Go down
Ranzoku
Ranzoku
Liczba postów : 377

Techniki? Empty Techniki?

Nie Sty 27, 2019 1:15 am
Chciałbym uzupełnić techniki androidów i dodać jedną, która została pokazana w M&A, mianowicie została ona użyta przez Androida #16 podczas walki z Komórczakiem (xD).

Techniki? WNKohZc

Hell's Flash [Heruzu Furasshu]:
Po uprzednim odłączeniu przedramion od ciała, w odsłoniętych miejscach ukazuje się kilka mniejszych luf, które po dłuższym naładowaniu zaczynają emanować energię o złotej barwie, by ostatecznie przerodzić się w olbrzymią falę mocy, która mknie w kierunku wroga powodując koszmarne obrażenia. Technika dość długo się ładuje, więc należy używać jej z rozwagą.
Wymagania: 1500 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2 sekundy. Szybkość techniki określa się na 60

Rzuciłem takie wartości, oczywiście w razie czego proszę o podanie innych, bardziej zbalansowanych cyferek.

P.S. Będę dodawał tutaj jeszcze inne techniki jeśli takowe znajdę.


Ostatnio zmieniony przez Ranzoku dnia Nie Sty 27, 2019 2:29 pm, w całości zmieniany 2 razy
avatar
Gość
Gość

Techniki? Empty Re: Techniki?

Nie Sty 27, 2019 11:25 am
Zmniejszyć do 2s, to i tak bardzo długo. Zmniejszyć do 60 pkt szybkości.
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 2233

Techniki? Empty Re: Techniki?

Nie Sty 27, 2019 2:24 pm
Zgadzam się z Laptorem. Zmienić te wartości i można wprowadzić.
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 2233

Techniki? Empty Re: Techniki?

Nie Sty 27, 2019 9:37 pm
Okej, widzę, że zmienione, więc dodaję oficjalnie do technik androidów.
Aymi
Aymi
Liczba postów : 1103

Techniki? Empty Re: Techniki?

Pon Sty 28, 2019 10:04 am
Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś propozycje nowych technik - temat pozostaje otwarty dla użytkowników.
Ranzoku
Ranzoku
Liczba postów : 377

Techniki? Empty Re: Techniki?

Sro Sty 30, 2019 5:27 pm
Techniki? Ezgif-com-resize

Thunder Flash Attack: Przed użyciem tej techniki należy wykonać specyficzną sekwencję ruchów, które zwieńczone są połączeniem ze sobą obu pięści uwalniajac stopniowo Ki. Barwa zebranej energii jest biała, a po chwili przekształca się w niebieskie płomienie. Gdy technika będzie przypominać szalejący wokół rąk ogień to jest znak, że jest gotowa do użycia. Po chwili wystrzelona zostaje fala ognia, która rani zjawiskowo oponenta. Wadą tej techniki jest jednak to, że użytkownik nie może się przemieszczać podczas jej wykonywania.
Wymagania: 2100 PL
Efekt:  DMG = Energia postaci x8: 1200KI/użycie. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3 sek. Szybkość techniki określa się na 80.

Technika wspólna. Miałem pomysły na dodatkowe efekty typu podpalenie zależne od wytrzymałości oponenta.


Ostatnio zmieniony przez Ranzoku dnia Sob Lut 02, 2019 7:40 pm, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Gość
Gość

Techniki? Empty Re: Techniki?

Sro Sty 30, 2019 8:26 pm
Technika, która rozwaliła Goku, myślę, że możnaby dać tutaj 1,2k użycie, x8 siła i 80 prędkość.
Ranzoku
Ranzoku
Liczba postów : 377

Techniki? Empty Re: Techniki?

Sro Sty 30, 2019 8:31 pm
Myślałem również nad tym, że bez całej sekwencji technika byłaby słabsza i kosztowała mniej. Także byłyby jej dwie wersje, chociaż zdaje mi się, że ten cały 'taniec' jest niezbędny w tym przypadku.
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 2233

Techniki? Empty Re: Techniki?

Sob Lut 02, 2019 7:26 pm
Myślę, że można dodać. Nie ma potrzeby rozbijać na słabszą i silniejszą wersję.
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 2233

Techniki? Empty Re: Techniki?

Wto Lut 05, 2019 4:56 pm
Dodane.
Ranzoku
Ranzoku
Liczba postów : 377

Techniki? Empty Re: Techniki?

Sob Mar 09, 2019 2:50 pm
Techniki? Bankoku-Bikkuri-Sho

(Tylko dla ludzi)

Thunder Shock Surprise [Bankoku Bikkuri Shou]: Jedna z zaawansowanych technik ludzi, która razi przeciwnika elektrycznością o sile 20.000 V. raniąc i unieruchamiając oponenta, zgodnie z wolą użytkownika tej techniki. Silniejsze jednostki mogą się uwolnić od paraliżu. W tym czasie osoba korzystająca z tej techniki nie może atakować dopóki nie dezaktywuje jej, gdyż jest skupiony na samym utrzymywaniu techniki.
Wymagania: 1650 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6; 500KI/użycie. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości. Unieruchomienie celu.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1,5s. Złapany przeciwnik może uwolnić się posiadając większą statystykę siły od użytkownika techniki. (Ewentualnie jakieś konkretne zależności, wszelkie propozycje mile widziane.)


Ostatnio zmieniony przez Ranzoku dnia Sob Mar 16, 2019 2:35 pm, w całości zmieniany 1 raz
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 2233

Techniki? Empty Re: Techniki?

Czw Mar 14, 2019 1:41 pm
Techniki nie mają już własnych prędkości, tylko zależne są od statystyki energii.
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 2233

Techniki? Empty Re: Techniki?

Sro Mar 20, 2019 8:48 pm
Ok. Dodane.
Ranzoku
Ranzoku
Liczba postów : 377

Techniki? Empty Re: Techniki?

Pon Sie 05, 2019 9:40 pm
Techniki? Psycho2

Psycho Threads [Chōnōryoku]: Posiadacz tej techniki wysyła w kierunku przeciwnika purpurową fale energii, która trafiając oponenta pokazuje prawdziwą formę, a są to tak naprawdę nici z czystej energii zacieśniające się wokół ciała delikwenta krępując Jego ruchy i pomalutku odbierając Jemu pokłady Ki przy próbach uwolnienia się z bolesnego uścisku. W tym czasie sojusznicy mogą sponiewierać biednego jegomościa, ale sam użytkownik nie może korzystać z innych technik w trakcie, lecz ma możliwość poruszania się.
Wymagania: 750 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x2; 250KI/użycie. Unieruchomienie celu. Możliwość odebrania Ki przeciwnikowi.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0.5 sek. Unieruchomienie nie zadziała, jeśli przeciwnik ma dwukrotnie większą statystykę energii od użytkownika techniki. Każdy ruch oponenta podczas oplątania odbiera mu 50KI, kumuluje się w nieskończoność. Efekt trwa jedną turę.
Shade
Shade
Liczba postów : 311

Techniki? Empty Re: Techniki?

Pon Sie 05, 2019 10:03 pm
Techniki jakie proponuję, niestety nie dam takich rzeczy jak koszt i obrazek gif, nie znam się na tym, sorki

Techniki? Zanzoken
2. Afterimage[Zanzoken]: Ta technika polega po prostu na przyspieszeniu na tyle, że oko nie jest w stanie nadążyć. Dzięki temu użytkownik jest w stanie stworzyć powidoki samego siebie, dzięki czemu można uniknąć ataku przeciwnika, nabrać go, lub inne tego typu akcje.

Techniki? Ezgif.com-resize_6
3. Mole Beam: Ta technika polega na tym, że kładzie się ręce na ziemi, dzięki czemu można wystrzelić kilka słupów energii w celu ofensywnym/defensywnym [Naturon Shenron użył]

4. Air Violent Ki-bullet: Ta technika polega na utworzeniu za pomocą ki kule wypełnione powietrzem, które są wystrzeliwane masowo, a po zetknięciu z celem wybuchają [ Oceanus Shenron tego użył]

5.Angry Explosion: Użytkownik krzyżuje ręce na piersi i ładuje wibrującą różową kulę energii wokół swojego ciała. Potem podnosi wzrok i krzyczy: „Wielka moc!” głębokim głosem i wyzwala eksplozję w niewiarygodnie szerokim zakresie, niszcząc wszystko na swojej drodze. [Majin Buu]


8.Electric Wave: Wystrzeliwuje się falę elektryczną która poraża przeciwnika wysokimi napięciami [ Cymbał, jeden z przydupasów Daimao]


10. Blaster Meteor: Technika używana min: Przez Brokułka, polega na otoczeniu się zieloną barierą, a następnie masowemu wystrzeliwaniu pocisków w każdą stronę jaką tylko się może. Ten atak raczej idzie w ilość niż moc

11. Bomber DX: Użytkownik wyciąga rękę i ładuje w dłoni silną pulsującą białą kulę energii. Kiedy jest gotowy, cofa się i ciska nią w stronę przeciwnika, a jeśli atak trafi, spowoduje olbrzymią eksplozję w kontakcie z czymkolwiek[Nappa]

12. Brave Cannon: Posiadacz tej techniki ustawia swoje dłonie po prawej stronie i ładuje dużą kulę energii którą posyła w przeciwnika[Trunks w GT]

13. Brace Gatling: Właściciel tej techniki  celuje wszystkimi dziesięcioma palcami  w przeciwnika, ładuje małe czerwone kule energii na końcu każdego palca, a następnie wystrzeliwuje wiązki ki na przeciwnika. [Bido, przydupas Bojacka]

14. Break Cannon: Zbieramy energię w ustach. Następnie wystrzeliwujemy kulę energii w postaci fali energii w stronę przeciwnika [Nappa]

15. Burning Storm: Unosi się się dłoń pod kątem 90 stopni i formuje KI w niebieską kulę Energii, jak można się domyślić, wystrzeliwuje się nią w przeciwnika [Future Trunks/GT Trunks]

16. Calamity Blaster: Jedna z technik w Arsenale naszego kochanego Tullece/Turlesa czyli brata Goku z innej matki. Mając obie dłonie nad głową ładuje się i wyciąga łapki przed siebie, po czym strzela fioletowo-białą falą energii

17. Cape Swing: Coś dla takich jak Dabura gdyż to on użył tej techniki, za pomocą paznokci tnie się powietrze i wychodzi cięcie KI! skomplikowane no nie ? Ale może się przydać

18. Chasing Bullet: podpiera się lewą łapką prawą, zbiera energię i wystrzeliwuje szybką, ale i dość mocną żółtą falą energii [Piccolo Serduszko]

19.Crimson Scream: Luud jej użył, puszcza się czerwoną falę w mordę przeciwnik

20. Death Blaster: unosi się rękę w górę i zbiera żółtą energię. Następnie celuje ręką w pożądany cel i emituje falę w cel

21. Death Comet: Użytkownik zapala się aurą i wystrzeliwuje losowo kilka promieni energii z siebie[Frieza jak się dowiedział, że Vagina mu kule podebrał]

22. Death Psycho Bomb: Kultowa już technika Frieezera, dlaczego? ponieważ to nią zabił Łysego z kropkami, a wiecie co to oznacza? Tak! Super Sayan powstał, yay. Polega na tym, że podnosi się oponenta telekinezą po czym zaciska dłonią i wysadza go w pizdziet.

23. Devilmite Beam: Jedna z najsilniejszych technik demonów, boostuje się swoją energię negatywnymi myślami przeciwnika i wystrzeliwuje w niego. Oczywiście, jeśli ktoś ma czyste serce to nie zadziała [ użył tego sługa starej baby z kulą, ten co przebrany był za diabełka/gargulca]


25. Double Buster: Jedna z technik małego trunksa, ustawia się ramiona przy bokach, ładuje Ki i wystrzeliwuje, przenosząc ręce przed siebie

26. Destruction Boll: Szczelamy różowymi kulkami w stylu Majina Buu

27. Eraser Canon: Po pierwsze, Sayanin[Brolly[ ładuje się zieloną ki z całego ciała i zbiera ją w dłoń, tworząc jasnozieloną kulę energii. Następnie macha ręką do przodu i strzela w przeciwnika, można też tego użyć strzelając z sutów... znaczy z klatki piersiowej

28. Final Crash: Najpierw  wyciąga się ręce na boki i ładuje dwie biało-niebieskie kule energii pokryte smugami elektryczności. Następnie łączy dłonie z rozłożonymi palcami i wystrzeliwuje potężną falę energii [Vagina]

Techniki? 200w.webp?cid=790b76115d495e3d37777963591fa2c4&rid=200w
29. Final Explosion: Technika użyta przez Vegetę chcącego zabrać ze sobą Buu do piekiełka. Polega na tym, że zbiera się każdą cząstkę Ki w swoim ciele, po czym detonuje się samego siebie z przeciwnikiem. Siła tego ataku jest cholernie wysoka

30. Flame Ballet: Ziomal Bardocka, Towa używał tej techniki, podpala się przeciwnika mocnymi, niebieskimi płomieniami


32.Galaxy Brekaer: Wytwarza się elektryczność na klatce piersiowej, po czym zmienia ją w dużą falę energii którą morduje się Nappe, przy okazji straszliwie go wykrzywiając [Vegeta course]

33. Gekiretsu Madan: Najpierw podnosi się ręce do boków i ładuje żółtą kulę energii w każdej ręce. Następnie podnosi ręce do przodu i wystrzeliwuje wiele fal żółtej energii [Gohan młody]

34. Gigantic Blaze: Technika podobna do Bakuhatsuha Nappy, ale dla innych ras, podnosi się dłoń przed siebie i ustawia palce w górę. Powoduje eksplozje pod stopami przeciwnika

35. Ginger Buster: Podpiera się jedną łapką drugą i wystrzeliwuje fioletową/ tego typu falę energii

36. God Breaker: Dłonie przed siebie, potem wystrzał mocnej żółtej energii. Trunks tego użył aby skasować King Colda

37. Explosion Sorcery [Haretsu Majyutsu]: Może to być zaklęcie, Babidi tego używał. Polega na tym, że myślą, pęczkuje się krew, która powoduje eksplozje oponenta od środka. Lub tylko pojedynczej kończyny

38. Hell Gate: Użytkownik kładzie dłonie na bokach twarzy, gdy ładuje zieloną kulę energii w ustach. Następnie krzyczy i wystrzeliwuje ją w postaci fali energii w przeciwnika, zadając DMG

39. Hell Storm: Techna dla androidków, wyciąga się jedną dłoń ujawniając karabin w łapce i wystrzeliwuje setki/tysiące kul w przeciwnika

40. Kankousen: Trójkątny promień którym częstuje się przeciwnika aby zadać obrażenia

41. Maximum Flasher: Ręka za plecami, wystrzeliwuje się żółtą, potężną falę energii , po czym spamuje naprawdę wieloma, silnymi ki-blastami. Użył tego Vegeta gdy Cell zabił Trunksa z przyszłości

42. Milky Cannon: Technika Ginyuu, wystrzeliwuje się dość silny, purpurowy pocisk energii z ręki

43. Neo Wolf fang fist [Shin Rōgafūfūken]: Ulepszona wersja podpisowej techniki Yamchy, dzięki większej ilości ki i lepszej kontroli, ataki są szybsze, silniejsze i bardziej destrukcyjne

45. Planet Geyser: Odpala się mocny pocisk ki w ziemię, przez co tworzy się mocny geyser energii mogący załatwić lub uszkodzić wszystko w zasięgu[Brolly/ DR Wheelo]

46. Rebelion Trigger: W gruncie rzeczy to Final spirit Cannon, ale wystrzelone jako fala zamiast kulki, powiedzmy, że też trochę silniejsza

47. Jan-ken: Gra w papier,kamień, nożyce ! użytkownik krzyczy nazwę tej techniki, przeciwnik się zatrzymuje, zaczynają grać Very Happy w zależności co wygrało, przegrany obrywa odpowiednio: Papier [liścia] kamień[pięść] nożyce[dźgnięcie w oczy]

48. Sacred Ligh Bullet: Technika choćby Shinjinów, ładuje się energię w obu rękach przed siebie, po czym ustawia się jak do rzutu baseballowego i puszcza w oponenta [West kaio ta babka]

49. Scattering Bullet: Technika Kuririna... Więc ujowa jak barszcz, ale dajmy jej szansę. Wystrzeliwujemy wolną falę w gościa, po czym kierujemy ją w powietrze. Fala rozpada się na kilka Ki-blastów, bardzo szybkich, którę lecą w wroga

50. Shining Friday: Technika Raditza... podnosimy rękę i ładujemy elektryczność w kolorze fioletowym i pomarańczowym. Następnie formujemy elektryczność w dużą, fioletowo-różową kuli energii i uderzamy nią przeciwnika z bliskiej odległości, zadając jakieś tam obrażenia

51. Brain Crush Hammer: Technika podobna do jednej z Buu... Podnosi się rękę wysoką, ładuję kulę a potem wystrzeliwuje ją dalej trzymając łapkę w górze jako falę energii

52. Stardust Breaker/ Soul Punisher: Po spuszczeniu łomotu przeciwnikowi innymi technikami można dołożyć jeszcze tą. ląduje się na ziemi i unosi lewą rękę, aby naładować tęczową kulę energii. Potem się ją miażdży, rzuca podmuch rozproszonej energii i dezintegruje przeciwnika i jego dusze od wewnątrz, jeśli cel jest neutralny / niewinny/ pochłonięty przez zło, atak usuwa wszystko Ślady zła w ofierze, oczyszczając ją [Gogeta na Janembie np]

53. Thunder Eraser:  porusza się na boki zbliżając do oponenta, szarżuje z purpurowo-czarną kulą energii w dłoni. Następnie wystrzeliwuje się ją jako małą żółtą falę w kierunku przeciwnika

54. Trap Shooter: Użytkownik cofa prawą rękę i ładuje zieloną/ żółtą kulę energii. Następnie macha dłonią do przodu i strzela kilkoma zwartymi, potężnymi kulami energii, które podążają za ruchami przeciwnika, powodując znaczne obrażenia.

55. Twin Dragon shot: Kamehameha wystrzeliwana z dwóch rąk przy bokach talii, zamiast składania znanej każdemu formy.

56. Big Bang Kamehameha: Połączenie Kamehy z Big bang, Po pierwsze, użytkownik kładzie przed sobą obie otwarte dłonie, uniesione pod kątem około 90 stopni. Następnie łączy ogromną energię Super Kamehamehy z BB, które eksplodują w niezwykle potężny strumień ki.

57. Holy wrath: Coś dla Nihila, ultimate Złamasu, użytkownik  tworzy małą, przypominającą słońce kulę energii na końcach palca wskazującego i środkowego, a następnie rzuca w przeciwnika, przekształcając ją w wielką kulę energii mniej więcej wielkości wieżowca.

58. Spirit of Sayans: Kombinacja ataków wręcz z czymś kończącym się jak Ryu-ken tyle, że zamiast smoka pokazuje się wielka małpa

59. Dimension Breaker: Technika wyglądająca zupełnie jak Kameha, ale znacznie silniejsza, na tyle aby rozerwać ścianę między-wymiarową. Używana w jakiejś grze przez Goku, ale również mój Shade mógł ją odpalić podczas akcji w swojej Kp [ i przeniósł się w nasz świat XD]

60. Dragon Hammer: Połączenie 10x Kamehamea plus Dragon fist! odpala się kamehę, nagle rusza w stronę oponenta przez swoją KI i odpala smoka Very Happy

61. Flash strike: Palec wskazujący i na środkowy w kierunku przeciwnika, powoduje eksplozje [Bejita]

62. God Heat Flash: Silniejsza wersja Bing bang Attack, użyty w najnowszej kinówce, jedyna różnica to zamiast kuli, wylatuje promień, no i jest silniejsza

63. Gamma Burst flash: Technika Vegety z mangi [i dokkana] można ją nazwać jako kartę atutową, przyjmujemy pozycję z rękoma przy bokach które przekręcamy w bok, zbieramy energię i posyłamy ją, tak silną, że nawet silniejsi od nas muszą uważać.

64. Divine Lasso: Właściciel tworzy ostrze i pędzi w kierunku przeciwnika. Następnie tańczy, wysyłając pociski przypominające strzały, które przebijają ciało przeciwnika. Wykonuje kolejny taniec, triggerując nagłą i ogromna eksplozja, zadając obrażenia

65. Absolute lightning: Użytkownik ustawia się w pozycji z szeroką rozłożonymi rękoma niczym ptak chcący się wznieść i wystrzeliwuje z swojej aury mocne błyskawice KI [Fused Zamasu]

66. Saturday Crush:  prawa łapka wysoko w powietrzu wystrzeliwuje róźową energię, technika raditza więc o kant dupy rozbić

68. Vanisher Guard:  Użytkownik otacza się przytłaczającą ognistą aurą, stojąc ze skrzyżowanymi rękami i plecami do przeciwnika, ta aura jest w stanie odeprzeć wszystkie ataki, nawet te trochę silniejsze od naszej mocy [Gogeta SSJ4]

Techniki? 200w.webp?cid=790b76115d495f025a2e38424930ef65&rid=200w
Sword of Hope: Spirit Bomb dla lubujących bycie wiedźminem i machanie mieczem [Trunks]

69. Gigantic Brekaer: Technika Kefli, napełnia się pięść czerwoną Ki i atakuje oponenta

70. Gigantic Blast: Użytkownik tworzy wiele sfer zielonych lub czerwonych Ki które robią co chcemy [Kefla]

71. Gigantic Burst: Ładuje się o wiele bardziej potężny Gigantic Blast i strzela w przeciwnika. Podczas ładowania kule energii mieszają się, tworząc w każdej ręce wirujący dysk Ki, po czym pcha się ramiona do przodu i wystrzeliwuje dwie masywne, spiralne fale czerwono-zielonej energii.

72. Ray Blast: Najsilniejsza technika Kefli, aby wykonać tę technikę, wzmacnia się aurę do maksymalnej pojemności i uwalnia ją w sposób ciągły w kilku wiązkach laserowych, które lecą naokoło. Siła cięcia wiązek jest wystarczająco duża, aby łatwo pokroić gruz. Wiązki są niezwykle szybkie i silne [mówiono, że nawet Goku semi UL by tego nie przetrwał, ledwo tego unikał] technikę można podkręcić i przetworzyć w tą o 1 wyżej

73. Punisher shield: użytkownik wyciąga lewe ramię, by pokroić powietrze niebiesko-zieloną barierą która odbija ataki [Gogeta z najnowszej kinówki]

74. One-hand  kamehameha:  Prosta odmiana zwykłej wersji tej techniki, po prostu zamiast dwóch, używamy jednej łapki, co pomaga gdy ma się tylko jedną...

Techniki? 200w.webp?cid=790b76115d495db16c5454556b9d2060&rid=200w
75. Final kamehameha: Połączenie Kamehamehy plus Final Flasha, innymi słowy w luj dopierdzielona technika rozpierdalająca wszystko

78. Heatwave Magnetron: użytkownik wzmacnia aurę i atakuję pięściami Ki. Następnie ładuje się otoczony purpurowymi iskrami i wystrzeliwuje z lewej ręki  w falę energii


80. Mafūba: W dużym skrócie jest to tajemnicza, mocna technika pięczetująca, która wytwarza zielone ,,tornado'' którę wciąga oponenta który zostaje zamknięty w przygotowanym przedmiocie, przedmiot zostaje oznaczony ,,pieczęcią demona'' i nie może wyjść sam/ ktoś musi go uwolnić/ wyjdzie po iluś turach. Jeśli użyje tego ktoś słaby, może umrzeć i wcale nie zamknąć przeciwnika

81.Volleyball Attack[Haikyūken]: Przeciwnik robi nam za kulkę którą podbijamy w powietrze, ścinamy, serwujemy itp

82. Rage Saucer: Technika idealna dla takich jak Gatts, Użytkownik atakuje przeciwnika szarżą, a następnie porusza się wokół niego szybkimi ruchami i uderza go lawiną ciosów i kopnięć. Jeśli walczy się z wieloma przeciwnikami, to ataki lecą losowo w każdego z nich

83. Ultimate soaring dragon Fist: Technika podobna do Dragon fist, użytkownik przyjmuje poze, szyderczo wyśmiewa przeciwnika, atakuję go w brzuch i kończy potężnym obrotowym podbródkowym który wysyła przeciwnika w powietrze. Pięść okrywa się czerwoną aurą, pojawia się coś ala Shenrona. Parodia Shoryukena z Street fighter.


86. Mach punch: Cios dla fanów Flasha. Poprzez synchronizację i szybki ruch stawów od dużego palca u nogi do kostki, od kostki do kolana, od kolana do stawu biodrowego, od stawu biodrowego do pasa, potem ramię, łokieć i w końcu nadgarstek. Natychmiastowy ruch tych wszystkich części jest prawie niemożliwy, ale ci którzy to opanują, będą w stanie atakować przełamując barierę dźwięku [technika z Baki the Grappler]


89. Turtle Attack: Innymi słowy przyjmujemy pozycję żółwia, czyli cztery łapki na ziemi, nie śmiejcie się jednak, dziwna poza to tylko przykrywka dla wzmocnienia stóp masą ki, wtedy użytkownik podcina przeciwnika i wciąga go w tworzone tornado wytwarzane przez swoje breakdancowe ruchy [autorska XD]

90. Godly Display: Seria ataków zakończona przewrotką posyłająca wroga gdzieś gdzie chcemy, po czym zbieramy całą Ki jaką mamy w białą kulę średniej wielkości którą wysyłamy w sami wiecie kogo [Goku Ul Xenoverse 2

91. Energy fight style: W dużym skrócie utrzymujemy stałą ilość Ki w każdej kończynie zdolnej do atakowania, dana kończyna nabiera ostrości porównywanej do brzytwy, twardości kamienia i tego typu rzeczy, oczywiście mocno bijemy tym nieprzyjaznych[oryginalna]

92. God Splitter: Jedna z umiejek naszego kochanego złamasu. Ogólnie to kulka przypominająca troszke małą czarną dziurę otoczoną fioletowym konturem i wystrzelona w wroga, po czym kuleczka eksploduje

93. Energy Dragon Sword: Ulepszony mieczyk Goku black, długi, potężny, czasami zmienia się w kosę, wybierz sobie

94. Maiden Burst:  krzyczysz jak typowa postać anime i uwalniasz dużą ilość energii z całego ciała, aby odeprzeć przeciwnika [Pan]

95. Bariera Światłości: Zużywacie mnóstwo [prawie całą] Ki aby wyczarować sobie coś w stylu skrzydeł/bariery za plecami, które reagują zgodnie z twoją wolą i bronią cię przed atakami [Fused Zamasu]

96. Armored Boost: Ki utwardza twoje ciało i lekko podkręca twoją szybkość, pozwalając ci się obronić i uciec przed przeciwnikiem [Xenoverse 2, Future Trunks/Main]

97. Grand Explode: Użytkownik trzyma przeciwnika podczas przygotowań do wysadzenia energii i tworzy wokół siebie tarczę w ostatniej chwili, aby eksplozja dotknęła tylko przeciwnika.[Android 17 w Super]

98. Phantom Fist: Połączenie ki i Magi [powiedzmy] sprawia, że przeciwnik cały czas jakby się rozmywał podczas drgawek, a tak naprawdę jego prawdziwa wersja zbliża się za przeciwnika i ładując dwa palce Ki wsadza je przeciwnikowi gdzieś, co powoduje promień/eksplozje/ kichnięcie/pierd/popuszczenie

99. Maiden Rage: Najpierw posiadacz kładzie ręce na bokach skierowane w dół i tworzy żółte kule energii. Następnie przestawia je przed siebie, aby wystrzelić falę energii w przeciwnika, zadając duże obrażenia.

100. Black Monday: Czyli ujowa technika Raditza na koniec musi być wyskakuje się w powietrze i wykonuje kopniaka z wypełnioną nogą purpurową ki. Następnie szybko ustawiamy się za oponentem i powtarzamy taktykę

Noo, tyle wystarczy na razie, czas to dopracować


Ostatnio zmieniony przez Shade dnia Wto Sie 20, 2019 8:28 pm, w całości zmieniany 1 raz
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 2233

Techniki? Empty Re: Techniki?

Wto Sie 06, 2019 8:00 pm
Psycho Threads, Zanzoken i Mole Beam dodane. Reszta wciąż w poczekalni.
Ryu
Ryu
Maskotka
Liczba postów : 339

Techniki? Empty Re: Techniki?

Sob Sie 10, 2019 12:35 am
Dobra, póki co mam dwie propozycje, ale doszedłem do wniosku, że i tak je wrzucę, bo czemu by nie? Może któraś przejdzie?

WSPÓLNE:

1. Nova Star
Użytkownik kumuluję energię, aby w następnej kolejności pomiędzy jego dłoniami pojawiła się rozżarzona do czerwoności kula ognia. Należy następnie unieść ręcę nad głowę i rzucić kulę wprost w przeciwnika.

2. Sun Gun Attack
Na początku wojownik wzlatuje wysoko w powietrze, aby otoczyć się czerwoną sferą. Następnie z jej środka wydostają się setki pojedynczych pocisków, które świetnie mogą się nadać do trafienia kilku przeciwników naraz. Jej wadą jest to, że pociski mogą kierować się jedynie ku ziemi.

Tak, są to techniki użyte przez czterogwiezdnego smoka w GT.
Ranzoku
Ranzoku
Liczba postów : 377

Techniki? Empty Re: Techniki?

Pon Sie 19, 2019 9:59 pm
Kolejna porcja technik (przy zasłudze Shade'a).

Techniki? Hell-s-Storm

Hell's Storm [Heruzu Sutōmu]: Odłączając swoje ramię, przeciwnikom ujawnia się kompleks pomniejszych luf. Następnie Android kieruje swoją ręką w kierunku przeciwnika i wysyła masę pocisków o złotej barwie, tak jakby strzelał karabinem maszynowym bez przerwy. Dzięki czemu możliwe jest rozstrzelanie oponentów zasypując ich gradem strzał w zastraszającym tempie.
Wymagania: 500 PL
Efekt: DMG = Energia postaci/pocisk; 50Ki/pocisk
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0,5 sekundy.
Technika tylko dla androidów.

Techniki? Hikari-No-Ori

Cage of Light [Hikari no Ori]: Jedna z wariacji techniki o nazwie Death Beam. Changeling wysyła ze swoich palców kilkadziesiąt promieni i tworzy z nich klatkę, wysyłając je w kierunku podłoża od góry, dzięki której ruchy oponenta są mocno ograniczone. W momencie gdy ktoś dotknie promieni imitujących więzienie zostanie porażony energią otrzymując tym samym obrażenia. Jednakowoż utrzymanie techniki jest niezwykle męczące, więc należy mieć to na uwadze.
Wymagania: 1400 PL, Death Beam [Desubimu]
Efekt: DMG = Energia postaci x4/promień; 1000KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2 sekundy. Kształt klatki jest ograniczony tylko wyobraźnią użytkownika. Utrzymywanie techniki przez każdą kolejną turę kosztuje 400Ki. Promienie nie znikają do momentu dezaktywacji techniki.
Technika tylko dla Changelingów.

Techniki? Final-Explosion

Final Explosion [Fainaru Ekusupurōjon]: Technika ostatniej deski ratunkowej, jeśli jest się w sytuacji bez wyjścia, gdyż wykorzystywana powinna być tylko w momencie, w którym jest się kompletnie zdesperowanym. Użytkownik ładuje wokół siebie ostatki swojej Ki, by ostatecznie przerodziło się to w wybuch o dużym polu rażenia i niezwykłą siłą uderzenia, jednakże taka osoba, odbiera sobie resztki sił co może zakończyć się Jego śmiercią. Tylko dla totalnych wariatów, którym życie niemiłe.
Wymagania: 3000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x10; 60% staminy/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 4 sek. Jeżeli zostanie użyta w momencie, gdy użytkownik ma poniżej 60% staminy zakończy się to Jego śmiercią.

Techniki? PB-Full

Psychokinesis Bomb [Desu Saiko Bomu]: Użytkownik techniki wysyła w kierunku przeciwnika mały pocisk, lecz nie oceniajmy jej siły na podstawie wyglądu. Technika ta wnika w ciało oponenta, dzięki czemu to właśnie on staje się bombą. Ów pocisk się rozrasta wewnątrz powodując wybuch i rozrywając ciało od środka. Psychokinesis Bomb działa wyłącznie na bardzo osłabionych przeciwników, ale wtedy po takiej osobie nie ma co zbierać, bowiem natychmiastowo umiera. Po wybuchu następuje dodatkowy efekt w postaci obrażeń wobec wszystkim pobliskim osobnikom. Niestety technika jest zbędna na początku walki.
Wymagania: 1300 PL
Efekt: Cel zostaje zabity na miejscu jeśli ma mniej niż 20% staminy; Obrażenia od wybuchu: DMG = Energia postaci x3; 900KI/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1 sek.
Technika tylko dla Changelingów

Techniki? Grand-Explode

Grand Explode [Gurando Ekusupurōdo]: Użytkownik ładuje w dłoni pocisk i chwyta przeciwnika przy pomocy rąk. Wtem pocisk ten rozrasta się oraz zaczyna nabierać wielkości wytwarzając wokół nich barierę, w którym wnętrzu powstaje wybuch, raniąc przeciwnika, a samego użytkownika jedynie czeka szybka ucieczka na bezpieczną odległość.
Wymagania: 1800 PL, Energy Barrier [Ki no Bariya]
Efekt: DMG = Energia postaci x7; 1550Ki/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2,5 sekundy. Działa tylko na jedną osobę.
Sether
Sether
Liczba postów : 136

Techniki? Empty Re: Techniki?

Pon Sie 19, 2019 11:31 pm
*Jest podobna, lub nie znalazła by zastosowania (dalej: JPBZ)

SHADE:

1. Abyss Impact - Według mnie ta technika... To nie technika. Po prostu Android 13 był na tyle wytrzymały, że nie odczuł ciosu Vegety, przyjął go i uderzył z bani.

4. Air Ki-Bullet [Zaklęcie dla magów]
Technika polega na wytworzeniu w dłoni, niewidzialnej kuli energii ki. Dzieje się tak za sprawą manipulacji magią powietrza.
Pociski powietrzne mają, oprócz funkcji niewidzialności, właściwość zbiorczą. Zaklęcie jest skuteczniejsza im więcej stworzymy takich "baniek" powietrznych.
Efekt: DMG = 1/2 Many postaci
Wymagania: 400 ML, jeden trening, koszt zasobów many = 10 za kulę.

5. Angry Explosion - Myślę, że wybuch Vegety wystarczy, działanie to samo Razz

6. Amazing impact - Myślę, że to bardziej combo, które gracz może zrobić przy odpowiednich statystykach

7. Antenna Beam - Jest dostępne dla różnych ras już

8. Electric Wave - Niby spoko, ale jeśli ktoś znajdzie gif... Można by dodać coś takiego w formie paraliżu turowego.

9. Pistol Cannon - To inna technika między innymi na Garlicka Vegety

10. Blaster Meteor - Myślę, że to mogłoby być rozwinięcie bariery jako nowy poziom.

11. Bomber DX - Myślę, że podobnych technik mamy dość dużo

12. Brave Cannon - To samo

13. Brace Gatling - To bardziej jako zaklęcie, jeśli chodzi o te linki, które unieruchamiały.

14. Break Cannon - Mamy trochę podobnych

15. Burning Storm - Mamy trochę podobnych

16. Calamity Blaster - To samo

17. Cape Swing
Technika polega na skumulowaniu energii na końcu swojej dłoni, a następnie zamachnięciu nią i wyrzucenie energii przed siebie. Wypuszczona energia przyjmuje postać ostrza, który swoją szerokość bierze od rozmiaru wymachu twórcy. Technika zdolna jest nie tylko zaskoczyć wroga, ale również spowodować wyrwę z gruncie, przecinając go głęboko na pół.
Wymagania: 1500 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 250KI/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki = statystyka siły. O każde 100 KI więcej włożone w technikę to o 10 pkt szybkości techniki więcej.

18. Chasing bullet - Jest podobna, lub nie znalazła by zastosowania (dalej: JPBZ)

19. Crimson Scream - JPBZ

20. Death Blaster - Mógłby być jakbyśmy to podrasowali i zrobili promień podążający za swoim celem.

21. Death Comet - To nie technika, tylko nagłe uwolnienie dużej ilości ki

22. Death Psycho Bomb - Mogłoby być dla Magów jako Zaklęcie, jeżeli wejdzie Telekineza...

23. Devilmite Beam - JPBZ

24. Dirty Criminal - JPBZ

25. Double Buster - JPBZ

26. Destruction Boll - Jest pod inną nazwą

27. Easer Canon - Eeee...

28. Final Crash - JPBZ

30. Flame Ballet
Użytkownik wytwarza w swojej dłoni nieduży, niebieski płomień którym rzuca w kierunku przeciwnika. Jeżeli technika trafi w ubranie, to pół biedy, bowiem technika trwa, póki nie spali swojego celu, a ubranie można zdjąć. Problem pojawia się przy kontakcie ze skórą.
Wymagania: 1800 PL
Efekt: DMG = Energia postaci/post, 1000KI/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,1s. Szybkość techniki = energia

31. Galactic Donut - Jest

32. Galaxy Breaker - Jest

33. JPBZ

34. JPBZ

35. JPBZ

36. JPBZ

37. Jest

38. JPBZ

39. JPBZ

40. JPBZ

41-100 - Jest, było, jest niepotrzebne, jest podobne, nie ma, ale jest przesadzone itp itd
_________________________________________________

Ryu:
1. wydaje się taka... podobna do tych, które są. Jej działanie jest takie samo jak masy technik

2. Supcio, podoba mi się i mogłaby się nadać
Sun Gun Attack
Technika polega na wyskoczeniu w kierunku nieba a potem, z pomocą szalejącej aury, wystrzeleniu ku dołowi licznych promieni energii, mających za zadanie mocno zranić przeciwnika, który w styczności z taką liczbą promieni, byłby w dużych tarapatach! Technika jest efektywniejsza, gdy wykorzysta się słońce, aby na chwilę oślepić wroga.
Wymagania: 1200 PL
Efekt: DMG = Energia postaci/post, 100KI/promień.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki to zaledwie 0,2s. Szybkość techniki = energia
________________________________________________

Ranzoku

Hell's Storm - nie mam nic do dodania, tym bardziej, że jest gif i efekty i wymagania techniki. Dałbym nawet 400 PL bo to tylko naboje broni.
Cage of Light - W pełni na tak, ale technika Freezera, tak samo jak inne "palcowe" techniki, więc dla changów też się zgadzam.
Final Explosion - Tak
Psychokinesis Bomb - Tak
Grand Explode - Tak
Haricotto
Haricotto
Admin/Time Patrol
Liczba postów : 2233

Techniki? Empty Re: Techniki?

Sro Wrz 11, 2019 1:53 pm
Totalnie zapomniałem o tych technikach. Byłem przekonany, że je już dodałem. Razz
Dodano techniki: Hell's Storm, Cage of Light, Final Explosion, Psychokinesis Bomb, Grand Explode.
Sin
Sin
Liczba postów : 132

Techniki? Empty Re: Techniki?

Pon Sty 06, 2020 7:03 pm
Jakoż jestem magiem, będę wrzucał magię ;D

Techniki? MzUTNQu
Eternal room
Opis - Za pomocą magii zaklinamy ów przedmiot trzymany przez nas w dłoni, żeby stworzyć magiczny wymiar. Wnętrze wymiaru ma to do siebie, że panuje w nim o wiele większa grawitacja niż gdziekolwiek indziej. Ciężko tam się poruszać, a tym bardziej robić cokolwiek. Idealne miejsce na trening.
Wymagania 1000 ML  Otworzenie wymiaru 200 ML, utrzymanie 20 ML post.
Dodatkowe Żeby otworzyć magiczny wymiar, potrzebujemy jakiegoś przedmiotu. Może być to cokolwiek.

Techniki? Dbsuper_bra
Magiczna Aborcja.
Opis Zaklęcie przyspieszające czas w danym miejscu. [ W sumie nie mam pojęcia jak to rozpisać]
Wymagania  999 ML użycie 100
Dodatkowe

Techniki? Gislh
Mahō no fūsa
Opis Zaklęcie potrafiące zatrzymać jakąkolwiek technikę przeciwnika w miejscu na określony czas. Dzięki czemu mamy możliwość zejścia z drogi nadciągającego ataku, albo ostatecznie odbicia go w stronę oponenta. Jeżeli posiadamy wystarczająco dużo siły.
Wymagania Nauka 800 ML / Użycie koszt techniki przeciwnika.
Dodatkowe Czas przygotowania 1 sek.

Techniki? AdorableClassicBunny-size_restricted
Majikkuterekineshisu
Opis Magiczna telekineza, która pozwala nam poruszać przedmiotami za pomocą magii.
Wymagania Nauka 500 ML / Użycie 10 ML tura 1 przedmiot.
Dodatkowe

Pierwszy poziom - Umożliwia unoszenie przedmiotów blisko wagi użytkownika, maksymalnie jeden.

Poziom II - Umożliwia unoszenie przedmiotów, wagowo zbliżonych do aut jednoosobowych itd.
- 1000 ML
Poziom III - Umożliwia unoszenie przedmiotów zbliżonych wagowo do tirów.
- 1500 ML
Poziom IV - Umożliwia unoszenie ogromnych przedmiotów, wagowo zbliżonych do bloków
- 2000 ML

Wzór -
Nazwa techniki
Opis
Wymagania
Dodatkowe
_____
Dodano "Magiczną Aborcję". Tytuł nie bardzo się zgadza z tym, co przedstawia zaklęcie, więc został zmieniony. Telekineza będzie wyglądać inaczej, a pozostałe dwa nie bardzo się nadają. - Haricotto
Ranzoku
Ranzoku
Liczba postów : 377

Techniki? Empty Re: Techniki?

Nie Lut 23, 2020 9:12 pm
Techniki? Energy_Rings_2

Nazwa techniki: Ring-Shaped Energy Bullets [Ringujo No Enerugi-dan]
Opis: Należy wysłać kilka złotych pocisków, które po kontakcie z ciałem zamieniają się w pierścienie zacieśniające się na kończynach lub wokół szyi, wedle woli użytkownika tej techniki. Można przyszpilić oponenta do gór lub podłoża, wówczas ten jegomość jest skazany na łaskę tegoż delikwenta.
Wymagania: 1200 PL
Efekt: Pocisk/120Ki. Uwięzienie przeciwnika przy twardej powierzchni na okres jednej tury.
Dodatkowo: Złapana osoba zdoła się uwolnić, jeżeli statystyka energii uwięzionego osobnika jest większa od użytkownika techniki.
______
Dodane - Haricotto
Sponsored content

Techniki? Empty Re: Techniki?

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach