Pet
+3
Aymi
Haricotto
Jirri
7 posters
- GośćGość
Pet
Nie Kwi 15, 2018 4:28 pm
Ostatnio rozmyślałem nad wprowadzeniem mechaniki petów. Chyba każdy wie czym są pety i nie muszę tłumaczyć(?). Pomyślałem, że byłoby fajnie, gdyby każdy mógł mieć takiego zwierzaczka przy sobie, z którym mógłby budować swoje relacje bądź pety mogłyby budować relacje z petami innych graczy. Pomyślałem sobie, że mogłoby to działać podobnie jak w grze DBO:
- Każdy, kto chciałby mieć jakiegoś peta mógłby sobie jakiegoś wylosować (w DBO są konkretne gatunki - saibaman [ala roślinka], puar, robocik i smok)
- Z czasem pet rozwijałby się, rósł i nawiązywał relacje
- Każdy pet miałby jakieś unikalne pasywne skille, np Puar mógł się na chwilę zamienić w jakiś przedmiot
- Pety mogłyby przechowywać ekwipunek graczy
Co o tym myślicie? Chętnie posłucham też waszych pomysłów, aby urozmaicić ten pomysł.
- Każdy, kto chciałby mieć jakiegoś peta mógłby sobie jakiegoś wylosować (w DBO są konkretne gatunki - saibaman [ala roślinka], puar, robocik i smok)
- Z czasem pet rozwijałby się, rósł i nawiązywał relacje
- Każdy pet miałby jakieś unikalne pasywne skille, np Puar mógł się na chwilę zamienić w jakiś przedmiot
- Pety mogłyby przechowywać ekwipunek graczy
Co o tym myślicie? Chętnie posłucham też waszych pomysłów, aby urozmaicić ten pomysł.
- JirriTime Patrol
- Liczba postów : 495
Re: Pet
Nie Kwi 15, 2018 4:44 pm
Po co? Honoberuto miał psa bez żadnych mechanik. Losowanie jakichś saibamenów, czy puarów to bezsens, albo spotkasz jakiegoś w fabule albo nie, do tego nie potrzeba żadnej mechaniki.
- GośćGość
Re: Pet
Nie Kwi 15, 2018 4:47 pm
Uważam, że można by było wprowadzić tylko taką zasadę, że gdy postać fabularnie spotyka jakieś zwierze, jakąś istotę, która zechce za nim podążać i w końcu, po jakimś czasie nawiąże się relacja odpowiednia do tego, by to coś zostało petem gracza, wtedy MG mógłby losować jakieś statystyki, może jakieś skille jak np. psychokinetyczna umka.
- JirriTime Patrol
- Liczba postów : 495
Re: Pet
Nie Kwi 15, 2018 5:24 pm
No to akurat miałoby sens, zgoda.
- HaricottoAdmin/Time Patrol
- Liczba postów : 2233
Re: Pet
Nie Kwi 15, 2018 10:39 pm
System petów mógłby być fajnym dodatkiem. Ale tak, jak napisano wyżej, pełnoprawnym petem zostałoby zwierzątko, które związało się z graczem. Na przykład po jednej przygodzie.
System petów można zainstalować na forum i jeśli chcielibyście coś takiego, to w polach profilu (tak gdzie jest m.in. scouter) byłoby miejsce dla peta, a w nim obrazek, statystyki i plecak, w którym mógłby nosić kilka rzeczy.
Pole dla peta byłoby odblokowane dopiero wtedy, kiedy gracz fabularnie nawiązałby więź, wcześniej nie.
System petów można zainstalować na forum i jeśli chcielibyście coś takiego, to w polach profilu (tak gdzie jest m.in. scouter) byłoby miejsce dla peta, a w nim obrazek, statystyki i plecak, w którym mógłby nosić kilka rzeczy.
Pole dla peta byłoby odblokowane dopiero wtedy, kiedy gracz fabularnie nawiązałby więź, wcześniej nie.
- Aymi
- Liczba postów : 1103
Re: Pet
Pon Kwi 16, 2018 11:52 am
Czyli mój Shiro kwalifikowałby się jako pet? Hm... ciekawie :3 Dać panterce jakieś staty i normalnego ludzia powali xD
- HaricottoAdmin/Time Patrol
- Liczba postów : 2233
Re: Pet
Pon Kwi 16, 2018 4:56 pm
Znalazłem kilka obrazków z DBO, które wręcz idealnie nadadzą się na pety (no, niektóre z nich były oficjalnymi petami...):
I mój osobisty faworyt:
- GośćGość
Re: Pet
Pon Kwi 16, 2018 6:51 pm
Super grafiki znalazłeś, podobają mi się. Już nie mogę się doczekać, aż trafię na swojego puara albo smoczka.
- HaricottoAdmin/Time Patrol
- Liczba postów : 2233
Re: Pet
Wto Kwi 17, 2018 7:14 pm
Cieszę się, że Ci się podobają, Kurisa. Jeśli chcecie mieć system petów, dajcie mi znać, a go wprowadzę.
- GośćGość
Re: Pet
Nie Lip 22, 2018 7:08 pm
Podbijam temat, bo chyba trochę wymarło, a pomysł jest co najmniej ciekawy.
- GośćGość
Re: Pet
Sob Sie 04, 2018 4:09 pm
I jak w końcu wygląda sprawa z tymi petami? Wprowadzamy, czy nie?
- HaricottoAdmin/Time Patrol
- Liczba postów : 2233
Re: Pet
Nie Sie 05, 2018 6:09 pm
Zbyt mało osób wyraziło zainteresowanie. Zobaczymy, jak się sytuacja rozwinie.
- GośćGość
Re: Pet
Czw Sie 09, 2018 6:47 pm
Ponowię więc:
Uważam, że można by było wprowadzić tylko taką zasadę, że gdy postać fabularnie spotyka jakieś zwierze, jakąś istotę, która zechce za nim podążać i w końcu, po jakimś czasie nawiąże się relacja odpowiednia do tego, by to coś zostało petem gracza, wtedy MG mógłby losować jakieś statystyki, może jakieś skille jak np. psychokinetyczna umka.
Uważam, że można by było wprowadzić tylko taką zasadę, że gdy postać fabularnie spotyka jakieś zwierze, jakąś istotę, która zechce za nim podążać i w końcu, po jakimś czasie nawiąże się relacja odpowiednia do tego, by to coś zostało petem gracza, wtedy MG mógłby losować jakieś statystyki, może jakieś skille jak np. psychokinetyczna umka.
- Nihilius Imperius
- Liczba postów : 436
Re: Pet
Pią Sie 17, 2018 4:28 pm
Moim zdaniem ma sens. Tylko, że powinny mieć własne statystyki, na tyle małe, by nie był za op i na tyle duże, by były chociaż trochę przydatne. Potem prosi się mg o fabułe i np o wygląd danego stworka, i każdy by zaczynał z tymi samymi statystykami, z możliwością ich rozwoju, by było fair.
- Sauzer
- Liczba postów : 40
Re: Pet
Pią Sie 17, 2018 4:32 pm
W sumie to jak dla mnie zbędny bajer xd (na nie) Ktoś chce na zawał jakiegoś puara i będzie mieć możliwość zdobyć takiego, to proszę bardzo, ale po uj to jakoś bardziej rozwijać, dawać mu staty... meh. Posiadanie "chowańców" z własnymi statami to mechanika konkretnych ras i byłbym za tym, by tak pozostało
- Aymi
- Liczba postów : 1103
Re: Pet
Pią Sie 17, 2018 4:35 pm
Jeśli już w ten sposób, to rozwój peta też zależny byłby od punktów, a te przydzielane by były np. w przygodach z udziałem peta. Zwierzak pomaga postaci gdzieś na fabule to się rozwija.
A same pety to nie tylko taki Puar, ale dowolny zwierzak, nawet mały dinuś by mógł być.
A same pety to nie tylko taki Puar, ale dowolny zwierzak, nawet mały dinuś by mógł być.
- Nihilius Imperius
- Liczba postów : 436
Re: Pet
Pią Sie 17, 2018 4:36 pm
Czyli w skrócie:
Tak:
-Kurisu
-Laptor
-Jirri
-Haricotto
-Aymi
-Zirael
-Arisu
-Nihilius Imperius
Nie:
-Sauzer
Tak:
-Kurisu
-Laptor
-Jirri
-Haricotto
-Aymi
-Zirael
-Arisu
-Nihilius Imperius
Nie:
-Sauzer
- Sauzer
- Liczba postów : 40
Re: Pet
Pią Sie 17, 2018 4:40 pm
Still wizja puara, albo małego dinusia, który szczela laserami i morduje ludzkość, bo przecież tak został wytresowany (i wytrenowany przez właściciela) jakoś do mnie nie przemawia, więc nie rozumiem po co takiemu dawać staty
- Aymi
- Liczba postów : 1103
Re: Pet
Pią Sie 17, 2018 5:36 pm
Staty by się raczej ograniczyło do siły, szybkości i wytrzymałości, bo raczej nawet taki Puar nie strzelał blastami, ale np. pet z dobrym speedem może złapać dla ciebie uciekiniera, a taki wytrzymały dinuś to nawet cię osłoni. Laserów w oczach nie przewidujemy xD
- HaricottoAdmin/Time Patrol
- Liczba postów : 2233
Re: Pet
Sob Sie 18, 2018 12:22 pm
Mój pet Scott Poopers nosi okulary przeciwsłoneczne przez cały czas, bo tak naprawdę jest mutantem i strzela z oczu laserami. Tylko te szkiełka powstrzymują go przed zabijaniem milionów istnień.
Więc tak, będą lasery w oczach u petów.
_____
Mówiąc już zupełnie poważnie, to ja jestem za. Tak jak pisałem wcześniej, i nie tylko ja, wprowadzony byłby specjalny system statystyk i ekwipunku. No, i nie od razu zwierzak stawałby się prywatnym petem. Musiałaby się nawiązać więź, czyli mówiąc łopatologicznie - koleżeństwo dopiero po jednej, dwóch przygodach.
Więc tak, będą lasery w oczach u petów.
_____
Mówiąc już zupełnie poważnie, to ja jestem za. Tak jak pisałem wcześniej, i nie tylko ja, wprowadzony byłby specjalny system statystyk i ekwipunku. No, i nie od razu zwierzak stawałby się prywatnym petem. Musiałaby się nawiązać więź, czyli mówiąc łopatologicznie - koleżeństwo dopiero po jednej, dwóch przygodach.
- Kekke
- Liczba postów : 57
Re: Pet
Nie Sie 26, 2018 4:49 pm
Pomysł nie podoba mi się. Kompletnie nie pasuje do uniwersum, gdzie pet był jeden na... ...dwadzieścia postaci? Imo to bardziej durny wymysł, bo ktoś miał kaprys na zwierzaka i nakręcił drugą osobę. To nie Harry Potter gdzie każdy miał sowę.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|