Techniki Saiyan

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Techniki Saiyan

Pisanie by Admin on Czw Cze 23, 2016 9:33 pm

1. Power Ball [Pāwa Boru]:
Technika, która za zadanie ma imitowanie fal księżyca. W ten sposób, Saiyanie mogą "obejść  system" i nie potrzebują już księżyca w pełni, by przybrać postać Oozaru. By odmienić się z powrotem do normalnej postaci, wystarczy zniszczyć wytworzoną kulę energii.
Wymagania: 400 PL
Efekt: 50KI/użycie, tworzy się sztuczny księżyc na okres 5 tur, który umożliwia przemianę w Oozaru
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s.
Power Ball in Eyes:
Technika bliźniacza do Power Balla z tą różnicą, że Saiyajin potrafi wytworzyć kulę emitującą promieniowanie księżyca w swoich źrenicach, efekt jest natychmiastowy i nie wymaga on czekania 3 sekund. Saiyanin może odmienić się w każdej chwili po prostu wyłączając technikę.
Wymagania: Zwykły Power Ball użyty min. 3 razy, odbycie specjalnego treningu w formie zwykłej.
Efekt: 50KI na post, tworzy się sztuczny księżyc w oku w 1s, który umożliwia przemianę w Oozaru.

2. Kill Driver [Kiru Doraibā]:
W tym przypadku należy mocno złączyć swoje obie dłonie. Energia w nich skumulowana zaczyna formować się na kształt pierścienia. Kiedy pierścień jest już skończony, pojawiają się wokół niego czerwone wyładowania elektryczne. Rzucona w przeciwnika, jest bardzo ciężka do uniknięcia z powodu wyładowań sięgających do 5 metrów.
Wymagania: 550 PL
Efekt:  DMG = Energia postaci x3, 80 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 50 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

3. Double Sunday [Daburu Sandē]:
Technika polegająca na wystrzeleniu z rąk dwóch potężnych fal. Mogą obie lecieć w jedną stronę lub każda w inną, co przy odrobinie szczęścia pozwoli na ustrzelenie dwóch przeciwników. Pożyteczna technika. Możliwe jest użycie wersji jednoręcznej.
Wymagania: 660 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4 , 100 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

4. Exploding Wave [Bakuhatsuha]:
Typowy atak obszarowy, który niszczy wszystko w promieniu kilkudziesięciu metrów od wojownika, który go zastosował. Można także stosować go z oddali, biorąc sobie na celownik kogoś innego, kto przyjmie całe obrażenia techniki na siebie. Należy unieść swoją dłoń powoli, z dwoma wyprostowanymi palcami, a po chwili zacznie się zniszczenie.
Wymagania: 750 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 150 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Technika działa natychmiastowo po wyprostowaniu palców. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

5. Final Spirit Cannon [Fainaru Supirittsu Kyanon]:
Energia z całego ciała zbiera się w dłoni, po czym w niej szaleje, zupełnie tak, jakby sama chciała się wyrwać. Jest to typ techniki, gdzie zebraną energią trzeba cisnąć. Im mocniej rzucona, tym większy nabiera pęd, a co za tym idzie, może wywołać większe zniszczenie.
Wymagania: 900 PL
Efekt: DMG = Obecna siła postaci x3, 200 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość = Siła x2. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

6. Garlick Gun
Użytkownik otoczony zostaje energią, tworzy się wokół niego niespójna aura. Użytkownik przybiera pozycję jak przy rzucaniu piłką basebollową a następnie wystrzeliwuje potężny promień energii w swój cel.
Wymagania: 1150 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 200 KI użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 60 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

7. Execution Beam [Shokeikōsen]:
Technika, która najlepiej działa z bliskiej odległości (maksymalnie 4 metrów). Wystrzelona z daleka nie przyniesie żadnego skutku. Należy używać jej tylko wtedy, kiedy mamy możliwość usmażyć komuś klatkę piersiową lub plecy, rozrywając kawałki jego ciała. Ma fioletowawy kolor.
Wymagania: 1200 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 400 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 55 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

8. Big Bang Attack [Biggu Ban Atakku]:
Z pozoru wyglądają niegroźnie, jednak tak na prawdę jest to śmiercionośna technika, która zniszczy wszystko, co stanie jej na drodze. Towarzyszy jest wielki wybuch, dlatego nazywana jest jako Big Bang Attack!
Wymagania: 2000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 1200 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 70 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

9. Omega Blaster [Omega Burasutā]:
Z pozoru przygotowanie tej techniki może wydać się niespecjalne. Haczyk jednak tkwi w jej mocy. By ją wykonać, należy wyciągnąć przed siebie rękę z zaciśniętą dłonią. Następnie trzeba skumulować energię w zaciśniętej dłoni i poczekać, aż energia KI sama zacznie się wydostawać na wierzch. To znak, że atak jest gotowy do użycia i zniszczenia kilku... maruderów.
Wymagania: 2300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 1500 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s.  Szybkość techniki określa się na 65 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

10. Super Galick Gun
Użytkownik tak jak w słabszej wersji przybiera pozycję jak do rzutu piłką, z tą różnicą, że układa specyficznie dłonie, palce zgięte, zewnętrznymi stronami do siebie, które dopiero przy wymachu łączą się nadgarstkami. Podczas pozycji pojawia się spójna, nieprzerywana aura z wyładowaniami elektrycznymi tego samego koloru. Wystrzelony promień jest znacznie szybszy i większy a także silniejszy.
Wymagania: 2500 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 1600 KI użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki określa się na 80 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.

11. Final Flash
Wojownik kumuluję energię w obu dłoniach wystawionych w kierunku przeciwnika, z dłoniami rozstawionymi i wykręconymi w przeciwległym kierunku. Technika zamienia się w ogromny promień, osiągający średnicę 100 metrów. Technika przy odpowiednim doładowaniu może być wystarczająco silna by przebić się przez planetę, a energia jest tak skoncentrowana, że wystrzelona w niebo przebija się do kosmosu na kilka kilometrów.
Wymagania: 3000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8, 2000 KI użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki określa się na 80 punktów. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.


Bez umiejętności kontroli ki nie jest możliwe zwiększanie dmg technik wsadzając w nie więcej energii (+50 ki = +50 dmg)


Ostatnio zmieniony przez Laptor dnia Pią Lip 21, 2017 10:37 pm, w całości zmieniany 6 razy (Reason for editing : r)
avatar

Admin
No.1 Whis' Fanboy

Liczba postów : 306

http://dbanotheruniverse.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach