- Guts
- Liczba postów : 695
Rozwój Gutsa
Nie Wrz 24, 2017 7:34 pm
- DANE OSOBOWE:
- Aktualny wiek: 31 lat
- Aktualny wygląd: Guts ciągle posiada gładką, delikatnie opaloną twarz bez żadnych blizn, którą często wykrzywia w grymasie złości lub irytacji. Posiada sprawne oczy o kolorze czerni i normalnej grubości brwi nad nimi. Może się też poszczycić małym, ostro zakończonym nosem. Całościowo prezentuje się raczej przeciętnie.
Włosy chłopaka są tego samego koloru, co jego oczy. Jego fryzura składa się z uniesionych włosów i dwóch kosmyków opadających na czoło i minimalnie sięgających oczu Saiyanina. Zazwyczaj znajdują się po prawej stronie, lecz często zmieniają swoje ułożenie w zależności od wiatru.
Ogoniasty jest dobrze zbudowanym mężczyzną ważącym około 90 kilogramów i mierzącym 185 centymetrów. Posiada ogromną bliznę po ostrzu na lewym ramieniu, a także parę pomniejszych na klatce piersiowej i brzuchu. Obecnie, poza bielizną typową dla każdego Saiyanina, z której wychodzi brązowy ogon, nosi ciemnoszare workowate spodnie, które luźno ciągną się aż do połowy piszczeli, gdyż dalej są ciasno obwiązane bandażami przez Gutsa, by nogawki nie przeszkadzały mu podczas poruszania się. To wszystko kończą czarne wiązane buty z białymi podeszwami.
Góra stroju chłopaka zaczyna się od czarnego, ciasnego podkoszulka od kombinezonu, dodatkowo który otacza całą szyję i kark. Następnie na to wszystko narzucona jest czarna zbroja z żółtymi wstawkami, biały, bocznie zapinany płaszcz sięgający kostek z ochraniaczami na barki, wysokim kołnierzykiem, który zawsze jest "złamany" i pasem. Tak prezentuje się obecny wygląd Saiyanina - Aktualny charakter: Guts wciąż nie jest zbyt ufny, lecz już nie jest aż tak mrukiem jak kiedyś i jest na pewno bardziej otwarty, niż kiedyś. Czasami odzywa się jego dawny charakter, który objawia się w postaci jakiegoś pysknięcia w stronę innych lub zbytniego ekscytowania się akcją. Znacznie częściej jednak widać po nim zainteresowanie walką, które kiedyś było jedną z jego ulubionych zajęć, lecz po wybuchu planety kompletnie przestało go interesować. Gdy został królem, to dostrzegł, jak nudne jest to zajęcie i szuka jakiegoś sposobu na rozerwanie się, bądź wymyślenie wymówki. Byleby tylko nie królować.
Pomimo tego, że stał się najważniejszą osobą na Vegecie, to już nie czuje takiej presji jak wcześniej, gdy desperacko szukał sposobu na wskrzeszenie przyjaciół. Teraz czas mija mu na rządzeniu i spędzaniu czasu z towarzyszami.
- Aktualny wiek: 31 lat
- DANE OKRĘTU:
- Nazwa: "Trzydziestkaczwórka"
- Rodzaj i model: Wojskowy okręt 34-P7JK
- Opis: 34-P7JK to dość duży, biały statek wojskowy przypominający literkę G z kilkoma czerwonymi liniami wyposażony w dwa zestawy działek. Pierwsza para znajduje się na bokach skrzydeł, natomiast druga para jest na dole okrętu. Dodatkowo jest manualnie obsługiwane jedno ciężkie działko znajdujące się na górze okrętu, mniej więcej na jego środku. Sam okręt ma dość ciężki pancerz, jednak nie jest to nic porównywalnego do najcięższych statków latających po kosmosie. Cechą tego okrętu jest szybkość i duża siła ognia.
Okręt jest wyposażony również w rampę, która opuszcza się pod pokładem na lewo od kokpitu. Zaraz po wejściu znajdujemy się na korytarzu i skręcając w lewo natrafimy na średniej wielkości puste pomieszczenie. Pójście prosto prowadzi do dość sporej sali treningowej wyposażonej w kilka przyrządów do ćwiczeń, a także otwarty teren do sparingu. Pójście w prawo natomiast prowadzi w głąb statku, a także do pomieszczenia rekreacyjnego z paroma kanapami, stołem i zejściem piętro niżej. Idąc dalej prosto przejdziemy długim korytarzem do pustego pomieszczenia. Jeśli zamiast tego zdecydujemy się iść w lewo, to miniemy miejsce do kontrolowania ciężkiego działka na górze, a także pokój medyczny ze zbiornikiem leczniczym i na końcu korytarza natrafimy na pomieszczenie kontrolujące pracę silników i w którym można przeprowadzać ewentualne szybkie naprawy. Na lewo od tego pokoju jest kolejne wejście do sali treningowej, a na prawo ciągnie się łukowaty korytarz łączący się z korytarzem prowadzącym do drugiego pomieszczenia ze zbiornikami, a po drodze miniemy magazyn. Idąc tym korytarzem wrócimy do pomieszczenia rekreacyjnego, gdzie skręcając w lewo pójdziemy w stronę kokpitu z czterema siedzeniami, mijając po drodze łazienkę.
Schodząc na dół znajdziemy się w dość długim korytarzu z wieloma drzwiami prowadzącymi do kajut załogi. Łącznie jest 10 takich pokoi. - Załoga:
- Guts
- Nazwa: "Trzydziestkaczwórka"
- TECHNIKI:
- Flight - Technika pozwalająca użytkownikowi latać.
- Instant Transmision - Technika, dzięki której użytkownik może się teleportować do różnych skupisk mocy.
- Ki Blast - Technika, która umożliwia użytkownikowi wystrzeliwanie pocisków zrobionych z energii Ki.
- Ki Barrier - Technika, dzięki której użytkownik jest w stanie stworzyć barierę.
- Uchigawa no Kemono
- Bakuhatsu
- Jōshō: Hajimare
- Ring-Shaped Energy Bullets - Technika, która polega na wystrzeleniu małych pocisków zdolnych do unieruchomienia przeciwnika.
- Flight - Technika pozwalająca użytkownikowi latać.
- UMIEJĘTNOŚCI:
- Zenkai - Wrodzona umiejętność każdego przedstawiciela rasy Saiyan. Posiadacze tej zdolności podnoszą się z krytycznego stanu zdrowia silniejsi.
- Wykrywanie Ki - Umiejętność pozwalająca użytkownikowi wykrywać, rozpoznawać i porównywać Ki innych postaci. Poziom 1. Poziom 2. Poziom 3
- Sztuki Walki - Umiejętność walki w zwarciu usprawniająca zadawane obrażenia. Poziom 1. Poziom 2.
- Kontrola Ki - Umiejętność kontrolowania swojej Ki. Poziom 1.
- Zenkai - Wrodzona umiejętność każdego przedstawiciela rasy Saiyan. Posiadacze tej zdolności podnoszą się z krytycznego stanu zdrowia silniejsi.
- TRANSFORMACJE:
- Oozaru - Podstawowa transformacja Saiyan pozwalająca osiągnąć im formę ogromnego goryla.
- Super Saiyan - Pierwsza transformacja z linii "Super Saiyan" charakteryzująca się uniesieniem włosów i zmianą ich koloru na złoty. To samo dzieje się z aurą.
- Mastered Super Saiyan - Jest to ulepszenie podstawowej transformacji Saiyan.
- Super Saiyan 2 - Druga pełna transformacja z linii "Super Saiyan". Dodaje błyskawice do aury i zwiększa siłę wojownika sześciokrotnie.
- Super Saiyan 3 - Trzecia i ostatnia pełna transformacja z linii "Super Saiyan". Charakteryzuje się złotymi, sięgającymi pleców włosami i brakiem brwi.
- Super Saiyan 4 - Potężna transformacja, która pomimo "Super Saiyan" w nazwie, to wcale nie ma nic wspólnego z tą transformacją! Dodaje użytkownikowi czerwoną sierść i zmienia kolor ogona na taki, odpowiadający sierści.
- Oozaru - Podstawowa transformacja Saiyan pozwalająca osiągnąć im formę ogromnego goryla.
- MISJE/SAGI/EVENTY:
- Jedna z misji Drużyny Magu - Guts wraz z drużyną dostaje zlecenie od tajemniczego człowieka z baru. Całe zadanie polegało na zinfiltrowaniu placówki Tsufulianów i zabraniu pewnych ważnych planów.
- Ważne informacje: Brak.
- Poznane postacie: Brak.
- Dołączenie do Time Patrol - Guts zostaje wręcz porwany i przetransportowany do Królestwa Kaioshinów, w którym to poznaje Kaioshinkę Czasu, Trunksa, jak i innych potencjalnych członków Time Patrol, do którego zostaje zwerbowany, aby wspomóc w walce z Time Breakers.
- Ważne informacje: Guts poznaje kilka nowych ras w tym samych bogów, a potem zostaje zwerbowany do Time Patrol. Dowiaduje się o tym, że Scoutery nie wykrywają boskiej Ki.
- Poznane postacie: Haricottto, Laptor, Shin, Shiro, Jirri, Nekomi, Honoberuto, Shisui, Tensa, Beatroo, Iwaru, Trunks (NPC), Kaioshinka Czasu (NPC), Mira (NPC), Towa (NPC)
- Saga, akt I - Na Vegecie pojawiają się obce statki i nowo poznany znajomy Gutsa, wraz z kilkoma innymi Saiyaninami ma zbadać, dlaczego się tu pojawiły i w ostateczności się ich pozbyć. Guts towarzyszy drużynie i toczy pojedynek 2v1 z kapitanem obcego statku.
- Ważne informacje: Vegeta zostaje zniszczona, Guts wraz z Kenzuranem uciekają na Ziemię.
- Poznane postacie: Tomatto, Kenzuran, Kido (NPC)
- Zdobycie Super Saiyanina - Kido prowokuje Gutsa, co prowadzi do tego, że chłopak przeżywa załamanie i zaczyna kwestionować swoje działania, obwinia siebie za śmierć przyjaciół i uznaje, że nie jest prawdziwym Saiyaninem.
- Ważne informacje: Guts traci nadzieję na to, że jego przyjaciele jeszcze żyją, przeżywa załamanie i zmienia swoje podejście do życia i innych.
- Poznane postacie: Brak
- Saga, akt II - Guts, po wielu treningach i kilkukrotnym zwiększeniu swojej mocy, wyrusza na spotkanie z Belialem wraz z Kenzuranem. Na miejscu spotyka grupkę mieszkańców Ziemi, którzy również są gotowi do walki z demonem. Dzięki planowaniu Kenzurana i jego niespodziewanemu atakowi udaje się pokonać oprawcę kosztem życia Kido.
- Ważne informacje: Belial zostaje zabity, Kido umiera bohaterską śmiercią, Guts traci kolejnego przyjaciela, co prowadzi do kolejnego rozbicia jego psychiki i do zdradzenia Kenzurana wraz z opuszczeniem Ziemi z Anticalem.
- Poznane postacie: Aymi, Ryu, Jirri, Antical
- Wydarzenia po ucieczce - Guts i Antical po opuszczeniu Ziemi trafiają na dziwną planetę z ogromnymi grzybami. Aymi, która została porwana, zostaje zabita przez drugiego z Saiyan, a następnie ich dwuosobowa grupka spotyka dziwny gang, który ostatecznie zostaje rozgromiony przez Gutsa i jego nową towarzyszkę z Patrolu - Note. Dziewczyna prosi Saiyanina o pomoc, na co ten się zgadza. W międzyczasie Antical wraca do Zaświatów i Guts zdobywa swoją pierwszą Smoczą Kulę, a także kolejnego pasożyta. Dwójka bohaterów wraca na Ziemię, gdzie mierzą się z przeciwnikiem, którego Guts spotkał już kiedyś. Ostatecznie wygrywają, co skutkuje zdobyciem drugiej Kuli.
- Ważne informacje: Guts zdobywa dwie Smocze Kule, jak i kilka ważnych informacji dotyczących ich i planety Ziemi. Popada też w coraz większą desperację przez to, że Kule straciły swoją moc, co może zaowocować tym, że Saiyanin straci swoją jedyną okazję na odzyskanie przyjaciół. Przy okazji zyskuje dwie nowe techniki.
- Poznane postacie: Note (NPC)
- Super Saiyanin 2 i Smocze Kule - Guts zdobywa od Note lokalizację Kociego Mistrza Korina, który miał mu pomóc naprawić Smocze Kule. Ten tylko zapewnia chłopaka, że nic już nie da się zrobić i za to wszystko odpowiedzialny jest ktoś o imieniu Piccolo Daimao. Saiyanin wpada w szał i niszczy wieżę, a następnie leci do Pałacu Wszechmogącego, gdzie walczy z Kenzuranem, który okazał się prawdziwym winowajcą, tajemniczym blondynem i potężnym wielkoludem. Podczas walki łączy się z Kido i razem wchodzą na nowy poziom, który okazuje się za słaby na pokonanie wielkoluda. Guts wykorzystuje okazję i ucieka z pola walki, by zmierzyć się z samym Daimao. Tam jednak przystaje na układ i w zamian za pomoc zdobywa inny zestaw Smoczych Kul, a następnie przywraca Vegetę i jej mieszkańców.
- Ważne informacje: Guts zdobywa kolejny poziom Super Saiyanina i w szale niszczy wszystko na swojej drodze. Dowiaduje się również o zdradzie Kenzurana, co mocno pogarsza ich stosunki.
- Poznane postacie: Piccolo Daimao (NPC), Korin (NPC), Broly (NPC), C16 (NPC), Ranzoku, Shade.
- Opóźniony powrót do domu - Guts ma zamiar wrócić na Vegetę, lecz zamiast kapsuły znajduje tylko kawał blachy z napisem "CC". Rozpoczyna poszukiwania i odkrywa, że to Korporacja Kapsuła zabrała jego statek, by go naprawić. Saiyanin postanowił, że wróci za dwa dni, by odebrać okręt i wrócić do domu. Po drodze spotkał również Shade'a.
- Ważne informacje: Guts traci kapsułę i opóźnia swój powrót do domu o dwa, trzy dni.
- Poznane postacie: Profesor Briefs (NPC), Tights (NPC), Metalman (NPC)
- Wstęp do eventu - Guts po znalezieniu swojej kapsuły i zdobyciu jeszcze jednego poziomu Super Saiyanina postanawia znaleźć swojego towarzysza, by go o tym powiadomić. Tsufulianina jednak nigdzie nie ma i Saiyanin ma problemy ze znalezieniem jego Ki. Zamiast tego jednak zaczyna wyczuwać jakąś nieznaną energię znajdującą się przy budynku Korporacji Kapsuła i postanawia póki co zmienić swoje priorytety, mając nadzieję, że Kido sam się znajdzie.
- Ważne informacje: Guts zdobywa nową formę i rozpoczyna poszukiwania Kido, które jednak zostają szybko wstrzymane przez nieznajomą Ki przy CC. Jak się okazuje, należała ona do Haricotto i Aymi, którzy ostrzegli Saiyanina przed zbliżającymi się Łamaczami Czasu. Ogoniasty zdecydował się pomóc w walce, by ochronić swoją kapsułę.
- Poznane postacie: Rock
- Walka z Kenzuranem: Druga runda - Guts wykrywa Ki Saiyanina, z którym przybył na Ziemię. Mając mu za złe, że ten uwolnił Daimao, co doprowadziło do zniszczenia Smoczych Kul, Flaczek wyzywa go do walki. Wyciąga Kenzurana z miasta w góry, gdzie Ogoniasty zwycięża, ostatecznie wybaczając wojownikowi.
- Ważne informacje: Guts zakopuje topór wojenny między nim a Kenzuranem
- Poznane postacie: Brak
- Atak Dabury - Guts, Kenzuran, Haricotto i Crimson zostają teleportowani na jakąś wyspę, gdzie spotykają się z Daburą, królem Demonów. Odbywa się walka, która ostatecznie kończy się przegraniem Demona i porwaniem Haricotto i Kenzurana. Guts decyduje, że powrót do domu jest dla niego ważniejszy niż życie obydwu Saiyan i wraca do Korporacji, by się wyleczyć, a potem wznawia poszukiwania Kido.
- Ważne informacje: Guts prawie umiera i kończy z blizną. Udaje mu się przeżyć tylko dzięki interwencji Haricotto, jednakże Ogoniasty zostawia Fasolkę i Kenzurana na pastwę losu, wybierając swoją dom nad ich życie
- Poznane postacie: Crimson, Dabura (NPC)
- Powrót do domu - Guts odnajduje Kido i wraca do Korporacji, skąd startuje i leci w stronę planety Vegeta pełny nadziei i strachu przed tym, co może tam zastać, gdy wróci.
- Ważne informacje: Guts i Kido znów się łączą, a następnie razem wracają na odnowioną Vegetę. Guts wprowadza zmiany w swoim planie, decydując się na bardziej agresywne podejście.
- Poznane postacie: Brak
- Rewolucja - Guts spotyka się ze swoimi wskrzeszonymi przyjaciółmi i uwalnia wszystkie emocje, jakie się w nim kotłowały odkąd ich opuścił. Opowiada im o wszystkim, co go spotkało, a następnie leci w kierunku pałacu, by przejąć władzę nad całą planetą i zakończyć wojnę domową. Zamiast Króla Vegety spotyka księżniczkę, z którą toczy bój na śmierć i życie.
- Ważne informacje: Guts przejmuje władzę na Vegecie i rządzi twardą ręką. Przez najbliższe 7 lat Saiyanie przestają prowadzić wojnę domową z Tsufulami i zajmują się tylko misjami poza planetą. Wszystkie oznaki buntu są brutalnie tłamszone.
- Poznane postacie: Brak
- Obalenie - Po 7 latach panowania Guts zostaje zmuszony przez rasę Tsufuli, która zrobiła klony najpotężniejszych wojowników z Ziemi i Vegety, by ogłosił, że Saiyanie wracają na dawno zapomnianą i zniszczoną planetę - Sadalę, która podobno w ostatnim czasie odżyła. Krótko po wydaniu rozkazu wybucha bunt, a jego liderem staje się Vegeta. Guts staje do walki sam przeciwko całej swojej rasie.
- Ważne informacje: Rządy Gutsa się kończą, zanim jednak do tego dochodzi, to chłopakowi udaje się pokonać Vegetę i Kakarotto, prawdopodobnie najsilniejszych Saiyan na Vegecie zaraz po nim samym.
- Poznane postacie: Brak
- Jedna z misji Drużyny Magu - Guts wraz z drużyną dostaje zlecenie od tajemniczego człowieka z baru. Całe zadanie polegało na zinfiltrowaniu placówki Tsufulianów i zabraniu pewnych ważnych planów.
- RELACJE:
- Z POSTACIAMI:
- Pozytywne:
- Tomatto - Młody Saiyanin, który dopiero wchodzi w okres dojrzewania, bardzo zaimponował Ogoniastemu swą prawdziwie Saiyańską dumą i zdeterminowaniem, którego próżno szukać u większości członków tej rasy. Niestety, jest też zbyt zaślepiony samym sobą i z tego, co Guts zauważył, to nie potrafi koordynować swych ruchów tak, aby nie przeszkadzać swym towarzyszom.
- Kido (NPC) - Tsufulianin na samym początku ich znajomości pokazał się od bardzo złej strony, gdy próbował zabić Gutsa, a potem zniszczył jego ulubiony bar. Rozjuszony Saiyanin zaatakował go i przez swą głupotę stał się nosicielem pasożyta. Po ucieczce z Vegety ich relacja się znacznie ociepliła i wygląda na to, że jego były przeciwnik stał się dla niego bardzo ważną osobą, choć obydwaj tego nie okazują za bardzo.
- Tomatto - Młody Saiyanin, który dopiero wchodzi w okres dojrzewania, bardzo zaimponował Ogoniastemu swą prawdziwie Saiyańską dumą i zdeterminowaniem, którego próżno szukać u większości członków tej rasy. Niestety, jest też zbyt zaślepiony samym sobą i z tego, co Guts zauważył, to nie potrafi koordynować swych ruchów tak, aby nie przeszkadzać swym towarzyszom.
- Neutralne:
- Antical - Saiyanin z dziwną mocą i ulepszonym poziomem Super Saiyanina. On i Guts przystali na tymczasowy sojusz, dzięki któremu obaj mieli zdobyć magiczne artefakty - Smocze Kule - i spełnić swoje życzenia. Ogoniasty poznał Anticala jako bezwzględnego i morderczego wojownika, którego należy się wystrzegać i nie wolno mu zaufać w żadnej sprawie.
- Piccolo Daimao - Połączył się z jakimś "Wszechmogącym", co spowodowało zniszczenie pierwszego zestawu Smoczych Kul. Jednak się zrehabilitował, gdy udostępnił Gutsowi drugi zestaw magicznych artefaktów.
- Kenzuran - Zdrajca, który uwolnił Piccolo Daimao. Niby dzięki niemu Guts zyskał dostęp do drugiego zestawu Kul, lecz nie zmienia to faktu, iż cały wysiłek włożony w pierwszy plan Saiyanina został zniszczony przez Kenzurana. Chłopak po czasie mu jednak wybacza, gdyż stwierdza, że gdyby nie on, to nie wiadomo czy udałoby się zebrać wszystkie Smocze Kule w jednym miejscu.
- Antical - Saiyanin z dziwną mocą i ulepszonym poziomem Super Saiyanina. On i Guts przystali na tymczasowy sojusz, dzięki któremu obaj mieli zdobyć magiczne artefakty - Smocze Kule - i spełnić swoje życzenia. Ogoniasty poznał Anticala jako bezwzględnego i morderczego wojownika, którego należy się wystrzegać i nie wolno mu zaufać w żadnej sprawie.
- Negatywne:
- Dabura - Król Demonów. Przeciwnik, który prawdopodobnie teleportował Gutsa z dala od Korporacji, a następnie go zaatakował razem ze swoimi dwoma pomagierami. Gdyby nie pomoc Haricotto i doktora Briefsa, to Guts by zginął. Sam demon zniknął po ataku Fasolki. Nie wiadomo jednak czy zginął. Po owej potyczce Saiyaninowi została całkiem długa blizna na ramieniu.
- Dabura - Król Demonów. Przeciwnik, który prawdopodobnie teleportował Gutsa z dala od Korporacji, a następnie go zaatakował razem ze swoimi dwoma pomagierami. Gdyby nie pomoc Haricotto i doktora Briefsa, to Guts by zginął. Sam demon zniknął po ataku Fasolki. Nie wiadomo jednak czy zginął. Po owej potyczce Saiyaninowi została całkiem długa blizna na ramieniu.
- Z GRUPAMI:
- Pozytywne:
- Drużyna Magu (NPC) - Team, do którego Ogoniasty został przydzielony, był dla niego bardzo ważny. Traktował ich, jak członków rodziny. To byli jego najlepsi przyjaciele, z którymi spędził dużą część swego życia, więc ich prawdopodobna śmierć go bardzo zasmuciła. Z każdym z nich miał bardzo bliskie relacje i nie myślał, że może ich stracić w tak brutalny sposób. To wydarzenie go bardzo zmieniło, jeśli chodzi o podejście do życia. Cała drużyna jest uznana przez Gutsa za zaginioną. Drużyna Magu była zbieraniną Niskoklasowców o imionach: Magu (Szef drużyny), Kana i Tok.
- Drużyna Magu (NPC) - Team, do którego Ogoniasty został przydzielony, był dla niego bardzo ważny. Traktował ich, jak członków rodziny. To byli jego najlepsi przyjaciele, z którymi spędził dużą część swego życia, więc ich prawdopodobna śmierć go bardzo zasmuciła. Z każdym z nich miał bardzo bliskie relacje i nie myślał, że może ich stracić w tak brutalny sposób. To wydarzenie go bardzo zmieniło, jeśli chodzi o podejście do życia. Cała drużyna jest uznana przez Gutsa za zaginioną. Drużyna Magu była zbieraniną Niskoklasowców o imionach: Magu (Szef drużyny), Kana i Tok.
- Neutralne:
- Time Patrol (NPC/Gracze) - Cóż... W dużym skrócie, to nawiązali współpracę z Saiyaninem, jak i kilkoma innymi rasami, a potem słuch po nich zaginął. Guts mimo tego, że jest członkiem tego ugrupowania, to traktuje ich neutralnie i obecnie czeka na jakąkolwiek misję przez nich zleconą.
- Time Patrol (NPC/Gracze) - Cóż... W dużym skrócie, to nawiązali współpracę z Saiyaninem, jak i kilkoma innymi rasami, a potem słuch po nich zaginął. Guts mimo tego, że jest członkiem tego ugrupowania, to traktuje ich neutralnie i obecnie czeka na jakąkolwiek misję przez nich zleconą.
- Negatywne:
- Time Breakers (NPC/Gracze) - Wroga organizacja, która niszczy czas. Saiyanin należy do grupy, która walczy z takmi, jak oni, co od razu plasuje ich na czarnej liście chłopaka. Nie wie o nich zbyt wiele, ale poznał kilku członków, którzy zwali się Towa i Mira.
- Demony - Dabura, Belial, Sakanie... Wszystko to jedno i to samo. Za każdym razem starali się zniszczyć wszystko, na czym Gutsowi zależało. Ostanim razem im się jednak nie udało i Ogoniasty powiedział sobie, że nie pozwoli, by którykolwiek z tych śmieci postawił nogę na Vegecie.
- Rodzina Królewska - Śmiecie z Vegety. Nic nigdy nie zrobili, a tylko napędzali wojnę domową trawiącą Vegetę. Guts postanowił, że zakończy ich rządy, by powstrzymać samodestrukcję Saiyan i Tsufulian.
- Time Breakers (NPC/Gracze) - Wroga organizacja, która niszczy czas. Saiyanin należy do grupy, która walczy z takmi, jak oni, co od razu plasuje ich na czarnej liście chłopaka. Nie wie o nich zbyt wiele, ale poznał kilku członków, którzy zwali się Towa i Mira.
- WIEDZA GUTSA:
- Znane rasy:
- Saiyanin
- Tsufulianin
- Shinjin
- Half-Saiyanin
- Changeling
- Ziemianin
- Majin
- Demon
- Saiyanin
- Wiedza o rasach:
- Wiedza o Saiyanach:
- Wie o poziomie Super Saiyanina
- Wie o poziomie Oozaru
- Wie o hierarchii na Vegecie
- Wie, że Vegeta już nie istnieje
- Wie o sposobach działania Saiyańskich żołnierzy
- Wie o istnieniu mieszańców
- Wie o poziomie Super Saiyanina
- Wiedza o Tsufulianach:
- Wie o ich umiejętności wejścia w czyjeś ciało i kontroli nad nim
- Wie, że byli pierwszymi mieszkańcami Vegety
- Wie, że ich wojska są słabsze od Saiyańskich wojowników
- Wie o ich umiejętności wejścia w czyjeś ciało i kontroli nad nim
- Wiedza o Ziemianach:
- Wie, że ich poziom mocy waha się od bardzo niskiego pułapu do naprawdę potężnych pokładów energii
- Wie o okupacji RR
- Wie, że ich poziom mocy waha się od bardzo niskiego pułapu do naprawdę potężnych pokładów energii
- Wiedza o kosmosie:
- Wie o Time Patrol i Time Breakers
- Wie o wielu różnych planetach
- Wie o Time Patrol i Time Breakers
- Wiedza o przedmiotach:
- Wie o Smoczych Kulach; o tym, że mają twórcę i że zmieniają się w kamień na rok po wypowiedzeniu życzeń
- Wie o Scouterach
- Wie o statkach kosmicznych i ma podstawową wiedzę, jak prowadzić takie statki
- Wie o Smoczych Kulach; o tym, że mają twórcę i że zmieniają się w kamień na rok po wypowiedzeniu życzeń
- OSIĄGNIĘCIA:
- Fabularne:
- Profesjonalista - Zdobądź pierwszą umiejętność
- Trening cię wzmocni - Napisz 5 treningów
- Będę dobry - Pomóż graczowi
- Otwarty na znajomości - Poznaj 3 postacie graczy
- Inne rasy - Poznaj 50% dostępnych ras na forum
- Transformacja! - Zdobądź pierwszą transformację
- Eventowicz - Weź udział w wydarzeniu fabularnym
- Uczeń - Naucz się jednej techniki poza startowymi
- Doragon Boru - Zbierz zestaw Smoczych Kul
- A mogłeś zadzwonić po więcej - Pokonaj solo minimum dwóch przeciwników
- Profesjonalista - Zdobądź pierwszą umiejętność
- Niefabularne:
- Wytrwały - Spędź na forum pół roku
- Rocznica - Spędź na forum rok
- Pisarz - Napisz minimum 50 postów
- Lewitujące Pióro - Napisz ponad 100 postów
- Pracowitość - Zdobądź 5 osiągnięć
- Lojalność - Spędź na forum 2 lata
- Olać fabułę! - Weź udział w niefabularnym wydarzeniu
- Zbieracz - Zbierz wszystkie znajdźki podczas odpowiedniego wydarzenia
- Pomocnik Kreatora - Napisz 500 postów
- Wytrwały - Spędź na forum pół roku
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|