- @WhisNo.1 Whis' Fanboy
- Liczba postów : 976
Transformacje Ziemian
Pią Lis 13, 2015 5:56 pm
Pomimo tego, że Ziemianie nie są specami od walki, wielu z nich próbuje swoich sił w tej dziedzinie. Dysponują oni przemianami, jakie związane są z ich emocjami. Im silniejsze emocje, tym więcej siły potrafią z siebie wykrzesać.
Niektórzy z nich łączą swoje losy z Majinami lub Demonami, by zyskać większą moc. Wtedy człowiek i demon/majin stają się nierozerwalną jednością.
Osoby, które rozdają punkty w manę, przy transformacji otrzymują do niej taki sam mnożnik transformacji, jak w przypadku statystyk podstawowych.
___________________________
Pamiętajmy, że zawsze mnożymy w transformacjach statystyki z naszego base.
Przykład:
1. Gracz ma 22 pkt siły, jego pierwsza transformacja daje x2 siły.
2. Gracz ma 44 pkt siły. Transformacja II daje x4 siły.
3. Gracz nie ma 176 pkt lecz 88.
Niektórzy z nich łączą swoje losy z Majinami lub Demonami, by zyskać większą moc. Wtedy człowiek i demon/majin stają się nierozerwalną jednością.
- Fury:
- 1. Fury [Ikari]:
Rozwścieczony stan, z którego mogą korzystać Ziemianie typu ludzkiego. Masa mięśniowa wzrasta, oczy stają się puste, a włosy nastroszone. Wygląda to tak, jakby człowiek stracił nad sobą kontrolę i przejęty został przez pierwotne rządze i emocje. Całkowite zdziczenie, które pompuje ciało adrenaliną potrzebną do przeżycia. Ruchy nie są skoordynowane, przez co postać traci na szybkości i dokładności.
Wymagania: Zatracenie się w szale
Efekt: siła, wytrzymałość, energia x10, 100 Ki/post utrzymanie
Seria: Dr. Slump
1.1. Controlled Fury [Seigyo sa reta Ikari]:
Zdeterminowana osoba, która nieustannie pracuje nad sobą i swoimi umiejętnościami, jest w stanie zapanować nad emocjami do tego stopnia, że w obliczu furii nie traci panowania nad sobą.
Wymagania: Pełna kontrola emocji, przygoda na opanowanie stanu lub trening
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x10, 100 Ki/post utrzymanie
- Super Serious:
- 1. Super Serious Turtle Hermit [Kame Sen'nin No Chō Honki]:
Podczas tej transformacji, ciało ulega niewielkim zmianom. Mięśnie pompują się, rośnie siła, energia, szybkość i wytrzymałość. W tej postaci, użytkownik może wykonywać mnóstwo ataków energetycznych na ich maksymalnym potencjale.
Wymagania: 10000 PL,
Efekt: siła, wytrzymałość, energia, szybkość x50, 100ki/post fabularny
Seria: Dragon Ball
2. Super Serious Turtle Hermit Max Power [Kame Sen'nin No Chō Honki Makkusupawā]:
Podczas tej transformacji, w przeciwieństwie do poprzedniej wersji, ciało ulega drastycznym zmianom. Mięśnie rozrastają się do maksimum, rośnie siła, energia, wytrzymałość i szybkość: pomimo rozrostu masy mięśniowej, postać nie traci na szybkości. W tej postaci, użytkownik może wykonywać mnóstwo ataków energetycznych na ich maksymalnym potencjale. Jest to męcząca przemiana, utrzymanie jej nie jest takie proste, jak mogłoby się wydawać.
Wymagania: 23000 PL,
Efekt: siła, wytrzymałość, energia, szybkość x100, 1000 Ki/post fabularny
Seria: Dragon Ball
- No Ego Zone:
- 1. No Ego Zone [Mūga no Ryōiki]:
Przemiana polegająca na skupieniu energii Ki w swoim całym ciele, z wylotem na pięści. Energia kumuluje się w dłoniach wojownika, przez co jego uderzenia stają się silniejsze. Dodatkowo, perfekcyjna cyrkulacja Ki w ciele sprawia, że ciało jest szybsze (nie ma zbędnej masy mięśniowej), a także posługiwanie się energią w postaci technik jest wygodniejsze. Można sobie pozwolić na nieco więcej. Postać posiada białą, świetlną otoczkę, a dłonie posiadają swoje własne "aury".
Wymagania: 30000 PL, Kontrola Ki
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x400, 3000 Ki/post utrzymanie
Seria: Dragon Ball Super
- The Triclops Descendant:
- 1. The Triclops Descendant [Mitsume-jin Shison]:
Cyklopi uważani byli za "podobnych bogom", a ich trzecie oko miało być symbolem oświecenia i "prawdziwego widzenia" świata. Każdym okiem mogli patrzeć w innym kierunku. Posiadali także umiejętności wyhodowania dodatkowych rąk i podzielenia siebie na cztery części.
Tylko jedna osoba, wybraniec, może posiąść taką moc ze względu na swoje szczególne urodzenie. W zależności od jakości Karty Postaci, jakości pisanych postów, Mistrzowie Gry mogą w nagrodę obdarzyć tą mocą jedną osobę. Nie znaczy to, że nikt inny nie może zdobyć tej przemiany! Wystarczy odpowiednie życzenie u Shenlonga!
Wymagania: 30000 PL
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x400, 4000 Ki/post utrzymanie, trzecie oko pozwalające patrzeć w kilku kierunkach jednocześnie.
Seria: Dragon Ball- Dodatkowo:
- Four Witches Technique [Shiyōken]:
Użytkownikowi tymczasowo wyrastają dwa dodatkowe ramiona z tyłu, pozornie pod łopatkami. Dzięki temu użytkownik może atakować z dwukrotnie większą intensywnością niż normalnie.
Efekt: DMG = ATAK x2, 400 Ki/post utrzymanie
Fist of Four Bodies [Shishin no Ken]:
Użytkownik dzieli się na cztery osoby. W przeciwieństwie do techniki Powidoku, są to namacalne klony, a nie tylko "hologramy" pozostawione przez prędkość. Ta technika ma jednak dość oczywistą słabość. Statystyki użytkownika dzielą się na cztery, więc każdy klon posiada 1/4 całych statystyk użytkownika.
Klony istnieją tak długo jak życzy sobie twórca lub do utraty przytomności.
Efekt: Cztery postacie, każda mająca 1/4 statystyk podzielonej postaci
Farsight [Tōmi no Jutsu]:
Umiejętność magiczna polegająca na sztuce dalekowidoczności. Osoby zaznajomione z tą sztuczką, potrafią obserwować wydarzenia mające miejsce w zupełnie innym miejscu.
Stopień III
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce na całej planecie.
- Demon:
- 1. Demon Ritual [Akuma No Gishiki]:
Istnieje pewien stary sposób, za pomocą którego zwykły Ziemianin może otrzymać nowe, niesamowite moce. Polega on na zawiązaniu paktu pomiędzy dżinem a człowiekiem. Jest to powiązane z reinkarnacją i odkupieniem swoich win, ponieważ dżin odradza się w człowieku na nowo, oddając mu swoje wszelkie moce. Nie są jednak uwalniane od razu. Dostępna jest tylko ich część, do której człowiek musi się przyzwyczaić.
Wygląd nie ulega drastycznym zmianom.
Wymagania: 40000 PL, pakt z dżinem.
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x500, 5000ki/post fabularny
Seria: Dragon Ball Z
2. Demon Power Unleashed [Akuma Pawā Wa Anrīshudo]:
Połączenie człowieka z dżinem daje niesamowity efekt. Jednakże, nie jest to uwolnienie pełnej energii, jaką dysponuje nowy wojownik. Dopiero po żmudnym treningu, wylaniu ostatnich potów, ostatniej kropli krwi, możliwe jest stuprocentowe połączenie energii ludzkiej z tą dżina. Wtedy uwalnia się potencjał, jaki drzemał w człowieku. Dzieje się to za sprawą obecności istoty magicznej, jaką de facto jest sam dżin.
Po odblokowaniu nowych mocy, postać wydaje się być poważniejsza i bardziej pewna siebie. Mięśnie są bardziej nakreślone i wyeksponowane.
Wymagania: 50000 PL, Demon Ritual.
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x1000, 10000ki/post, dostęp do techników przeznaczonych dla dżinów.
Seria: Dragon Ball GT
Osoby, które rozdają punkty w manę, przy transformacji otrzymują do niej taki sam mnożnik transformacji, jak w przypadku statystyk podstawowych.
___________________________
Pamiętajmy, że zawsze mnożymy w transformacjach statystyki z naszego base.
Przykład:
1. Gracz ma 22 pkt siły, jego pierwsza transformacja daje x2 siły.
2. Gracz ma 44 pkt siły. Transformacja II daje x4 siły.
3. Gracz nie ma 176 pkt lecz 88.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach