- @WhisNo.1 Whis' Fanboy
- Liczba postów : 976
Przedmioty ogólne
Pon Wrz 12, 2022 9:42 pm
- Przedmioty lecznicze:
Kapsułki 10%
Opis: Najsłabsza i jednocześnie najpowszechniejsza wersja kapsułek leczniczych. Przywraca u wojownika utracone siły życiowe lub Ki. Maksymalnie można zażyć 5 sztuk kapsułek uzupełniających zdrowie i energię. Potem należy odpocząć, ponieważ ciało nie będzie w stanie przyjąć kolejnej dawki. Każda kapsułka jest podpisana, żeby było wiadomo, kto co bierze.
Efekt: W zależności od typu przywraca 10% HP lub 10% Ki.
Występowanie: Ziemia
Cena: 750 Zeni
Kapsułki 25%
Opis: Mocniejsza wersja kapsułek. Jej działanie zostało zwiększone, lecz tym samym zaleca się branie ich w mniejszych ilościach niż wcześniej. Po 2 sztuki na rodzaj jest maksymalną do wzięcia dawką.
Efekt: W zależności od typu przywraca 25% HP lub 25% Ki
Występowanie: Ziemia
Cena: 1500 Zeni
Kapsułki 50%
Opis: Najmocniejsza wersja kapsułek. Jest tak silna, że zaleca się wzięcie maksymalnie tylko jednej na rodzaj i porządnie odpocząć, zanim weźmie się kolejną.
Efekt: Przywraca 50% HP lub 50% Ki
Występowanie: Ziemia
Cena: 5000 Zeni
Krem leczniczy
Opis: Dziwna substancja, która została odkryta na Vegecie dawno temu. Obecnie jest głównie wykorzystywana w specjalnych kapsułach leczniczych, lecz można ją również nabyć w formie kremu, który można nałożyć na ranę.
Efekt: Przywraca 5% HP
Występowanie: Vegeta, No. 79
Cena: 400 Zeni
Filtrowana woda
Opis: Specjalnie przygotowana woda z Namek pozwalająca zregenerować utracone pokłady Ki. Mówi się, że można ją otrzymać w nagrodę za swoje zasługi.
Efekt: Przywraca 5% Ki i 5% HP
Występowanie: Namek
- Nasionka Saibamanów:
Nasionka Saibamanów
Opis: Głupie, ale lojalne stworzenia, których jednym celem jest wykonywanie wszystkich rozkazów, jakie otrzymają od swojego właściciela. Będą dążyć do wykonania go, choćby miały po drodze wszystkie zginąć. Nie rozumieją żadnych skomplikowanych poleceń i są w stanie wykonać tylko proste zadania. Ich siła zależy od gleby, w jakiej zostaną zakopane ich nasionka. Wyrastają w ciągu jednej tury, chyba że Mistrz Gry zadecyduje inaczej.
PL zależne od gleby:
Polany -
Pustynie -
Góry -
Miasta -
Występowanie: Vegeta, No. 79, Saibai
Cena: 400 Zeni
Mutanty Saibamanów
Opis: Nie sposób przewidzieć czemu tak się dzieje i dlaczego tak się dzieje, ale czasami Saibamani podczas swojego procesu rośnięcia stają się znacznie, znacznie potężniejsi niż ich standardowe rodzaje. Są dużo więksi od przeciętnego człowieka i ich siła zwiększa się dziesięciokrotnie.
PL zależne od gleby:
Polany -
Pustynie -
Góry -
Miasta -
Występowanie: Vegeta, No. 79, Saibai
- Broń palna:
Arm Blaster
Opis: Jedna z najbardziej powszechnych broni w kosmosie. Owy Blaster jest na wyposażeniu prawie każdego żołnierza Organizacji Handlu, niemniej jednak nie oznacza to, że wcale nie da się go łatwo zdobyć. Jest możliwy do kupienia praktycznie wszędzie. Przepuszcza tylko Ki Blasty i Energy Wave
Efekt: DMG = Statystyka energii + 10
Występowanie: Przestrzeń Kosmiczna, Vegeta, No. 79
Cena: 1500 Zeni
Arm Blaster ze Scouterem
Opis: Zmodyfikowana wersja Blastera, która została podłączona do specjalnego hełmu z wbudowanym Scouterem. Jeszcze bardziej zwiększa siłę Ki Blastów i Energy Wave.
Efekt: DMG = Statystyka energii + 20. Dodatkowo umożliwia skanowanie PL innych.
Występowanie: No. 79
Cena: 1500 Zeni + cena odpowiedniego Scoutera
- Ciuchy z obciążeniem:
Ciuchy z obciążeniem
Opis: Ubrania uszyte ze specjalnego, ciężkiego materiału. Pomagają w treningu, narzucając na ciało większy wysiłek. Rezultaty treningowe są lepsze, niż normalnie. Przez dodatkową wagę narzuconą na ciało, wojownik porusza się wolniej, co może okazać się problematyczne w trakcie walki.
Efekt: Do każdego treningu i przygody otrzymuje się dodatkowo po 5 punktów do każdej statystyki (niezależnie od przedziału punktowego PL), statystyka szybkości spada o 20%. Niszczy się po dwóch przygodach lub czterech treningach
Występowanie: Ziemia, Vegeta, Namek, No. 79
- Jedzenie:
Surowe mięso:
Opis: Surowe mięso potrzebujące odpowiedniego przygotowania.
Efekt: Surowe przywraca 15 HP i 15 KI, przygotowane 100 HP i 100 KI
Występowanie: Wszędzie
Cena: Do 20 Zeni
Lekkie jedzenie
Opis: Do tej grupy zaliczają się różne pojedyncze fastfoody, małe posiłki i tym podobne. Dzięki nim można chociaż odrobinkę zapełnić sobie brzuch i tym samym zregenerować trochę sił.
Efekt: Przywraca 100 HP i Ki
Występowanie: Wszędzie
Cena: Do 30 Zeni
Porządne jedzenie
Opis: Trochę lepsze i w trochę większej ilości niż poprzednia kategoria. Po takim posiłku na pewno można odczuć spore zadowolenie i odrobinkę poleniuchować.
Efekt: Przywraca 500 HP i Ki
Występowanie: Wszędzie
Cena: Do 50 Zeni
Sycące jedzenie
Opis: Ta kategoria oznacza prawdziwy szwedzki stół! Ogromne ilości najlepszego dostępnego jedzenia zaspokoją apetyt niejednego głodomora.
Efekt: Przywraca 1000 HP i Ki
Występowanie: Wszędzie
Cena: Do 100 Zeni
Alkohol
Opis: Według niektórych? Trunek bogów, prawdziwa ambrozja i życiodajna woda, która sprawia, że człowiek czuje się niepokonany. Dla innych jest to natomiast zwykła woda z rynsztoka. Co kto lubi.
Efekt: Zmniejsza Percepcję o 25% na okres trzech tur
Występowanie: Wszędzie
Cena: Do 10 Zeni
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|