Go down
@Whis
@Whis
No.1 Whis' Fanboy
Liczba postów : 976

Klasy postaci Empty Klasy postaci

Pią Wrz 02, 2022 8:51 pm
Klasa postaci
 
Każdy gracz ma możliwość wyboru jednej z kilku typów rozgrywki, która określana jest przez klasę postaci. Każda z nich ma swoje cechy charakterystyczne i różni się na poszczególnych etapach rozgrywki. Każda z klas zaczyna z 40pkt.

Klasy podstawowe:

  1. Wojownik – jak sama nazwa wskazuje, postaci spod klasy wojownika zazwyczaj specjalizują się w walce. Podstawowymi statystykami rozwijanymi w tej klasie są Siła, Szybkość, Wytrzymałość i Energia. W zależności od konceptu postaci gracz dowolnie rozdaje zdobyte punkty w wyżej podane statystyki.

  2. Mechanik – klasa dla przyszłych inżynierów i speców od wszelkiego rodzaju mechanizmów. Podstawą rozwoju umiejętności mechanicznych jest Doświadczenie. Im wyższe Doświadczenie, tym więcej umiejętności może zdobyć gracz. Klasa Mechanika pozwala graczowi w pełni rozwinąć zdolności inżynieryjne, czyniąc z niego raczej marnego wojownika. Zdobywane punkty wliczane są głównie w statystykę Doświadczenia.

  3. Mag – klasa idealna dla czarnoksiężników i innych specjalistów w dziedzinie magii. Podstawą rozwoju tej klasy jest statystyka zwana Maną, która przekłada się na poziom umiejętności magicznych (M - Magia). Im wyższy poziom magii, tym więcej zaklęć do zdobycia, a tym samym większy arsenał Maga. Podobnie jak w przypadku klasy Mechanika zdobyte punkty idą głównie w Manę.

 
Klasy mieszane:

  1. Wojownik-Mechanik – klasa pośrednia między typowym wojakiem a inżynierem. Jak łatwo się domyślić, rozwój postaci tej klasy opiera się na rozdaniu zdobytych punktów między Siłę, Szybkość, Wytrzymałość, Energię i Doświadczenie. Nie wolno ignorować statystyki doświadczenia - przy każdym rozdaniu punktów trzeba brać ją pod uwagę.

  2. Wojownik-Mag – klasa pośrednia między wojakiem a adeptem sztuk magicznych. Rozwój postaci tej klasy opiera się na rozdaniu zdobytych punktów między Siłę, Szybkość, Wytrzymałość, Energię i Manę. Nie wolno ignorować statystyki many - przy każdym rozdaniu punktów trzeba brać ją pod uwagę.

  3. Mechanik-Mag – klasa pośrednia mieszająca zdolności inżynieryjne z magicznymi. Rozwój postaci tej klasy opiera się głównie na rozdaniu zdobytych punktów między Doświadczenie i Manę, w mniejszym stopniu zaś w Siłę, Szybkość, Wytrzymałość i Energię. Postać rozwija się wolniej jako wojownik, nadrabia jednak zasobem posiadanych zaklęć.
    Nie wolno ignorować statystyki many i doświadczenia - przy każdym rozdaniu punktów trzeba brać je pod uwagę.
     
  4. Wojownik-Mechanik-Mag – klasa zbiorcza wszystkich możliwych w rozgrywce klas. Nie wolno ignorować statystyk podstawowych (siła, szybkość, energia, wytrzymałość) i statystyk dodatkowych (mana, doświadczenie) - przy każdym rozdaniu punktów trzeba brać je wszystkie pod uwagę. Postać nie jest może wybitna w walce wręcz, nadrabia jednak znacznie umiejętnościami tworzenia mechanizmów oraz zasobem zaklęć, które sprawiają, że nie należy lekceważyć takiego osobnika. Gracz sam decyduje, w jakim stopniu rozwija poszczególne aspekty – postać może być wybitnym inżynierem a nieco gorszym magiem lub odwrotnie, bądź też może rozwijać oba aspekty w podobnym tempie.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach