Go down
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 2233

Dziś pytanie, dziś odpowiedź Empty Dziś pytanie, dziś odpowiedź

Wto Maj 05, 2020 5:58 pm
Zmiana działania szybkości i siły. Szybkość w ataku będzie brana pod uwagę tylko podczas rozpędu, tak jak było to kiedyś. Dodatkowo, umiejętność Sztuki Walki zostanie zmodyfikowana.

Dziś pytanie, dziś odpowiedź Image

Proszę osoby zainteresowane o zostawienie opinii.
Laptor
Laptor
Liczba postów : 213

Dziś pytanie, dziś odpowiedź Empty Re: Dziś pytanie, dziś odpowiedź

Wto Maj 05, 2020 6:09 pm
OJOJOJ BIEDNY GUTS XDDD
__
Ja jestem za taką formą jak najbardziej lub formą, którą proponowałem na pomysłach, ale... ta jest prostsza, więc pewnie i lepsza.
Nihilius Imperius
Nihilius Imperius
Liczba postów : 436

Dziś pytanie, dziś odpowiedź Empty Re: Dziś pytanie, dziś odpowiedź

Wto Maj 05, 2020 6:20 pm
Znacznie lepsza wersja i Ci pod szybkość już nie będą, tacy op. Chociaż trochę szybkości można dać w Szw3 np 2x Siła + 1/2 Szybkość. Ale to tak ode mnie. Tak czy siak jestem za tymi zmianami. Co do ataku z rozpędu to dodałbym, że można to zrobić tylko raz na walke, albo przynajmniej co ileś tam postów, by ludzie nie cheatowali.
Kenzuran
Kenzuran
Liczba postów : 516

Dziś pytanie, dziś odpowiedź Empty Re: Dziś pytanie, dziś odpowiedź

Wto Maj 05, 2020 8:30 pm
Mi się podoba, to nie jest raczej nerf
Camoli
Camoli
Liczba postów : 45

Dziś pytanie, dziś odpowiedź Empty Re: Dziś pytanie, dziś odpowiedź

Sro Maj 06, 2020 10:26 am
To jest nerf z definicji. Idea jest dobra, ale nie zgodzę się z tym by było to używalne tylko raz na walkę w obecnie zaprezentowanych wartościach obrażeń. Gracz powinien mieć sposobność na różne metody zwiększyć dystans i wykonać kolejny atak z rozpędu [który z resztą w mandze, jak i anime jest robiony non stop, ale tego nie biorę pod uwagę przy obecnej wypowiedzi, bo byśmy wrócili do punktu wyjścia].

Jakby miał być jednorazowy, to powinien mieć stosownie do tego większe obrażenia, niż zaprezentowane (np. Siła + 2x Szybkość i per sztukę walki zwiększa się o 0.5 mnożnik. Czyli Szt.W = 0 to Siła + 0.5Szybkość i co kolejny poziom Szt. W zwiększa się o 0.5 mnożnik)  [Gracz inicjuje ze znacznym impetem, a potem drastycznie słabnie w puli obrażeń, jak walka trwa i trwa]. Tak to głównie określenie, kiedy MG faktycznie będzie coś uznawał za rozpęd, a kiedy nie. Więc propozycja co X postów jest ok, choć jeszcze lepiej byłoby co [nadaną sytuacje z pomysłowości, okoliczności i technik gracza] by mógł to ponownie wykonać byłoby lepsze [ale z naciskiem by nie było to co turę, bo jak wspominałam to tylko będzie powrót do punktu wyjścia]

Jeśli to nie będzie z zamysłem jednorazowym, to taka formuła jest spoko i jestem za [Mogę tylko napomknąć, że brakuje mi tego, że czysty speedster ma małe benefity z rozwijania sztuk walki, dopóki nie osiągnie maks poziomu (Ogromna przepaść w rozwoju). Wolałabym, by to się rozwijało stopniowo, ale z tym systemem może to być kłopotliwe zapewne].
Sponsored content

Dziś pytanie, dziś odpowiedź Empty Re: Dziś pytanie, dziś odpowiedź

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach