- @WhisNo.1 Whis' Fanboy
- Liczba postów : 976
Zasady
Czw Wrz 08, 2022 12:28 pm
W tym dziale należy zamieszczać sparingi, jakie do tej pory odbyła wasza postać. Nazwa tematu powinna zawierać imię bohatera, a sam temat powinien być uzupełniany na bieżąco postami sparingowymi.
Sparing podzielony został na rodzaje:
- sparing z partnerem,
- sparing z mentorem,
Sparing podzielony został na rodzaje:
- sparing z partnerem,
- sparing z mentorem,
- Sparing z partnerem:
- Sparing jest walką treningową, której celem jest sprawdzenie aktualnej formy wojownika. Głównymi zadaniami sparingu jest rozwój umiejętności, ich kontrola oraz szlifowanie zmysłu bitewnego.
Najczęściej do sparingu stają osoby, których atrybuty fizyczne są do siebie zbliżone, rozkładając w ten sposób szanse po równo.
Przykład: Son Goku vs Vegeta
Zasady sparingu z partnerem:
- aby przystąpić do sparingu, postać musi być na uboczu/w samotności,
- sparing nie może być częścią przygody, ale może działać na jej zasadach, tj. w towarzystwie Miszcza Gry, który odgrywa postać NPC pomagającą w treningu,
- sparing może zostać przerwany przez inne osoby,
- sparing jest czynnością opisową, do akceptacji której wymagane są minimum cztery tury, z czego jeden post zawierać musi min. 10 linijek tekstu,
- sparing można przeprowadzić raz w miesiącu,
- gracze otrzymują po 10 punktów za sparing.
- Sparing z mentorem:
- Sparing jest walką treningową, której celem jest sprawdzenie aktualnej formy wojownika. Głównymi zadaniami sparingu jest rozwój umiejętności, ich kontrola oraz szlifowanie zmysłu bitewnego.
Najczęściej do tego typu sparingu stają osoby, których atrybuty fizyczne są od siebie różne, żeby ten słabszy mógł wykazać się większą inicjatywą i biorąc przykład z tego silniejszego, szybciej zmniejszył dzielącą ich przepaść.
Przykład: Son Goku vs Whis
Zasady sparingu z partnerem:
- aby przystąpić do sparingu, postać musi być na uboczu/w samotności,
- sparing nie może być częścią przygody, ale może działać na jej zasadach, tj. w towarzystwie Miszcza Gry, który odgrywa postać NPC pomagającą w treningu (np. Whis),
- sparing może zostać przerwany przez inne osoby,
- sparing jest czynnością opisową, do akceptacji której wymagane są minimum cztery tury, z czego jeden post zawierać musi min. 10 linijek tekstu,
- sparing można przeprowadzić raz w miesiącu,
- gracz przejmujący rolę mentora nie otrzymuje punktów za sparing,
- gracz przejmujący rolę ucznia otrzymuje 20 punktów za sparing.- Czym jest mentoring?:
- Mentoring jest relacją pomiędzy mistrzem a uczniem, która polega na odkrywaniu i rozwijaniu potencjału tego drugiego. Poprzez rozmowy, nauki treningowe i rygorystyczne sparingi, prowadzony przez mistrza uczeń jest w stanie szybciej poznać tajniki sztuk walki i działanie energii Ki. Pozwala to uczniowi szybciej rozkwitnąć, zdobyć pewność siebie i odblokować nowe moce, które potrzebne będą na drodze wojownika (lub naukowca, w zależności od przekazywanych nauk).
W skrócie, jest to sprawowanie opieki nad swoim uczniem i motywowanie go różnymi sposobami (np. rzucaniem nim w skały z dużym prawdopodobieństwem śmierci...)
- Jak zostać mentorem?:
- Każdy gracz może zostać mentorem, ale musi spełniać odpowiednie wymagania. Nie może zaniedbywać uczniów i musi brać za nich odpowiedzialność. Jego zadaniem jest sprawić, by podopieczny dobrze się rozwijał i nie zbłądził.
Mentor musi:
- mieć III stopień umiejętności: Sztuki Walki lub Walka Bronią Białą, Wyczuwanie Ki, Kontrola Ki,
- znać przynajmniej sześć różnych technik,
W zamian za dobre odgrywanie swojej roli i pomoc w treningu, mentor może zyskać:
- 10 punktów za każdego nowego ucznia (jednorazowo), przyznane dopiero po trzech miesiącach (lub trzech sparingach),
- 5 punktów za każdy stopień techniki/umiejętności opanowanej przez ucznia (chodzi o techniki/umiejętności, których nauczano, nowe rzeczy niepowiązane z mentorem nie podlegają tej nagrodzie).
- @WhisNo.1 Whis' Fanboy
- Liczba postów : 976
Re: Zasady
Wto Wrz 27, 2022 11:03 pm
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|