- @WhisNo.1 Whis' Fanboy
- Liczba postów : 976
Armia
Pią Wrz 02, 2022 8:50 pm
~ARMIA~
Dążenie do własnej działalności jest żmudne i może trwać długo... Lub krótko, jeśli jesteśmy przekonani, że wiemy co robimy i nasze działania faktycznie przynoszą zamierzone cele. W każdym razie, drużyna składająca się z trzech osób, nie może określać się mianem imperium. To nie pasuje i sensu zbyt wiele nie ma. Dlatego też, poniżej, jest odpowiedni podział i wymagania, które trzeba spełniać, by być "uznawanym" oficjalnie przez fabularny świat.
- Spoiler:
- 1. Imperium.
W każdej erze i w każdym miejscu we wszechświecie, zawsze znajdzie się ktoś, kto poprowadzi innych ku lepszemu lub gorszemu. Imperia powstawały jak i upadały, były przekazywane od pokoleń i nieliczne przetrwały aż do dziś. Każdy chce sięgnąć gwiazd, ale czasami jest to piekielnie trudne i potrzebne są odpowiednie środki. Dlatego też powstają królestwa, imperia i bóg wie co jeszcze. Tutaj możesz stworzyć swoje własne imperium, wystarczy tylko że spełnisz kilka prostych warunków...
- żeby stworzyć imperium, najpierw trzeba posiadać jakieś miejsce. Miasto, planetę, a może nawet cały układ słoneczny. Wiadomo przecież, że nie zaczniemy od małego domku na wsi. Żołnierze muszą mieć dach nad głową, czyli miejsce, gdzie mogą sobie posiedzieć i się wyluzować.
- wojsko to główna siła napędowa każdego imperium. Posiadanie przynajmniej kilku od kilkudziesięciu jednostek jest wymagane.
- gotówka, czym jest prowadzenie czegokolwiek bez gotówki. Żołnierzy trzeba opłacać by się nie zbuntowali, dlatego zalecany jest jakiś dochód (napady lub własny biznes np. handel).
- Kod:
- [b]Nazwa:[/b]
- [b]Główna lokacja:[/b]
- [b]Opis:[/b]
2. Organizacja
Czasami ciężko samemu dążyć do jakiegoś celu, wymaga to wiele wytrwałości i sił. No, ale nikt nie powiedział, że musisz sam dźwigać ten ciężar. Organizacje powstają by spajać ludzi z tym samym celem. Czy to terroryści, łowcy głów, płatni zabójcy, najemnicy... Wszystko może być celem organizacji.
- budynek, baza, kryjówka. Jedno z tych jest wymagane, by członkowie twojej sekty mieli dach nad głową. Mogli się w razie czego ukryć przed prawem, albo odpocząć w spokoju i skosztować najlepszych napitków.
- gotówka, czym jest prowadzenie czegokolwiek bez gotówki. Żołnierzy trzeba opłacać by się nie zbuntowali, dlatego zalecany jest jakiś dochód (napady lub własny biznes np. handel).
- Kod:
- [b]Nazwa:[/b]
- [b]Siedziba:[/b]
- [b]Opis:[/b]
3. Grupa
Piraci, mordercy, bandyci! Czy może znajomi, którzy lubią (lub chwilowo nie mają innego zajęcia) trzymać się w swojej własnej bandzie. Oczywiście, trzeba spełnić kilka warunków...
- towarzysze, czyli gracze lub NPC. Grupę można otworzyć, o ile ma się kogoś kto będzie z tobą latał. Wystarczą dwie osoby, by utworzyć grupę.
- Kod:
- [b]Nazwa:[/b]
- [b]Opis:[/b]
~PODZIAŁ I KLASYFIKACJA ŻOŁNIERZY~
Żołnierze zawszę są podzieleni na grupy (jeśli nie odgórnie, to umownie) i dysponują różną siłą bojową oraz innym sprzętem. Im bardziej chcemy mieć zgrabnych żołdaków tym więcej musimy w nich włożyć pieniędzy. Jednak jeżeli chcemy oszczędzać na sile, a przygnieść kogoś liczebnością, to zawsze znajdzie się jakieś mięso armatnie o tanich kosztach.
- Spoiler:
- Niska klasa: Żołnierze o niezbyt imponującym potencjale bojowym, nadający się jedynie na pierwszą linię frontu by osłabić przeciwnika (typowe mięso armatnie). Można z nich uczynić zwiadowców, strażników i tym podobne.
Wypłata: Ich opłaty miesięczne wynoszą 400 Zeni miesięcznie.
PL: 1000
Średnia klasa: Bardziej doświadczeni i sprawni w boju żołnierze, którzy wybili się z niższych klas i pokazali swoją wartość. Idealni do walki na froncie, w dużej liczebności mogą sprawić nie lada problem nawet silniejszym jednostkom.
Wypłata: Ich opłaty miesięczne wynoszą 1000 Zeni miesięcznie
PL: 3000
Elita: Elitarni i doświadczeni, wyszkoleni i dobrze przygotowani do każdej sytuacji. Ci żołnierze nie potrzebują sprzętu do walki, oni sami są bronią i to dużego kalibru. Jedna jednostka wystarcza, by zamieść grupę niższej klasy pod dywan.
Wypłata: 2000 Zeni
PL: 6000
Super elita: Wyjątkowi, specjalni i z najwyższej półki. Super elitarne oddziały, które całe swoje życie trenują i przygotowują się do wielkich bitew. Są to wojownicy o wielkiej sile, którzy potrafią wprowadzić na polu bitwy ogromne zmiany (lub w pojedynkę wygrywać).
Wypłata: 3500 Zeni
PL: 10,000
~ROZWÓJ ŻOŁNIERZY NPC~
Każdy żołnierz się rozwija, ale kontrolę nad dokładnym rozwojem ma się tylko i wyłącznie w przypadku Elity i Super Elity. Powyższe opisy sugerują, że są to poważni wojownicy, którzy wiedzą czego chcą i wiedzą co mają robić. Pozostali to zwykłe mięso armatnie, i choć ma znaczenie w ogólnym spojrzeniu na temat, nie jest priorytetem.
- Spoiler:
- Na jednego NPC przypada 40 punktów w miesiącu. To znaczy, że gracz dostaje 40 punktów, które musi rozdać (wedle uznania) w statystyki podwładnego NPC.
Połowa punktów (20)* może być zamieniona na technikę lub umiejętność, o ile dany NPC spełnia odpowiednie wymagania.
Dodatkowo, za każdym razem gdy NPC zdobędzie 1000 PL, to jego wypłata wzrasta o 500 kredytów.
Zdobywanie transformacji przez NPC musi być podyktowane rozsądnym powodem fabularnym i musi być zgodne z zasadami zdobywania transformacji**.
Zdobywanie żołnierzy, pojazdów kosmicznych, planet i innych surowców, odbywa się podczas fabularnych przygód, eventów, Side Story, a także Time Skipów***.
Statystyki, umiejętności i techniki danych NPC, gracz zobowiązany jest zapisywać w temacie Rozwoju (opcjonalnie ukryte) w nowym poście.
Opieka nad swoimi zdobyczami, podobnie jak upominanie się o punkty dla NPC, leży w obowiązku osoby kierującej armią. MG nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne przeoczenia ze strony gracza.
Zakres PL:
- 2500-10 000 PL - max 40
- 10 001-17.500 PL - max 20
- 17.501+ PL - max 10
_____
*W zależności od zakresu PL.
**W przypadku, gdzie wymaga tego sytuacja (konflikt fabularny lub uczenie swoich NPC). Istnieje również możliwość zignorowania czasu pomiędzy transformacjami, jeśli wydarzenia fabularne ułożą się w odpowiedni sposób (np. NPC Saiyanin transformujący się w Super Saiyanina poprzez gniew wynikający z fabularnej sytuacji) lub jeśli MG prowadzący postanowi wdrążyć przemianę "pozasystemowo" w celu urozmaicenia przygody/eventu/etc.
***W przypadku Side Story/Time Skipów, każde poczynanie gracza oceniane jest przez Mistrzów Gry, którzy wydają zgodę (lub nie) na otrzymanie opisanych przez gracza rzeczy.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|