- GośćGość
Techniki techniki
Pią Paź 20, 2017 10:55 am
Dobra pomysł do dopracowania (będę miał czas to poszukam więcej technik)
To z pewnością dopiero początek technik, bo jestem pod ,,G" w alfabecie na angielskiej wiki.
Ziemianie:
Demony/Majini:
Paparapa
Technika, a raczej czar, który opanują wyłącznie istoty, które mają w sobie trochę magii.
Wersja I:
Efekt: 500 ki użycie
Bunkai Teleportation
Demon natychmiast rozsypuje się na kawałeczki, by np. uniknąć ataku lub pojawić się do 20 metrów dalej. Użytkownik może zaatakować już podczas materializacji. Samo znikniecie, trwa zaledwie sekundę i tyle samo pojawienie się. Techniki można użyć dwa razy na walkę.
Wymagania: 3000 PL
Efekt: 1000 ki użycie
Dodatkowo: Teleportacja twa sekundę
Buu Ball
Technika wymaga giętkiego ciała, by złożyć się w kule, tak tez złożony leci w stronę przeciwnika. Uderzenie nie powoduje dużych obrażeń, ale kula z każdym odbiciem zyskuje 10% szybkości, o ile jest się, od czego odbić, w innym wypadku będziemy tak szybcy, jak w formie normalnej.
Wymagania: 2300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci (cios), +2% szybkości co każde odbicie, 1500 ki.
Ikoukan o Hatsusei
Kolejna technika demonów polegająca na utworzeniu przed sobą portalu, w który wpada pocisk przeciwnika, a następnie drugiego za przeciwnikiem, z którego wyleci jego pocisk. Od podobnej techniki demonów ta wyróżnia fakt, z nic żywego przez nią nie przejdzie a jedynie forma energii. Można użyć raz na walkę.
Wymagania: 2800 PL, Kontrola Ki, rasa demonów.
Efekt: 1500 ki
Dodatkowo: Otworzenie portalu jest natychmiastowe
Mini Clone
Technika polega na rozsypaniu się na duże ilości, maksymalnie 10, małych klonów mających 10% statystyk oryginału. Energie należy podzielić po równo na wszystkie kopie. Z każdym podziałem ciało użytkownika maleje np. mając 200 cm i dzieląc się na 10 części każda będzie miała 30 centymetrów.
Wymagania: 3000 PL
Efekt: Ki dzieli się na tyle części, ile klonów robimy!
Dodatkowo: Klony mają te same techniki i umiejętności oraz statystyki podzielone na pół.
Changelingi:
Chaos Shot
Użytkownik obydwie ręce przykłada do siebie, na których końcu tworzą się dwie, czerwone kule energii. Po chwili można z nich wystrzelić dowolną liczbę czerwonych, śmiercionośnym promieni energii.
Wymagania: 1800 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8, 400 ki promień
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa zaledwie jedną sekundę.
Androidy:
Planet Geyser
Technika polega na skupieniu energii w swym mechanicznym ciele, a następnie rozłożeniu nóg i rąk i wystrzeleniu czerwono-pomarańczowej fali energii całym swoim ciałem na przeciwnika, zadając mu ogromne obrażenia i niszcząc okolice. Promień energii jest tak duży, jak rozstaw naszych kończyn.
Wymagania: 3300 PL
Efekt: DMG = Energia x11
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s.
Nameczanie:
Paparapa
Technika, a raczej czar, który opanują wyłącznie istoty, które mają w sobie trochę magii.
Wersja I:
Efekt: 500 ki użycie
Kakusan Yuudou Kikiou Ha
Technika polega na wysłaniu kul energii, niby chybiając cel a następnie zaatakowaniu kulami pleców przeciwnika co niesamowicie zwiększa obrażenia.
Wymagania: 1700 PL, Kontrola Ki
Efekt: DMG zza pleców = Energia postaci x6, DMG zwykłe = Energia postaci x4.5, 200 ki kula.
Dodatkowo: Wystrzelenie dwóch kul trwa 0,1s.
Bogowie:
Paparapa
Technika, a raczej czar, który opanują wyłącznie istoty, które mają w sobie trochę magii.
Wersja I:
Efekt: 500 ki użycie
Chou no Ryoku
Atak ten polega na otoczeniu przeciwnika energią ki w formie drobnych nici, które oplatają cel i wysysają energie, uniemożliwiając ucieczkę. Wysysanie odbywa się na poziomie 200 ki na turę.
Wymagania: 2000 PL, Kontrola Ki
Efekt: -200 ki na turę u przeciwnika, koszt stworzenia nici to 400 ki.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s.
Wspólne:
Wahaha no Ha
Użytkownik składa ręce niczym do modlitwy. Między dłońmi tworzy się zielona kula energii, po czym z niej zaczynają wylatywać mniejsze wiązki energii, w dużej, przytłaczającej ilości.
Wymagania: 3300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8.5, 1800 ki.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s.
Zanzo-ken
Technika polega na zmyleniu przeciwnika tworząc poświatę swojego ciała, gdy naprawdę jesteśmy trochę dalej lub za przeciwnikiem. Jej dobre zastosowanie wymaga większej szybkości niż u przeciwnika. Wykorzystuje naturalna szybkość, wiec nie pobiera energii.
Wymagania: 800 PL
Dodatkowo: Technika jest natychmiastowa
Super Genki-Dama
Użytkownik po stworzeniu genki damy może ja wessać w ciało zyskując ogromny power na krótką chwilę. Statystyki rosną o 40 punktów każda, natomiast co turę użytkownik traci 20% energii.
Wymagania: 4000 PL
Efekt: +40 punktów w każdej statystyce, -20% energii co turę.
Dodatkowo: Wchłonięcie całej genki damy trwa 3s.
Ryu-ken
Technika ta polega na skumulowaniu dużej ilości energii w jeden cios, a potem precyzyjne uderzenie przeciwnika w czuły punkt (serce). Atak ten jest bardzo potężny i niemal zawsze kończył się pokonaniem wroga.
Wymagania: 1400 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x10, 2000 KI.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe
Ki no tsurugi
Użytkownik tworzy z energii miecz, którym może władać. Może go za dodatkowa oplata ki wydłużać.
Wymagania: 3000 PL
Bunshin
Technika polega na podzieleniu swojej energii na tyle, ile zamierzamy stworzyć kopii, jednak nie więcej niż 5. Klony są tak samo silne, jednak nie posiadają transformacji oraz znikają przy silniejszym uderzeniu.
Wymagania: 2500 PL
Dodatkowo: Podział jest natychmiastowy
Dead Zone
Technika polega na otwarciu portalu do innego wymiaru, który wsysa naszych przeciwników. Nie ma stamtąd wyjścia.
Wymagania: 4000 PL
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to 3s, wsysanie odbywa się z siłą 800 punktów.
Body Change
Promień, który wystrzelony powoduje zamianę ciał dwóch wojowników. Użytkownik nie ma dostępu do transformacji, jeśli nie była odpalona w momencie przejęcia ciała. Ponadto nowe ciało posiada tylko 50% siły a odblokowanie 100% możliwe jest po specjalnym treningu.
Wymagania: 2800 PL
Ashi Kara Kame
Odmiana zwykłej kamehamehy, tu jednak możemy wykorzystać nogi lub nogę do wystrzelenia ki. Posiada 50% siły zwyklej i służy bardziej do przyśpieszenia lub zaskoczenia.
Wymagania: 900PL, Kontrola ki
Efekt: 50% DMG zwykłej kamehamehy, +60 punktów szybkości w trakcie lotu
Dodatkowo: Technika jest natychmiastowa
Dynamite push
Technika polega na dołączeniu do zwykłych ciosów wybuchów energii ki co zwiększa ich efektywność. Obrażenia rosną o 15%, jednak każdy cios potrzebuje 10 ki i spowoduje większe obrażenia u nas, jeśli nasz cel będzie miał wyższą wytrzymałość.
Wymagania: 1650 PL, Kontrola ki
Efekt: DMG = Siła +15%, 80 ki za cios
Ki no Jyouto
Jest to przekazanie swojej energii innemu wojownikowi przez jedną lub kilka osób w celu zwiększenia jego siły. Przekazujący swoją moc otaczają zwykłe wojownika i oddają mu swoją energię lub można to też zrobić na odległość. Wtedy widzimy odchodzące od nich strumienie energii.
Wymagania: Kontrola ki
Dodatkowo: Przesyłanie energii odbywa się na poziomie 1000 ki na turę.
Ring Jyou No
Po uprzednim opanowaniu energii użytkownik może za pomocą dwóch palców stworzyć pierścienie energii, aby unieruchomić kończyny przeciwnika.
Wymagania: 2600 PL
Efekt: Wytrzymałość pierścieni = Energia postaci
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe
Saimin No Jutru
Użytkownik może zahipnotyzować przeciwnika z mniejsza ilością energii i 50% hp na okres 1 tury.
Wymagania: 1100 PL
Efekt: Użytkownik może zahipnotyzować daną osobę, jeśli ta posiada mniej energii od niego i 50% swojego HP.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to 4s.
Afterimage Strike
Użytkownik tworzy miraż swojej osoby, dzięki czemu można skutecznie zmylić przeciwnik, jeśli ten nie dysponuje umiejętnością wykrywania energii. Miraże nie posiadają statystyk, technik ani niczego innego, są jedynie iluzją.
Wymagania: 700 PL
Aftershock
Technika polega na wsadzeniu dłoni w podłoże, w które przesyłamy odpowiednią ilość energii. Dzięki jej dobrej manipulacji jesteśmy w stanie kontrolować ją i wybrać sobie moment, a nawet miejsce, w którym energia zostanie wystrzelona, powodując ogromny wybuch.
Wymagania: 2250 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 800 KI
All Clear
Prosta w użyciu technika, polegająca na wymachu jedną ręką otwartą dłonią przed siebie, z której powstaje fala energii odpychająca i raniąca każdego z kim wejdzie kontakt, jednakże jej zasięg sięga zaledwie 8 metrów.
Wymagania: 1000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, koszt 200 ki
Blitzkrieg
Użytkownik przy wykorzystaniu wszystkich, pięciu palców wystrzeliwuje dziesięć niewielkich promieni energii, które za zadanie mają mocne pokiereszowanie przeciwnika poprzez jego przebicie. Energia jest stała, co oznacza, że można po przebiciu ciała przeciwnika nie wybucha, można przykładowo za jej pomocą przenieść przeciwnika lub sprawić by wpadał w różne przeszkody.
Wymagania: 1300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci (promień), 150 ki za promień
Dodatkowo: Przygotowanie trwa 0,2s.
Cocotte Zone
Technika ma wygląd dużej przezroczystej kuli energii, która trafiając w ciało przeciwnika nie wybucha ani nie odpycha go, jednakże pochłania! Użytkownik w tej kuli znajduje się w całkiem innym wymiarze, przez co nie jest w stanie zranić nikogo innego. Techniki można używać na siebie, dzięki czemu możemy uniknąć najgroźniejszego ataku. O ile będąc uwięzionym można uwolnić się za pomocą użycia ogromnej energii (potrzeba zmniejszania/zwiększania energii), o ile nasza energia przekracza 1,4x energię użytkownika, o tyle używając tego na sobie, użytkownik jest całkiem bezpieczny (jednakże raz na walkę/przygodę).
Wymagania: 3800 PL, Kontrola ki
Energy Threads
Najwyższa jakość kontrolowania naszej energii. Użytkownik tworzy wokół siebie sieć energetyczną z cienkich nici, które wyrastają użytkowniki z dłoni. Każdy kontakt z nitką energii powoduje wybuch, dodatkowo, użytkownik potrafi nimi manipulować, przemieszczać i kontrolować.
Wymagania: 3600 PL
Efekt: DMG wybuchu = Energia postaci x8, koszt energii 1600 ki.
Time Stop
Po wzięciu głębokiego wdechu czas się zatrzymuje na okres 2 tur, jednak technika wymaga dużych pokładów energii i może być użyta 2 razy na walkę. Dodatkowo nie będziemy w stanie używać ataków, które bazują na ki (prócz telekinezy).
Wymagania: 2700 PL
Evil Flame attack
Jest to strumień ognia wystrzeliwany z ust, który rozrasta się co metr, jego szerokość przy 10 metrach odległości wynosi 5 metrów. Technika poważnie poparzy każdego, z kim będzie miała kontakt lub podpali każdy materiał, który może podpalić ogień.
Wymagania: 2000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3 na turę, Energia postaci x7 przy zetknięciu. Koszt 1200 ki.
Koshoku
Użytkownik "pożera" światło, które wytwarza jego przeciwnik. Może to być aura zwiększającą sile czy aura pojawiająca się w czasie furii lub naturalna aura super saiyan. Maksymalnie można wchłaniać światło przez 4 tury. Wciągając światło przez turę jesteśmy w stanie zaabsorbować 500 ki.
Wymagania: 3200 PL, Kontrola Ki
______________________________
To z pewnością dopiero początek technik, bo jestem pod ,,G" w alfabecie na angielskiej wiki.
Ziemianie:
Demony/Majini:
Paparapa
Technika, a raczej czar, który opanują wyłącznie istoty, które mają w sobie trochę magii.
Wersja I:
- Spoiler:
- Daleko widzenie-dzięki tej wariacji można podglądać odległe od użytkownika obszary, umożliwia to także stworzenie kryształowej kuli, w której można oglądać miejsca w obrębie planety.
- Spoiler:
- Magiczny śluz-jest to wystrzelenie lepkiej substancji, która razi wroga. Substancja powoduje, puchniecie celu, aż do jej wybuchu.
- Spoiler:
- Teleportacja-Dzięki tej wersji użytkownik może przenosić się nawet między planetami.
Efekt: 500 ki użycie
Bunkai Teleportation
Demon natychmiast rozsypuje się na kawałeczki, by np. uniknąć ataku lub pojawić się do 20 metrów dalej. Użytkownik może zaatakować już podczas materializacji. Samo znikniecie, trwa zaledwie sekundę i tyle samo pojawienie się. Techniki można użyć dwa razy na walkę.
Wymagania: 3000 PL
Efekt: 1000 ki użycie
Dodatkowo: Teleportacja twa sekundę
Buu Ball
Technika wymaga giętkiego ciała, by złożyć się w kule, tak tez złożony leci w stronę przeciwnika. Uderzenie nie powoduje dużych obrażeń, ale kula z każdym odbiciem zyskuje 10% szybkości, o ile jest się, od czego odbić, w innym wypadku będziemy tak szybcy, jak w formie normalnej.
Wymagania: 2300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci (cios), +2% szybkości co każde odbicie, 1500 ki.
Ikoukan o Hatsusei
Kolejna technika demonów polegająca na utworzeniu przed sobą portalu, w który wpada pocisk przeciwnika, a następnie drugiego za przeciwnikiem, z którego wyleci jego pocisk. Od podobnej techniki demonów ta wyróżnia fakt, z nic żywego przez nią nie przejdzie a jedynie forma energii. Można użyć raz na walkę.
Wymagania: 2800 PL, Kontrola Ki, rasa demonów.
Efekt: 1500 ki
Dodatkowo: Otworzenie portalu jest natychmiastowe
Mini Clone
Technika polega na rozsypaniu się na duże ilości, maksymalnie 10, małych klonów mających 10% statystyk oryginału. Energie należy podzielić po równo na wszystkie kopie. Z każdym podziałem ciało użytkownika maleje np. mając 200 cm i dzieląc się na 10 części każda będzie miała 30 centymetrów.
Wymagania: 3000 PL
Efekt: Ki dzieli się na tyle części, ile klonów robimy!
Dodatkowo: Klony mają te same techniki i umiejętności oraz statystyki podzielone na pół.
Changelingi:
Chaos Shot
Użytkownik obydwie ręce przykłada do siebie, na których końcu tworzą się dwie, czerwone kule energii. Po chwili można z nich wystrzelić dowolną liczbę czerwonych, śmiercionośnym promieni energii.
Wymagania: 1800 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8, 400 ki promień
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa zaledwie jedną sekundę.
Androidy:
Planet Geyser
Technika polega na skupieniu energii w swym mechanicznym ciele, a następnie rozłożeniu nóg i rąk i wystrzeleniu czerwono-pomarańczowej fali energii całym swoim ciałem na przeciwnika, zadając mu ogromne obrażenia i niszcząc okolice. Promień energii jest tak duży, jak rozstaw naszych kończyn.
Wymagania: 3300 PL
Efekt: DMG = Energia x11
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s.
Nameczanie:
Paparapa
Technika, a raczej czar, który opanują wyłącznie istoty, które mają w sobie trochę magii.
Wersja I:
- Spoiler:
- Daleko widzenie-dzięki tej wariacji można podglądać odległe od użytkownika obszary, umożliwia to także stworzenie kryształowej kuli, w której można oglądać miejsca w obrębie planety.
- Spoiler:
- Magiczny śluz-jest to wystrzelenie lepkiej substancji, która razi wroga. Substancja powoduje, puchniecie celu aż do jej wybuchu.
- Spoiler:
- Teleportacja-Dzięki tej wersji użytkownik może przenosić się nawet między planetami.
Efekt: 500 ki użycie
Kakusan Yuudou Kikiou Ha
Technika polega na wysłaniu kul energii, niby chybiając cel a następnie zaatakowaniu kulami pleców przeciwnika co niesamowicie zwiększa obrażenia.
Wymagania: 1700 PL, Kontrola Ki
Efekt: DMG zza pleców = Energia postaci x6, DMG zwykłe = Energia postaci x4.5, 200 ki kula.
Dodatkowo: Wystrzelenie dwóch kul trwa 0,1s.
Bogowie:
Paparapa
Technika, a raczej czar, który opanują wyłącznie istoty, które mają w sobie trochę magii.
Wersja I:
- Spoiler:
- Daleko widzenie-dzięki tej wariacji można podglądać odległe od użytkownika obszary, umożliwia to także stworzenie kryształowej kuli, w której można oglądać miejsca w obrębie planety.
- Spoiler:
- Magiczny śluz-jest to wystrzelenie lepkiej substancji, która razi wroga. Substancja powoduje puchniecie, celu aż do jej wybuchu.
- Spoiler:
- Teleportacja-Dzięki tej wersji użytkownik może przenosić się nawet między planetami.
Efekt: 500 ki użycie
Chou no Ryoku
Atak ten polega na otoczeniu przeciwnika energią ki w formie drobnych nici, które oplatają cel i wysysają energie, uniemożliwiając ucieczkę. Wysysanie odbywa się na poziomie 200 ki na turę.
Wymagania: 2000 PL, Kontrola Ki
Efekt: -200 ki na turę u przeciwnika, koszt stworzenia nici to 400 ki.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s.
Wspólne:
Wahaha no Ha
Użytkownik składa ręce niczym do modlitwy. Między dłońmi tworzy się zielona kula energii, po czym z niej zaczynają wylatywać mniejsze wiązki energii, w dużej, przytłaczającej ilości.
Wymagania: 3300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8.5, 1800 ki.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s.
Zanzo-ken
Technika polega na zmyleniu przeciwnika tworząc poświatę swojego ciała, gdy naprawdę jesteśmy trochę dalej lub za przeciwnikiem. Jej dobre zastosowanie wymaga większej szybkości niż u przeciwnika. Wykorzystuje naturalna szybkość, wiec nie pobiera energii.
Wymagania: 800 PL
Dodatkowo: Technika jest natychmiastowa
Super Genki-Dama
Użytkownik po stworzeniu genki damy może ja wessać w ciało zyskując ogromny power na krótką chwilę. Statystyki rosną o 40 punktów każda, natomiast co turę użytkownik traci 20% energii.
Wymagania: 4000 PL
Efekt: +40 punktów w każdej statystyce, -20% energii co turę.
Dodatkowo: Wchłonięcie całej genki damy trwa 3s.
Ryu-ken
Technika ta polega na skumulowaniu dużej ilości energii w jeden cios, a potem precyzyjne uderzenie przeciwnika w czuły punkt (serce). Atak ten jest bardzo potężny i niemal zawsze kończył się pokonaniem wroga.
Wymagania: 1400 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x10, 2000 KI.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe
Ki no tsurugi
Użytkownik tworzy z energii miecz, którym może władać. Może go za dodatkowa oplata ki wydłużać.
Wymagania: 3000 PL
Bunshin
Technika polega na podzieleniu swojej energii na tyle, ile zamierzamy stworzyć kopii, jednak nie więcej niż 5. Klony są tak samo silne, jednak nie posiadają transformacji oraz znikają przy silniejszym uderzeniu.
Wymagania: 2500 PL
Dodatkowo: Podział jest natychmiastowy
Dead Zone
Technika polega na otwarciu portalu do innego wymiaru, który wsysa naszych przeciwników. Nie ma stamtąd wyjścia.
Wymagania: 4000 PL
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to 3s, wsysanie odbywa się z siłą 800 punktów.
Body Change
Promień, który wystrzelony powoduje zamianę ciał dwóch wojowników. Użytkownik nie ma dostępu do transformacji, jeśli nie była odpalona w momencie przejęcia ciała. Ponadto nowe ciało posiada tylko 50% siły a odblokowanie 100% możliwe jest po specjalnym treningu.
Wymagania: 2800 PL
Ashi Kara Kame
Odmiana zwykłej kamehamehy, tu jednak możemy wykorzystać nogi lub nogę do wystrzelenia ki. Posiada 50% siły zwyklej i służy bardziej do przyśpieszenia lub zaskoczenia.
Wymagania: 900PL, Kontrola ki
Efekt: 50% DMG zwykłej kamehamehy, +60 punktów szybkości w trakcie lotu
Dodatkowo: Technika jest natychmiastowa
Dynamite push
Technika polega na dołączeniu do zwykłych ciosów wybuchów energii ki co zwiększa ich efektywność. Obrażenia rosną o 15%, jednak każdy cios potrzebuje 10 ki i spowoduje większe obrażenia u nas, jeśli nasz cel będzie miał wyższą wytrzymałość.
Wymagania: 1650 PL, Kontrola ki
Efekt: DMG = Siła +15%, 80 ki za cios
Ki no Jyouto
Jest to przekazanie swojej energii innemu wojownikowi przez jedną lub kilka osób w celu zwiększenia jego siły. Przekazujący swoją moc otaczają zwykłe wojownika i oddają mu swoją energię lub można to też zrobić na odległość. Wtedy widzimy odchodzące od nich strumienie energii.
Wymagania: Kontrola ki
Dodatkowo: Przesyłanie energii odbywa się na poziomie 1000 ki na turę.
Ring Jyou No
Po uprzednim opanowaniu energii użytkownik może za pomocą dwóch palców stworzyć pierścienie energii, aby unieruchomić kończyny przeciwnika.
Wymagania: 2600 PL
Efekt: Wytrzymałość pierścieni = Energia postaci
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe
Saimin No Jutru
Użytkownik może zahipnotyzować przeciwnika z mniejsza ilością energii i 50% hp na okres 1 tury.
Wymagania: 1100 PL
Efekt: Użytkownik może zahipnotyzować daną osobę, jeśli ta posiada mniej energii od niego i 50% swojego HP.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to 4s.
Afterimage Strike
Użytkownik tworzy miraż swojej osoby, dzięki czemu można skutecznie zmylić przeciwnik, jeśli ten nie dysponuje umiejętnością wykrywania energii. Miraże nie posiadają statystyk, technik ani niczego innego, są jedynie iluzją.
Wymagania: 700 PL
Aftershock
Technika polega na wsadzeniu dłoni w podłoże, w które przesyłamy odpowiednią ilość energii. Dzięki jej dobrej manipulacji jesteśmy w stanie kontrolować ją i wybrać sobie moment, a nawet miejsce, w którym energia zostanie wystrzelona, powodując ogromny wybuch.
Wymagania: 2250 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 800 KI
All Clear
Prosta w użyciu technika, polegająca na wymachu jedną ręką otwartą dłonią przed siebie, z której powstaje fala energii odpychająca i raniąca każdego z kim wejdzie kontakt, jednakże jej zasięg sięga zaledwie 8 metrów.
Wymagania: 1000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, koszt 200 ki
Blitzkrieg
Użytkownik przy wykorzystaniu wszystkich, pięciu palców wystrzeliwuje dziesięć niewielkich promieni energii, które za zadanie mają mocne pokiereszowanie przeciwnika poprzez jego przebicie. Energia jest stała, co oznacza, że można po przebiciu ciała przeciwnika nie wybucha, można przykładowo za jej pomocą przenieść przeciwnika lub sprawić by wpadał w różne przeszkody.
Wymagania: 1300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci (promień), 150 ki za promień
Dodatkowo: Przygotowanie trwa 0,2s.
Cocotte Zone
Technika ma wygląd dużej przezroczystej kuli energii, która trafiając w ciało przeciwnika nie wybucha ani nie odpycha go, jednakże pochłania! Użytkownik w tej kuli znajduje się w całkiem innym wymiarze, przez co nie jest w stanie zranić nikogo innego. Techniki można używać na siebie, dzięki czemu możemy uniknąć najgroźniejszego ataku. O ile będąc uwięzionym można uwolnić się za pomocą użycia ogromnej energii (potrzeba zmniejszania/zwiększania energii), o ile nasza energia przekracza 1,4x energię użytkownika, o tyle używając tego na sobie, użytkownik jest całkiem bezpieczny (jednakże raz na walkę/przygodę).
Wymagania: 3800 PL, Kontrola ki
Energy Threads
Najwyższa jakość kontrolowania naszej energii. Użytkownik tworzy wokół siebie sieć energetyczną z cienkich nici, które wyrastają użytkowniki z dłoni. Każdy kontakt z nitką energii powoduje wybuch, dodatkowo, użytkownik potrafi nimi manipulować, przemieszczać i kontrolować.
Wymagania: 3600 PL
Efekt: DMG wybuchu = Energia postaci x8, koszt energii 1600 ki.
Time Stop
Po wzięciu głębokiego wdechu czas się zatrzymuje na okres 2 tur, jednak technika wymaga dużych pokładów energii i może być użyta 2 razy na walkę. Dodatkowo nie będziemy w stanie używać ataków, które bazują na ki (prócz telekinezy).
Wymagania: 2700 PL
Evil Flame attack
Jest to strumień ognia wystrzeliwany z ust, który rozrasta się co metr, jego szerokość przy 10 metrach odległości wynosi 5 metrów. Technika poważnie poparzy każdego, z kim będzie miała kontakt lub podpali każdy materiał, który może podpalić ogień.
Wymagania: 2000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3 na turę, Energia postaci x7 przy zetknięciu. Koszt 1200 ki.
Koshoku
Użytkownik "pożera" światło, które wytwarza jego przeciwnik. Może to być aura zwiększającą sile czy aura pojawiająca się w czasie furii lub naturalna aura super saiyan. Maksymalnie można wchłaniać światło przez 4 tury. Wciągając światło przez turę jesteśmy w stanie zaabsorbować 500 ki.
Wymagania: 3200 PL, Kontrola Ki
______________________________
- GośćGość
Re: Techniki techniki
Pią Paź 20, 2017 7:58 pm
Chciałbym tylko wspomnieć że na forum mamy już dwie techniki tworzące energetyczny miecz. Jedna dla wszystkich, ale po nauce z npc. Druga dla shinjinów. Trzeciej techniki która będzie się różnić statami chyba nie potrzeba.
A przekazywanie energii może lepsze by było jako umiejętność?
A przekazywanie energii może lepsze by było jako umiejętność?
- GośćGość
Re: Techniki techniki
Sob Paź 21, 2017 11:08 am
Ale tamte techniki nie pozwalają na manipulację tym mieczem
- JirriTime Patrol
- Liczba postów : 495
Re: Techniki techniki
Sob Paź 21, 2017 11:12 am
Ok, po pierwsze - nie wiem po jaką cholerę nam aż tyle tych technik. Już część z tych co mamy można by wypieprzyć, bo są absolutnie bezużyteczne. Niemniej jednak, wypowiem się.
1. No ok, jak najbardziej, tylko że problemem może tu być jedna technika własna, jeśli wiesz o co chodzi.
2. Może być, chociaż nie zalecam. Poza tym używał jej tylko Babidi, więc nie widzę powodu by dawać ją jakiejkolwiek rasie.
3. No może być, chociaż spamowanie tym cholerstwem nie byłoby fajne.
4. Po pierwsze - nie widzę tego jako technikę, ale jako zwykły atak, który może wykonać każdy gość rozciągający ciało (majin, namek), po drugie - już tu pojawia się DMG z dokładną liczbą, a nie uzależnione od energii. Jaki to sens? Czyli używając danej techniki jako pierdoła będzie równie potężna, co gdyby użyć jej jako gość na poziomie boskim?
5. Po cholerę? Mają już Illusion Smash i nie widzę powodu, by tamto nie mogło przesyłać ataków energetycznych.
6. Eee... Nie. Nie róbmy z majinów nie wiadomo kogo, wystarczy już, że mają najpotężniejsze transfy, absorpcja ki to już przesada.
7. A tu to już chyba coś ci się poprzestawiało. Podział na 20 z POŁOWĄ mocy? Weź ty się trochę Lapek zastanów, co ty piszesz.
8. Po raz kolejny - po co? Mamy to strzelanie pociskami z palca, poza tym znowu określony DMG nie wiadomo z jakiej dupy.
9. Taaa, jaaaasne, od razu. Może od razu Universal Genki Damę im dajmy, żeby mogli spamować. A nie, przepraszam, jest ograniczenie (zajebiste ograniczenie, bo tą technikę mogliby rzucać co DWIE TURY).
10. JW. Ja bym tego wogóle nie wprowadzał.
11. Jak zwykle DMG. No i możesz mnie oświecić, dlaczego to jest dla Nameków?
12. JW.
13. Ale że co, tworzysz i nie ma opcji ucieczki? Tak wogóle? Czy może tylko Majini mogą, bo się będą teleportowali?
14. Co ty masz z tym DMGem?
15. Nie wiem, czy to potrzebne. Szczerze mówiąc nie widzę tego, bo jak znam życie byłoby dostępne dla wszystkich, a bronić się przed tym tak naprawdę będą mogli tylko szybsi i wyczuwający ki.
16. A to jest wg. mnie jak najbardziej ok. Tylko może pomyśl o zmianie tego bonusu, bo to jednak +1600 PL, jeszcze mnożone przez transfy (no chyba że nie).
17. No i znowu ten cholerny DMG. Rozumiem też, że jak nie trafisz w serce to DMG nie ma?
18. Nie wiem po co.
19. To na miniaturce to zwykłe powidoki, nie rozumiem po co wymyślać taką technikę.
20. Nie ma wyjścia? WOGÓLE nie ma wyjścia? I dlaczego to nie jest zarezerwowane dla Garlicka?
21. A później będziesz psioczył, że ci jakiś Antical ciało ukradł. Jestem na nie.
22. Nie wiem, może.
23. Jakoś tego nie widzę.
24. Nie wiem dlaczego to jest technika. Wydaje mi się, że każdy kto kontroluje ki, jest w stanie je komuś przekazać.
25. No ok.
26. Hipnotyzuje i co? Co z tym robi?
27. Przecież to jest Zanzoken.
28. Co ty masz z tym DMG.
29. Serio, co ty z tym masz?
30. No ok. Tylko co z tym DMG?
31. Rozumiem, że jeśli nie masz tej energii x1,4, to wal się na ryj, nie wyjdziesz?
32. Zgadnij co jest moim problemem.
33. Powiedz mi, że to żart. Przecież tu nawet nie ma ograniczeń pt. nie można atakować. Tak można zjechać każdego do zera w jednym ruchu, bo potem nie może się bronić przed kombosami. Jestem na nie.
34. DMG.
1. No ok, jak najbardziej, tylko że problemem może tu być jedna technika własna, jeśli wiesz o co chodzi.
2. Może być, chociaż nie zalecam. Poza tym używał jej tylko Babidi, więc nie widzę powodu by dawać ją jakiejkolwiek rasie.
3. No może być, chociaż spamowanie tym cholerstwem nie byłoby fajne.
4. Po pierwsze - nie widzę tego jako technikę, ale jako zwykły atak, który może wykonać każdy gość rozciągający ciało (majin, namek), po drugie - już tu pojawia się DMG z dokładną liczbą, a nie uzależnione od energii. Jaki to sens? Czyli używając danej techniki jako pierdoła będzie równie potężna, co gdyby użyć jej jako gość na poziomie boskim?
5. Po cholerę? Mają już Illusion Smash i nie widzę powodu, by tamto nie mogło przesyłać ataków energetycznych.
6. Eee... Nie. Nie róbmy z majinów nie wiadomo kogo, wystarczy już, że mają najpotężniejsze transfy, absorpcja ki to już przesada.
7. A tu to już chyba coś ci się poprzestawiało. Podział na 20 z POŁOWĄ mocy? Weź ty się trochę Lapek zastanów, co ty piszesz.
8. Po raz kolejny - po co? Mamy to strzelanie pociskami z palca, poza tym znowu określony DMG nie wiadomo z jakiej dupy.
9. Taaa, jaaaasne, od razu. Może od razu Universal Genki Damę im dajmy, żeby mogli spamować. A nie, przepraszam, jest ograniczenie (zajebiste ograniczenie, bo tą technikę mogliby rzucać co DWIE TURY).
10. JW. Ja bym tego wogóle nie wprowadzał.
11. Jak zwykle DMG. No i możesz mnie oświecić, dlaczego to jest dla Nameków?
12. JW.
13. Ale że co, tworzysz i nie ma opcji ucieczki? Tak wogóle? Czy może tylko Majini mogą, bo się będą teleportowali?
14. Co ty masz z tym DMGem?
15. Nie wiem, czy to potrzebne. Szczerze mówiąc nie widzę tego, bo jak znam życie byłoby dostępne dla wszystkich, a bronić się przed tym tak naprawdę będą mogli tylko szybsi i wyczuwający ki.
16. A to jest wg. mnie jak najbardziej ok. Tylko może pomyśl o zmianie tego bonusu, bo to jednak +1600 PL, jeszcze mnożone przez transfy (no chyba że nie).
17. No i znowu ten cholerny DMG. Rozumiem też, że jak nie trafisz w serce to DMG nie ma?
18. Nie wiem po co.
19. To na miniaturce to zwykłe powidoki, nie rozumiem po co wymyślać taką technikę.
20. Nie ma wyjścia? WOGÓLE nie ma wyjścia? I dlaczego to nie jest zarezerwowane dla Garlicka?
21. A później będziesz psioczył, że ci jakiś Antical ciało ukradł. Jestem na nie.
22. Nie wiem, może.
23. Jakoś tego nie widzę.
24. Nie wiem dlaczego to jest technika. Wydaje mi się, że każdy kto kontroluje ki, jest w stanie je komuś przekazać.
25. No ok.
26. Hipnotyzuje i co? Co z tym robi?
27. Przecież to jest Zanzoken.
28. Co ty masz z tym DMG.
29. Serio, co ty z tym masz?
30. No ok. Tylko co z tym DMG?
31. Rozumiem, że jeśli nie masz tej energii x1,4, to wal się na ryj, nie wyjdziesz?
32. Zgadnij co jest moim problemem.
33. Powiedz mi, że to żart. Przecież tu nawet nie ma ograniczeń pt. nie można atakować. Tak można zjechać każdego do zera w jednym ruchu, bo potem nie może się bronić przed kombosami. Jestem na nie.
34. DMG.
- GośćGość
Re: Techniki techniki
Nie Paź 22, 2017 6:30 pm
Co do Jirriego to się nie wypowiem, bo zaprezentował najwyższy możliwy poziom bezczelności, i radziłbym ci przystopować, albo nie pisać jak masz okres xD
Tylko powiem, że DMG pisałem na starą mechanikę, bo mi się poprzestawiało, ale oczywiście ktoś kto kompletnie nic na forum nie robi (Jirri) tego nie zrozumie
Tylko powiem, że DMG pisałem na starą mechanikę, bo mi się poprzestawiało, ale oczywiście ktoś kto kompletnie nic na forum nie robi (Jirri) tego nie zrozumie
- JirriTime Patrol
- Liczba postów : 495
Re: Techniki techniki
Nie Paź 22, 2017 8:08 pm
Ty, Lapek, ja nie wiem o co ci chodzi. Piszę jakieś argumenty, a ty jakbyś miał w dupie ignorujesz, bo stwierdzasz, że jestem "bezczelny". Po pierwsze - nie wiem za kogo ty się właściwie uważasz i czym cię niby obraziłem. Po drugie - powiedziałbym, że to co napisałeś też było bezczelne, zwłaszcza z tym okresem z dupy wziętym (serio, mam "okres", bo stwierdziłem że z góry narzucony DMG nie ma sensu, czy że pokazałem co jest nie tak w inncyh technikach? A moż dlatego, że napisałem coś o każdej?)
- JirriTime Patrol
- Liczba postów : 495
Re: Techniki techniki
Nie Paź 22, 2017 8:10 pm
Poza tym nie wiem w jakiej ty epoce żyjesz, jeśli ci się miesza obecna mechanika z tą sprzed ROKU, o której sam prawie zapomniałem.
- GośćGość
Re: Techniki techniki
Nie Paź 22, 2017 10:04 pm
Twoja bezczelność objawiła się sposobem w jaki napisałeś to coś na górze Zacytuję by ci zobrazować:
"Po cholerę?"
"A tu to już chyba coś ci się poprzestawiało"
"Taaa, jaaaasne, od razu."
"A później będziesz psioczył"
"Powiedz mi, że to żart"
Forma w jakiej odpisałeś była po prostu chamska. Nie szkaluję cię za to, że wypowiedziałeś się jak się wypowiedziałeś, ale za to w jaki sposób przekazałeś to co chciałeś przekazać. Skończyłem.
Podziękuje ci tylko za wypowiedzenie się odnośnie każdej techniki, szkoda tylko, że nie mam pojęcia co do której się odnosi bo nikt przecież nie będzie liczył sobie która jest która.
"Po cholerę?"
"A tu to już chyba coś ci się poprzestawiało"
"Taaa, jaaaasne, od razu."
"A później będziesz psioczył"
"Powiedz mi, że to żart"
Forma w jakiej odpisałeś była po prostu chamska. Nie szkaluję cię za to, że wypowiedziałeś się jak się wypowiedziałeś, ale za to w jaki sposób przekazałeś to co chciałeś przekazać. Skończyłem.
Podziękuje ci tylko za wypowiedzenie się odnośnie każdej techniki, szkoda tylko, że nie mam pojęcia co do której się odnosi bo nikt przecież nie będzie liczył sobie która jest która.
- JirriTime Patrol
- Liczba postów : 495
Re: Techniki techniki
Pon Paź 23, 2017 2:25 pm
Dobra, jeśli chamska to przepraszam, ale zwróć też uwagę jak sam niejednokrotnie piszesz.
Później zabiorę się za napisanie, o które techniki chodzi.
Później zabiorę się za napisanie, o które techniki chodzi.
- AnticalKicked over 9000!
- Liczba postów : 437
Re: Techniki techniki
Czw Paź 26, 2017 3:09 pm
Czemu demony/majiny otrzymać miałyby 4 potężne techniki, a reszta, bo nawet nie wszystkie, po 1?
- GośćGość
Re: Techniki techniki
Czw Paź 26, 2017 4:39 pm
Przeczytaj raz jeszcze to znajdziesz odpowiedź.
- AnticalKicked over 9000!
- Liczba postów : 437
Re: Techniki techniki
Czw Paź 26, 2017 5:09 pm
A ok, sorka
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|