie.
Wymagania: 400 PL


Stopień II
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce w kilku tematach danego działu na danej planecie.
Wymagania: 2000 PL, koszt zasobów many = 10


Stopień III
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce na całej planecie.
Wymagania: 5500 PL, 
koszt zasobów many = 20

Stopień IV
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce na innej planecie.
Wymagania: 8000 PL, 
koszt zasobów many = 30

Stopień V
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce w Zaświatach.
Wymagania: 11000 PL, 
koszt zasobów many = 40

Magic Wave [Mahō no Nami] [Umiejętność Startowa]:
Podmuch wiatru, który przecina ziemię i powietrze. Działanie podobne do techniki Kiai.
Efekt: DMG = Mana postaci, koszt zasobów many = 20
Wymagania: 400 PL

Umiejętności magiczne Magic-Wave

Magic Slime [Hajyu] [Umiejętność Startowa]:
Wyczarowany śluz, który w kontakcie z ciałem ofiary, razi ją prądem powodując chwilowy paraliż. Dwukrotnie silniejsza osoba może "zdmuchnąć" z siebie śluz przy pomocy Kiai.
Efekt: DMG = Mana postaci x2
Wymagania: 400 PL, koszt zasobów many = 100

Umiejętności magiczne Slime

Magic Barrier [Majutsu no Bariya]:
Jest to sztuczka, która wykorzystuję magię i za jej pomocą generuje wokół użytkownika tarczę/barierę energetyczną. Jej zadaniem jest obrona przed nadciągającymi atakami. W zależności od siły użytkownika, bariera może wytrzymać nawet te najpotężniejsze fale.
Efekt: wytrzymałość techniki wynosi tyle ile gracz włożył w nią many x2. W przypadku techniki, która przewyższa obrażeniami tą wartość, tarcza się rozpada.
Wymagania: 900 PL, koszt zasobów many = 100

Umiejętności magiczne Magiczna-Bariera

Divination [Uranai]:
Umiejętność magiczna polegająca na przepowiadaniu przyszłości. Często przyszłość jest niedokładna i bardzo rozmazana, a przepowiedziane wydarzenia mogą mieć miejsce w różnych odstępach czasowych. Jedna wróżba może spełnić się następnego dnia, druga natomiast może poczekać kilka lat na realizację. Wizję mogą pojawiać się samoczynnie.
Wymagania: 2000 PL, Kryształowa Kula, jeden trening.
Efekt: Widzenie niedokładnej przyszłości; wydarzenia podawane są przez Mistrza Gry.

Umiejętności magiczne Wr-biarstwo

Healing [Hīringu]:
Magiczna sztuczka, która polega na przekazaniu swojej many i uleczeniu drugiej osoby. Leczy choroby i schorzenia, przyłącza oderwane kończyny (jeśli wypadek jest "świeży"), przywraca siły i regeneruje staminę.
Efekt: przywracanie zdrowia i energii, regeneracja ciała, leczenie różnorakich schorzeń
Wymagania: 2000 PL, koszt zasobów many = 200 za leczenie schorzenia/przyłączenie kończyny, ilość przywracanego HP i/lub KI/Many = równoważny koszt zasobów many.

Umiejętności magiczne Healing

Reflection Barrier [Hansha Bariya]:
Magiczna bariera, która odbija nadlatujące ataki magiczne lub energetyczne. Nie zadziała, jeśli nadlatująca technika ma większą siłę przebicia.
Efekt: Wytrzymałość techniki wynosi tyle ile gracz włożył w nią many x2.5. W przypadku techniki, która przewyższa obrażeniami tą wartość, tarcza się rozpada.
Wymagania: 5500 PL, koszt zasobów many = 300

Umiejętności magiczne Reflection-Barrier

Possession [Jiang Shi]:
Umiejętność magiczna polegająca na opętaniu danej osoby. Należy stworzyć specjalną papierową pieczęć, która musi zostać naklejona na czoło ofiary. Więź między ofiarą a oprawcą nie jest trwała - wystarczy zerwać papierową pieczęć lub pokonać oprawcę.
Efekt: Osoba wykonuje każdą zachciankę swojego pana.
Wymagania: 5500 PL, bezpośredni kontakt, jeden trening, koszt zasobów many = 20.

Umiejętności magiczne Jiang-Shi

Magic Touch [Mahō no tatchi]:
Umiejętność magiczna polegająca na przemienieniu danej osoby w jakikolwiek przedmiot za pomocą bezpośredniego dotyku. Osoba ta musi być jednak słabsza od użytkownika, w innym wypadku zaklęcie nie zadziała.
Efekt: Dotknięta osoba transformuje się w wybrany przez użytkownika przedmiot na pewien czas (ustala MG = minimum dwa posty).
Wymagania: 5500 PL, jeden trening, koszt zasobów many = 75% HP osoby zmienianej.

Umiejętności magiczne Magiczny-Dotyk

Explosion Sorcery [Haretsu Majutsu]:
Najzwyczajniejsza w świecie eksplozja. Nie można jej używać przez magiczną kulę. Ma dwa zastosowania:
- eksplozja w wybranym miejscu; spojrzenie,
- eksplozja wewnątrz ciała wybranej osoby; spojrzenie lub kontakt telepatyczny.
Zaklęcie zadziała tylko na dwukrotnie słabszych przeciwnikach (w ich wnętrzu), w innym wypadku eksplozja następuje na zewnątrz.
Efekt: DMG = Mana postaci x3*
*W przypadku eksplozji na zewnątrz.
Wymagania: 8500 PL, koszt zasobów many = 120

Umiejętności magiczne Explosion

Creation [Keisei]:
Umiejętność pozwalająca na tworzenie przedmiotów, które nie są jedzeniem i piciem. Posiadacz tej umiejętności rozwija swój wrodzony talent do tworzenia i zyskuje możliwość tworzenia ubrań, które są cięższe i wytrzymalsze (a'la zbroje), czy nawet broni, które będą posiadały przypisany do siebie DMG. Oczywiście, żeby coś stworzyć, trzeba najpierw mieć z tym uprzednio kontakt i wiedzieć jak dana rzecz działa.

Umiejętności magiczne Tworzenie

Stopień I
Efekt: Tworzenie ubrań i mniej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: 9900 PL, koszt zasobów many = 
30 za tworzenie, jeden trening.

Stopień II
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Klasy Niskiej i Średniej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: 14000 PL, koszt zasobów many = 2
00 za tworzenie, jeden trening.

Stopień III
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Tokusentai i Klasy Specjalnej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: 23000 PL, koszt zasobów many = 
300 za tworzenie, jeden trening.

Stopień IV
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Klasy Elitarnej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów. Dodatkowo tworzenie planet (w tym wszystkich opisów pod stworzone tematy).
Wymagania: 30000 PL, koszt zasobów many = 
400 za tworzenie, jeden trening.
*Stopień zaawansowania danego przedmiotu ocenia MG prowadzący.

Space Shift [Supēsushifuto] [W.I.P.]:
Teleportacja międzywymiarowa. Wokół zebranych osób tworzy się bariera ochronna, która chroni przed potencjalnym atakiem. Osoby przeniesione są tam, gdzie zażyczy sobie osoba wykonująca zaklęcie. Im więcej osób, tym większy koszt. Inne osoby mogą, ale nie muszą przekazać swoją energię/manę na rzecz teleportacji.
Wymagania: ???

Umiejętności magiczne Teleportation-Circle

Fission [Bunretsu]:
Umiejętność magiczna polegająca na podzieleniu własnego istnienia na dwa byty, podzielone po równo w sile, ale posiadające jedno życie - jeśli jeden umrze, zginie również drugi.
Istnieje możliwość podzielenia się na dobrą i złą osobę.
Za poczynania drugiej osoby (powstałego NPC) odpowiada Mistrz Gry.
Odblokowany potencjał dwóch osób, w chwili ponownego połączenia, nie jest ze sobą sumowany. Działa to na podobnej zasadzie, co życie, które mimo obejmowania dwóch bytów, jest tylko jedno.
Wymagania: 10000 PL, jeden trening, koszt zasobów many = 50%

Umiejętności magiczne Rozszczepienie

Portation [Pōtēshon]:
Magiczna sztuczka przeplatająca się z techniką KaiKai. Polega na teleportacji danej osoby w dane miejsce. Miejsce musi być znane przez osobę, która wykonuje zaklęcie. Osoba przenoszona musi chcieć zostać przeniesiona, inaczej przedsięwzięcie nie zadziała.
Efekt: Teleportacja do wybranego miejsca, koszt zasobów many = 40 osoba, 60 poza planetę (teleportując więcej osób, koszt jednej wynosi 40 M, czyli jeśli ktoś ma 120 M, może przenieść jedynie 3 osoby)
Wymagania: Instantaneous Movement [Kai Kai]

Umiejętności magiczne Portation

Wormhole [Wāmuhōru]:
Umiejętność tworzenia portali w czasoprzestrzeni, które łączą dwa punkty oddalone od siebie. Wymagana jest znajomość miejsc, w których stworzone zostaną portale.
Efekt: Stworzenie dwóch portali przenoszących z miejsca A do B.
Wymagania: 14000 PL, koszt zasobów many = 40/osobę, utrzymanie portalu = 20/każdy kolejny post

Umiejętności magiczne Wormhole

Wormhole Shift [Wāmuhōrushifuto]:
Magiczna sztuczka polegająca na teleportacji danej osoby w dane miejsce. Osoba przenoszona może być wbrew swojej woli, musi jednak być złapana, by zaklęcie się powiodło.
Efekt: Teleportacja do wybranego miejsca, koszt zasobów many = 40 osoba, 60 poza planetę (teleportując więcej osób, koszt jednej wynosi 40 M, czyli jeśli ktoś ma 120 M, może przenieść jedynie 3 osoby)
Wymagania: Tunel Czasoprzestrzenny [Wāmuhōru]

Umiejętności magiczne Wormhole-Shift

Time Reverse [Jikan makimodoshi]:
Umiejętność magiczna pozwalająca cofnąć czas maksymalnie o 3 minuty. Wydarzenia zostają wymazane, co daje szansę na naprawienie swojego lub cudzego błędu. Jest to bardzo zaawansowana magia, do tego dość niebezpieczna, dlatego używanie jej jest mocno ograniczone.
Efekt: Cofnięcie czasu, możliwość nadpisania starych wydarzeń.

Umiejętności magiczne Time-Reverse

Stopień I
Efekt: Cofnięcie czasu o 1 minutę, możliwość nadpisania starych wydarzeń.
Wymagania: 15000 PL, koszt zasobów many = 
1000, jeden trening z Aniołem.

Stopień II
Efekt: Cofnięcie czasu o 2 minuty, możliwość nadpisania starych wydarzeń.
Wymagania: 30000 PL, koszt zasobów many = 
2000

Stopień III
Efekt: Cofnięcie czasu o 3 minuty, możliwość nadpisania starych wydarzeń.
Wymagania: 40000 PL, koszt zasobów many = 
3000

Mistic Tallisman [Fudajutsu]:
Sztuczka magiczna, która polega na wykorzystaniu specjalnych talizmanów. Odpowiednio użyte, mogą stworzyć iluzję, w której zamknięty zostanie przeciwnik. To, co będzie się pojawić, zależy tylko i wyłącznie od osoby rzucającej zaklęcie. Należy jednak pamiętać, że iluzja sama w sobie nie może wyrządzić krzywdy drugiej osobie. Służy do uśpienia czujności i wykorzystania otoczenia dla swoich własnych zagrywek.
Żeby zadać obrażenia przeciwnikowi, należy wykorzystać inne zaklęcie.
Efekt: pojedynczy talizman odpowiada za pojedynczą iluzję, dodatkowo im więcej talizmanów, tym iluzja jest bardziej realna.
Wymagania: 17000 PL koszt zasobów many = 200/jeden talizman, utrzymanie iluzji = 20/post

Umiejętności magiczne Mistyczny-Talizman-Fudajutsu

Enlarge [Kakudai Suru]:
Magiczna sztuczka polegająca na zwiększeniu danej osoby i wzmocnieniu jej. Niemniej jednak, szybkość tej osoby nie zwiększa się. Działa do czasu utracenia energii przez osobę zwiększoną lub do utraty jej przytomności.
Efekt: Zwiększenie statystyki siły i wytrzymałości o 15 punktów
Wymagania: 23000 PL, koszt zasobów many = 15% PL zwiększanej osoby.

Umiejętności magiczne Enlarge

Beam of Pain [Itami no bīmu]:
Wiązka magicznej energii trafia ofiarę i zamyka ją w specyficznej aurze, które zadaje obrażenia i niewyobrażalny ból.
Efekt: DMG = Mana postaci x4, koszt zasobów many = 300/użycie, 200/utrzymanie w każdej kolejnej turze
Wymagania: 23000 PL.
Dodatkowo: Osoba której energia/mana przewyższa manę użytkownika, może wyrwać się spod działania zaklęcia.

Umiejętności magiczne Beam-of-Pain

Potential Unlock [Senzai Nōryoku Kaihō]:
Umiejętność magiczna polegająca na jednorazowym wyciągnięciu niewielkich pokładów energii innej osoby. Nie można tego stosować na sobie.
Efekt: Osoba otrzymująca odblokowanie potencjału otrzymuje po 5 punktów do każdej statystyki.
Wymagania: 24000 PL, jeden trening, koszt zasobów many = 5% PL osoby której potencjał zostaje odblokowany.

Umiejętności magiczne Odblokowanie-potencja-u-Guru

Mistic Copy [Misutikkukopī]:
Umiejętność magiczna polegająca na stworzeniu chwilowej repliki, która kopiując wygląd, technikę i moc, potrafi odeprzeć nadchodzący atak przeciwnika.
Efekt: Klon przeciwnika kopiuje jego technikę.
Wymagania: 25000 PL, jeden trening, koszt zasobów many = 1,5x DMG techniki kopiowanej.

Umiejętności magiczne Mystic-Copy

Manipulation [Ayatsuri no Majutsu]:
Umiejętność magiczna polegająca na zmanipulowaniu danej osoby. W trakcie rytuału osoba dotknięta urokiem odczuwa przeszywający ból głowy. Po ukończonym rytuale, jeśli ofiara się podda, znajduje się całkowicie pod kontrolą nowego Pana.
Opętywana osoba musi być słabsza od osoby rzucającej zaklęcie. Wiele zależy od opisu kontrującego próbę manipulacji.
Efekt: Kontrola umysłu; bezpośredni kontakt.
Wymagania: 25000 PL, jeden trening, koszt zasobów many = ~50% PL opętywanej osoby.


Umiejętności magiczne Majin

Villainous Mode [Akuyaku Mōdo]:
Zaklęcie narzucające wściekłość i chęć niszczenia osobie na którą zostało rzucone. Charakteryzuje się purpurową aurą spowijającą ciało i błyszczącymi się na czerwono oczami. Zaklęcie rzucone musi być znienacka, ofiara nie może być świadoma jego wykorzystania, chyba że poddaje się mu dobrowolnie.

Umiejętności magiczne Villainous-Mode

Stopień I
Efekt: Wzbudzenie gniewu i chęci niszczenia w ofierze. Zwiększenie statystyki siły i szybkości o 5 punktów (statystyki wracają do wcześniejszego stanu w chwili zerwania zaklęcia lub utracenia przytomności przez ofiarę).
Purpurowa aura spowijająca ciało i czerwone oczy występują tylko przez chwilę.
Wymagania: 25500 PL, jeden trening, koszt zasobów many = 5% PL opętywanej osoby.


Stopień II
Efekt: Wzbudzenie gniewu i chęci niszczenia w ofierze. Zwiększenie statystyki siły i szybkości o 10 punktów (statystyki wracają do wcześniejszego stanu w chwili zerwania zaklęcia lub utracenia przytomności przez ofiarę).
Purpurowa aura spowijająca ciało i czerwone oczy utrzymują się przez cały czas.
Wymagania: 27500 PL, koszt zasobów many = 10% PL opętywanej osoby.


Stopień III
Efekt: Wzbudzenie gniewu i chęci niszczenia w ofierze. Zwiększenie statystyki siły i szybkości o 15 punktów (statystyki wracają do wcześniejszego stanu w chwili zerwania zaklęcia lub utracenia przytomności przez ofiarę).
Purpurowa aura spowijająca ciało i czerwone oczy utrzymują się przez cały czas. Dodatkowo, oczy podkreślone są czarną linią.
Wymagania: 28500 PL, koszt zasobów many = 15% PL opętywanej osoby.


Resurrection I [Fukkatsu]:
Umiejętność magiczna polegająca na wskrzeszaniu zwłok. Przywrócić życie mogą jedynie Kaioshinowie i Magiczne Smoki (Shenron, Porunga, itp.), ale możliwe jest ożywienie zwłok i stworzenie czegoś na wzór zombie, które wykonywać będzie polecenia swojego Pana.
Maksymalna ilość wskrzeszonych osób: 10. Procent zachowanych statystyk: 25.

Umiejętności magiczne Wskrzeszenie

Stopień I
Efekt: Możliwość wskrzeszenia zwłok; bezpośredni kontakt (wskrzeszana osoba pozostaje w formie, w której była w chwili śmierci (base dla ras z transformacjami okresowymi)).
Wymagania: 2700 PL, koszt zasobów many = 25% HP osoby wskrzeszanej, jeden trening.


Stopień II
Efekt: Możliwość wskrzeszenia zwłok; bezpośredni kontakt wzrokowy (wskrzeszana osoba pozostaje w formie, w której była w chwili śmierci (base dla ras z transformacjami okresowymi)).
Wymagania: 30000 PL, koszt zasobów many = 25% HP osoby wskrzeszanej, jeden trening.


Stopień III
Efekt: Możliwość wskrzeszenia zwłok; kontakt poprzez Kryształową Kulę lub Dalekowidzenie (wskrzeszana osoba pozostaje w formie, w której była w chwili śmierci (base dla ras z transformacjami okresowymi)).
Wymagania: 32000 PL, koszt zasobów many = 25% HP osoby wskrzeszanej, jeden trening.


Magic Cuts [Majikku Katto]:
Magiczne zaklęcie wytwarzające energetyczne cięcia, które mogą pociąć ciało przeciwnika, jeśli dosięgną celu. Nie mogą jednak przeciąć go na pół ani odciąć kończyny.
Efekt: DMG = Mana postaci x6, koszt zasobów many = 1200
Wymagania: 2900 PL

Umiejętności magiczne Magic-Cuts

Pieczęć [Nuwemwittsimwawaay]:
Magiczna pieczęć pozwalająca na zamknięcie danego obiektu w danym przedmiocie. Wymaga dużej ilości many, ale pieczęć może zdjąć jedynie osoba, która ją założyła. Dwukrotnie silniejsza postać możę przeciwstawić się zaklęciu.
Efekt: Zamknięcie ofiary w przedmiocie/innym wymiarze.
Wymagania: 30000 PL, koszt zasobów many = 50% PL/PL ofiary, STAMINA ofiary musi spaść do 30%.

Umiejętności magiczne Nuwemwittsimwawaay

Time Alter [Jikan henkō][W.I.P]:
Przyspieszenie lub odwrócenie czasu dla istoty żywej lub martwej. Można postarzeć dziecko do postaci nastolatka i odwrotnie. Działa jeden raz na osobę/przedmiot i jest nieodwracalne (pomijając działanie czegoś mocniejszego, co może odwrócić proces, np. Smocze Kule). Wymagany jest bezpośredni kontakt.
Proces postarzania: dziecko - nastolatek - dorosły - starzec
Proces odmładzania: starzec - dorosły - nastolatek - dziecko
Nie można przeskakiwać nad etapami, tj. ze starca nie można zrobić dziecka w tym samym podejściu.
To pierwsza wersja zaklęcia, działanie może ulec zmianie.

Efekt: Postarzenie lub odmłodzenie osoby lub rzeczy.
Wymagania: 31500 PL, koszt zasobów many = HP ofiary (aktualne, nie 100%), bezpośredni kontakt musi być utrzymany przez jedną turę, osoba z większą statystyką siły może się wyrwać.

Umiejętności magiczne Time-alter

Grand Wormhole [Gurando Wāmuhōru]:
Portale magiczne, które są tak wielkie, że są w stanie przepuścić przez siebie całą flotę statków kosmicznych.
Efekt: koszt zasobów many = 40/osobę, 80/statek, utrzymanie portalu = 80/każdy kolejny post
Wymagania: 33000 PL, Tunel Czasoprzestrzenny [Wāmuhōru]

Umiejętności magiczne Grand-Wormhole

One-day Resurrection [Tsuitachi no Fukkatsu]:
Umiejętność magiczna pozwalająca na przywrócenie do życia zmarłej osoby na jeden dzień. Jest to tzw. "przepustka" do świata żywych. Istnieją dwa warunki, które trzeba spełniać, by móc przywrócić życie:
- martwa osoba musi zachować ciało po śmierci,
- niezbędny jest bezpośredni kontakt między wskrzeszającym a wskrzeszanym.
Jeśli KI przywróconej osoby zejdzie do zera przed upływem czasu, natychmiastowo wraca do Zaświatów.
Efekt: Przywrócenie do życia zmarłej osoby na jeden dzień.
Wymagania: 35000 PL, koszt zasobów many = 25% HP osoby wskrzeszanej, jeden trening.

Umiejętności magiczne Jednodnowe-Wskrzeszenie

Vanishing Network [Shōshitsu suru Nettowāku]:
Magiczna siatka, która łapie nadlatujący promień i zamyka go w sobie, po chwili pozbywając się go bez jakiejkolwiek eksplozji.
Wymagania: 38000 PL, koszt zasobów many = DMG neutralizowanej techniki*
*Jeśli many jest mniej, siatka nie poradzi sobie z techniką.

Umiejętności magiczne Vanishing-Network

Resurrection II [Fukkatsu]:
Umiejętność magiczna pozwalająca na przywrócenie do życia zmarłej osoby. Istnieją dwa warunki, które trzeba spełniać, by móc przywrócić życie:
- martwa osoba musi zachować ciało po śmierci,
- niezbędny jest bezpośredni kontakt między wskrzeszającym a wskrzeszanym.
Efekt: Przywrócenie do życia zmarłej osoby.
Wymagania: 35000 PL, koszt zasobów many = 50% HP osoby wskrzeszanej, jeden trening z Aniołem.

Umiejętności magiczne Wskrzeszenie

Mana Bomb [Mana Bakudan]:
Ogromna kula energii magicznej, która potrafi siać spustoszenie. Przyjmuje spore rozmiary, a jej siła porównywalna jest do siły Genki Damy.
Uczy: Demigra
Efekt: DMG = Mana postaci x8, -70% pełnej many.

Umiejętności magiczne Mana-Bomb

Super Mana Bomb [Sūpā Mana Bakudan]:
Efekt: DMG = Mana postaci x12, -80% pełnej many.

Super Mana Bomb Final [Sūpā Mana Bakudan Fainaru]:
Efekt: DMG = Mana postaci x15, -90% pełnej many.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach