Go down
@Whis
@Whis
No.1 Whis' Fanboy
Liczba postów : 976

Bronie Empty Bronie

Pią Wrz 02, 2022 8:49 pm
Mechanika broni:

Broń biała:
Miecz i inne ostre bronie: przecięcie skóry 50 DMG (50 siły) w przypadku kończyn, 60 DMG (60 siły) w przypadku torsu (pleców oraz klatki piersiowej i brzucha). Wszystko zależy jednak od sytuacji, czy będzie to głębokie cięcie czy nie (rany głębokie są średnio o 20-30 DMG większe). W przypadku odcięcia danej kończyny graczowi odejmowana zostanie 1/4 wartości HP, 1/2 w przypadku torsu.

Broń palna:
Używanie broni palnej jest trochę inne, niż zwykła walka. Posiadanie broni i używanie jej w walce daje efekt taki, jak mocna jest nasza broń. Należy jednak pamiętać, że każda broń się zużywa i stopniowo traci swoją wytrzymałość z każdym użyciem.
Każda broń będzie posiadała swoją własną wartość DMG:
Broń krótka ziemian: 20 DMG (siła 20)
Broń maszynowa ziemian: 30 DMG (siła 30)
Broń laserowa: 50 DMG

Mechanika broni palnej i białej:
Jeżeli broń ma 100% wytrzymałości i zostanie użyta, traci tej wytrzymałości całe 10%:
- 10%/tura, jeśli w każdej turze jest używana (5%/2 tury, jeśli posiada się specjalną umiejętność "Walka bronią białą"),
- jeśli wytrzymałość będzie równa 0% broń nie rozpada się, ale jej DMG nie będzie brane pod uwagę i nie będzie sumowane ze statystyką siły,
- nie można samodzielnie naprawiać sprzętów nie posiadając odpowiedniej umiejętności. Tutaj wkraczają mechanicy, czyli gracze, którzy rozwijają się pod względem technicznym. Należy zwrócić się do nich z pomocą, oczywiście fabularnie. W przypadku braku takich graczy, należy udać się do odpowiedniego NPC (lub dać znać MG, jeśli takowego NPC nigdzie nie ma).

Mechanika utraty kończyn:

W walce różnie bywa, czasami ktoś może stracić kończynę czy nawet zostać przepołowionym na pół, każda utrata kończyn niesie za sobą daną ilość DMG (zdarza się to jednak RZADKO):
- Utrata jednej kończyny = -1/4 HP użytkownika
- Przepołowienie na pół = -1/2 HP użytkownika

Zasada tyczy się również technik, które mogą użytkownika posiekać jak Kienzan czy Ki Sword. DMG technik wypisany przy nich, tyczy się sytuacji, w której użytkownik tnie przeciwnika. W efekcie czego, powstaje szrama na torsie, jeśli jednak następstwem użycia techniki będzie ucięcie kończyny, wtedy gracz straci 1/4 HP. MG dodatkowo w takim przypadku określa czas wykrwawienia się.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach