Rozwój Raa Ny
2 posters
- Raa Na
- Liczba postów : 41
Rozwój Raa Ny
Pon Sty 25, 2021 2:07 pm
- CHARAKTER:
Raa Na praktycznie cały czas stara się pozostawać w cieniu, skryta przed ciekawskimi spojrzeniami. Wyjątek stanowią chwile, w których ujawnia się przed następną ofiarą. Wówczas bez skrępowania korzysta ze swojego wyglądu, by zwabić ją do siebie. Gdy ta jest już w jej objęciach, wtedy też ujawnia swój prawdziwy charakter. Zadawanie bólu innym jest bowiem jedynym celem oraz sensem w życiu. Zaś życie innych nic jej nie obchodzi. Są dla niej jedynie potencjalny źródłem cierpienia. Jest to jednak spowodowane lękiem przed powrotem do swego pierwotnego stanu, w którym to nie odczuwała niczego. Zawieszenia we własnym istnieniu, ni życia, ni śmierci.
Wędruje zatem z miejsca na miejsce, nigdzie nie zostając zbyt długo, wciąż poszukując nowych ofiar. Z utęsknieniem wyczekuje dnia, w którym zdoła pogrążyć cały znany jej światły w całkowitym chaosie, by móc na powrócić do egzystencji w czystym i niezmąconej niczym ekstazie.
Lecz pomimo swego sadystycznego podejścia do wszystkich świadomych istot, ma również drugą stronę, choć nie jest to jej widzimisię. Bowiem chociaż przyjęcia zwartej formy wciąż ma w sobie jeszcze cząstkę tego pierwotnego miazmaty, którym była. I zapewne nie miałoby to większego wpływu na Raa Nę, lecz ta cząstka również czasem dochodzi do głosu.
I choć podobnie do Raa Ny, Na'ra - bo tak o sobie mówi druga świadomośćrównież - stara nie zwracać na siebie uwagi. Preferuje więc odosobnione miejsca, w których mogłaby egzystować w spokoju. W swoich wypowiedziach jeśli już zdąży jej się do kogoś odezwać, mówi o sobie w trzeciej osobie i ogranicza ilość słów do minimum.
I choć obie funkcjonują w jednym ciele, to żadna nie wie o istnieniu tej drugiej, a okresy, w których jedna ma kontrolę, dla drugiej są pustą kartką. Jest to dla obu nieprzyjemne, gdy po odebraniu bodźca któraś z nich budzi się w innym miejscu, niż pamięta i nie wie, jak tu trafiła. Tym bardziej że nie są świadome bodźców wywołujących zamianę. W przypadku Raa Ny to odgłos kapiącej wody powoduje "wyciszenie", tak jeśli chodzi o Na'rę to odgłos eksplozji, lub głośniejszy huk wyciąga z niej jej sadystyczną stronę.
- WYGLĄD:
Raa Na jest przeciętnego wzrostu, mierząc 175 cm wzrostu. Jej waga również nie jest wyjątkowa, bowiem na Ziemi waży 73 kg. Przechodząc do samej figury, ma długie i uznawane przez większość osób za zgrabne nogi, zapewniające jej dużą szybkość i siłę wystarczającą do skrzywdzenia innych. Wyżej znajduje się krągły i jędrny tyłek oraz długi, gładki ogon wyrastający z okolic kości ogonowej u człowieka. Dalej ma płaski brzuch z pionową kreskę pępka i wyraźnym wcięciem w talii, nadającym jej figurę klepsydry. Następne są piersi w rozmiarze D i o których nie wiadomo nic więcej, gdyż, nikt kto poznał te sekrety, nie pożył wystarczająco długo, by móc o tym opowiedzieć. Wyżej znajdują się zgrabne ramiona, przechodzące w kształtne, ale nie chude ręce, zakończone delikatnymi dłońmi o krótkich, ostro zakończonych paznokciach czarnej barwy.
Na głowie zamiast włosów ma parę czułków, które zaczynają wyrastać tuż nad jej czołem, by ostatecznie oddzielić się w okolicach potylicy, sięgając do wysokości łopatek. Nie posiada brwi, lecz nie rzuca się to w oczy za sprawą dobrze zarysowanych łuków brwiowych, pod którymi znajdują się czarne oczy o złotych tęczówkach i źrenicach w kształcie pionowych kresek. Zamiast zwykłych uszu posiada dwie niewielkie wypukłości z prostymi otworami. Podobnie z resztą jest w przypadku nosa, w którego miejscu znajduje się jedynie niewielka wypukłość. Usta są drobne, lecz o przyjemnym dla oka kształcie, za którym kryją się białe zęby z dobrze widocznymi dwoma parami kłów. Jej karnacja jest wyjątkowa i widoczna już na pierwszy rzut oka, gdyż skóra ma różową barwę. Poza tym na przedramionach, obojczykach i za “uszami” posiada niewielkie otwory ułożone w linie po trzy.
Co do jej ubioru, to wydaje się być równie wyjątkowy co jego właścicielka. Proste brązowe buty ze złotą obwódką, sięgającej ledwie do kostek. Dalej mamy złoty, pleciony pasek w połowie jej prawego uda podtrzymujący białą, luźną nogawkę sięgającą do samego buta. Wyżej ma odsłaniającą uda fioletową przepaskę biodrową z dwoma szerokimi, sięgającymi kolan pasami materiału z ozdobnie wyszytymi literami “R” i “N” oraz wykończeniem w kolorze morskiego błękitu, zwisającymi zarówno z przodu jak i z tyłu jej kreacji. Na piersi ma coś na kształt krótkiego, odsłaniającego brzuch topu z fioletowego materiału pokrytego zielonymi wzorami i wykończonego u góry złotą płytką i wychodzącą z niej obręczą opinającej jej klatkę piersiową, tworzącej dekolt w stroju. Dopełnieniem całości są dwa pasma materiału wychodzące z ryngrafu i okrywające przedramiona, by następnie połączyć się ze złotą obwódką pod łopatkami. Na rękach ma ozdoby z identycznego materiału co jej przepaska. Na lewej ręce jest to sięgająca do łokcia rękawiczka zakrywająca jedynie wierzch jej dłoni, zakończona złotym pierścionkiem znajdującym się na środkowym palcu. Na lewej zaś jest to tylko kawałek materiału rozpiętego między dwiema bransoletkami.
- TECHNIKI:
- Farsight [Tōmi no Jutsu]
Umiejętność magiczna polegająca na sztuce dalekowidoczności. Osoby zaznajomione z tą sztuczką, potrafią obserwować wydarzenia mające miejsce w zupełnie innym miejscu.
Stopień I
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce w innym temacie danego działu na danej planecie.
- Ki Blast [Kiko]
Najbardziej podstawowa technika energetyczna, jak istnieje. Nie ma nic prostszego od skumulowania energii KI w dłoni i użycia jej jako świetlnego pocisku. Dobrze wykorzystana, może przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę!
Wystrzelona zostawia po sobie poświatę, która stopniowo zanika. W zetknięciu z celem Ki Blast eksploduje.
Wymagania: 400 PL,
Efekt: DMG = Energia postaci, 20 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
- Afterimage Technique [Zanzoken]
Technika polegająca na bardzo szybkim poruszaniu się. Użytkownik jest w stanie stworzyć powidoki samego siebie, dzięki czemu można uniknąć ataku przeciwnika lub nabrać go i niespodziewanie zaatakować. W chwili wyprowadzenia ataku, znikają wszystkie iluzje.
Wymagania: 400 PL,
Efekt: 20 KI/jeden powidok.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,5s.
- UMIEJĘTNOŚCI:
- Regeneracja
Umiejętność, która pozwala na odtwarzanie swoich kończyn (Majini oraz Nameczanie mają to jako wrodzoną umiejętności), a także na leczenie swoich ran. W przypadku posiadania tej umiejętności, czas odnawiania życia skraca się. Jest dostępna tylko dla wybranych ras*. Użytkownik może również przywrócić sobie zdrowie kosztem energii, jednakże nie może w tym momencie robić niczego co wymaga od niego większego skupienia. Dopuszczalne jest leczenie i wykonywanie uników, jednakże w kwestii MG pozostaje czy przykładowo ilość ciosów, ilość przeciwników czy wybuch nie wytrąca nas z równowagi. Postać nie może walczyć czy skupiać energii do techniki! Czas potrzebny na regeneracje wynosi 0,1s na 10% pełnego HP postaci. Użytkownik ponosi koszt energii w zamian za HP. Można leczyć jedynie pełnymi liczbami co 10, np. 10, 50, 100, 1000 i tak dalej.
Stopień I
Efekt: Odtwarzanie kończyn, szybsze leczenie. Odnowienie punktów HP równa się utracie takiej samej ilości punktów KI - odnawiamy 10 punktów HP, tracimy 10 punktów KI.
- Wydłużanie kończyn
Majiny potrafią wydłużyć swoje kończyny i dowolnie nimi manipulować. Dotyczy to stricte "gumowych" postaci.
- TRANSFORMACJE:
- MISJE/SAGI/EVENTY:
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|