Go down
@Whis
@Whis
No.1 Whis' Fanboy
Liczba postów : 976

Techniki Ziemian Empty Techniki Ziemian

Pią Cze 24, 2016 2:26 pm
Spirit Punch [Seiken Kidan Tsuki]:
Atak pięścią, lub inną kończyną, w której skumulowana zostanie energia KI. Jest to nic więcej jak napędzany energią KI atak fizyczny, który wywołuje większe szkody niż zwykły cios. Technika nie może zostać użyta z rozpędu, gdyż energia zbierania w dłoni musi być od razu użyta! Techniki nie można więc łączyć z rozpędem ani z kontrolą energii, jedynie ze sztukami walk.
Wymagania: 460 PL
Efekt: DMG = zwykły atak + energia, 50 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0,5s. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Ziemian Spirit-Punch

Wolf Fang Fist [Rōgafūfūken]:
Szybkie i silne ataki rękami i nogami, drapieżnie jak atak wilka. Użyteczne do walki w zwarciu, lub przy natychmiastowej szarży na przeciwnika.
Wymagania: 700 PL
Efekt: DMG = zwykły atak + energia postaci x2, 90 KI za cios, +10 pkt szybkości na czas użycia.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0,3s. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Ziemian Wolf-Fang-Fist

Dodon Ray [Dodonpa]:
Silny atak energetyczny w postaci promienia. Energia wystrzeliwuje z palca wskazującego, mknąć z niebywałą szybkością w stronę wcześniej obranego celu. Z pozoru wygląda niespecjalnie, ale pozory często mylą.
Wymagania: 850 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x3, 100 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Ziemian Dodonpa

Double Tsuihikidan [Daburu Tsuihikidan]:
Technika polegająca na rozstawieniu szeroko swoich rąk, skumulowaniu w dłoniach energii i na koniec połączeniu dwóch promieni w jeden, jeszcze silniejszy.
Wymagania: 1000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x4, 200 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Ziemian Double-Tsukihidan

Scattering Bullet [Kakusandan]:
Rozwinięcie techniki Double Tsuihikidan. Przygotowanie techniki polega na tym samym, co w oryginalnej wersji, ale w tym przypadku, po oczywistym wyszkoleniu, można jeden promień rozproszyć na 6 mniejszych, przez co możliwe jest dosięgnięciu kilku przeciwników na raz.
Wymagania: 1200 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, 200 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2,3s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Ziemian Scattering-Buller

Photon Bomber [Foton Bonbā]:
Technika polegając na skumulowaniu energii KI w uniesionej dłoni. Wytworzyć się powinna specjalna kula, która po rzuceniu do celu wybucha, zadając pokaźne obrażenia. W zależności od użytkownika, może być koloru niebieskiego lub żółtego.
Wymagania: 1350 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x5, 300 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2,5s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Ziemian Photon-Bomber

Spirit Ball [Sōkidan]:
Atak polegający na zebraniu jak największej ilość energii KI w otwartej dłoni i uformowaniu jej w postać kuli. Rzucona w przeciwnika mknie szybko i potrafi przysporzyć mnóstwo problemów. W dodatku można nią kontrolować, a sam promień wybucha tylko wtedy, kiedy zażyczy sobie tego użytkownik.
Wymagania: 1500 PL
Efekt:DMG = Energia postaci x4, 450 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Ziemian Spirit-Ball

Super Spirit Ball [Sōkidan]:
Ulepszona wersja Spirit Ball. Jest silniejsza, a także większa rozmiarowo. Sposób jej przygotowania jest taki sam, jak w oryginalnej wersji.
Wymagania: 1900 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6, 600 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3,5s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.


Tri-Beam [Kikōhō]:
Układając dłonie tak, by ukazały one trójkąt, użytkownik może przybliżyć sobie cel, zupełnie tak, jakby patrzył przez szkło powiększające. Następnie kumulując w nich energię, jest w stanie wystrzelić potężny atak energetyczny.
Wymagania: 2300 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 1000 KI/użycie, 30 HP/użycie.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Ziemian Tri-Beam

Neo Tri-Beam [Shin Kikōhō]:
Silniejsza wersja Kikōhō, która poza większą mocą kradnie także życie użytkownika. Układając dłonie tak, by ukazały one trójkąt, użytkownik może przybliżyć sobie cel, zupełnie tak, jakby patrzył przez szkło powiększające. Następnie kumulując w nich energię, jest w stanie wystrzelić potężny atak energetyczny.
Wymagania: 2600 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8, 1300 KI/użycie, 100 HP/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2,5s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Techniki Ziemian Neo-Tri-Beam

Thunder Shock Surprise [Bankoku Bikkuri Shou]:
Jedna z zaawansowanych technik ludzi, która razi przeciwnika elektrycznością o sile 20.000 V. raniąc i unieruchamiając oponenta, zgodnie z wolą użytkownika tej techniki. Silniejsze jednostki mogą się uwolnić od paraliżu. W tym czasie osoba korzystająca z tej techniki nie może atakować dopóki nie dezaktywuje jej, gdyż jest skupiony na samym utrzymywaniu techniki.
Wymagania: 1650 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x6; 500KI/użycie. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości. Unieruchomienie celu.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1,5s. Złapany przeciwnik może uwolnić się posiadając większą statystykę siły od użytkownika techniki.
Techniki Ziemian Bankoku-Bikkuri-Sho


Bez umiejętności kontroli ki nie jest możliwe zwiększanie dmg technik wsadzając w nie więcej energii (+50 ki = +50 dmg)
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach