- @WhisNo.1 Whis' Fanboy
- Liczba postów : 976
Nameczanie
Nie Wrz 06, 2015 10:09 pm
Nameczanie są z reguły pokojową rasą i nie ciągnie ich do walki. Jednakże, znajdują się wyjątki, którzy porzucają swoje wiejskie życie i oddają się treningowi. Szkolą się w przeróżnych tajnikach sztuk walki, co jakiś czas przekraczając swoje limity. Dodać trzeba, że poza walką, są świetnymi uzdrawiaczami! Nawet osobnicy, którzy nie parają się treningiem, posiadają tę umiejętność.
Są rasą humanoidalną, mają dwie ręce, dwie nogi. Na upartego można powiedzieć, że podobni są do ludzi... Różnice jednak są ogromne, gdyż kolor ich skóry jest zielony, uszy szpiczaste a z głowy wyrastają im "czułki" (nie wspominając o tym, że u rąk i nóg mają po cztery palce!). Dodatkowo ich organy również są inne. Krew nie jest czerwona, a fioletowa. Do przeżycia potrzebują tylko i wyłącznie wody.
Mają bardzo dobry słuch, który pozwala im słyszeć z dużych odległości. Niemniej jednak, co na pierwszy rzut oka wydaje się być asem w rękawie, może okazać się największą słabością.
Bardziej wyszkoleni Nameczanie posiadają umiejętność zwiększenia swojego ciała (co za tym idzie mocy bojowej).
Planeta: Namek
Cechy charakterystyczne:
- Regeneracja - 15% zdrowia co dwa posty fabularne. Dodatkowo w przypadku toczonej walki +5% zdrowia co turę. W przypadku w którym postać nie wykonuje żadnych akcji, jej życie i energia odnawia się na poziomie +10%/h. Odtwarzanie kończyn jest natychmiastowe, bez ubytku energii.
- Wydłużanie kończyn - umiejętność ta pozwala wydłużać swoje ręce i nogi.
- Super słuch - będąc w tej samej lokacji (ten sam temat), Nameczanie wszystko doskonale słyszą. Mówienie szeptem mija się z celem. To jest ich zaletą, ale również wadą, ponieważ przy wysokich dźwiękach (np. intensywne gwizdanie) odczuwają ból.
- Twarda skóra - Nameczanie mają grubą skórę, która jest w stanie chronić ich przed ekstremalnymi spadkami temperatury.
- Telepatia - porozumiewanie się za pomocą telepatii ze swoimi dziećmi i sługusami.
- Brak możliwości oddychania w przestrzeni kosmicznej - Nameczanie nie potrafią oddychać w kosmosie, ale dzięki swojej twardej skórze, mogą wytrzymać pewien okres czasu bez tlenu (cztery tury).
- Sługus - Gracz może wypluć jajko, z którego wykluje się potwór (np. Tamburyn). Będzie służył i wykonywał każde polecenie.
Są rasą humanoidalną, mają dwie ręce, dwie nogi. Na upartego można powiedzieć, że podobni są do ludzi... Różnice jednak są ogromne, gdyż kolor ich skóry jest zielony, uszy szpiczaste a z głowy wyrastają im "czułki" (nie wspominając o tym, że u rąk i nóg mają po cztery palce!). Dodatkowo ich organy również są inne. Krew nie jest czerwona, a fioletowa. Do przeżycia potrzebują tylko i wyłącznie wody.
Mają bardzo dobry słuch, który pozwala im słyszeć z dużych odległości. Niemniej jednak, co na pierwszy rzut oka wydaje się być asem w rękawie, może okazać się największą słabością.
Bardziej wyszkoleni Nameczanie posiadają umiejętność zwiększenia swojego ciała (co za tym idzie mocy bojowej).
Planeta: Namek
Cechy charakterystyczne:
- Regeneracja - 15% zdrowia co dwa posty fabularne. Dodatkowo w przypadku toczonej walki +5% zdrowia co turę. W przypadku w którym postać nie wykonuje żadnych akcji, jej życie i energia odnawia się na poziomie +10%/h. Odtwarzanie kończyn jest natychmiastowe, bez ubytku energii.
- Wydłużanie kończyn - umiejętność ta pozwala wydłużać swoje ręce i nogi.
- Super słuch - będąc w tej samej lokacji (ten sam temat), Nameczanie wszystko doskonale słyszą. Mówienie szeptem mija się z celem. To jest ich zaletą, ale również wadą, ponieważ przy wysokich dźwiękach (np. intensywne gwizdanie) odczuwają ból.
- Twarda skóra - Nameczanie mają grubą skórę, która jest w stanie chronić ich przed ekstremalnymi spadkami temperatury.
- Telepatia - porozumiewanie się za pomocą telepatii ze swoimi dziećmi i sługusami.
- Brak możliwości oddychania w przestrzeni kosmicznej - Nameczanie nie potrafią oddychać w kosmosie, ale dzięki swojej twardej skórze, mogą wytrzymać pewien okres czasu bez tlenu (cztery tury).
- Sługus - Gracz może wypluć jajko, z którego wykluje się potwór (np. Tamburyn). Będzie służył i wykonywał każde polecenie.
- Zasady posiadania sługusa:
- Gracz posiadać może maksymalnie dwóch sługusów.
- Drugiego sługusa można stworzyć po upływie 30 dni.
- Tworzymy Kartę Postaci sługusa w naszej własnej (pod spodem), statystyki zapisujemy w kodzie HIDE.
- Każdy sługus kosztuje 50% energii.
- Każdy sługus posiada 50% statystyk Gracza.
- Sługusi rodzą się bez znajomości technik i umiejętności (wyjątkiem są techniki startowe Gracza).
- Każdego sługusa można wzmocnić raz w miesiącu o umiejętność/technikę/statystyki (w tym wypadku ilość punktów jest przyznawana na podstawie jakości postów gracza, lecz nie więcej niż 40).
- Charakter sługusa zostaje napisany przez Gracza (z ewentualnymi zmianami Mistrza Gry).
- Sługusem steruje Gracz, ale Mistrz Gry czuwa nad zgodnym zachowaniem charakteru.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|