Rozwój Arisu
2 posters
- Arisu
- Liczba postów : 254
Rozwój Arisu
Pią Paź 06, 2017 5:34 pm
- TECHNIKI:
- ki blast
- latanie
-
- UMIEJĘTNOŚCI:
-> 1. Dalekowidzenie: Umiejętność magiczna polegająca na sztuce dalekowidoczności. Osoby zaznajomione z tą sztuczką, potrafią obserwować wydarzenia mające miejsce w zupełnie innym miejscu.
-> 2. Wróżbiarstwo [Uranai]: Umiejętność magiczna polegająca na przepowiadaniu przyszłości. Często przyszłość jest niedokładna i bardzo rozmazana, a przepowiedziane wydarzenia mogą mieć miejsce w różnych odstępach czasowych. Jedna wróżba może spełnić się następnego dnia, druga natomiast może poczekać kilka lat na realizację. Wizję mogą pojawiać się samoczynnie.
-> 3. Magiczny Śluz [Hajyu] [Papparappa!]:
Wyczarowany śluz, który w kontakcie z ciałem ofiary, razi ją prądem powodując chwilowy paraliż. Dwukrotnie silniejsza osoba może "zdmuchnąć" z siebie śluz przy pomocy Kiai.
Efekt: DMG = Mana postaci x2
Wymagania: 400 ML, koszt zasobów many = 50
- 4. Magiczna Bariera [Majutsu no Bariya]:
Jest to sztuczka, która wykorzystuję magię i za jej pomocą generuje wokół użytkownika tarczę/barierę energetyczną. Jej zadaniem jest obrona przed nadciągającymi atakami. W zależności od siły użytkownika, bariera może wytrzymać nawet te najpotężniejsze fale.
Efekt: wytrzymałość techniki wynosi tyle ile gracz włożył w nią many x2. W przypadku techniki, która przewyższa obrażeniami tą wartość, tarcza się rozpada.
Wymagania: 400 ML, koszt zasobów many = 50
5. Leczenie [Hīringu]:
Magiczna sztuczka, która polega na przekazaniu swojej many i uleczeniu drugiej osoby. Leczy choroby i schorzenia, przyłącza oderwane kończyny (jeśli wypadek jest "świeży"), przywraca siły i regeneruje staminę.
Efekt: przywracanie zdrowia i energii, regeneracja ciała, leczenie różnorakich schorzeń
Wymagania: 500 ML, koszt zasobów many = 100 za leczenie schorzenia/przyłączenie kończyny, ilość przywracanego HP i/lub KI = równoważny koszt zasobów many.
6. Tworzenie: Umiejętność pozwalająca na tworzenie przedmiotów, które nie są jedzeniem i piciem. Posiadacz tej umiejętności rozwija swój wrodzony talent do tworzenia i zyskuje możliwość tworzenia ubrań, które są cięższe i wytrzymalsze (a'la zbroje), czy nawet broni, które będą posiadały przypisany do siebie DMG. Oczywiście, żeby coś stworzyć, trzeba najpierw mieć z tym uprzednio kontakt i wiedzieć jak dana rzecz działa.Stopień I
Efekt: Tworzenie ubrań i mniej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: 800 ML, koszt zasobów many = 30 za tworzenie, jeden trening.
Stopień II
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Klasy Niskiej i Średniej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: 1000 ML, koszt zasobów many = 100 za tworzenie, jeden trening.
- TRANSFORMACJE:
-
-
-
- MISJE/SAGI/EVENTY:
- Przygoda w górach 6 październik
- Przygoda nad rzeką -> las -> Górska baza ruchu oporu [prowadzona przez Gutsa] początek 15 listopad 2018 koniec 15 styczeń 2019
-
Ciekawostki/relacje fabularne/przygody etc
- Spoiler:
- - W dniu 6 Października w Górach spotkałam Ranzoku, po krótkiej rozmowie została ona uspana i zaprowadzona do Ruchu Oporu. Tam poznała Leone, Lubon, szefową i kilku innych członków tegoż miejsca. Następnie została zwerbowana do Ruchu Oporu jako Mechanik, z Ranzo póki co ma dość chłodne, nie ufa mu, ale w głebi serca martwi się o niego, ale się do tego nie przyzna.
- Arisu
- Liczba postów : 254
Re: Rozwój Arisu
Pon Kwi 23, 2018 4:54 pm
Relacje dotychczas poznanych ludzi fabularnie:
Pozytywne:
- Ranzoku
- Aryś
- Misaki [NPC]
- Lubbok [NPC]
- Akame [NPC]
- Leone [NPC]
- Pan Wataru, nauczyciel Mechanik [NPC]
- Haricotto
- Baba-sama [Nauczycielka od Magii]
Neutralne:
- Szefowa ruchu Oporu [NPC]
- Shiro
- Erica
- Aymi
Negatywne:
- Prawus, Lewus
- Honoberuto
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|